Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetové poradenství

Internetové poradenství

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Soňa Kupcová
Šetření:23. 02. 2017 - 09. 03. 2017
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):28 / 24.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji za Vaši účast na výzkumu, který bude součástí mé bakalářské práce. 

Dotazník je věnovaný internetového poradenství - co o něm víte a jaké s ním máte zkušenosti.

U každé otázky prosím zvolte vždy jen jednu odpověd.

Jana Zemanová

Odpovědi respondentů

1. Internetové poradenství většinou provádějí sociální služby:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5159,3 %59,3 %  
Ano3540,7 %40,7 %  

Graf

2. Znáte nějakou společnost či službu, která internetové poradenství nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6777,91 %77,91 %  
Ano1922,09 %22,09 %  

Graf

3. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", uveďte prosím, jaké společnosti či služby znáte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá linka320 %3,49 %  
linka důvěry213,33 %2,33 %  
ne16,67 %1,16 %  
obecne libovolne forum, IRC nebo helpdesk firmy16,67 %1,16 %  
Internetporadna16,67 %1,16 %  
InternetPoradna.cz 16,67 %1,16 %  
Modrá linka, Linka důvěry16,67 %1,16 %  
Linka důvěry, Modrá linka16,67 %1,16 %  
Spondea, Linka bezpeci, modra linka, Dona linka, linka prvni psychické pomoci 16,67 %1,16 %  
bankovní16,67 %1,16 %  
ostatní odpovědi modrá linka, adiktologické poradenství
asi linka důvěry
213,33 %2,33 % 

Graf

4. V internetovém poradenství lze užít i telefonický rozhovor např. prostřednictvím Skype:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano3136,05 %36,05 %  
Spíše ano2630,23 %30,23 %  
Spíše ne1517,44 %17,44 %  
Určitě ne1416,28 %16,28 %  

Graf

5. Za špatnou radu může být internetový poradce trestně stíhán:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6474,42 %74,42 %  
Ano2225,58 %25,58 %  

Graf

6. Internetové poradenství v Česku existuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 5 let2630,23 %30,23 %  
Více než 10 let2529,07 %29,07 %  
Více než 20 let2427,91 %27,91 %  
Více než 15 let1112,79 %12,79 %  

Graf

7. V rámci internetového poradenství se člověk může zeptat poradce na cokoliv:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale v odpovědi může být odkázán na kompetentnější místo (např. jiný web)4552,33 %52,33 %  
Ne2731,4 %31,4 %  
Ano, a vždycky musí dostat požadovanou odpověď1416,28 %16,28 %  

Graf

8. Pokud se poradce dozví v rámci internetového poradenství např. o spáchání trestného činu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Musí to oznámit3945,35 %45,35 %  
Nemusí to oznámit, proto je služba anonymní2427,91 %27,91 %  
Nemusí to oznámit jen v určitých, zákonem stanovených podmínkách2326,74 %26,74 %  

Graf

9. Internetové poradenství je dobrou alternativou k poradenství tváří v tvář:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne2630,23 %30,23 %  
Spíše ano2529,07 %29,07 %  
Určitě ano2427,91 %27,91 %  
Určitě ne1112,79 %12,79 %  

Graf

10. Zde můžete svoji předchozí odpověď doplnit, vysvětlit:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Časová dostupnost

je to jiné, asi i méně odborné

je to podobné, akorát to není tváří v tvář

je to snazsi - hodim otazku a nekdo odpovi :-) nemusim nikam chodit

ne, není to plnohodnotné

nedůvěra

nekdo nemusi mit rad rozhovor face to face v oblibe

11. Internetový poradce by měl klientovi poradit, co přesně má dělat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4956,98 %56,98 %  
Spíše ne1820,93 %20,93 %  
Určitě ano1213,95 %13,95 %  
Určitě ne78,14 %8,14 %  

Graf

12. Napište prosím, v čem spatřujete hlavní výhody internetového poradenství:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

anonymita

Anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita a dostupnost všem

anonymita, dostupnost

anonymita, dostupnost

casova flexibilita, dostupnost

Dostupné, vhodné pro lidi, co nevycházejí ze svého domu, nebo kteří mají jiné problémy s osobní komunikací.

dostupnost

dostupnost

důvěra v člověka

je anonymní

je to další možnost, je to na dálku, člověk tam nemusí chodit

je to jen náhražka, neumožňuje terapii, jsou to takové babské rady kolikrát, nevím ani, jak se to kontroluje, jestli je to v pořádku a odborné

je to pro všechny

je to rychlé

je to rychlé

je to rychlé a můžu se ptát i z domova

je to všem dostupné

jednoduchý přístup

moc jich nevidím, spíš nevýhody

Mohou pomoci

Možnost poradit se o nastalésituaci hned, nemuset čekat na objednání. Možnost být otevřenější, když je to anonymní.

můžu z domu, je to anonymní

Nejspíš osloví velkou skupinu lidí.

nemusím do poradny

nemusím nikam chodit

Nemusim nikam chodit, anonymita

nemusím od počítače

není z očí do očí

nevidím žádné výhody

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

neznám odpověď

nikdo neví kdo jsem

nové pojmy

Okamžitá dostupnost, anonymita

pohodlí

pohodlnost

pomáhat lidem

pomoci druhým

Pomoci lidem v nouzi

rychlá dostupnost

rychlá dostupnost

rychlá pomoc

rychlá rada

rychlá rada

rychlá rada

rychlá rada

rychlé, bez námahy

rychlost

rychlost

rychlost a dostupnost

rychlost a dostupnost

rychlost a snadná dostupnost

rychlost, anonymita, odborník snadno dostupný, možnost v klidu si přečíst odpověď

rychlost, dostupnost, anonymita

rychlost, přístupnost i pro handicapované

Rychlost. Dostupnost

snadná dostupnost pro všechny, odpadá objednávání

snadná dostupnost, pokud mám internet. Výhoda pro ty, co se stydí zajít někam osobně

Tyto služby neznám, nepoužívám, neznám výhody

u urcitych sluzeb nerozhoduje vek, zkuseni pracovni kteri dokazi poradit

určité dopady v anonymitě

v nicem

ve všem, co chybí poradenství tváří v tvář

viz otazka 10

žádné výhody nemá, je to nesolidní

13. Napište prosím, v čem spatřujete hlavní nevýhody internetového poradenství:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

Absence osobního kontaktu

Anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita

anonymita, která může být ale i výhodou

anonymita, prodleva v odpovědi, nemohu si vybrat poradce

anonymní

beztrestnost, špatné pochopení rady, když chybí kontext, neverbální komunikace

čekání na odpově´d

Je to neosobní (což může být i pozitivum).

každý si může plácat, co chce

lidé ho moc neznají, na internetu obtížně k dohledání, musí člověk vědět, co hledá a potřebuje

Lidé si mohou víc vymýšlet, nemůže to podle mě být tak komplexní jako rozhovor naživo.

menší odpovědnost

mohou být neosobní

moznost uniku dat - informaci

může mi radit člověk, který není kompetentní

může to dělat kdokoliv, těžko dohledatelné, čekám na odpověď apod.

n/a

na odpověď musím čekat, komunikace je složitější

nedostatek vhodných odpovědi

nedůvěra

nedůvěryhodnost

nejsou anonymní

nemá nevýhody

nemá nevýhody

nemá nevýhody

nemohu vyhodnotit chování toho, kdo mi radí - jedná se o anonymní osobu (osoby)

Nemusi poradit, neodpovi hned

nemusí to být kvalitní, může to dělat kdokoliv, internet snese vše

nemůžu se doptat, nevím, kdo mi radí, jestli radí dobře, kdo provozuje webové stránky apod.

není anonymita

není anonymita

není jistota kvalitní rady

není moznost se doptat na detaily

neochota poslouchat

neosobní kmunikace

Nepravdivé informace

Nepřesné informace

nesolidnost, radit může každý, a to beztrestně

nevidím nevýhody

nevidím poradce

nevidím žádné nevýhody, kdo tuto formu vyhledá, je pro něj dobrá

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím kdo mi radí

nevím kdo mi radí

nevím, kdo mi odpovídá

nevím, kdo mi odpovídá a jak je to seriózní

nevím, kdo mi odpovídá, na odpověď musím čekat

Nevím, kdo mi radí, musím čekat na odpověď

nevím, kdo mi radí, musím čekat na odpověď

neznám odpověd

neznám odpověď

neznámý poradce

Nezním nevýhody, ani neppouívám.

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá. Jedině snad špatné pochopení toho, co je psáno

nic mně nenapadá

Osobní

snadno zneuzitelne, dovolani nebo kontaktovani vicekrat nemusi byt povoleno i pres krizi volajiciho

také anonymita

Účinnost takového poradenství je přinejmenším sporná. Nikdy nemůže nahradit osobní styk.

v ničem

viz výše

všechno ostatní, taky anonymita

žádné mne nenapadají

14. Internetové poradenství je oproti osobní návštěvě více anonymní:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano6069,77 %69,77 %  
Spíše ano1416,28 %16,28 %  
Spíše ne89,3 %9,3 %  
Určitě ne44,65 %4,65 %  

Graf

15. Internetové poradenství je vhodnější pro mladší populaci:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3136,05 %36,05 %  
Spíše ne2326,74 %26,74 %  
Určitě ne1922,09 %22,09 %  
Určitě ano1315,12 %15,12 %  

Graf

16. Internetové poradenství ve mně vzbuzuje důvěru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne3439,53 %39,53 %  
Spíše ano2933,72 %33,72 %  
Určitě ne1517,44 %17,44 %  
Určitě ano89,3 %9,3 %  

Graf

17. Internetové poradenství může vyřešit problém klienta:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2933,72 %33,72 %  
Spíše ne2630,23 %30,23 %  
Určitě ano1618,6 %18,6 %  
Určitě ne1517,44 %17,44 %  

Graf

18. Osobně jsem využil/a internetového poradenství:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6980,23 %80,23 %  
Ano1719,77 %19,77 %  

Graf

19. Pokud jste na otázku č. odpověděl/a „Ano“, napište prosím, v čem pro vás tato zkušenost byla nebo nebyla přínosem, jaký z ní máte dojem apod.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano, pomohla mi a nasměřovala mě na kamennou poradnu

bylo to na zkoušku a poradili dobře

Dostal jsem to, co jsem v tu chvíli potřeboval, včetně kontaktů na služby, které mi mohou pomoci situaci dále řešit

Dostala jsem dobré kontakty, ulevilo se mi tak, jak jsem potřebovala

moc mi to nepomohlo

naposledy jsem resil problem s nekompatibilnim prohlizecem u Komercni Banky

ne

nebyla přínosem

neřešilo problém

pomohlo mi to zorientovat se v situaci a dostal jsem kontakt na kamenné pracoviště

rozpaky z ne-odpovedi

Vyřešením dlouhodobého problému

zachranili mi zivot jinak bych spachala sebevrazdu, zavolali mi zachanou sluzbu

20. Internetového poradenství využil někdo z mého blízkého okolí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7789,53 %89,53 %  
Ano910,47 %10,47 %  

Graf

21. Pokud jste na otázku č. odpověděl/a „Ano“, napište prosím, v čem pro dotyčného tato zkušenost byla nebo nebyla přínosem, jaký z ní měl/a dojem apod.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ne

nevim, ale pouziva to kazdy :-)

Obdobná zkušenost - dobré přijetí, dobrá pomoc

odpověď nedostal

pomohl mu

spokojenost - uklidnění, kontakt na jinou firmu, kam už dotyčná osobně zašla

spokojenost a využívá opakovaně, u různých firem

Ujasnila si svůj postoj k danému problému

22. Využil/a jsem možnosti přečíst si na webu společností, které internetové poradenství nabízejí, některé otázky a odpovědi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5058,14 %58,14 %  
Ano3641,86 %41,86 %  

Graf

23. Setkal/a jsem se s velmi neodborným internetovým poradenstvím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6373,26 %73,26 %  
Ano2326,74 %26,74 %  

Graf

24. Kvalita internetového poradenství je mnohdy taková, že jej mohu dělat i já:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše nesouhlasím3641,86 %41,86 %  
Zcela nesouhlasím2427,91 %27,91 %  
Spíše souhlasím1416,28 %16,28 %  
Zcela souhlasím1213,95 %13,95 %  

Graf

25. Jaké je Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž4653,49 %53,49 %  
Žena4046,51 %46,51 %  

Graf

26. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 let2731,4 %31,4 %  
30-39 let2225,58 %25,58 %  
40-49 let1618,6 %18,6 %  
50-59 let910,47 %10,47 %  
15-19 let89,3 %9,3 %  
60 a více let33,49 %3,49 %  
0-14 let11,16 %1,16 %  

Graf

27. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou3338,37 %38,37 %  
Střední bez maturity2731,4 %31,4 %  
Vysokoškolské2225,58 %25,58 %  
Základní44,65 %4,65 %  

Graf

28. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve městě5462,79 %62,79 %  
Na venkově3237,21 %37,21 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Internetové poradenství většinou provádějí sociální služby:

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 16. Internetové poradenství ve mně vzbuzuje důvěru:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 4. V internetovém poradenství lze užít i telefonický rozhovor např. prostřednictvím Skype:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 9. Internetové poradenství je dobrou alternativou k poradenství tváří v tvář:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Internetové poradenství většinou provádějí sociální služby:

2. Znáte nějakou společnost či službu, která internetové poradenství nabízí?

4. V internetovém poradenství lze užít i telefonický rozhovor např. prostřednictvím Skype:

5. Za špatnou radu může být internetový poradce trestně stíhán:

6. Internetové poradenství v Česku existuje:

7. V rámci internetového poradenství se člověk může zeptat poradce na cokoliv:

8. Pokud se poradce dozví v rámci internetového poradenství např. o spáchání trestného činu:

9. Internetové poradenství je dobrou alternativou k poradenství tváří v tvář:

11. Internetový poradce by měl klientovi poradit, co přesně má dělat:

12. Napište prosím, v čem spatřujete hlavní výhody internetového poradenství:

13. Napište prosím, v čem spatřujete hlavní nevýhody internetového poradenství:

14. Internetové poradenství je oproti osobní návštěvě více anonymní:

15. Internetové poradenství je vhodnější pro mladší populaci:

16. Internetové poradenství ve mně vzbuzuje důvěru:

17. Internetové poradenství může vyřešit problém klienta:

18. Osobně jsem využil/a internetového poradenství:

20. Internetového poradenství využil někdo z mého blízkého okolí:

22. Využil/a jsem možnosti přečíst si na webu společností, které internetové poradenství nabízejí, některé otázky a odpovědi:

23. Setkal/a jsem se s velmi neodborným internetovým poradenstvím:

24. Kvalita internetového poradenství je mnohdy taková, že jej mohu dělat i já:

25. Jaké je Vaše pohlaví

26. Jaký je Váš věk?

27. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

28. Kde bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Internetové poradenství většinou provádějí sociální služby:

2. Znáte nějakou společnost či službu, která internetové poradenství nabízí?

4. V internetovém poradenství lze užít i telefonický rozhovor např. prostřednictvím Skype:

5. Za špatnou radu může být internetový poradce trestně stíhán:

6. Internetové poradenství v Česku existuje:

7. V rámci internetového poradenství se člověk může zeptat poradce na cokoliv:

8. Pokud se poradce dozví v rámci internetového poradenství např. o spáchání trestného činu:

9. Internetové poradenství je dobrou alternativou k poradenství tváří v tvář:

11. Internetový poradce by měl klientovi poradit, co přesně má dělat:

12. Napište prosím, v čem spatřujete hlavní výhody internetového poradenství:

13. Napište prosím, v čem spatřujete hlavní nevýhody internetového poradenství:

14. Internetové poradenství je oproti osobní návštěvě více anonymní:

15. Internetové poradenství je vhodnější pro mladší populaci:

16. Internetové poradenství ve mně vzbuzuje důvěru:

17. Internetové poradenství může vyřešit problém klienta:

18. Osobně jsem využil/a internetového poradenství:

20. Internetového poradenství využil někdo z mého blízkého okolí:

22. Využil/a jsem možnosti přečíst si na webu společností, které internetové poradenství nabízejí, některé otázky a odpovědi:

23. Setkal/a jsem se s velmi neodborným internetovým poradenstvím:

24. Kvalita internetového poradenství je mnohdy taková, že jej mohu dělat i já:

25. Jaké je Vaše pohlaví

26. Jaký je Váš věk?

27. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

28. Kde bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kupcová, S.Internetové poradenství (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://internetove-poradenstvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.