Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaký by měl být dobrý módní/lifestylový časopis pro ženy?

Jaký by měl být dobrý módní/lifestylový časopis pro ženy?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Valentová
Šetření:19. 01. 2017 - 18. 02. 2017
Počet respondentů:220
Počet otázek (max/průměr):26 / 17.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:45,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník má za cíl zjistit, jak by vypadal ideální časopis podle jeho čtenářů a co čtenářům existujících časopisů chybí. 

Všechny otázky jsou nepovinné, můžete libovolně přeskakovat, co sdělit nechcete.

Děkuji vám za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Čtete časopisy pro ženy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14465,45 %65,45 %  
Ne7634,55 %34,55 %  

Graf

2. Jaké časopisy čtete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cosmopolitan6243,36 %28,18 %  
Žena a život6142,66 %27,73 %  
Elle5639,16 %25,45 %  
Marianne5236,36 %23,64 %  
Joy4430,77 %20 %  
Harper's Bazaar2819,58 %12,73 %  
Vogue (zahraniční)2517,48 %11,36 %  
InStyle2316,08 %10,45 %  
Moje psychologie2215,38 %10 %  
Dieta1913,29 %8,64 %  
Marie Claire1711,89 %7,73 %  
Ona Dnes32,1 %1,36 %  
Svět ženy32,1 %1,36 %  
Glanc32,1 %1,36 %  
blesk pro ženy10,7 %0,45 %  
a pak jeste porno casaky10,7 %0,45 %  
Katka10,7 %0,45 %  
Elle zahranicni10,7 %0,45 %  
to, co mi zrovna přijde pod ruku, nekupuju si je10,7 %0,45 %  
Estetika10,7 %0,45 %  
to čo dostanem v diaľkovom buse alebo v saune, sama si žiadny nekupujem10,7 %0,45 %  
Překvapení10,7 %0,45 %  
další tištěné i webové10,7 %0,45 %  
Miau10,7 %0,45 %  

Graf

3. Čtete české nebo zahraniční verze časopisů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Českéotázka č. 5, Zahraničníotázka č. 4, Jak kdyotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České9968,75 %45 %  
Jak kdy3625 %16,36 %  
Zahraniční96,25 %4,09 %  

Graf

4. Proč zahraniční?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zahraniční jsou kvalitnější1742,5 %7,73 %  
Můj oblíbený časopis u nás nevychází1332,5 %5,91 %  
kvůli procvičení jazyků12,5 %0,45 %  
jiny pohled na modu12,5 %0,45 %  
klavne nemecky fekal porno12,5 %0,45 %  
pokud mě zaujme obsah, příp. na procvičení jazyka; taky tam bývají reklamy na produkty, které se na český trh dosud nedostaly (takže člověk něco ví s předstihem)12,5 %0,45 %  
Zahraniční jsou dostupné online12,5 %0,45 %  
Ziju v zahranici12,5 %0,45 %  
zahraniční články mi přijdou zajímavější12,5 %0,45 %  
proč ne?12,5 %0,45 %  
viď odpoveď na druhú otázku12,5 %0,45 %  
Někdy jsou zajímavějsí12,5 %0,45 %  
více a pestřejší výběr informací a zajímavostí12,5 %0,45 %  
čtu převážně v letadle...kupuji na letišti, zdaleka ne vždy v ČR12,5 %0,45 %  
jen tak pro zajímavost12,5 %0,45 %  
Je to zmena12,5 %0,45 %  

Graf

5. Proč časopisy čtete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli relaxaci10774,31 %48,64 %  
Kvůli inspiraci8559,03 %38,64 %  
Kvůli zajímavým informacím4329,86 %19,55 %  
Pro zahnání nudy, např. v kadeřnictví, atd.10,69 %0,45 %  
Z nudy, když mě nebaví číst knížka. 10,69 %0,45 %  
masturbaci10,69 %0,45 %  
občas prohlédnu třeba v čekárně u lékaře10,69 %0,45 %  
chci se pobavit nad těma blbostma, co píšou10,69 %0,45 %  
keď sa mi nechce ani spať, ani robiť nič produktívne, tak nimi zabíjam čas10,69 %0,45 %  

Graf

6. Proč časopisy nečtete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsou pro mě zajímavé6484,21 %29,09 %  
Kvůli ceně1013,16 %4,55 %  
čtu blogy apod., tam si líp vyfiltruju, co mě zajímá11,32 %0,45 %  
v časopisech pro ženy jsou pouze reklamy oděvních značek a jsou to právě časopisy, které propagují pouze hubené postavy11,32 %0,45 %  
není čas11,32 %0,45 %  
Kvůli stereotypním nesmyslům si nemusím kupovat časopis, stačí se podívat na internet11,32 %0,45 %  
Protože časopis starý deset let je úplně stejný jako ten dnešní, nepřináší žádnou novou informaci.11,32 %0,45 %  
dříve jsem četla hodně, ale reklamy, kterými je mladinká dívka fascinována, ženu spíše omrzí. 2 roky jsem předplácela marie claire, skončila jsem asi před 4 lety11,32 %0,45 %  
když je něco zvlášť pro ženy (nebo zvlášť pro muže) je to většinou hovadina.11,32 %0,45 %  
ztráta času11,32 %0,45 %  
Vadí mi množství reklam.11,32 %0,45 %  
Ráda bych je četla, ale nemám na to čas a navíc si myslím, že je to plýtvání papírem (podpora kácení pralesů )11,32 %0,45 %  
Nelíbí se mi, že v podstatě zaplatím reklamu. Dříve jsem časopisy kupovala. Teď radši na internetu přečtu článek, kde můžu reklamu ignorovat a nic nezaplatím.11,32 %0,45 %  
Protože v tom píšou blbosti11,32 %0,45 %  
Vse najdu na webu11,32 %0,45 %  
všetky sú rovnaké a primitívne11,32 %0,45 %  

Graf

7. Co by vás přilákalo ke koupi?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavé články5572,37 %25 %  
Zajímavý dárek2228,95 %10 %  
Vzorky kosmetiky2127,63 %9,55 %  
Rozhovor s mou oblíbenou celebritou56,58 %2,27 %  
nic45,26 %1,82 %  
Cokoliv o lukostřelbě, cosplayi, Japonsku a downhillu 11,32 %0,45 %  
zřejmě nic11,32 %0,45 %  
Zvýšení kvality článků11,32 %0,45 %  
méně řečí o tom, jak má vypadat a jak se chovat správná žena a jak se k tomu nesmyslnému ideálu dopracovat11,32 %0,45 %  
nic mne nenapadá, mám pocit, že mi nemají co nabídnout11,32 %0,45 %  
inteligentní články11,32 %0,45 %  
když by na obálkách nebyly polonahé celebrity11,32 %0,45 %  
Asi nic11,32 %0,45 %  
rozhovory s lidmi co dokázali něco složitého11,32 %0,45 %  

Graf

8. Chybí vám na českém trhu nějaký časopis?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11956,67 %54,09 %  
Vogue7736,67 %35 %  
Vanity Fair188,57 %8,18 %  
W52,38 %2,27 %  
V41,9 %1,82 %  
ano20,95 %0,91 %  
Nevim20,95 %0,91 %  
Ano. 10,48 %0,45 %  
Nekoukám, , kde a jaké časopisy jsou 10,48 %0,45 %  
časopis bez bulvárních vložek10,48 %0,45 %  
niečo ako Monocle alebo Wired10,48 %0,45 %  
Časopis pro ženy 40+10,48 %0,45 %  
ani jeden z nabízených neznám10,48 %0,45 %  
Normálny zaujímavý časopis pre mňa10,48 %0,45 %  

Graf

9. Preferujete tištěné vydání, nebo elektronické?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tištěné16173,52 %73,18 %  
Jak kdy4420,09 %20 %  
Elektronické146,39 %6,36 %  

Graf

10. Seřaďte podle toho, co vás v časopisech nejvíce zajímá.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Móda - fotografie a inspirace4.40117.371
Móda - informativní články o historii, materiálech, návrhářích, střizích apod.5.33818.552
Kosmetika - návody na líčení5.03916.598
Kosmetika - recenze a doporučení produktů4.75815.072
Kosmetika - informativní články o péči, řešení kosmetických problémů apod.5.18414.478
Články o hubnutí a zdraví, recepty5.79217.469
Články o zajímavých oosbnostech, rozhovory5.00514.671
Články o knihách, filmech, hudbě a kultuře obecně5.47815.129
Zajímavé pravdivé příběhy lidí, články o společenských problémech5.32413.021
Interiér - inspirace5.76815.183
Články o cestování5.58912.928
Články o vztazích, zaměstnání, psychologii apod.6.0113.285

Graf

11. Seřaďte konkrétní články podle toho, jaký by vám přišel nejzajímavější

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Party v New Yorku - módní inspirace, několik stran profesionálních celostránkových fotografií4.86717.551
Životní příběh Christiana Diora - článek, životopis4.21513.513
Nahé líčení - návod a tipy s velkými fotografiemi4.91315.833
Jak zatočit s černými tečkami? - informativní článek4.88713.628
Rozhovor s Terezou Voříškovou6.31816.945
Kdo vám ušil tričko? - článek o životních podmínkách zaměstnanců textilního průmyslu v Asii4.5914.611
Je přerušovaný půst zázrak na hubnutí? - článek s ověřenými informacemi od ověřeného výživového poradce6.48216.434
Vůně indické kuchyně - recepty4.95912.932
Cestopis z Nepálu5.30313.708
Rozhovor s Carou Delevigne6.35413.357
Haute Couture - kolik stojí a kdo ji nosí? - informativní článek6.03114.738
Představení nové kolekce Fendi6.8113.22

Graf

12. Časopis, který má 320 stran, z toho 140 stran o módě, 50 stran o kosmetice a zdraví, 70 stran o jiných tématech (cestování, jídlo, osobnosti a rozhovory, psychologie, ale je do toho započítán i obsah, úvodník apod.), 60 stran reklam. Bylo by to pro vás vyhovující?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, příliš mnoho reklam8055,17 %36,36 %  
Ne, příliš mnoho módy5034,48 %22,73 %  
Ne, příliš málo jiného obsahu2819,31 %12,73 %  
Ano2114,48 %9,55 %  
Ne, příliš mnoho kosmetika1711,72 %7,73 %  
Ne, příliš málo kosmetiky74,83 %3,18 %  
Ne, příliš mnoho jiného obsahu53,45 %2,27 %  
Ne, příliš málo módy21,38 %0,91 %  
Moc dlouhý10,69 %0,45 %  
příliš obsáhlý10,69 %0,45 %  
Ne, příliš mnoho stran10,69 %0,45 %  
Nevím, příliš jednoduše specifikováno, nevím kolik textu, kolik obrazu a hlavně v jaké kvalitě to vznikne. Blbých textů o módě je plný internet a Blesk.10,69 %0,45 %  
záleží na kvalitě obsahu...10,69 %0,45 %  
Příliš mnoho stran a mnoho reklam.10,69 %0,45 %  
snad ano, pokud by nebyl zaměřený na mladé dívky10,69 %0,45 %  
Celkově příliš mnoho stran10,69 %0,45 %  
Příliš módy, kosmetiky a hubnutí10,69 %0,45 %  
moc tlustý a plný zbytečností, chce to stručnost, krásné fotografie, fakta, eleganci, kreativitu a ne strnulou šablonu10,69 %0,45 %  
příliš mnoho stran10,69 %0,45 %  
ne, příliš mnoho všeho10,69 %0,45 %  
ne, příliš mnoho všeho, mám radši tenčí časopisy10,69 %0,45 %  
320 stran jetrochu moc10,69 %0,45 %  

Graf

13. Poku chcete, můžete sami navrhnout ideální poměr jednotlivých témat.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

10% reklám

100 zaujimave temy - clanky (zdravie, svet okolo, cestovanie, nove poznatky), 80 zdrava zivotosprava a recepty, 80 kozmetika, 30 moda, 30 reklama

2-3 strany o módě, 5 stran o kosmetice, zbytek ostatní témata

320 stran - 80 moda, 80 kosmetika, 80 spolecnost (rozhovory, co se deje, zajimavosti ze spolecnosti), 80 dalsi (recepty, krizovky, testy produktu, reklamy)

40% móda, 35% jiná témata, 15% kosmetika. 10% reklama

Hlavně bych omezila reklamy a přidala více textu, nebaví mě jen koukat na obrázky.

méně reklam - 30 stran

Měně reklam i celkově méně stran

N

na to tu je málo místa, ale těžko je zavděčit se všem, měl by být pestrý a pokaždé trošku jiný, s takovými informacemi, návody, střihy, fotografiemi, že si je čtenářky vystřihou a uschovají třeba na čtení na dovolené, nebo položení do čekárny u lékaře nebo kadeřnice a nehodí časopis po přečtení do sběru.

nechci

nejvíc módy

Nejvíce receptů a cestopisů, minimum reklam

No reklamas

Obecne staci mene reklam, nebo aspon, at nezabiraji cele stranky.

Pokud časopis o sobě prohlašuje, že je opravdu dobrý, proč potřebuje přividělávat na reklamách? Nebo snad se živí pouze pronájmem ploch na reklamu? Rozumím tomu, že tisk a bla bla bla něco stojí, ale za luxusní magazín si raději připlatím, než aby musel být nacpaný reklamou.

Poměr byl v pořádku, jde o kvalitní obsah od kvalitních psavců.

pro mne je nejvíce zajímavé cestování, historie a jídlo. móda, osobnosti dnešní doby a kosmetika je naprosto nezajímavá, proto bych ji nezařadila vůbec.

Vice cestovani, rozhovoru, clanku o zdravi a potrevinovych doplncich

Více historie

14. Čtete raději o českých nebo zahraničních celebritách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O zahraničních13870,77 %62,73 %  
O českých5729,23 %25,91 %  

Graf

15. Koho chcete na obálce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznámou modelku9848,28 %44,55 %  
Zahraniční celebritu7335,96 %33,18 %  
Českou celebritu3215,76 %14,55 %  

Graf

16. Kdo konkrétní by vás nejvíc potěšil na obálce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gisele Bündchen4323,12 %19,55 %  
Cara Delevigne3820,43 %17,27 %  
Ewa Farna3116,67 %14,09 %  
Eva Herzigová2915,59 %13,18 %  
Katy Perry2211,83 %10 %  
Celeste Buckingham179,14 %7,73 %  
Miley Cyrus63,23 %2,73 %  

Graf

17. Kolik jste ochotni zaplatit za časopis, který má cca 300 stran a pro vás zajímavý obsah?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1004525,28 %20,45 %  
1502614,61 %11,82 %  
50147,87 %6,36 %  
60137,3 %5,91 %  
80116,18 %5 %  
200105,62 %4,55 %  
7095,06 %4,09 %  
9973,93 %3,18 %  
12063,37 %2,73 %  
13052,81 %2,27 %  
ostatní odpovědi 250
300
33
89
65
159
0
500
90
149
20
69
180
85
110
160
29
30
75
3217,98 %14,55 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:109.24
Minimum:50
Maximum:250
Variační rozpětí:200
Rozptyl:1959.25
Směrodatná odchylka:44.26
Medián:100
Modus:100

Graf

18. Jaký formát preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A414065,73 %63,64 %  
A5 (nebo o trochu větší - cca jako současný malý Cosmopolitan)7334,27 %33,18 %  

Graf

19. I v módních časopisech by se mělo psát o tématech nesouvisejících s módou a kosmetikou (např. o zajímavých lidech, kultuře, jídle, cestování)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím19388,53 %87,73 %  
nevím156,88 %6,82 %  
nesouhlasím104,59 %4,55 %  

Graf

20. V časopisech je příliš mnoho reklam

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím16877,06 %76,36 %  
nevím3114,22 %14,09 %  
nesouhlasím198,72 %8,64 %  

Graf

21. Časopisy jsou příliš drahé

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím11553,24 %52,27 %  
nevím6731,02 %30,45 %  
nesouhlasím3415,74 %15,45 %  

Graf

22. V časopisech nejsou žádné zajímavé informace

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím10448,37 %47,27 %  
souhlasím6329,3 %28,64 %  
nevím4822,33 %21,82 %  

Graf

23. Popište, jak by vypadal ideální módní časopis

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

80 % TEXTU K VECI a maximalne 20 % reklam.

Aby bral ze zena je na urovni a ma mat sirsi rozsah ako nedosiahnutelna moda, cudzi zivot "celebrit" a diety...

aktuální témata, cestování, vaření, rozhovory, životní příběhy, moda

Bez reklam na každé straně,s dostumnějšími produkty pro běžného čténáře (ne produkty za desetitisíce),články,které se dají číst.

Bylo by hezké, kdyby se občas psalo o módních blogerkách nebo blogerech. Například jen rozhovory, dále už je mi to tak nějak jedno

Cestovani, fotostories, zdrav zivotni styl, rozhovory, nejake recepty, malo reklam

Co nejvíce módy, nekupuji si přece modní časopis kvůli kosmetice nebo co udělat u plotny.

Časopis, který by se věnoval ženám nad 50 let, a ženám které zrovna nemají ideální postavu. Ve všech časopisech najdete modu a vše s tím spojené pro mladé a štíhlé, ale i mezi mladými nejsou dívky s ideální postavou. Takový časopis na našem trhu chybí.

Články a kosmetika

články o kosmetice, zdraví, stravování, hubnutí, cvičení, posilování, kráse, líčení,..

Čtení, hezké fotky, recenze na kosmetiku, novinky móda, kosmetika. Žádné reklamy.

historie zbožíznalství lokální designeři a řemeslníci pozadí módního businessu (gramaticky správně, v dostatečném textovém rozsahu, psáno s předpokladem, že je vám více než 13 let)

hlavně bez českých slepic, rádoby celebrit, všude se rve ta cigánka Bílá nebo obtloustlík Farná, neměly by tam být reklamy na nekvalitní drogeristické zboží, ale info o kvalitní, profesionální kosmetice a proč je užívat (složení apod.), měly by tam být základní rady o stylu, např. že leginy se do společnosti nehodí, nebo co nosit když mám nadváhu, nebo jak zjistit, že já jsem to tlusté prase... Jak používat makeup a kde ho sehnat, reklama na makeup za 5 táců není reklama pro středoškolačky...

Hlavně by neměl obsahovat mnoho reklam, už jen při otevření časopisu na vás vyskacou tuny reklamních fotografií a já mám chuť přestat listovat. Mám ráda články o zajimavych lidech, ale i místech která jsou zajímavá ale ne tolik světu známá. Pak inspiraci například ohledně líčení a nějaký ten receptik taky není k zahození

Hodně fotek, tipy na levnější verze outfitů,

hodně fotografií, zajímavé příběhy, cestopisy + móda jiných zemí

informace o módě, ale i receptech a osobnostech, cestopisné články

Informace o novinkách ze světa módy - elegantní, sportovní. Co se chystá ve světě módy. Typy a triky na líčení, úpravu zevnějšku, kosmetika a recenze kosmetických výrobků. Zdravá strava, recepty, jak si sestavit zdravý jídelníček, zdravý životní styl, sport. Cestování, kam vyrazit a co navštívit s ohledem na módu, zdravý životní styl, kuchyni

Inspirace, rady, nápady... Méně reklam. Pokud reklama, tak skutečně na produkt, který stojí si za to koupit.

Inspirativní móda pro "normální" ženy: 40%, kosmetika: 10%, zbytek inspirativní čtení: rozhovory, osobnosti, témata, cestování, kulturní tipy- třeba pořádné recenze divadelních představení, nejen "nové knihy a CD ve stylu "S touhle PíáRkou kamarádím, tak jí to tam šoupnu a zkopíruju anotaci". Neotřele, chytře, bez "slepičení". Originální focení, v rovnováze s texty (když už si časopis koupím, chci si počíst, užít si to, nechci, aby to vypadalo jako katalog módy - to pak působí jako sbírka inzerce. Chytrou dramaturgii a pestrost, ne přístup "vymeteme šuplíky a zeptáme se externistů, co dodají do pozítří".

Jako Joy

Jako Playboy

Jako Vlasta

Jako Vlasta

Kromě módy atd by obsahoval i články o zajímavostech, kultuře, osobnostech, které nejsou vyloženě celebrity

Kvalitní, přehledná a vkusná grafická úprava bez zbytečných ozdob, rámečků, fotek našikmo, barevného podkladu pod nečitelným textem. Tak kvalitní obsah, aby ho ženy nevyhodily, ale mohly se k němu vracet podobně jako ke knížce, nebo aby koloval mezi čtenářkami dál, například v čítárně knihovny. Fakta, reklam jen tolik, aby vydělaly na přijatelnou cenu pro čtenářky. Atd

Měl by nabídnout přehled módy a kosmetiky, která bude pro nadcházející období v kurzu, ale pro všechny typy žen.

měl by obsahovat módní insporaci pro běžného člověka, rady jak se hezky a správně nalíčit a jak ne, nové trendy, nějaký zajímavý článek pro imformaci, sudoku nebo křížovka, nějaká reklama pro snížení ceny časopisu, zajímavý recept

Měl by snažit nasměrovat poptávku od fast fashion směrem k udržitelnosti (např. upcycling, sociální a ekologické problémy fast fashion atp.), měl by ve čtenářkách a čtenářích podporovat individualitu a sebevědomí a ne se je snažit dotlačit k tomu, aby se snažili "opravovat" to, co není potřeba opravit a přiblížit se nesmyslnému standardu fyzické krásy modelek made by Photoshop.

měl by zahrnovat zajímavé články a mnoho rubrik - moda, líčení, cestování, sportování - př. cviky na zpevnění těla, stravování + drby

moda mne nezajímá

Móda na zajímavých lidech, nositelná móda. Materiály, rozhovory, zajímavá místa související s módou, tradiční a typické oblečení a inspirace pro dnešní módu.

Móda, rady, tipy, triky, psychológia, zaujímavosti zo sveta, rozhovory a minimum reklám

nečtu módní časopisy fotky z nových kolekcí z módních přehlídek, cena výroby a materiálů

Nevim

Nevím, módní časopisy mě moc nezajímají, tudíž ideální časopis je pro mě jiný než módní :).

O životě návrháře, trendy

Od každého něco - kultura, pozvánky, moda, kosmetika, recepty...

Plnohodnotné informace, minimum reklam, přiměřeně článků o módě, zdraví, kráse, dostatečně receptů, křížovky, kvalitní horoskop.

Především kvalitní texty, které nejsou schovávačkou pro PR jiných skupin. Pokud dám za časopis několik stokorun, nejsem ochotná listovat pouze reklamou, ať je jakkoliv umně zaobalená do jiných forem. Pokud je časopis levnější, je pochopitelné, že reklam bude více. Chtěla bych články o lidech, kteří nejsou jen party girl a profi celebrity, ty patří do Brava a Blesku, od "ženského" časopisu očekávám víc. Zajímá mne méně témat kvalitněji rozebraných, vadí mi mnoho mozaiek vzatých po povrchu.

Představení nových kolekcí s nápadem (vedeným jednotným tématem), historie módy, zahraniční móda spojená s cestováním, na to navazující cestopisy, zdravá výživa (neotřelé informace podložené důvěryhodnými zdroji), zajímavé články o světě (fungování věcí, nové elektronické přístroje, zajímavý lidé). Omezení reklam na minimum.

reklamy max 1/5 stran, články píšou odborníci, ne nekompetentní husy, rozhovory jsou o něčem, ne drby, fotografie a editorialy klidně převzaté, ale na nějaké úrovni, chybí tam lidé jako celeste, krainová apod pseudocelebrity

slanky o hubnuti malovani lyceni oblikani plavani behani ci krasobrusleni bych vsechy vyhodila,a nahradila poradne sexi muzi s velkymi ptaky..a jako darek k predplatnemu by mohl byt treba krasny ruzovy robertek

škoda, že je všude tolik celebrit

takový abych se na něj těšila a přečetla celý

takový, který bych si chtěla znovu koupit... (ale asi jsem z nich vyrostla)

typy jak co kombinovat, modní trendy, to nej z přehlídky nějaké, recepty zdravější z toho co se dá běžně sehnat v supermarketech, rozhovory s českými i zahraničními návrháři či celebritami, prostor pro někoho úplně nového (návrháře), typy na cestování pro ženy, kde je bezpečně, kam může jet sama či s kamarádkou, spoustu a spoustu fotek všeho

varazneji zamereny na modu, trendy, rady jak kombinovat odevy s doplnky, historie, sirsi zaber odevu z ruznych cenovych relaci (nyni je prilisne zamereni na hihg-end znacky)- vice nez aktualni dostupne tituly na ceskem trhu, mene liceni, kosmetika, dalsi informativni clanky z oblasti kultury, celebrit, lifestylu take, opet preferencne ve spojitosti s modou

Velmi kvalitní fotografie. Nesměl by být jen povrchní, ale hodně lidský. Měl by být svým způsobem hravý a nesnažit tvářit se jako truhlice moudrosti.

Vogue s méně reklam v CZ.

vůbec nevycházet?

žádné reklamy, spousta fotek módy, zajímavé rozhovory

24. Popište, co vám na současných časopisech vadí

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

Až příliš lifestyle a kosmetických článků, degraduje to módní časopis na obyčejné časopisy pro ženy bez určitého zaměření

Bulvární články, paradoxy - jedna strana "buďte sama sebou", druhá "jak zhubnout"...

Cena, reklamy, stále stejná témata Silvestr - typy ma kouřové líčení Chtělo by to originalitu

Často píšou o věcech, které mě vůbec nezajímají.

Často plytké informace, předpokládající, že jsou čtenář(k)y bez mozku.

články o ničem, výtahy z knih o psychologii

Dokolečka stejná témata, provařené české "celebrity" s IQ tykve, otrocké vyzdvihování aktuálních trendů/výstřelků.

Drahé. Nedozvím se nic zajímavého.

drby o lidech co mne nezajímají

hloupé články

Hloupé články o sexu a horoskopy. Rozhovory se stále stejnými lidmi.

Hodně reklam

hodně reklam

hodně reklam a moc drahé

hrozně moc reklam, oblečení jen od drahých značek, které si běžný občan nemůže dovolit

hrozně moc reklamy

Chybějící koncepce (pro koho jsou?), recyklování celebrit (i pseudocelebrit), malá odvaha při výběru lidí na rozhovory (a tím pádem pak recyklování pořád těch samých), odtržení od reality (v časopisec pro kategorii 40+ fotí módu na androidních dvacítkách, plavkyse fotí jen na hubených ženách), málo kvalitní publicistiky (reportáže, témata, příběhy) a profilů inspirujících tuzemských osobností (kromě např. Forbesu), s výjimkou specializovaných titulů nereflektují renesanci "práce rukama" (kutilství, pletení)...

je to len nosič reklamy

Jednostranné zaměření, nepraktičnost ...

Jsou příliš konkrétní (buď kosmetika, moda nebo bulvár) a moc bulvární

Jsou tam neskutečné kraviny typu:" na podzim se bude nosit růžová se zelenými hvězdami... Pokud nebude tuto barvu mít raději nevycházejte..."

jsou všechny stejné a minimum nový informací

Komerčnost

mnoho keců o ničem a reklamy

mnoho reklam články zkopírované z internetu a trochu poupravené

mnoho reklam

Mnoho reklam

mnoho reklam a malo obsahu co me zajima.

Mnoho reklam, drbů ze světa celebrit, co je INxOUT. Poskytování zastaralých informací, stále dokola popisování těch stejných věcí.

Mnoho reklam, málo témat pro mladé - třeba recenze se dělají zásadně na drahou kosmetiku, chybí mi lowcost tipy, pro studentky atp. Ne každý může dát 300 za rtěnku...

Mnoho reklam, málo zajímavých témat a móda, kterou si ani snad nemůžete vzít do společnosti nebo jít s ní po ulici.

Mnoho reklam, nezajímavé články

Mnoho reklam, nezajímavý obsah

Mnoho reklamy, málo zajímavých článků/rad

Množstvo reklám, žiadne úprimné články, chýbajú mi reálne recenzie kozmetiky

moc reklam, moc kosmetiky, moc diet

Moc reklam, moc obrázků, málo textu, ty časopisy jsou celkem o ničem.

moc reklamy, vykrádají se navzájem, některé články jsou jak pro blbky

Mohu mluvit pouze za Elle - neuvěřitelně se opakuje. Články jsou stále o tom samém, jediným rozdílem jsou jednotlivé nové kolekce, ale zdá se mi, že je vidět, že jsou stále vybírány stejnými lidmi. Nepřináší nic originálního, neotřelého, žádnou inspiraci. Je jednoduše nudný. A to je u módy poměrně smutné.

nadbytek informací o modě, kosmetice, celebritách

Naprosto irelevantní reklamy, holčičí plky, bez originality

nezajímavé "osobnosti" (umělé vytváření popularity), příliš mnoho reklam, propastný rozdíl v kvalitě v porovnání se zahraničními mutacemi, "psychologické" články pro husy

nezajímavé články, málo fotek, hloupý bulvár

nezajímavé články, pořád to samé dokola, hlavně reklamy a kosmetika, hrozně povrchní

nezajímavý obsah

Nic

občas mi vadí nepřímá reklama - například článek o hubnutí a do toho rozhovor s poradcem který nabízí nějaký výrobek jako vhodnou pomůcku nebo často opakovaná témata

obsahuje moc článků o celebritach

Opakování témat článků, příliš mnoho kosmetiky a zejména pseudopsychologických rozborů vztahů a sexu, ženy se chtějí i něco dozvědět, ne jen číst tlachání o smyšleném ztroskotaném vztahu redaktorky.

ošklivá grafická úprava, hloupé některé texty, vlezlé a pseudoodborné reklamy na pochybné produkty, papíry plné toxických barev, nedají se bezezbytku spálit, obtížná recyklace, zbytečně používaný křídový papír, stačil by na čtyři stránky s takovými fotografiemi, že by si je čtenářky vystřihly nebo si je chlapi nalepili do šatnové skříňky v práci.

Pořád stejný xichty.

povrchnost, neschopnost napsat poutavý článek, přebírání témat ze zahraničí

Povrchnost, radobyodbornost

povrchnost. Podporují myšlenku, že ženy jsou hloupé barbíny.

Prilis mnoho reklam, opakujici se temata, nektere zajimave veci jsou neodborne popsany, casto zpracovany jen povrchne

Prilis reklam, nezajimave clanky

primitivnost

Přemíra reklam, opakující se reklamy, obzvlášť hloupé PR články, návody, které jsou k ničemu. Nekonzistentnost obsahu (klasicky "zhubněte" a "mějte se ráda" atp.)

Příliš drahé, přestože je v nich spousta reklam

příliš mnoho celebrit

Příliš mnoho reklam, uniformita - móda pouze pro štíhlé, plus size se objevuje pouze nárazově.

příliš mnoho reklamy a pseudocelebrit

Příliš reklam, málo křížovek, někdy až trapné články.

Reklama, cena, všechny jsou stejne

reklamy

Reklamy

reklamy

reklamy a cena

Reklamy a hrozné debility co píší

Reklamy na nesmyslné produkty, na produkty, které jsou k ničemu. Témata o ničem.

Reklamy po celém časopise, jen obrázky jak pro dítě co neumí číst.

reklamy, málo zajímavých článků

reklamy, moc fotek bez textu

Reklamy, nesmyslne clanky o liceni

Reklamy, nudné články ( často)

Reklamy,cena

Rozhovory s lidmi, o kterých jsem nikdy neslyšela a nepřipadají mi být ani zajímaví, ani inspirativní.

Sexismus, stereotypizace, snižování sebevědomí jako prostředek zvyšování prodeje kosmetiky, oblečení, přípravků na hubnutí atd., propagace nezdravého a nereálného "ideálu krásy"... Vadí mi fakt hodně věcí.

Stále to iste dookola

Veľa reklamy

Věšinou bez kvalitního textu ke čtení, prolistováno za pár minut. Všudypřítomné reklamy na zboží,které je velmi často nedostupné pro běžného čtenáře,zároveň všakvzbuzující dojem,že pokud si je čtenář nekoupí,je zaručeně out.

Většina z nich obsahuje více "drbů" než informací, které by se mohli hodit.

viz otazka 21

Viz otázka 23. Špatné texty, témata omílaná mezi jednotlivými tituly z jednoho vydavatelského domu, nekonečné opakování známých tváří pouze z bulváru. V divadlech je spousta dobrých hereček, které lidi znají, jen se neprostituují po večírcích za "prsa zdarma", rozhovory se silnými osobnostmi mimo showbusiness.

viz. předchozí otázka

všechny vypadají stejně, stejné rady, stejná móda. Žádný není zaměřený na zralé ženy, které se neoblékají jen v běžných řetězcích. Jejich pleť už vyžaduje jinou péči a jiné líčení, stejně tak jiný typ módy - serióznější.

vysoká cena

Z 300 stran je 200 (uvedena cisla jsou jen priklad) a vice zbytecnych obtezujicich reklam

zaměřují se pouze na módu a kosmetiku a jak na chlapy ženy dělají víc než se jen zajímají o tohle + existují ženy, které nemají o chlapy zájem (např. já)

zbytecne clanky z oblasti psychologie, zamereni pouze na high-end produkty

Zejména "rádobypsychologie". Vzhledem k tomu, že ji studuji, tak tyhle rady z časopisů pro ženy mi dost lezou na nervy, jsou zjednodušené a polopravdivé. Dále mi vadí podporování mýtů, příběhy "ze života", drby, to, že dělají z člověka blbce, kult dokonalosti, obsah často jak pro člověka s IQ 60. Nic zajímavého se člověk nedozví. Čest výjimkám.

zhubněte do plavek... xxl modelky slaví úspěch... zhubněte novou metodou.. nejdůležitější je sebevědomí a přirozená krása... takže 40 nebo 80 kg? ..ať už se někdo rozhodne.. XD

Že mají obecné rady na všechno, přitom jejich potenciál je v tom, nabídnout čtenářům větší rozhled, aby měly více možností, kudy se vydávat na hledání sebe sama a vlastního uspokojení (ve smyslu štěstí).

25. Kolik inzerce je akorát?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

0

0

0

1-2 stranky

1/10 a méně

1/6 casopisu

10

10 - 20 %

10 % časopisu

10 stran

10 stranek z 320

10%

10%

10% - kvalitní inzerce - hezke fotky drahych z

10% obsahu

10% rozsahu

15%

1strana

2 stránky maximálně

2 strany

2-3reklamy v 60stranách

2%

20 %

20%

20%

3

3

3 strany

30% na celý časopis

300/30

4 strany v 50 stránkovém časopisu

4 velké stránky plus jedna-2 stránky s "hromadným" zobrazením menších reklam (na konci).

40:60

5

5 %

5 procent

Cca 10 stran ze 100 stránek časopisu

cca 4 str

Co nejméně!!!!!!

Časopis si kupujeme kvůli obsahu, ne kvůli reklamám. Ideální poměr 85% text a editorialy, 15% reklama.

hoodně málo - max. 10 reklam

inzerce mi nevadí když je vkusná a hodící se

inzerci počítám do reklam, max 1/5 stránek časopisu

Jedna strana na začátku, dvě uprostřed a jedna na konci časopisu.

jedna strana z patnácti

když je to zajímavá fotka produktu, kde je napsáno jen co to je a k tomu nějaké případně www stránky bez milionu popisků, co to je a co to umí, klidně i na každé páté straně

Když se jedna o krásné designové reklamy (jako ve Vogue) není jich nikdy dost! Ale už jedna "blbá" ošklivě vypadající útočný reklama mě dokáže vytočit.

Klidně ať je jí víc, ale ať to jsou zajímavé fotky, které si člověk bude rád dlouho prohlížet a upoutají pozornost.

Klidně půlka časopisu, když budou reklamy vkusné a časopis nebude tak drahý.

max 1-2 strany

max 10 na casopis

max 10%

max 20 % obsahu

max 4 pro běžný časopis

max. do 10% celkového obsahu časopisu

méně než nyní

na kabelky, boty a pod nevadí

nesmí toho být půlka časopisu, jinak mi to asi tolik nevadí, musí na něčem vydělávat

netuším

Nevadí mi, je-li vykompenzována zajímavým obsahem, ale za předpokladu, že si koupím časopis o ničem, kde převažují reklamy, neexistuje žádné akorát.

Nevím, záleží o jaké inzerce se jedná

nula

Pár stránek ze začátku,nějaké menší reklamy na několika dalších stránkách

pokud je různorodá, relevantní a hezky zpracovaná, nevadila by mi ani inzerce zhruba na třetinu obsahu

Reklamy může být hodně, když to pak sníží cenu časopisu.

sem tam nějaká reklama, která souvisí s tématem článku, co nejvíce nenápadná

tolik, aby se časopis uživil a zároveň měl čtivý obsah

Tolik, aby to snížilo cenu časopisu pro zákazníky na přijatelnou mez. Kvalitní reklama poučí a je přijatelná (například nabídky zajímavých destinací cestovních kanceláří, nabídky šití oděvu nebo obuvi na zakázku, nabídky rodinných fotografů, včetně fakt a ukázek práce v atelieru, apod.)

Zadní strana :D

Záleží na ceně časopisu.

Žádná

žádná

Žádná

Žádná

žádná

26. Napadá vás ještě něco, co byste k tématu chtěla sdělit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:)

asi ne

Až mi časopisy "pro ženy" přestanou vnucovat, že nejsem dost dobrá, když neustále nehubnu, odmítám určité potraviny považovat za "hřích" a vyčítat si je, neoblékám se podle svého body typu a nejnovějších trendů, nechci mít děti ani si číst (de)motivační bullshit pro ženy, které musí zvládat být manželkami, matkami, milenkami, efektivními pracovnicemi a ještě u toho vypadat pořád skvěle... - pak je začnu kupovat a číst.

dodání domů

Domnívám se, že další výrazné plus u časopisů bývají dárky (kosmetické vzorky atp.), min. co t tak pozoruji na ženských diskusních fórech.

Hlavně recenze uživatelek.Vlastně je to reklama ale mnohem lepší než foto parfému na dvě strany.

Hodně štěstí s novým časopisem.

Chtěla bych pracovat v "ideálním" časopise, tj. v takovém, který bych ráda četla.

Je mi jedno, kdo je na obálce, pokud mám oblíbený titul, stejně mne zajímá, kdo je uvnitř. Obálka mne zajímá jen u titulů, které pravidelně nekupuji.

jste mě nasrali

Moda pro starší ženy

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne dekuji ze chcete znam muj zajem

Ne.

Nevěřím, že by se "slušný" módní časopis mohl objevit na našem trhu. Z položených otázek vyplývá, že se nejspíš snažíte založit další škvár.

pekné a zaujímavé foto story, neodpozerané zo zahraničných časopisov a módnych značiek

po tak dlouhé době odpovídání už došla trpělivost

Skutečně bych ráda konečně objevila ženský časopis o módě, který bude zčásti obohacující, tj. kromě části o módě, doplňcích a špercích bude obsahovat také hodnotné články a faktografické informace z různých krajů života (cestování, kuchyně, historie, hitech, IT, ženy vědkyně atp.)

úroveň obsahová, slohová a dokonce i pravopisná je opravdu ostuda pisatelek tuzemských mutací módních časopisů

V ČR je přečasopisováno - obzvlášť tituly typu Čas na kafíčko, Moje šťastná hvězda apod.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Čtete časopisy pro ženy?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cosmopolitan na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dieta na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Harper's Bazaar na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi InStyle na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Joy na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marianne na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marie Claire na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje psychologie na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vogue (zahraniční) na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena a život na otázku 2. Jaké časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi České na otázku 3. Čtete české nebo zahraniční verze časopisů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jak kdy na otázku 3. Čtete české nebo zahraniční verze časopisů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Můj oblíbený časopis u nás nevychází na otázku 4. Proč zahraniční?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční jsou kvalitnější na otázku 4. Proč zahraniční?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli inspiraci na otázku 5. Proč časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli relaxaci na otázku 5. Proč časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli zajímavým informacím na otázku 5. Proč časopisy čtete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Články o vztazích, zaměstnání, psychologii apod.=9 na otázku 10. Seřaďte podle toho, co vás v časopisech nejvíce zajímá.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Móda - fotografie a inspirace=2 na otázku 10. Seřaďte podle toho, co vás v časopisech nejvíce zajímá.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestopis z Nepálu=7 na otázku 11. Seřaďte konkrétní články podle toho, jaký by vám přišel nejzajímavější
  • odpověď Ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli ceně na otázku 6. Proč časopisy nečtete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsou pro mě zajímavé na otázku 6. Proč časopisy nečtete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky kosmetiky na otázku 7. Co by vás přilákalo ke koupi?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavé články na otázku 7. Co by vás přilákalo ke koupi?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý dárek na otázku 7. Co by vás přilákalo ke koupi?

5. Proč časopisy čtete?

  • odpověď Kvůli relaxaci:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Články o vztazích, zaměstnání, psychologii apod.=9 na otázku 10. Seřaďte podle toho, co vás v časopisech nejvíce zajímá.

8. Chybí vám na českém trhu nějaký časopis?

  • odpověď Vogue:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Můj oblíbený časopis u nás nevychází na otázku 4. Proč zahraniční?

14. Čtete raději o českých nebo zahraničních celebritách?

  • odpověď O zahraničních:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční jsou kvalitnější na otázku 4. Proč zahraniční?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katy Perry na otázku 16. Kdo konkrétní by vás nejvíc potěšil na obálce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhovor s Carou Delevigne=6 na otázku 11. Seřaďte konkrétní články podle toho, jaký by vám přišel nejzajímavější

18. Jaký formát preferujete?

  • odpověď A4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika - informativní články o péči, řešení kosmetických problémů apod.=2 na otázku 10. Seřaďte podle toho, co vás v časopisech nejvíce zajímá.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Čtete časopisy pro ženy?

2. Jaké časopisy čtete?

3. Čtete české nebo zahraniční verze časopisů?

4. Proč zahraniční?

5. Proč časopisy čtete?

6. Proč časopisy nečtete?

7. Co by vás přilákalo ke koupi?

8. Chybí vám na českém trhu nějaký časopis?

9. Preferujete tištěné vydání, nebo elektronické?

10. Seřaďte podle toho, co vás v časopisech nejvíce zajímá.

11. Seřaďte konkrétní články podle toho, jaký by vám přišel nejzajímavější

12. Časopis, který má 320 stran, z toho 140 stran o módě, 50 stran o kosmetice a zdraví, 70 stran o jiných tématech (cestování, jídlo, osobnosti a rozhovory, psychologie, ale je do toho započítán i obsah, úvodník apod.), 60 stran reklam. Bylo by to pro vás vyhovující?

14. Čtete raději o českých nebo zahraničních celebritách?

15. Koho chcete na obálce?

16. Kdo konkrétní by vás nejvíc potěšil na obálce?

17. Kolik jste ochotni zaplatit za časopis, který má cca 300 stran a pro vás zajímavý obsah?

18. Jaký formát preferujete?

19. I v módních časopisech by se mělo psát o tématech nesouvisejících s módou a kosmetikou (např. o zajímavých lidech, kultuře, jídle, cestování)

20. V časopisech je příliš mnoho reklam

21. Časopisy jsou příliš drahé

22. V časopisech nejsou žádné zajímavé informace

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Čtete časopisy pro ženy?

2. Jaké časopisy čtete?

3. Čtete české nebo zahraniční verze časopisů?

4. Proč zahraniční?

5. Proč časopisy čtete?

6. Proč časopisy nečtete?

7. Co by vás přilákalo ke koupi?

8. Chybí vám na českém trhu nějaký časopis?

9. Preferujete tištěné vydání, nebo elektronické?

10. Seřaďte podle toho, co vás v časopisech nejvíce zajímá.

11. Seřaďte konkrétní články podle toho, jaký by vám přišel nejzajímavější

12. Časopis, který má 320 stran, z toho 140 stran o módě, 50 stran o kosmetice a zdraví, 70 stran o jiných tématech (cestování, jídlo, osobnosti a rozhovory, psychologie, ale je do toho započítán i obsah, úvodník apod.), 60 stran reklam. Bylo by to pro vás vyhovující?

14. Čtete raději o českých nebo zahraničních celebritách?

15. Koho chcete na obálce?

16. Kdo konkrétní by vás nejvíc potěšil na obálce?

17. Kolik jste ochotni zaplatit za časopis, který má cca 300 stran a pro vás zajímavý obsah?

18. Jaký formát preferujete?

19. I v módních časopisech by se mělo psát o tématech nesouvisejících s módou a kosmetikou (např. o zajímavých lidech, kultuře, jídle, cestování)

20. V časopisech je příliš mnoho reklam

21. Časopisy jsou příliš drahé

22. V časopisech nejsou žádné zajímavé informace

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Valentová, K.Jaký by měl být dobrý módní/lifestylový časopis pro ženy? (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://jaky-by-mel-byt-dobry-modni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.