Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Hezký den, ráda bych Vás touto cestou poprosila o vyplnění dotazníku, který se zabývá kvalitou služeb wellness pobytů v lázních. Jeho vyplnění Vám zabere přibližně 10 minut.
Předem děkuji za Vaši ochotu a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku!
Martina Kucinová studentka Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně
Pokyny před vyplněním dotazníku: • Dotazník prosím nevyplňujte, pokud Vám byl pobyt v lázních zcela nebo z části hrazen pojišťovnou.
• V souvislosti s tímto výzkumem se lázněmi (lázeňskou destinací) rozumí pobyt za účelem vícedenní relaxace, regenerace a podpory zdraví nikoli za účelem léčby.
Odpovědi respondentů
1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
62
71,26 %
71,26 %
ne
25
28,74 %
28,74 %
2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [relaxace, odpočinek → otázka č. 5, léčba → otázka č. 5, prevence → otázka č. 5, příjemné procedury → otázka č. 5, zkrášlovací procedury → otázka č. 5, kulturní dění → otázka č. 5, společenské dění → otázka č. 5, turisticky zajímavý cíl → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
relaxace, odpočinek
44
70,97 %
50,57 %
léčba
9
14,52 %
10,34 %
příjemné procedury
7
11,29 %
8,05 %
společenské dění
1
1,61 %
1,15 %
turisticky zajímavý cíl
1
1,61 %
1,15 %
5. Jakou délku pobytu preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prodloužený víkend
36
58,06 %
41,38 %
týdenní pobyt
14
22,58 %
16,09 %
deseti až čtrnáctidenní pobyt
6
9,68 %
6,9 %
delší pobyt
4
6,45 %
4,6 %
víkend
2
3,23 %
2,3 %
6. Jak často navštěvujete lázně (wellness v lázních)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nepravidelně
19
30,65 %
21,84 %
každý rok
18
29,03 %
20,69 %
vícekrát do roka
18
29,03 %
20,69 %
jednou za dva roky
4
6,45 %
4,6 %
jsem v lázních poprvé
3
4,84 %
3,45 %
7. V jaké roli jste se při výběru lázní (wellness v lázních) nacházel/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spolurozhodovatel
21
33,87 %
24,14 %
uživatel
17
27,42 %
19,54 %
rozhodovatel
15
24,19 %
17,24 %
nakupující
9
14,52 %
10,34 %
8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s partnerem
34
54,84 %
39,08 %
s přáteli
12
19,35 %
13,79 %
s rodinou/dětmi
7
11,29 %
8,05 %
sám/sama
6
9,68 %
6,9 %
s partnerem a přáteli
1
1,61 %
1,15 %
s mamkou
1
1,61 %
1,15 %
s partnerkou i sám, byl jsem vícekrát
1
1,61 %
1,15 %
9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
webové stránky lázní
44
70,97 %
50,57 %
slevové portály
27
43,55 %
31,03 %
reference přátel, známých, rodiny
27
43,55 %
31,03 %
na základě dřívější zkušenosti
22
35,48 %
25,29 %
dostal/a jsem pobyt jako dárek
10
16,13 %
11,49 %
dostal/a jsem pobyt jako bonus pro zaměstnance
5
8,06 %
5,75 %
webové stránky cestovní kanceláře
1
1,61 %
1,15 %
doporučení lékaře
1
1,61 %
1,15 %
10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)
3.694
1.245
kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)
3.21
1.456
ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)
4.355
1.1
stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)
4.226
1.014
společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)
2.613
1.173
dopravní dostupnost do místa
3.177
1.888
místní doprava
2.29
1.787
dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.
2.71
1.4
informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)
3.403
1.918
přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)
3.355
1.681
image místa (význam image destinace, jak je vnímána)
3.113
1.487
úroveň cen služeb a zboží v destinaci
3.887
1.132
úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)
4.065
1.415
čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)
4.387
1.011
přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)
3.919
1.01
unikátnost destinace (jedinečnost lokality, lokální produkty, odlišnost od ostatních)
respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)
2.613
1.431
výběr služeb a procedur (rozsah tradiční nabídky balíčků a procedur - pro může, ženy, manažery ,seniory)
3.823
1.404
celkový dojem (technická vybavenost zařízení a jeho stav, estetičnost prostor, úroveň technologie)
11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)
3.984
0.984
kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)
3.661
1.192
ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)
3.968
1.128
stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)
3.661
1.676
společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)
3.145
1.318
dopravní dostupnost do místa
3.581
1.469
místní doprava
3.065
1.351
dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.
3.355
1.358
informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)
3.532
1.475
přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)
3.694
1.567
image místa (význam image destinace, jak je vnímána)
3.935
1.157
úroveň cen služeb a zboží v destinaci
3.645
1.39
úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)
3.903
1.184
čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)
4.145
1.092
přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)
3.323
1.315
unikátnost destinace (jedinečnost lokality, lokální produkty, odlišnost od ostatních)
respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)
3.355
0.874
výběr služeb a procedur (rozsah tradiční nabídky balíčků a procedur - pro může, ženy, manažery ,seniory)
3.806
1.221
celkový dojem (technická vybavenost zařízení a jeho stav, estetičnost prostor, úroveň technologie)
12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Pobyt v lázních bych doporučil/a známým, kamarádům a rodině.
4.311
1.198
Pobyt v lázních bych doporučil/a i všem ostatním na sociálních sítích, webech a diskuzích.
3.689
1.887
S pobytem v lázních jsem byl/a celkově spokojen/a.
4.197
1.174
V budoucnu plánuji navštívit lázně, ve kterých jsem již byl/a.
3.787
1.643
V budoucnu plánuji navštívit lázně, ve kterých jsem ještě nebyl/a.
4.213
1.414
13. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
58
66,67 %
66,67 %
muž
29
33,33 %
33,33 %
14. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
24-30 let
24
27,59 %
27,59 %
31-40 let
17
19,54 %
19,54 %
51-60 let
17
19,54 %
19,54 %
41-50 let
12
13,79 %
13,79 %
18-23 let
11
12,64 %
12,64 %
61-70 let
5
5,75 %
5,75 %
71 a výše
1
1,15 %
1,15 %
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
47
54,02 %
54,02 %
středoškolské
33
37,93 %
37,93 %
základní
7
8,05 %
8,05 %
16. Odkud jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
města
64
73,56 %
73,56 %
vesnice
23
26,44 %
26,44 %
17. Jaká ekonomická aktivita u Vás převládá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnanec
48
55,17 %
55,17 %
podnikatel
12
13,79 %
13,79 %
důchodce
11
12,64 %
12,64 %
student
9
10,34 %
10,34 %
na mateřské dovolené
4
4,6 %
4,6 %
nezaměstnaný
1
1,15 %
1,15 %
brigádník
1
1,15 %
1,15 %
nezaměstnaná
1
1,15 %
1,15 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?
odpověď ne:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to finančně náročné na otázku 2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi relaxace, odpočinek na otázku 3. Co si spojujete s představou lázní?
4. Co si spojujete s představou lázní?
odpověď relaxace, odpočinek:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?
odpověď webové stránky lázní:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi místní doprava=2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr služeb a procedur (rozsah tradiční nabídky balíčků a procedur - pro může, ženy, manažery ,seniory)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)=3 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi s přáteli na otázku 8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
odpověď celkový dojem (technická vybavenost zařízení a jeho stav, estetičnost prostor, úroveň technologie)=5:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
odpověď čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=5:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
odpověď místní doprava=1:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
odpověď ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)=5:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
odpověď celková cena za pobyt (stravování, ubytování, procedury)=5:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
odpověď čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=5:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi místní doprava=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)=3 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
odpověď respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=3:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=3 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
odpověď Pobyt v lázních bych doporučil/a známým, kamarádům a rodině.=5:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pobyt v lázních bych doporučil/a i všem ostatním na sociálních sítích, webech a diskuzích.=5 na otázku 12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi S pobytem v lázních jsem byl/a celkově spokojen/a.=5 na otázku 12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňková vybavenost lázní (kosmetika, kadeřnictví, sportoviště)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
odpověď S pobytem v lázních jsem byl/a celkově spokojen/a.=5:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi úroveň cen služeb a zboží v destinaci=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňková vybavenost lázní (kosmetika, kadeřnictví, sportoviště)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
13. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď vysokoškolské:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?
2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?
3. Co si spojujete s představou lázní?
5. Jakou délku pobytu preferujete?
6. Jak často navštěvujete lázně (wellness v lázních)?
7. V jaké roli jste se při výběru lázní (wellness v lázních) nacházel/a?
8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?
9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?
10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
13. Jaké je Vaše pohlaví?
14. Jaký je Váš věk?
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
16. Odkud jste?
17. Jaká ekonomická aktivita u Vás převládá?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?
2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?
3. Co si spojujete s představou lázní?
5. Jakou délku pobytu preferujete?
6. Jak často navštěvujete lázně (wellness v lázních)?
7. V jaké roli jste se při výběru lázní (wellness v lázních) nacházel/a?
8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?
9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?
10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
13. Jaké je Vaše pohlaví?
14. Jaký je Váš věk?
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
16. Odkud jste?
17. Jaká ekonomická aktivita u Vás převládá?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Martina Kucinová: otázka 7 nesmysl určitě není. Je potvrzeno předchozími výzkumy, že pokud jedou páry, rozhodující vliv na konečný výběr pobytu mají ženy, když někdo dostane pobyt jako dárek nebo od zaměstnavatele nemůže být rozhodovatel.
Vladimíra Šulcová: Byla jsem letos v Mariánských Lázních na Wellness spaHotel Harmonie.Vynikající prostředí,obsluha, wellness,jídlo.Nemám k tomuto hotelu žádné připomínky.Je i v hezkém klidném prostředí.Do centra 5min.autem.Pěšky lesní cestou hezká procházka.Pojedu příští rok znova.