Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
moc díky, že se tomu jdeš věnovat, moc mi tím pomůžeš a navíc si tím určitě vylepšíš karmu. Připraveno je maximálně 26 otázek. Bude to trvat jen 5 minut, pokud klikáš rychle, tak určitě i míň.
Díky a pěkný den,
Tom
Odpovědi respondentů
1. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu, reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
47
85,45 %
85,45 %
Ano
8
14,55 %
14,55 %
2. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí při výrobě či prodeje kosmetiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
45
88,24 %
81,82 %
Ano
6
11,76 %
10,91 %
3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
38
74,51 %
69,09 %
Televize
29
56,86 %
52,73 %
Sociální sítě
22
43,14 %
40 %
Venkovní reklama
22
43,14 %
40 %
Tisk
10
19,61 %
18,18 %
Rádio
8
15,69 %
14,55 %
všude :)
1
1,96 %
1,82 %
4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Humor
32
62,75 %
58,18 %
Originalita
25
49,02 %
45,45 %
Hudba
7
13,73 %
12,73 %
Atraktivní žena/muž
6
11,76 %
10,91 %
Známá osobnost
5
9,8 %
9,09 %
Erotický nádech
4
7,84 %
7,27 %
nic
2
3,92 %
3,64 %
Zvířata nebo animované postavičky
1
1,96 %
1,82 %
Vzhled
1
1,96 %
1,82 %
když jde proti klišé a stereotypům
1
1,96 %
1,82 %
reklamu se snažím nevnímat
1
1,96 %
1,82 %
umělecké ztvárnění
1
1,96 %
1,82 %
auto
1
1,96 %
1,82 %
5. Kupuji produkty či služby na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
20
39,22 %
36,36 %
nesouhlasím
14
27,45 %
25,45 %
spíše souhlasím
12
23,53 %
21,82 %
nevím
5
9,8 %
9,09 %
6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sprchový gel
45
88,24 %
81,82 %
Deodorant
45
88,24 %
81,82 %
Šampon
39
76,47 %
70,91 %
Parfém
35
68,63 %
63,64 %
Pěna/gel na holení
30
58,82 %
54,55 %
Voda po holení
25
49,02 %
45,45 %
Mýdlo
25
49,02 %
45,45 %
Gel na vlasy
11
21,57 %
20 %
čisticí gel na pleť, vyživující krém
1
1,96 %
1,82 %
gel po holení
1
1,96 %
1,82 %
krém
1
1,96 %
1,82 %
7. Kupujete rád/a pánskou kosmetiku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
32
62,75 %
58,18 %
ano
19
37,25 %
34,55 %
8. Jak často kupujete pánskou kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jednou týdně → otázka č. 9, Jednou měsíčně → otázka č. 9, Několikrát měsíčně → otázka č. 9, Jednou za rok → otázka č. 9, Několikrát ročně → otázka č. 9, Nikdy → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát ročně
23
45,1 %
41,82 %
Jednou měsíčně
13
25,49 %
23,64 %
Jednou za rok
9
17,65 %
16,36 %
Několikrát měsíčně
4
7,84 %
7,27 %
Nikdy
2
3,92 %
3,64 %
9. Jak moc jsou pro Vás při nákupu pánské kosmetiky důležité následující položky? 1-nejméně...5-nejvíce
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
3.347
1.206
Obal
2.49
1.148
Vůně
4.082
1.299
Osobní zkušenost
4.122
1.373
Doporučení
2.918
1.381
Reklama
2.204
1.264
Značka
3.204
1.224
10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
11. Jakou značku pánské kosmetiky si vybavíte jako první?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Old Spice
10
19,61 %
18,18 %
Axe
8
15,69 %
14,55 %
Nivea
6
11,76 %
10,91 %
Adidas
3
5,88 %
5,45 %
Gillette
2
3,92 %
3,64 %
Radox
2
3,92 %
3,64 %
Hugo Boss
2
3,92 %
3,64 %
Mexx
1
1,96 %
1,82 %
Dior
1
1,96 %
1,82 %
Oldspice
1
1,96 %
1,82 %
ostatní odpovědi
gel Hugo Boss (toaletní vody) Oriflame barbus David Beckham Kenzo žádnou, která je vyloženě "pro pány" lol Fa exe Schauma Versace (parfémy, deodoranty, sprch. gely...), Clinique biotherm Balea Nivea men hymm
15
29,41 %
27,27 %
12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Old Spice
50
98,04 %
90,91 %
Axe
45
88,24 %
81,82 %
Nivea Men
43
84,31 %
78,18 %
STR8
40
78,43 %
72,73 %
Dove Men+Care
36
70,59 %
65,45 %
Rexona Men
33
64,71 %
60 %
Radox
31
60,78 %
56,36 %
L'oreal Men
20
39,22 %
36,36 %
Garnier Men
13
25,49 %
23,64 %
Vichy Homme
11
21,57 %
20 %
Weleda
6
11,76 %
10,91 %
Biotherm Homme
5
9,8 %
9,09 %
Clarins Men
2
3,92 %
3,64 %
13. Kdo ve vaší domácnosti většinou nakupuje pánskou kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
26
50,98 %
47,27 %
Muž
25
49,02 %
45,45 %
14. Kde nejčastěji tento člověk nakupuje pánskou kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drogerie
27
52,94 %
49,09 %
Supermarket
14
27,45 %
25,45 %
Parfumerie
3
5,88 %
5,45 %
Nevím
2
3,92 %
3,64 %
Přímý prodej
2
3,92 %
3,64 %
Eshop
1
1,96 %
1,82 %
Avon
1
1,96 %
1,82 %
rúzně
1
1,96 %
1,82 %
15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
33
64,71 %
60 %
Ne
18
35,29 %
32,73 %
16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
19
57,58 %
34,55 %
Ano
14
42,42 %
25,45 %
17. Jaký výrobek používá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sprchový gel
10
71,43 %
18,18 %
Antiperspirant
5
35,71 %
9,09 %
Šampón
2
14,29 %
3,64 %
18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
34
66,67 %
61,82 %
Ano
17
33,33 %
30,91 %
19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Televize
14
82,35 %
25,45 %
Internet
5
29,41 %
9,09 %
leták
1
5,88 %
1,82 %
nevzpomínám si, asi leták
1
5,88 %
1,82 %
Sociální sítě
1
5,88 %
1,82 %
20. Co byste doporučil/a z hlediska komunikace značky Dove Men+Care vylepšit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Asi víc komunikovat
Dát o sobě vědět
Dát o sobě vědět
humor
název
Nedokážu si vybavit konkrétně žádný obsah reklamy, takže by to chtělo zapracovat na originalitě.
Nemít tak dlouhý název.
nevím
nevím
nevim, neznam znacku
neznám, těžko říct
Nic
TV spoty s Budařem
Tyto výrobky neznám, takže bych doporučila více reklamy.
Viditelnost
Vůni!!!! Všechny výrobky Dove smrdí jak zapařenej cirkus!
zrušit reklamu
21. Máte profil na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
42
82,35 %
76,36 %
ne
9
17,65 %
16,36 %
22. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
30
58,82 %
54,55 %
Žena
21
41,18 %
38,18 %
23. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26-35
31
60,78 %
56,36 %
15-25
8
15,69 %
14,55 %
36-45
6
11,76 %
10,91 %
46-55
4
7,84 %
7,27 %
56+
2
3,92 %
3,64 %
24. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysoká škola
33
64,71 %
60 %
Střední škola
14
27,45 %
25,45 %
Vyučen s maturitou
2
3,92 %
3,64 %
Vyučen
1
1,96 %
1,82 %
Základní
1
1,96 %
1,82 %
25. Váš čistý příjem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 001 - 25 000 Kč
13
25,49 %
23,64 %
15 001 - 20 000 Kč
8
15,69 %
14,55 %
více než 35 001
8
15,69 %
14,55 %
30 001 - 35 000 Kč
7
13,73 %
12,73 %
do 10 000 Kč
7
13,73 %
12,73 %
25 001 - 30 000 Kč
6
11,76 %
10,91 %
10 001 - 15 000 Kč
2
3,92 %
3,64 %
26. Vaše trvalé bydliště - kraj
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jihočeský
15
29,41 %
27,27 %
Hlavní město Praha
14
27,45 %
25,45 %
Jihomoravský
5
9,8 %
9,09 %
Moravskoslezský
4
7,84 %
7,27 %
Ústecký
3
5,88 %
5,45 %
Olomoucký
3
5,88 %
5,45 %
Královehradecký
2
3,92 %
3,64 %
Liberecký
2
3,92 %
3,64 %
Plzeňský
2
3,92 %
3,64 %
Karlovarský
1
1,96 %
1,82 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.
odpověď Humor:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
odpověď Parfém:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy Homme na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
odpověď Pěna/gel na holení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
odpověď Nejdůležitější v životě je pro mne rodina=Souhlasím:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám starost o blízké lidi kolem sebe=Souhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
odpověď Pravidelně chodím do posilovny=Nesouhlasím:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve volném čase sportuju=Nesouhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
odpověď Ve volném čase sportuju=Souhlasím:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihočeský na otázku 26. Vaše trvalé bydliště - kraj
12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
odpověď Dove Men+Care:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
odpověď L'oreal Men:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy Homme na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
odpověď Radox:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi To, jak vypadám, je pro mne důležité=Mám neutrální postoj na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
odpověď Rexona Men:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi L'oreal Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy Homme na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně chodím do posilovny=Spíše nesouhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sprchový gel na otázku 17. Jaký výrobek používá?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
odpověď Ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sprchový gel na otázku 17. Jaký výrobek používá?
18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
odpověď Ano:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
23. Věk
odpověď 26-35:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 - 25 000 Kč na otázku 25. Váš čistý příjem
24. Nejvyšší dosažené vzdělání
odpověď Vysoká škola:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 - 25 000 Kč na otázku 25. Váš čistý příjem
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve volném čase sportuju=Souhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-35 na otázku 23. Věk
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu, reklamě?
2. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí při výrobě či prodeje kosmetiky?
3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?
4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.
5. Kupuji produkty či služby na základě reklamy?
6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
7. Kupujete rád/a pánskou kosmetiku?
8. Jak často kupujete pánskou kosmetiku?
9. Jak moc jsou pro Vás při nákupu pánské kosmetiky důležité následující položky? 1-nejméně...5-nejvíce
10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
11. Jakou značku pánské kosmetiky si vybavíte jako první?
12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
13. Kdo ve vaší domácnosti většinou nakupuje pánskou kosmetiku?
14. Kde nejčastěji tento člověk nakupuje pánskou kosmetiku?
15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?
16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
17. Jaký výrobek používá?
18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
21. Máte profil na sociálních sítích?
22. Pohlaví
23. Věk
24. Nejvyšší dosažené vzdělání
25. Váš čistý příjem
26. Vaše trvalé bydliště - kraj
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu, reklamě?
2. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí při výrobě či prodeje kosmetiky?
3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?
4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.
5. Kupuji produkty či služby na základě reklamy?
6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
7. Kupujete rád/a pánskou kosmetiku?
8. Jak často kupujete pánskou kosmetiku?
9. Jak moc jsou pro Vás při nákupu pánské kosmetiky důležité následující položky? 1-nejméně...5-nejvíce
10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
11. Jakou značku pánské kosmetiky si vybavíte jako první?
12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
13. Kdo ve vaší domácnosti většinou nakupuje pánskou kosmetiku?
14. Kde nejčastěji tento člověk nakupuje pánskou kosmetiku?
15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?
16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
17. Jaký výrobek používá?
18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
21. Máte profil na sociálních sítích?
22. Pohlaví
23. Věk
24. Nejvyšší dosažené vzdělání
25. Váš čistý příjem
26. Vaše trvalé bydliště - kraj
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.