Internetová reklama a její blokování

Konec vyplňování 01. 09. 2022 00:00, výsledky budou veřejně přístupné.
Počet otázek: 20   Průměrná doba vyplňování: 00.02:16

Vážení respondenti,

chtěl bych Vás poprosit o vyplnění následujícího anonymního dotazníku. Tento dotazník je součástí mé bakalářské práce na téma "Používání nástrojů na blokování internetové reklamy v České republice a jejich ekonomické dopady". Dotazník je určen pro širokou veřejnost, včetně lidí, kteří se s blokováním reklamy ani nesetkali a poslouží jako důležitý podklad pro celou práci. Pro zvídavce by práce měla být po obhajobě koncem roku veřejně dostupná v anglickém jazyce.

Za případné sdílení budu vděčný a předem Vám moc děkuji za vyplnění dotazníku i věnovaný čas.

Samuel Havlíček

Student na Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy

 

Diskuse k tématu

Jméno: HTML značky nepovoleny.

Vinc: Reklama narostla do tak obludnych rozmeru, ze se jiz stala cistym zlem. Kdysi jsem v reklame pracoval, ale ty penize nestoji za tu moralni zumpu. Vedeli jste napr. ze jeden rok bez reklamy na internetu by byl pro zivotni prostredi to same jako 60 let bez spalovacich motoru?

29. června 2022 v 12:13 - reagovat | smazat

Ivo: Vím, že reklama je k provozu mnoha služeb nezbytná a nechtěli bychom se dožít okamžiku, kdy bychom měli platit za hledání Googlem. Na druhou stranu se snažím vyhýbat tomu, aby mě reklama, byť i jen podvědomě mohla ovlivňovat v úsudku. Nakonec zcela se reklamě vyhnout ani nelze, protože je prosáklá všemi texty včetně beletrie a znám její negativní dopady na společnost. A čím je reklama agresivnější a hloupější, tím více jsem ochoten věnovat energie jejímu potlačení. I když trochu lituji současné kreativce, kteří mají příliš úzké mantinely na to, aby mohli zaujmout lidi napravo od vrcholu Gaussovy křivky.

06. června 2022 v 12:49 - reagovat | smazat