Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku, který slouží pro zpracování studentské práce.
Moc děkuji za Vaši pomoc.
Monika Kratochvílová
Odpovědi respondentů
1. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Žena → otázka č. 2, Muž → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
196
74,81 %
74,81 %
Muž
66
25,19 %
25,19 %
2. Drogerii nejčastěji nakupuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...)
161
82,14 %
61,45 %
E-shopy
65
33,16 %
24,81 %
Malé soukromé drogerie a parfumerie
44
22,45 %
16,79 %
Nenakupuji já, nakupuje jiný člen domácnosti
7
3,57 %
2,67 %
3. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Akční cenou
112
57,14 %
42,75 %
Doporučením z recenzí nebo od známých
111
56,63 %
42,37 %
Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu
60
30,61 %
22,9 %
Složením produktu na etiketě
53
27,04 %
20,23 %
Vzhledem obalu (tvar, barva, grafika na obale ...)
45
22,96 %
17,18 %
Novinkou
32
16,33 %
12,21 %
Reklamou, inzercí
22
11,22 %
8,4 %
Dárkem k nákupu
19
9,69 %
7,25 %
4. Znáte značku Dermacol?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
195
99,49 %
74,43 %
Ne
1
0,51 %
0,38 %
5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
163
83,59 %
62,21 %
Ne
32
16,41 %
12,21 %
6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
129
65,82 %
49,24 %
Ano
67
34,18 %
25,57 %
7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
140
71,43 %
53,44 %
Ano
56
28,57 %
21,37 %
8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevěřím účinku
102
72,34 %
38,93 %
Nepoužívám tělovou kosmetiku
27
19,15 %
10,31 %
Produkty vnímám jako zbytečně drahé
12
8,51 %
4,58 %
9. Pokud byste používala kosmetiku na zpevnění postavy, vaše preference by byla:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměření na redukci celulitidy
112
57,14 %
42,75 %
Zpevnění boků a zadečku
103
52,55 %
39,31 %
Zpevnění bříška
94
47,96 %
35,88 %
Zpevnění stehen
92
46,94 %
35,11 %
Zaměření na redukci strií
52
26,53 %
19,85 %
Zpevnění dekoltu
34
17,35 %
12,98 %
10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano - nepravidelně cvičím
78
39,8 %
29,77 %
Ano - pravidelně cvičím
55
28,06 %
20,99 %
Ano - ke cvičení se teprve chystám
30
15,31 %
11,45 %
Ano - nepotřebuji cvičit jsem krásná, jaká jsem
12
6,12 %
4,58 %
Ne - neřeším to, je mi to jedno
12
6,12 %
4,58 %
Ano - necvičím, ale držím diety
9
4,59 %
3,44 %
11. Nacházím se ve věkové kategorii:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30
83
42,35 %
31,68 %
31-40
58
29,59 %
22,14 %
41-50
31
15,82 %
11,83 %
15-20
13
6,63 %
4,96 %
nad 51 let
11
5,61 %
4,2 %
12. Region mého bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
43
21,94 %
16,41 %
Pardubický
28
14,29 %
10,69 %
Královéhradecký
25
12,76 %
9,54 %
Jihomoravský
22
11,22 %
8,4 %
Středočeský
18
9,18 %
6,87 %
Ústecký
12
6,12 %
4,58 %
Moravskoslezský
10
5,1 %
3,82 %
Jiný stát než ČR
8
4,08 %
3,05 %
Jihočeský
7
3,57 %
2,67 %
Plzeňský
7
3,57 %
2,67 %
Vysočina
4
2,04 %
1,53 %
Olomoucký
4
2,04 %
1,53 %
Karlovarský
3
1,53 %
1,15 %
Liberecký
3
1,53 %
1,15 %
Zlínský
2
1,02 %
0,76 %
13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...)
44
66,67 %
16,79 %
Nenakupuji já, nakupuje jiný člen domácnosti
20
30,3 %
7,63 %
E-shopy
18
27,27 %
6,87 %
Malé soukromé drogerie a parfumerie
15
22,73 %
5,73 %
14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Akční cenou
38
57,58 %
14,5 %
Doporučením z recenzí nebo od známých
26
39,39 %
9,92 %
Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu
20
30,3 %
7,63 %
Vzhledem obalu (tvar, barva, grafika na obale ... )
20
30,3 %
7,63 %
Složením produktu na etiketě
13
19,7 %
4,96 %
Novinkou
9
13,64 %
3,44 %
Reklamou, inzercí
8
12,12 %
3,05 %
Dárkem k nákupu
2
3,03 %
0,76 %
15. Znáte značku Dermacol?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
65
98,48 %
24,81 %
Ne
1
1,52 %
0,38 %
16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neuvědomuji si
25
37,88 %
9,54 %
Ne
21
31,82 %
8,02 %
Ano
20
30,3 %
7,63 %
17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
43
65,15 %
16,41 %
Ano
18
27,27 %
6,87 %
Nevím
5
7,58 %
1,91 %
18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
37
56,06 %
14,12 %
Neuvědomuji si
17
25,76 %
6,49 %
Ano
12
18,18 %
4,58 %
19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
53
80,3 %
20,23 %
Ano
13
19,7 %
4,96 %
20. Nacházím se ve věkové kategorii:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
31-40
30
45,45 %
11,45 %
21-30
20
30,3 %
7,63 %
41-50
9
13,64 %
3,44 %
nad 51 let
4
6,06 %
1,53 %
15-20
3
4,55 %
1,15 %
21. Region mého bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
24
36,36 %
9,16 %
Středočeský
10
15,15 %
3,82 %
Královéhradecký
7
10,61 %
2,67 %
Jihomoravský
6
9,09 %
2,29 %
Pardubický
4
6,06 %
1,53 %
Ústecký
3
4,55 %
1,15 %
Liberecký
3
4,55 %
1,15 %
Olomoucký
2
3,03 %
0,76 %
Plzeňský
2
3,03 %
0,76 %
Moravskoslezský
2
3,03 %
0,76 %
Jiný stát než ČR
2
3,03 %
0,76 %
Zlínský
1
1,52 %
0,38 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučením z recenzí nebo od známých na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složením produktu na etiketě na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhledem obalu (tvar, barva, grafika na obale ... ) na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-30 na otázku 20. Nacházím se ve věkové kategorii:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 21. Region mého bydliště:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 1. Jsem:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodní řetězce (např. DM, Tesco ...) na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 20. Nacházím se ve věkové kategorii:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neuvědomuji si na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 21. Region mého bydliště:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neuvědomuji si na otázku 18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Malé soukromé drogerie a parfumerie na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
odpověď Ne:
6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Malé soukromé drogerie a parfumerie na otázku 13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složením produktu na etiketě na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
odpověď Ne:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ničím, kupuji osvědčené produkty za jakoukoliv cenu na otázku 14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jsem:
2. Drogerii nejčastěji nakupuji:
3. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
4. Znáte značku Dermacol?
5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?
6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?
7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?
8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:
9. Pokud byste používala kosmetiku na zpevnění postavy, vaše preference by byla:
10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?
11. Nacházím se ve věkové kategorii:
12. Region mého bydliště:
13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
15. Znáte značku Dermacol?
16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
20. Nacházím se ve věkové kategorii:
21. Region mého bydliště:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jsem:
2. Drogerii nejčastěji nakupuji:
3. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
4. Znáte značku Dermacol?
5. Máte osobní zkušenost s produkty Dermacol?
6. Znáte produktovou řadu Enja Body Love Program od značky Dermacol?
7. Používáte kosmetiku pro zpevnění postavy?
8. Nekupuji tyto produkty z důvodu:
9. Pokud byste používala kosmetiku na zpevnění postavy, vaše preference by byla:
10. Je pro vás vzhled vaší postavy důležitý?
11. Nacházím se ve věkové kategorii:
12. Region mého bydliště:
13. Drogerii nejčastěji nakupuji:
14. Při výběru kosmetiky se nechávám ovlivnit:
15. Znáte značku Dermacol?
16. Používá vaše partnerka kosmetiku Dermacol?
17. Používáte vy kosmetiku Dermacol (např. sprchové gely, sun kosmetiku ...)?
18. Používá vaše partnerka kosmetiku na zpevnění postavy?
19. Uvítal byste jako muž řadu na zpevnění postavy pro muže?
20. Nacházím se ve věkové kategorii:
21. Region mého bydliště:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.