Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kvalita služeb ovlivňující chování návštěvníka wellness v lázních

Kvalita služeb ovlivňující chování návštěvníka wellness v lázních

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Kucinová
Šetření:06. 11. 2017 - 18. 11. 2017
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):17 / 12.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den, 
ráda bych Vás touto cestou poprosila o vyplnění dotazníku, který se zabývá kvalitou služeb wellness pobytů v lázních.  Jeho vyplnění Vám zabere přibližně 10 minut.

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku!

Martina Kucinová
studentka Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně

Pokyny před vyplněním dotazníku:
• Dotazník prosím nevyplňujte, pokud Vám byl pobyt v lázních zcela nebo z části hrazen pojišťovnou.

• V souvislosti s tímto výzkumem se lázněmi (lázeňskou destinací) rozumí pobyt za účelem vícedenní relaxace, regenerace a podpory zdraví nikoli za účelem léčby.

Odpovědi respondentů

1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6271,26 %71,26 %  
ne2528,74 %28,74 %  

Graf

2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to finančně náročné1142,31 %12,64 %  
nemám zdravotní problémy830,77 %9,2 %  
časové důvody311,54 %3,45 %  
žádná nabídka mě nezaujala27,69 %2,3 %  
nebylo s kým, drahé13,85 %1,15 %  
preferuji plavání13,85 %1,15 %  

Graf

3. Co si spojujete s představou lázní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [relaxace, odpočinekotázka č. 13, léčbaotázka č. 13, prevenceotázka č. 13, příjemné proceduryotázka č. 13, zkrášlovací proceduryotázka č. 13, kulturní děníotázka č. 13, společenské děníotázka č. 13, turisticky zajímavý cílotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxace, odpočinek1768 %19,54 %  
léčba624 %6,9 %  
příjemné procedury14 %1,15 %  
prevence14 %1,15 %  

Graf

4. Co si spojujete s představou lázní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [relaxace, odpočinekotázka č. 5, léčbaotázka č. 5, prevenceotázka č. 5, příjemné proceduryotázka č. 5, zkrášlovací proceduryotázka č. 5, kulturní děníotázka č. 5, společenské děníotázka č. 5, turisticky zajímavý cílotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxace, odpočinek4470,97 %50,57 %  
léčba914,52 %10,34 %  
příjemné procedury711,29 %8,05 %  
společenské dění11,61 %1,15 %  
turisticky zajímavý cíl11,61 %1,15 %  

Graf

5. Jakou délku pobytu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodloužený víkend3658,06 %41,38 %  
týdenní pobyt1422,58 %16,09 %  
deseti až čtrnáctidenní pobyt69,68 %6,9 %  
delší pobyt46,45 %4,6 %  
víkend23,23 %2,3 %  

Graf

6. Jak často navštěvujete lázně (wellness v lázních)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepravidelně1930,65 %21,84 %  
každý rok1829,03 %20,69 %  
vícekrát do roka1829,03 %20,69 %  
jednou za dva roky46,45 %4,6 %  
jsem v lázních poprvé34,84 %3,45 %  

Graf

7. V jaké roli jste se při výběru lázní (wellness v lázních) nacházel/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spolurozhodovatel2133,87 %24,14 %  
uživatel1727,42 %19,54 %  
rozhodovatel1524,19 %17,24 %  
nakupující914,52 %10,34 %  

Graf

8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s partnerem3454,84 %39,08 %  
s přáteli1219,35 %13,79 %  
s rodinou/dětmi711,29 %8,05 %  
sám/sama69,68 %6,9 %  
s partnerem a přáteli11,61 %1,15 %  
s mamkou11,61 %1,15 %  
s partnerkou i sám, byl jsem vícekrát11,61 %1,15 %  

Graf

9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky lázní4470,97 %50,57 %  
slevové portály2743,55 %31,03 %  
reference přátel, známých, rodiny2743,55 %31,03 %  
na základě dřívější zkušenosti2235,48 %25,29 %  
dostal/a jsem pobyt jako dárek1016,13 %11,49 %  
dostal/a jsem pobyt jako bonus pro zaměstnance58,06 %5,75 %  
webové stránky cestovní kanceláře11,61 %1,15 %  
doporučení lékaře11,61 %1,15 %  

Graf

10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)3.6941.245
kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)3.211.456
ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)4.3551.1
stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)4.2261.014
společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)2.6131.173
dopravní dostupnost do místa3.1771.888
místní doprava2.291.787
dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.2.711.4
informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)3.4031.918
přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)3.3551.681
image místa (význam image destinace, jak je vnímána)3.1131.487
úroveň cen služeb a zboží v destinaci3.8871.132
úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)4.0651.415
čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)4.3871.011
přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)3.9191.01
unikátnost destinace (jedinečnost lokality, lokální produkty, odlišnost od ostatních)3.1771.146
doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)2.8061.221
respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)2.6131.431
výběr služeb a procedur (rozsah tradiční nabídky balíčků a procedur - pro může, ženy, manažery ,seniory)3.8231.404
celkový dojem (technická vybavenost zařízení a jeho stav, estetičnost prostor, úroveň technologie)4.1770.823
doplňková vybavenost lázní (kosmetika, kadeřnictví, sportoviště)2.8551.027
doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)2.8551.447
celková cena za pobyt (stravování, ubytování, procedury)4.0321.418
kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)4.0811.171

Graf

11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)3.9840.984
kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)3.6611.192
ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)3.9681.128
stravování (struktura a úroveň stravovacích zařízení)3.6611.676
společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)3.1451.318
dopravní dostupnost do místa3.5811.469
místní doprava3.0651.351
dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.3.3551.358
informace a komunikace před příjezdem (propagace a distribuce služeb, rezervace na webu atd.)3.5321.475
přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)3.6941.567
image místa (význam image destinace, jak je vnímána)3.9351.157
úroveň cen služeb a zboží v destinaci3.6451.39
úroveň kvality pracovníků ve službách cestovního ruchu tj. v ubytovacích a stravovacích službách, v informačních centrech, dopravě, průvodci, atd. (profesionalita, empatie, ochota, spolehlivost, důvěryhodnost)3.9031.184
čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)4.1451.092
přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)3.3231.315
unikátnost destinace (jedinečnost lokality, lokální produkty, odlišnost od ostatních)3.790.875
doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)3.1130.907
respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)3.3550.874
výběr služeb a procedur (rozsah tradiční nabídky balíčků a procedur - pro může, ženy, manažery ,seniory)3.8061.221
celkový dojem (technická vybavenost zařízení a jeho stav, estetičnost prostor, úroveň technologie)3.8711.209
doplňková vybavenost lázní (kosmetika, kadeřnictví, sportoviště)3.3231.477
doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)3.2741.328
celková cena za pobyt (stravování, ubytování, procedury)3.6771.348
kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)3.8061.253

Graf

12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pobyt v lázních bych doporučil/a známým, kamarádům a rodině.4.3111.198
Pobyt v lázních bych doporučil/a i všem ostatním na sociálních sítích, webech a diskuzích.3.6891.887
S pobytem v lázních jsem byl/a celkově spokojen/a.4.1971.174
V budoucnu plánuji navštívit lázně, ve kterých jsem již byl/a.3.7871.643
V budoucnu plánuji navštívit lázně, ve kterých jsem ještě nebyl/a.4.2131.414

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5866,67 %66,67 %  
muž2933,33 %33,33 %  

Graf

14. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-30 let2427,59 %27,59 %  
31-40 let1719,54 %19,54 %  
51-60 let1719,54 %19,54 %  
41-50 let1213,79 %13,79 %  
18-23 let1112,64 %12,64 %  
61-70 let55,75 %5,75 %  
71 a výše11,15 %1,15 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4754,02 %54,02 %  
středoškolské3337,93 %37,93 %  
základní78,05 %8,05 %  

Graf

16. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
města6473,56 %73,56 %  
vesnice2326,44 %26,44 %  

Graf

17. Jaká ekonomická aktivita u Vás převládá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec4855,17 %55,17 %  
podnikatel1213,79 %13,79 %  
důchodce1112,64 %12,64 %  
student910,34 %10,34 %  
na mateřské dovolené44,6 %4,6 %  
nezaměstnaný11,15 %1,15 %  
brigádník11,15 %1,15 %  
nezaměstnaná11,15 %1,15 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?

  • odpověď ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to finančně náročné na otázku 2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi relaxace, odpočinek na otázku 3. Co si spojujete s představou lázní?

4. Co si spojujete s představou lázní?

  • odpověď relaxace, odpočinek:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý

9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?

  • odpověď webové stránky lázní:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi místní doprava=2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr služeb a procedur (rozsah tradiční nabídky balíčků a procedur - pro může, ženy, manažery ,seniory)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní atraktivity (podmínky přírodního charakteru, např. hory, voda, jeskyně, přírodní rezervace)=3 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi s přáteli na otázku 8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý

  • odpověď celkový dojem (technická vybavenost zařízení a jeho stav, estetičnost prostor, úroveň technologie)=5:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
  • odpověď čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přelidněnost destinace (vysoký počet návštěvníků)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
  • odpověď místní doprava=1:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
  • odpověď ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)=5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelské přijetí místními obyvateli (atmosféra v destinaci)=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=5 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý

11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

  • odpověď celková cena za pobyt (stravování, ubytování, procedury)=5:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
  • odpověď čistota destinace (přírodní prostředí, vzduch, voda ke koupání, veřejné toalety)=5:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi místní doprava=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní památky (např. hrady, zámky, galerie, muzea, technické památky, UNESCO, historická centra měst)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
  • odpověď doplňková infrastruktura (např. půjčovny sportovního vybavení, cyklostezky, běžkařské stopy, aquaparky, zábavné parky)=3:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ubytování (struktura a úroveň ubytovacích zařízení)=3 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
  • odpověď respektování udržitelného rozvoje destinace (soulad výstavby infrastruktury s přirozeným prostorem destinace, ochrana kulturního dědictví, ochrana přírodního prostředí, zapojení místních obyvatel)=3:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=3 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím

  • odpověď Pobyt v lázních bych doporučil/a známým, kamarádům a rodině.=5:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pobyt v lázních bych doporučil/a i všem ostatním na sociálních sítích, webech a diskuzích.=5 na otázku 12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi S pobytem v lázních jsem byl/a celkově spokojen/a.=5 na otázku 12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňková vybavenost lázní (kosmetika, kadeřnictví, sportoviště)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost a kvalita informací - turistická informační centra, orientační tabule, atd.=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňkové služby (poskytování informací o službách, odborná konzultace, výživové poradenství, vyšetření lékařem)=4 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
  • odpověď S pobytem v lázních jsem byl/a celkově spokojen/a.=5:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi úroveň cen služeb a zboží v destinaci=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňková vybavenost lázní (kosmetika, kadeřnictví, sportoviště)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zdravotnického personálu (odbornost, profesionalita, spolehlivost, důvěryhodnost, empatie, ochota)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

13. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenské a zážitkové akce (např. koncerty, festivaly, folklórní a sportovní události, místní trhy, sezónní gastronomické akce/ochutnávky, nákupní příležitosti)=5 na otázku 11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď vysokoškolské:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dopravní dostupnost do místa=1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?

2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?

3. Co si spojujete s představou lázní?

5. Jakou délku pobytu preferujete?

6. Jak často navštěvujete lázně (wellness v lázních)?

7. V jaké roli jste se při výběru lázní (wellness v lázních) nacházel/a?

8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?

9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?

10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý

11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Odkud jste?

17. Jaká ekonomická aktivita u Vás převládá?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Účastnil/a jste se již nějakého wellness nebo pobytu v lázních, který nebyl hrazen pojišťovnou?

2. Z jakého důvodu jste se pobytu doposud neúčastnil/a?

3. Co si spojujete s představou lázní?

5. Jakou délku pobytu preferujete?

6. Jak často navštěvujete lázně (wellness v lázních)?

7. V jaké roli jste se při výběru lázní (wellness v lázních) nacházel/a?

8. S kým jste lázně (wellness v lázních) navštívil/a?

9. Jaký zdroj informací vedoucí k pobytu v lázních (wellness v lázních) využíváte?

10. Ohodnoťte na škále 1 až 5 důležitost, kterou pro Vás představují tyto faktory při hodnocení kvality lázní (wellness v lázních). 1 = naprosto nedůležitý, 2 = spíše nedůležitý, 3 = ani důležitý, ani nedůležitý, 4 = spíše důležitý faktor, 5 = velmi důležitý

11. Ohodnoťte na škále 1 až 5 jak jste s jednotlivými faktory byl/a spokojen/a v naposledy navštívené lázni (wellness v lázních). 1 = naprosto nespokojen, 2 = spíše nespokojen, 3 = ani spokojen, ani nespokojen, 4 = spíše spokojen, 5 = velmi spokojen

12. Vyjádřete míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními. 1 = zcela nesouhlasím, 2 = spíše nesouhlasím, 3 ani souhlasím ani nesouhlasím, 4 = spíše souhlasím, 5 = zcela souhlasím

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Odkud jste?

17. Jaká ekonomická aktivita u Vás převládá?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kucinová, M.Kvalita služeb ovlivňující chování návštěvníka wellness v lázních (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://kvalita-sluzeb-ovlivnujici-c.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.