Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak nás ovlivňuje život s televizní reklamou?

Jak nás ovlivňuje život s televizní reklamou?

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kulmová
Šetření:14. 04. 2017 - 28. 04. 2017
Počet respondentů:302
Počet otázek (max/průměr):8 / 8.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsme studentky druhého ročníku oboru Marketing a obchod na ekonomické fakultě VŠB-TUO. Tímto Vás žádáme o vyplnění krátkého dotazníku, který je zaměřen na televizní reklamy. Naším hlavním cílem je zjistit, jak moc ovlivňují televizní reklamy naše rozhodování. Dotazník je anonymní a nezabere moc času. Prosím vyplňte pouze jednu odpověď, pokud není uvedeno jinak.

Odpovědi respondentů

1. Kolik hodin denně přibližně sledujete TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-1 hodinu15350,5 %50,66 %  
2-5 hodin13644,88 %45,03 %  
6-8 hodin113,63 %3,64 %  
9 - více30,99 %0,99 %  

Graf

2. Jak často přepínáte TV, když začne vysílat reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy16955,78 %55,96 %  
Vždy11437,62 %37,75 %  
Vůbec206,6 %6,62 %  

Graf

3. Jak na Vás reklamy v TV působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám je rád(a)20868,65 %68,87 %  
Nevadí mi9029,7 %29,8 %  
Mám je rád(a)51,65 %1,66 %  

Graf

4. Uveďte na škále, které reklamy v TV vnímáte nejvíce: (Oznámkujte jako ve škole - 1 - vnímám nejvíce; 2 - spíše vnímám; 3 - nevím; 4 - spíše nevnímám; 5 - nevnímám)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Slevy v supermarketech/hypermarketech3.3171.86
Reklamy na automobily3.4691.866
Reklamy s bankovní tématikou3.7851.574
Reklamy na telefonní operátory3.7361.719
Reklamy s oblečením3.371.817
Reklamy s elektronickým zbožím3.4821.596
Reklamy s pracími prostředky4.0891.329
Reklamy se zvířecími produkty3.7921.709

Graf

5. Co Vás zaujme na TV reklamě jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znělka16052,81 %52,98 %  
Postavy6320,79 %20,86 %  
Prostředí5317,49 %17,55 %  
Sleva278,91 %8,94 %  

Graf

6. Všimli jste si v průběhu televizního pořadu či filmu skryté reklamy na nějaký produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24982,18 %82,45 %  
Nevím3912,87 %12,91 %  
Ne154,95 %4,97 %  

Graf

7. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20166,34 %66,56 %  
Muž10233,66 %33,77 %  

Graf

8. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 3023778,22 %78,48 %  
31 - 503210,56 %10,6 %  
51 a více289,24 %9,27 %  
Méně než 1561,98 %1,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik hodin denně přibližně sledujete TV?

2. Jak často přepínáte TV, když začne vysílat reklama?

3. Jak na Vás reklamy v TV působí?

4. Uveďte na škále, které reklamy v TV vnímáte nejvíce: (Oznámkujte jako ve škole - 1 - vnímám nejvíce; 2 - spíše vnímám; 3 - nevím; 4 - spíše nevnímám; 5 - nevnímám)

5. Co Vás zaujme na TV reklamě jako první?

6. Všimli jste si v průběhu televizního pořadu či filmu skryté reklamy na nějaký produkt?

7. Jakého jste pohlaví?

8. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik hodin denně přibližně sledujete TV?

2. Jak často přepínáte TV, když začne vysílat reklama?

3. Jak na Vás reklamy v TV působí?

4. Uveďte na škále, které reklamy v TV vnímáte nejvíce: (Oznámkujte jako ve škole - 1 - vnímám nejvíce; 2 - spíše vnímám; 3 - nevím; 4 - spíše nevnímám; 5 - nevnímám)

5. Co Vás zaujme na TV reklamě jako první?

6. Všimli jste si v průběhu televizního pořadu či filmu skryté reklamy na nějaký produkt?

7. Jakého jste pohlaví?

8. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kulmová, K.Jak nás ovlivňuje život s televizní reklamou? (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://jak-nas-ovlivnuje-zivot-s-tv.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.