Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kupní rozhodování u produktů ústní hygieny

Kupní rozhodování u produktů ústní hygieny

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Immerová
Šetření:16. 10. 2016 - 29. 10. 2016
Počet respondentů:198
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:72,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku. Tento dotazník se zaměřuje na kupní rozhodovací proces spotřebitelů spojený s produkty ústní hygieny (zubní pasta, zubní kartáček, ústní voda).

Děkuji,

Eva

Odpovědi respondentů

1. Jak často používáte následující produkty ústní hygieny:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

2. Jak často nakupujete produkty ústní hygieny

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. V průběhu jednoho nákupu zakoupíte najednou: (možné zaškrtnout více položek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji většinou zvlášť13769,19 %69,19 %  
zubní pastu6231,31 %31,31 %  
zubní kartáček5125,76 %25,76 %  
ústní vodu2814,14 %14,14 %  

Graf

4. Nákup produktů ústní hygieny plánujete:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubní pasty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka12764,14 %64,14 %  
cena12663,64 %63,64 %  
terapeutická oblast produktu11457,58 %57,58 %  
velikost balení4422,22 %22,22 %  
příchuť4020,2 %20,2 %  
dostatek informací na obalu3819,19 %19,19 %  
vzhled115,56 %5,56 %  
značka=210,51 %0,51 %  
cena=310,51 %0,51 %  
velikost balení=610,51 %0,51 %  
dostatek informací na obalu=410,51 %0,51 %  
pohodlnost při používání=510,51 %0,51 %  
vzhled=710,51 %0,51 %  
terapeutická oblast produktu=110,51 %0,51 %  
značka=610,51 %0,51 %  
cena=410,51 %0,51 %  
velikost balení=710,51 %0,51 %  
dostatek informací na obalu=210,51 %0,51 %  
pohodlnost při používání=110,51 %0,51 %  
vzhled=310,51 %0,51 %  
terapeutická oblast produktu=510,51 %0,51 %  

Graf

7. Při nákupu zubní pasty se řídíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučením zubního lékaře / dentální hygienistky9849,49 %49,49 %  
akční nabídkou (sleva, dárek k nákupu)5929,8 %29,8 %  
doporučením blízké osoby (rodina, přátelé)5427,27 %27,27 %  
informace z jiných zdrojů, recenze na internetu4924,75 %24,75 %  
reklamou136,57 %6,57 %  
cenou21,01 %1,01 %  
svou zkušeností21,01 %1,01 %  
vlastní zkušeností21,01 %1,01 %  
Zkušeností 21,01 %1,01 %  
chutí10,51 %0,51 %  
zkušeností - pokud některá vyhovuje, držím se jí; nepěnivostí či minimální pěnivostí10,51 %0,51 %  
kupuji většinou tu, která mi vyhovuje10,51 %0,51 %  
vlastními zkušenostmi10,51 %0,51 %  
Je to vesměs jedno10,51 %0,51 %  
Musí být přírodní bez fluoridu10,51 %0,51 %  
zkusenost10,51 %0,51 %  
slozenim produktu10,51 %0,51 %  
složením10,51 %0,51 %  
info o zubních pastách nezjištuji, většinou koupím, která mi zrovna padne do oka...10,51 %0,51 %  
Osobními zkušenostmi10,51 %0,51 %  
testy zubních past v časopisu Countrylife- zdravá výživa10,51 %0,51 %  
předchozí zkušeností10,51 %0,51 %  
Mám pro mne osvědčenou značku i druh10,51 %0,51 %  
Při použití pasty nemám potíže s dásně a zuby10,51 %0,51 %  
Vlastní zkušenost 10,51 %0,51 %  
předchozí zkusenosti10,51 %0,51 %  
informace na obalu, značka, nabídka10,51 %0,51 %  
ničím10,51 %0,51 %  
ověřená značka10,51 %0,51 %  
jaká se mi líbí10,51 %0,51 %  
vlastnou skúsenosťou10,51 %0,51 %  
podle vlastnich zkusenosti s produktem, ktery jsem jiz nekdy zakoupil10,51 %0,51 %  
Vlastni zkusenosti10,51 %0,51 %  
předchozí vlastní zkušeností10,51 %0,51 %  
To, co se mi zdá nejvhodnější podle obalu. 10,51 %0,51 %  
obsah, ucinek, 10,51 %0,51 %  
rozumem10,51 %0,51 %  

Graf

8. U zubní pasty Vám byl doporučen:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
konkrétní produkt a značka, určená na konkrétní problém (citlivé zuby, zánět dásní, eroze zubů, apod.)7135,86 %35,86 %  
nikdo mi produkt nedoporučil6231,31 %31,31 %  
skupina produktů určených na konkrétní problém (například pasty na citlivé zuby, apod.)4723,74 %23,74 %  
konkrétní produkt a značka, nespecifikovaná terapeutická oblast157,58 %7,58 %  
skupina produktů určených na konkrétní problém (například pasty na citlivé zuby, nebo extra jemné kartáčky vhodné při erozi zubů, apod.)31,52 %1,52 %  

Graf

9. Informace o zubní pastě nejčastěji vyhledáváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyhledávám7135,86 %35,86 %  
obal produktu7035,35 %35,35 %  
recenze na internetu4623,23 %23,23 %  
brožurky a letáčky v ordinacích zubních lékařů / hygienistek4623,23 %23,23 %  
brožurky a letáčky v obchodech199,6 %9,6 %  
www stránky výrobce konkrétního produktu157,58 %7,58 %  
vlastní zkušeností10,51 %0,51 %  
odborné články na webu10,51 %0,51 %  
doporuceni lekare10,51 %0,51 %  
Poskytl dr10,51 %0,51 %  

Graf

10. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup zubní pasty považujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okamžitou slevu13166,16 %66,16 %  
akční nabídka mě nezajímá4623,23 %23,23 %  
praktický dárek k nákupu (krytka na kartáček, pouzdro na kartáček a pastu, apod.)2110,61 %10,61 %  

Graf

11. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubního kartáčku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka12462,63 %62,63 %  
terapeutická oblast produktu12362,12 %62,12 %  
cena11156,06 %56,06 %  
vzhled5929,8 %29,8 %  
velikost balení3216,16 %16,16 %  
dostatek informací na obalu189,09 %9,09 %  
značka=710,51 %0,51 %  
cena=110,51 %0,51 %  
velikost balení=510,51 %0,51 %  
dostatek informací na obalu=610,51 %0,51 %  
pohodlnost při používání=210,51 %0,51 %  
vzhled=310,51 %0,51 %  
terapeutická oblast produktu=410,51 %0,51 %  
značka=110,51 %0,51 %  
cena=210,51 %0,51 %  
velikost balení=310,51 %0,51 %  
dostatek informací na obalu=410,51 %0,51 %  
pohodlnost při používání=510,51 %0,51 %  
vzhled=610,51 %0,51 %  
terapeutická oblast produktu=710,51 %0,51 %  

Graf

12. Při nákupu manuálního zubního kartáčku se řídíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučením zubního lékaře / dentální hygienistky11960,1 %60,1 %  
doporučením blízké osoby (rodina, přátelé)5025,25 %25,25 %  
akční nabídkou (sleva, dárek k nákupu)3417,17 %17,17 %  
informace z jiných zdrojů, recenze na internetu3316,67 %16,67 %  
reklamou63,03 %3,03 %  
vlastní zkušenosti21,01 %1,01 %  
kupuji osvědčené typy10,51 %0,51 %  
náhodný výběr10,51 %0,51 %  
Vlastní zkušeností.10,51 %0,51 %  
řídím se tím, který kartáčem mám ozkoušený a vyhovuje mi10,51 %0,51 %  
Vlastní zkušenost 10,51 %0,51 %  
Kupuji stále jeden a ten samý-nejlepší.10,51 %0,51 %  
Náhodou 10,51 %0,51 %  
nepoužívám10,51 %0,51 %  
stejna odpověd jako u zubní pasty10,51 %0,51 %  
předchozí zkušeností10,51 %0,51 %  
to samé jako u pasty10,51 %0,51 %  
vlastní zkušenost a potreby10,51 %0,51 %  
informace na obalu, vlastnosti, cena10,51 %0,51 %  
sám sebou10,51 %0,51 %  
co se mi líbí10,51 %0,51 %  
Cena10,51 %0,51 %  
vlastní zkušennost10,51 %0,51 %  
předchozí vlastní zkušeností10,51 %0,51 %  
Pouzivam elektricky10,51 %0,51 %  
který mi vyhovuje10,51 %0,51 %  
vlastni rozum a praxe10,51 %0,51 %  
podla samej seba10,51 %0,51 %  
zkušeností10,51 %0,51 %  
zkušenost10,51 %0,51 %  
Nekupuji manuální, používám elektrický10,51 %0,51 %  

Graf

13. U zubního kartáčku Vám byl doporučen:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
konkrétní produkt a značka, určená na konkrétní problém (citlivé zuby, zánět dásní, eroze zubů, apod.)7135,86 %35,86 %  
nebyl mi produkt doporučen5125,76 %25,76 %  
konkrétní produkt a značka, nespecifikovaná terapeutická oblast4522,73 %22,73 %  
skupina produktů určených na konkrétní problém (například extra jemné kartáčky vhodné při erozi zubů, apod.)2914,65 %14,65 %  
skupina produktů určených na konkrétní problém (například pasty na citlivé zuby, nebo extra jemné kartáčky vhodné při erozi zubů, apod.)21,01 %1,01 %  

Graf

14. Informace o zubních kartáčcích nejčastěji vyhledáváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyhledávám8944,95 %44,95 %  
brožurky a letáčky v ordinacích zubních lékařů / hygienistek5226,26 %26,26 %  
recenze na internetu4422,22 %22,22 %  
obal produktu3517,68 %17,68 %  
www stránky výrobce konkrétního produktu168,08 %8,08 %  
brožurky a letáčky v obchodech136,57 %6,57 %  
oborné informace z jiných zdrojů (literatura)10,51 %0,51 %  
Využívám pouze vlastní zkušenost.10,51 %0,51 %  
Doporučení lékaře10,51 %0,51 %  
vlastní zkušeností10,51 %0,51 %  
Dentalni hygienistka10,51 %0,51 %  

Graf

15. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup zubního kartáčku považujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okamžitou slevu12663,64 %63,64 %  
akční nabídka mě nezajímá4824,24 %24,24 %  
praktický dárek k nákupu (krytka na kartáček, pouzdro na kartáček a pastu, apod.)178,59 %8,59 %  
možnost soutěžit o hodnotné výhry (zájezd, auto, apod.)21,01 %1,01 %  
Vlastní zkušenost.10,51 %0,51 %  
Doporučení lékaře10,51 %0,51 %  
kupuji to, co mi vyhovuje a používám.10,51 %0,51 %  
Nakupují u dentalni hygienistky10,51 %0,51 %  
Tři kartáčky za cenu 2 (Curaparox)10,51 %0,51 %  

Graf

16. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy ústní vody:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena11256,57 %56,57 %  
značka9748,99 %48,99 %  
terapeutická oblast produktu8542,93 %42,93 %  
příchuť8040,4 %40,4 %  
velikost balení6633,33 %33,33 %  
dostatek informací na obalu3015,15 %15,15 %  
vzhled94,55 %4,55 %  
značka=510,51 %0,51 %  
cena=110,51 %0,51 %  
velikost balení=210,51 %0,51 %  
dostatek informací na obalu=610,51 %0,51 %  
pohodlnost při používání=310,51 %0,51 %  
vzhled=710,51 %0,51 %  
terapeutická oblast produktu=410,51 %0,51 %  
značka=710,51 %0,51 %  
cena=210,51 %0,51 %  
velikost balení=310,51 %0,51 %  
dostatek informací na obalu=410,51 %0,51 %  
pohodlnost při používání=510,51 %0,51 %  
vzhled=610,51 %0,51 %  
terapeutická oblast produktu=110,51 %0,51 %  

Graf

17. Při nákupu ústní vody se řídíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučením zubního lékaře / dentální hygienistky8442,42 %42,42 %  
akční nabídkou (sleva, dárek k nákupu)5226,26 %26,26 %  
doporučením blízké osoby (rodina, přátelé)4221,21 %21,21 %  
informace z jiných zdrojů, recenze na internetu3316,67 %16,67 %  
reklamou3015,15 %15,15 %  
nekupuji52,53 %2,53 %  
nenakupuji31,52 %1,52 %  
vlastní zkušeností21,01 %1,01 %  
nekupuji vodu10,51 %0,51 %  
nekupuju10,51 %0,51 %  
Někam prostě šáhnu10,51 %0,51 %  
stejna odpověd jako u zubní pasty a kartáčku10,51 %0,51 %  
předchozí zkušeností10,51 %0,51 %  
Nepoužívám10,51 %0,51 %  
vlastnosti, cena, množství10,51 %0,51 %  
nekupuju!10,51 %0,51 %  
mám m svou značku10,51 %0,51 %  
Vlastni zkusenosti10,51 %0,51 %  
nepoužívám, tudíž nekupuji10,51 %0,51 %  
zkušeností10,51 %0,51 %  
Nenakupuji. Běžně dostupné ústní vody obsahují mentol, který nemohu mít ani v zubní pastě, pročež tuto kupuji v lékárně.10,51 %0,51 %  

Graf

18. U ústní vody Vám byl doporučen:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkt mi nebyl doporučen10151,01 %51,01 %  
konkrétní produkt a značka, určená na konkrétní problém (citlivé zuby, zánět dásní, eroze zubů, apod.)4824,24 %24,24 %  
skupina produktů určených na konkrétní problém (například jakákoliv antibakteriální ústní voda vhodná při zánětu dásní, apod.)2814,14 %14,14 %  
konkrétní produkt a značka, nespecifikovaná terapeutická oblast199,6 %9,6 %  
skupina produktů určených na konkrétní problém (například pasty na citlivé zuby, nebo extra jemné kartáčky vhodné při erozi zubů, apod.)21,01 %1,01 %  

Graf

19. Informace o ústních vodách nejčastěji vyhledáváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyhledávám11156,06 %56,06 %  
brožurky a letáčky v ordinacích zubních lékařů / hygienistek3819,19 %19,19 %  
recenze na internetu3718,69 %18,69 %  
obal produktu3718,69 %18,69 %  
brožurky a letáčky v obchodech157,58 %7,58 %  
www stránky výrobce konkrétního produktu126,06 %6,06 %  
vlastní zkušeností10,51 %0,51 %  
Dám na vlastní zkušenost10,51 %0,51 %  
doporuceni lekare10,51 %0,51 %  
nekupuji10,51 %0,51 %  

Graf

20. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup ústní vody považujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okamžitou slevu12965,15 %65,15 %  
akční nabídka mě nezajímá4522,73 %22,73 %  
praktický dárek k nákupu (krytka na kartáček, pouzdro na kartáček a pastu, apod.)157,58 %7,58 %  
nekupuji21,01 %1,01 %  
nenakupuji21,01 %1,01 %  
to co mi vyhovuje a s čím jsem spokojená.10,51 %0,51 %  
možnost soutěžit o hodnotné výhry (zájezd, auto, apod.)10,51 %0,51 %  
Velké balení10,51 %0,51 %  
vetsi baleni za mene penez10,51 %0,51 %  
co to je pořád za picoviny?10,51 %0,51 %  

Graf

21. V jaké cenové hladině většinou kupujete jeden kus uvedených produktů ústní hygieny (v případě nákupu balení s více kusy pořizovací cenu vydělte počtem kusů):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14874,75 %74,75 %  
muž5025,25 %25,25 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 34 let8241,41 %41,41 %  
do 25 let7336,87 %36,87 %  
35 - 44 let2613,13 %13,13 %  
45 - 54 let115,56 %5,56 %  
55 - 64 let63,03 %3,03 %  

Graf

25. Průměrný měsíční příjem domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 000,- Kč až 39 999,- Kč6532,83 %32,83 %  
10 000,- Kč až 24 999,- Kč5226,26 %26,26 %  
40 000,- Kč až 54 999,- Kč3417,17 %17,17 %  
55 000,- Kč a více3115,66 %15,66 %  
do 10 000,- Kč168,08 %8,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak často používáte následující produkty ústní hygieny:

  • odpověď ústní vodu=nepoužívám:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ústní voda=0 - 39 Kč na otázku 21. V jaké cenové hladině většinou kupujete jeden kus uvedených produktů ústní hygieny (v případě nákupu balení s více kusy pořizovací cenu vydělte počtem kusů):
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ústní vodu=nenakupuji vůbec na otázku 2. Jak často nakupujete produkty ústní hygieny
  • odpověď zubní kartáček=1x denně:
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní pastu=1x denně na otázku 1. Jak často používáte následující produkty ústní hygieny:
  • odpověď zubní pastu=1x denně:
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček=1x denně na otázku 1. Jak často používáte následující produkty ústní hygieny:

2. Jak často nakupujete produkty ústní hygieny

  • odpověď ústní vodu=nenakupuji vůbec:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ústní voda=0 - 39 Kč na otázku 21. V jaké cenové hladině většinou kupujete jeden kus uvedených produktů ústní hygieny (v případě nákupu balení s více kusy pořizovací cenu vydělte počtem kusů):

3. V průběhu jednoho nákupu zakoupíte najednou: (možné zaškrtnout více položek)

  • odpověď zubní pastu:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ústní vodu na otázku 3. V průběhu jednoho nákupu zakoupíte najednou: (možné zaškrtnout více položek)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček na otázku 3. V průběhu jednoho nákupu zakoupíte najednou: (možné zaškrtnout více položek)

5. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?

  • odpověď ústní vodu=hypermarket:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček=hypermarket na otázku 5. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
  • odpověď ústní vodu=supermarket:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček=supermarket na otázku 5. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?
  • odpověď zubní pastu=hypermarket:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček=hypermarket na otázku 5. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?

6. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubní pasty:

  • odpověď cena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček=na značce mi nezáleží na otázku 22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní pasta=na značce mi nezáleží na otázku 22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:

11. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubního kartáčku:

  • odpověď cena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní pasta=na značce mi nezáleží na otázku 22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček=0 - 39 Kč na otázku 21. V jaké cenové hladině většinou kupujete jeden kus uvedených produktů ústní hygieny (v případě nákupu balení s více kusy pořizovací cenu vydělte počtem kusů):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní kartáček=na značce mi nezáleží na otázku 22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:

16. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy ústní vody:

  • odpověď cena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zubní pasta=na značce mi nezáleží na otázku 22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:

18. U ústní vody Vám byl doporučen:

  • odpověď produkt mi nebyl doporučen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ústní vodu=1x za rok na otázku 2. Jak často nakupujete produkty ústní hygieny

22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:

  • odpověď zubní kartáček=vždy věrný své značce:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamou na otázku 7. Při nákupu zubní pasty se řídíte:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často používáte následující produkty ústní hygieny:

2. Jak často nakupujete produkty ústní hygieny

3. V průběhu jednoho nákupu zakoupíte najednou: (možné zaškrtnout více položek)

4. Nákup produktů ústní hygieny plánujete:

5. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?

6. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubní pasty:

7. Při nákupu zubní pasty se řídíte:

8. U zubní pasty Vám byl doporučen:

9. Informace o zubní pastě nejčastěji vyhledáváte:

10. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup zubní pasty považujete:

11. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubního kartáčku:

12. Při nákupu manuálního zubního kartáčku se řídíte:

13. U zubního kartáčku Vám byl doporučen:

14. Informace o zubních kartáčcích nejčastěji vyhledáváte:

15. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup zubního kartáčku považujete:

16. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy ústní vody:

17. Při nákupu ústní vody se řídíte:

18. U ústní vody Vám byl doporučen:

19. Informace o ústních vodách nejčastěji vyhledáváte:

20. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup ústní vody považujete:

21. V jaké cenové hladině většinou kupujete jeden kus uvedených produktů ústní hygieny (v případě nákupu balení s více kusy pořizovací cenu vydělte počtem kusů):

22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:

23. Pohlaví

24. Věk

25. Průměrný měsíční příjem domácnosti:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často používáte následující produkty ústní hygieny:

2. Jak často nakupujete produkty ústní hygieny

3. V průběhu jednoho nákupu zakoupíte najednou: (možné zaškrtnout více položek)

4. Nákup produktů ústní hygieny plánujete:

5. Kde nejčastěji nakupujete produkty ústní hygieny?

6. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubní pasty:

7. Při nákupu zubní pasty se řídíte:

8. U zubní pasty Vám byl doporučen:

9. Informace o zubní pastě nejčastěji vyhledáváte:

10. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup zubní pasty považujete:

11. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy zubního kartáčku:

12. Při nákupu manuálního zubního kartáčku se řídíte:

13. U zubního kartáčku Vám byl doporučen:

14. Informace o zubních kartáčcích nejčastěji vyhledáváte:

15. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup zubního kartáčku považujete:

16. Zaškrtněte až 3 nejdůležitější atributy ústní vody:

17. Při nákupu ústní vody se řídíte:

18. U ústní vody Vám byl doporučen:

19. Informace o ústních vodách nejčastěji vyhledáváte:

20. Za nejatraktivnější akční nabídku pro nákup ústní vody považujete:

21. V jaké cenové hladině většinou kupujete jeden kus uvedených produktů ústní hygieny (v případě nákupu balení s více kusy pořizovací cenu vydělte počtem kusů):

22. Při nákupu produktů ústní hygieny jste:

23. Pohlaví

24. Věk

25. Průměrný měsíční příjem domácnosti:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Immerová, E.Kupní rozhodování u produktů ústní hygieny (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://kupni-rozhodovani-ustni-pece.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.