Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Klientský servis a obchodní aktivity

Klientský servis a obchodní aktivity

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katarína Barnová
Šetření:20. 01. 2017 - 01. 02. 2017
Počet respondentů:139
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Jmenuji se Katarína Barnová a jsem studentkou 2. ročníku Mgr. na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Tímto bych Vás ráda požádala o pomoc při vyplňování mého dotazníku (Klientský servis a obchodní praktiky), který slouží jako průzkum k mé diplomové práci.

Předem všem děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9668,57 %69,06 %  
Muž4330,71 %30,94 %  
žena10,71 %0,72 %  

Graf

2. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18–296546,43 %46,76 %  
30–393323,57 %23,74 %  
40–492920,71 %20,86 %  
Nad 50128,57 %8,63 %  
40-4910,71 %0,72 %  

Graf

3. Nakupujete v obchodech se zaměřením na módu, kosmetiku, šperky, hodinky, elektroniku atp.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12992,14 %92,81 %  
Ne107,14 %7,19 %  
áno10,71 %0,72 %  

Graf

4. Co by Vás dokázalo z nabízených možností ovlivnit v tom, abyste v takových obchodech nakoupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Především slevy na produkty545,45 %3,6 %  
Výborný servis a zájem ze strany personálu o mé přání a potřeby327,27 %2,16 %  
Bonusy k nákupu v podobě dárečků, pozvánek na různé akce, posílání přání k narozeninám, Vánocům atp.19,09 %0,72 %  
Nejspíš nic.19,09 %0,72 %  
nic, až na t19,09 %0,72 %  

Graf

5. Jak často tyto produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát v měsíci4131,78 %29,5 %  
1x za 2-3 měsíce3627,91 %25,9 %  
1x za měsíc3023,26 %21,58 %  
1x za 6 měsíců2217,05 %15,83 %  

Graf

6. Pokud uvažujete o nákupu určitého produktu, který je k dostání ve více prodejnách za stejnou cenu, co Vás může ovlivnit při výběru prodejního místa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Předchozí vlastní dobrá zkušenost5139,53 %36,69 %  
Dostupnost dané lokace4937,98 %35,25 %  
Různé bonusy a nadstandardní klientský servis2116,28 %15,11 %  
Doporučení přátel86,2 %5,76 %  

Graf

7. Dokáže Vás při nákupu ovlivnit prodávající personál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Minimálně, ale rád/a si nechám poradit.6248,06 %44,6 %  
Ano, dobrý personál mě dokáže ovlivnit či přemluvit ke koupi jiného nebo dalšího produktu.4534,88 %32,37 %  
Ne, produkty si nejlépe vyberu sám/a. Nevěřím v objektivnost personálu.2217,05 %15,83 %  

Graf

8. Jak vnímáte personál v obchodech, které nejčastěji navštěvujete a který vás obsluhuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milý, nevtíravý, ochotný dobře a správně poradit, a to i za cenu toho, že v tu danou chvílí nenakoupím.8465,12 %60,43 %  
Je neochotný, pomáhá jen minimálně. Nesnaží se poradit, ani produkt prodat.3023,26 %21,58 %  
Vtíravý a je poznat, že chce za každou cenu produkt prodat bez ohledu na to, jestli je vhodný.1511,63 %10,79 %  

Graf

9. Jsou Vám nabízené personálem různé bonusy, věrnostní program, registrace, posílání newslatteru atp.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9775,19 %69,78 %  
Ne3224,81 %23,02 %  

Graf

10. Jak vnímáte servis, péče o klienta, různé bonusy, newslattery o nových kolekcích či slevách, které Vám ve Vámi navštěvovaných obchodech nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vnímám to jako pozitivní vztah ke mně jako ke klientovi. Všechny výhody a bonusy z registrací mám rád/a, využívám je a beru to jako nadstandardní péči o klienta.4445,36 %31,65 %  
Nechám si říct všechny výhody, popřípadě se zaregistruji, ale dál se o to již nezajímám.3738,14 %26,62 %  
Otravuje mě to a vnímám to spíše negativně, nemám to rád/a1616,49 %11,51 %  

Graf

11. Ovlivní Vás personál a jeho péče o Vás v tom, abyste v obchodě nakoupil/a znova?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, péče o mě a následná komunikace se mnou mimo prodejnu mě dokáže ovlivnit v tom, abych se do obchodu znova vrátil/a a nakoupil/a.6870,1 %48,92 %  
Ne, neovlivní mě to. Produkty kupuju v prodejnách náhodně tam, kde se mi to zrovna hodí.2929,9 %20,86 %  

Graf

12. Co byste zlepšil/a na klientském servisu, aby se zvýšila Vaše návštěvnost dané prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic, se servisem svých oblíbených prodejen jsem spokojený/á a rád/a je budu nadále navštěvovat.3738,14 %26,62 %  
Rád/a bych měl/a ve svém oblíbeném obchodě věrnostní program, kde bych za nákup dostal/a slevu nebo jiné zboží, nebo pozvánky na různé akce.3030,93 %21,58 %  
Nic, na servisu mi tolik nezáleží. Důležitější jsou pro mě produkty dané prodejny.1919,59 %13,67 %  
Postrádám komunikaci se mnou ohledně nových kolekcí, slev a jiných akcí.1111,34 %7,91 %  

Graf

13. Informujete své okolí o spokojenosti či případné nespokojenosti s nákupem a servisem dané prodejny? Doporučili byste dané prodejní místo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, když jsem spokojený/á s nákupem, vždy je doporučím svému okolí. Stejně tak nedoporučuji v případě špatné zkušenosti.6263,92 %44,6 %  
Doporučuji jen, když jde o nadstandardní servis a jsem velice spokojen/á.1818,56 %12,95 %  
Doporučení nedávám.1010,31 %7,19 %  
O dané prodejně se ve svém okolí zmíním jen v případě, že mám negativní zkušenost.77,22 %5,04 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Věk?

3. Nakupujete v obchodech se zaměřením na módu, kosmetiku, šperky, hodinky, elektroniku atp.?

5. Jak často tyto produkty nakupujete?

6. Pokud uvažujete o nákupu určitého produktu, který je k dostání ve více prodejnách za stejnou cenu, co Vás může ovlivnit při výběru prodejního místa?

7. Dokáže Vás při nákupu ovlivnit prodávající personál?

8. Jak vnímáte personál v obchodech, které nejčastěji navštěvujete a který vás obsluhuje?

9. Jsou Vám nabízené personálem různé bonusy, věrnostní program, registrace, posílání newslatteru atp.?

10. Jak vnímáte servis, péče o klienta, různé bonusy, newslattery o nových kolekcích či slevách, které Vám ve Vámi navštěvovaných obchodech nabízí?

11. Ovlivní Vás personál a jeho péče o Vás v tom, abyste v obchodě nakoupil/a znova?

12. Co byste zlepšil/a na klientském servisu, aby se zvýšila Vaše návštěvnost dané prodejny?

13. Informujete své okolí o spokojenosti či případné nespokojenosti s nákupem a servisem dané prodejny? Doporučili byste dané prodejní místo?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Věk?

3. Nakupujete v obchodech se zaměřením na módu, kosmetiku, šperky, hodinky, elektroniku atp.?

5. Jak často tyto produkty nakupujete?

6. Pokud uvažujete o nákupu určitého produktu, který je k dostání ve více prodejnách za stejnou cenu, co Vás může ovlivnit při výběru prodejního místa?

7. Dokáže Vás při nákupu ovlivnit prodávající personál?

8. Jak vnímáte personál v obchodech, které nejčastěji navštěvujete a který vás obsluhuje?

9. Jsou Vám nabízené personálem různé bonusy, věrnostní program, registrace, posílání newslatteru atp.?

10. Jak vnímáte servis, péče o klienta, různé bonusy, newslattery o nových kolekcích či slevách, které Vám ve Vámi navštěvovaných obchodech nabízí?

11. Ovlivní Vás personál a jeho péče o Vás v tom, abyste v obchodě nakoupil/a znova?

12. Co byste zlepšil/a na klientském servisu, aby se zvýšila Vaše návštěvnost dané prodejny?

13. Informujete své okolí o spokojenosti či případné nespokojenosti s nákupem a servisem dané prodejny? Doporučili byste dané prodejní místo?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Barnová, K.Klientský servis a obchodní aktivity (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://klientsky-servis-a-obchodni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.