Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kosmetika pro zpevnění postavy

Kosmetika pro zpevnění postavy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Kratochvílová
Šetření:01. 08. 2017 - 15. 08. 2017
Počet respondentů:262
Počet otázek (max/průměr):21 / 11.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:92,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku, který slouží pro zpracování studentské práce.

Moc děkuji za Vaši pomoc.

Monika Kratochvílová

 

Odpovědi respondentů

1. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 2, Mužotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19674,81 %74,81 %  
Muž6625,19 %25,19 %  

Graf

2. Drogerii nejčastěji nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...)16182,14 %61,45 %  
E-shopy6533,16 %24,81 %  
Malé soukromé drogerie a parfumerie4422,45 %16,79 %  
Nenakupuji já, nakupuje jiný člen domácnosti73,57 %2,67 %  

Graf

3. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akční cenou11257,14 %42,75 %  
Doporučením z recenzí nebo od známých11156,63 %42,37 %  
Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu6030,61 %22,9 %  
Složením produktu na etiketě5327,04 %20,23 %  
Vzhledem obalu (tvar, barva, grafika na obale ...)4522,96 %17,18 %  
Novinkou3216,33 %12,21 %  
Reklamou, inzercí2211,22 %8,4 %  
Dárkem k nákupu199,69 %7,25 %  

Graf

4. Znáte značku Dermacol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19599,49 %74,43 %  
Ne10,51 %0,38 %  

Graf

5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16383,59 %62,21 %  
Ne3216,41 %12,21 %  

Graf

6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12965,82 %49,24 %  
Ano6734,18 %25,57 %  

Graf

7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14071,43 %53,44 %  
Ano5628,57 %21,37 %  

Graf

8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevěřím účinku10272,34 %38,93 %  
Nepoužívám tělovou kosmetiku2719,15 %10,31 %  
Produkty vnímám jako zbytečně drahé128,51 %4,58 %  

Graf

9. Pokud byste používala kosmetiku na zpevnění postavy, vaše preference by byla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměření na redukci celulitidy11257,14 %42,75 %  
Zpevnění boků a zadečku10352,55 %39,31 %  
Zpevnění bříška9447,96 %35,88 %  
Zpevnění stehen9246,94 %35,11 %  
Zaměření na redukci strií5226,53 %19,85 %  
Zpevnění dekoltu3417,35 %12,98 %  

Graf

10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - nepravidelně cvičím7839,8 %29,77 %  
Ano - pravidelně cvičím5528,06 %20,99 %  
Ano - ke cvičení se teprve chystám3015,31 %11,45 %  
Ano - nepotřebuji cvičit jsem krásná, jaká jsem126,12 %4,58 %  
Ne - neřeším to, je mi to jedno126,12 %4,58 %  
Ano - necvičím, ale držím diety94,59 %3,44 %  

Graf

11. Nacházím se ve věkové kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-308342,35 %31,68 %  
31-405829,59 %22,14 %  
41-503115,82 %11,83 %  
15-20136,63 %4,96 %  
nad 51 let115,61 %4,2 %  

Graf

12. Region mého bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha4321,94 %16,41 %  
Pardubický2814,29 %10,69 %  
Královéhradecký2512,76 %9,54 %  
Jihomoravský2211,22 %8,4 %  
Středočeský189,18 %6,87 %  
Ústecký126,12 %4,58 %  
Moravskoslezský105,1 %3,82 %  
Jiný stát než ČR84,08 %3,05 %  
Jihočeský73,57 %2,67 %  
Plzeňský73,57 %2,67 %  
Vysočina42,04 %1,53 %  
Olomoucký42,04 %1,53 %  
Karlovarský31,53 %1,15 %  
Liberecký31,53 %1,15 %  
Zlínský21,02 %0,76 %  

Graf

13. Drogerii nejčastěji nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...)4466,67 %16,79 %  
Nenakupuji já, nakupuje jiný člen domácnosti2030,3 %7,63 %  
E-shopy1827,27 %6,87 %  
Malé soukromé drogerie a parfumerie1522,73 %5,73 %  

Graf

14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akční cenou3857,58 %14,5 %  
Doporučením z recenzí nebo od známých2639,39 %9,92 %  
Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu2030,3 %7,63 %  
Vzhledem obalu (tvar, barva, grafika na obale ... )2030,3 %7,63 %  
Složením produktu na etiketě1319,7 %4,96 %  
Novinkou913,64 %3,44 %  
Reklamou, inzercí812,12 %3,05 %  
Dárkem k nákupu23,03 %0,76 %  

Graf

15. Znáte značku Dermacol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6598,48 %24,81 %  
Ne11,52 %0,38 %  

Graf

16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neuvědomuji si2537,88 %9,54 %  
Ne2131,82 %8,02 %  
Ano2030,3 %7,63 %  

Graf

17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4365,15 %16,41 %  
Ano1827,27 %6,87 %  
Nevím57,58 %1,91 %  

Graf

18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3756,06 %14,12 %  
Neuvědomuji si1725,76 %6,49 %  
Ano1218,18 %4,58 %  

Graf

19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5380,3 %20,23 %  
Ano1319,7 %4,96 %  

Graf

20. Nacházím se ve věkové kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31-403045,45 %11,45 %  
21-302030,3 %7,63 %  
41-50913,64 %3,44 %  
nad 51 let46,06 %1,53 %  
15-2034,55 %1,15 %  

Graf

21. Region mého bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2436,36 %9,16 %  
Středočeský1015,15 %3,82 %  
Královéhradecký710,61 %2,67 %  
Jihomoravský69,09 %2,29 %  
Pardubický46,06 %1,53 %  
Ústecký34,55 %1,15 %  
Liberecký34,55 %1,15 %  
Olomoucký23,03 %0,76 %  
Plzeňský23,03 %0,76 %  
Moravskoslezský23,03 %0,76 %  
Jiný stát než ČR23,03 %0,76 %  
Zlínský11,52 %0,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jsem:

  • odpověď Muž:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Malé soukromé drogerie a parfumerie na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji já, nakupuje jiný člen domácnosti na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...) na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cenou na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučením z recenzí nebo od známých na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složením produktu na etiketě na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhledem obalu (tvar, barva, grafika na obale ... ) na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Znáte značku Dermacol?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neuvědomuji si na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neuvědomuji si na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-30 na otázku 20. Nacházím se ve věkové kategorii:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 20. Nacházím se ve věkové kategorii:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 21. Region mého bydliště:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 21. Region mého bydliště:

2. Drogerii nejčastěji nakupuji:

  • odpověď Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - nepotřebuji cvičit jsem krásná, jaká jsem na otázku 10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?

5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?

6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 na otázku 11. Nacházím se ve věkové kategorii:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - nepotřebuji cvičit jsem krásná, jaká jsem na otázku 10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?

7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám tělovou kosmetiku na otázku 8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty vnímám jako zbytečně drahé na otázku 8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne - neřeším to, je mi to jedno na otázku 10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevěřím účinku na otázku 8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 na otázku 11. Nacházím se ve věkové kategorii:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?

15. Znáte značku Dermacol?

  • odpověď Ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji já, nakupuje jiný člen domácnosti na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cenou na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučením z recenzí nebo od známých na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složením produktu na etiketě na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhledem obalu (tvar, barva, grafika na obale ... ) na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-30 na otázku 20. Nacházím se ve věkové kategorii:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 21. Region mého bydliště:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 1. Jsem:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...) na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 20. Nacházím se ve věkové kategorii:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neuvědomuji si na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 21. Region mého bydliště:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neuvědomuji si na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Malé soukromé drogerie a parfumerie na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:

17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?

  • odpověď Ne:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Malé soukromé drogerie a parfumerie na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složením produktu na etiketě na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?

  • odpověď Ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem:

2. Drogerii nejčastěji nakupuji:

3. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

4. Znáte značku Dermacol?

5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?

6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?

7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?

8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:

9. Pokud byste používala kosmetiku na zpevnění postavy, vaše preference by byla:

10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?

11. Nacházím se ve věkové kategorii:

12. Region mého bydliště:

13. Drogerii nejčastěji nakupuji:

14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

15. Znáte značku Dermacol?

16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?

17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?

18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?

19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?

20. Nacházím se ve věkové kategorii:

21. Region mého bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem:

2. Drogerii nejčastěji nakupuji:

3. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

4. Znáte značku Dermacol?

5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?

6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?

7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?

8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:

9. Pokud byste používala kosmetiku na zpevnění postavy, vaše preference by byla:

10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?

11. Nacházím se ve věkové kategorii:

12. Region mého bydliště:

13. Drogerii nejčastěji nakupuji:

14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:

15. Znáte značku Dermacol?

16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?

17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?

18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?

19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?

20. Nacházím se ve věkové kategorii:

21. Region mého bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kratochvílová, M.Kosmetika pro zpevnění postavy (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://kosmetika-pro-formovani-post.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.