Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Malé řemeslné pivovary v Jihočeském kraji a pivní turistika

Malé řemeslné pivovary v Jihočeském kraji a pivní turistika

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:lenka pokorna
Šetření:17. 02. 2020 - 02. 03. 2020
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jmenuji se Lenka Pokorná, jsem studentkou Ekonomické fakulty při Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích a v rámci absolventské práce se zabývám problematikou nabídky a služeb minipivovarů v Jihočeském kraji a jejich propojení na cestovní ruch. Ráda bych Vás požádala o Váš názor na některé témata související s nabídkou produktů a kvalitou služeb Jihočeských minipivovarů.

Tento dotazník je určen pouze respondentům, kteří pivo konzumují pravidelně nebo příležitostně, jsou ve věku 18 let a více a těm, kdo v minulosti některý minipivovar v jižních Čechách navštívili nebo měli možnost, ochutnat produkty Jihočeských minipivovarů při jakékoliv příležitosti.  

Vyplnění dotazníku Vám nezabere více jak 10 minut a předem Vám děkuji za čas, který vyplňování věnujte.

Odpovědi respondentů

1. Co se Vám vybaví jako první, když se řekne ,,poctivé české pivo“?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ležák34,84 %4,84 %  
Minipivovar34,84 %4,84 %  
Plzenská dvanácka11,61 %1,61 %  
dobře vychlazená dvanáctka (to zní trochu pedofilně/nekrofilně...)11,61 %1,61 %  
Pořádný ležák11,61 %1,61 %  
reklamní lež11,61 %1,61 %  
Krásný zlatavý mok s pěknou hustou čepicí11,61 %1,61 %  
Budvar11,61 %1,61 %  
Pivo vyrabene bez jakekoliv upravy.11,61 %1,61 %  
Heineken11,61 %1,61 %  
ostatní odpovědi poctivá dvanácka
Kvalita
pivo bez škodlivých chemických přísad
Pivo vyráběné 2 fázovým způsobem, nefiltrované, nepasterizované, bez HGB technologie
Dvakrát až třikrát rmutovaný spodně kvašený ležák z čerstvých českých ingrediencí.
Orosený krygl
pivo uvařené jen ze základních surovin, kterému byl dán čas a péče
Hořké, spodně kvašené, má říz, kolem 4% alc, dobře vychlazené a v půllitru s uchem ....
Pivovar Popelín
Pivo z minipivovaru
Půllitr zlatavého moku s příjemným řízem a hořkostí
Obora
Pivo z minipivovaru nebo Pilsner Urquell
Plna chut
Hospoda
Láska, píle, poctivost
pivo
Pivo z dobrého minipivovaru
ležák plzeňského typu
minipivovary
Pilsner
12% světlý nefiltrovaný ležák
Pivo z původních surovin
Únětická dvanáctka.
Zichovec
Rozhodně ne Europivo
Krygl s pivem
Dej Bůh Štěstí!
Zlatavý mok přikrytý pěnou až do posledního doušku
Obtížně dosažitelný výsledek, bez rozdílu velikosti pivovaru.
Pořádné řemeslné nefiltrovane a nepasterizované pivo.
Pivo s hustou pěnou, správným řízem
Největší míra alkoholismu u mládeže na světě. Samozřejmě není to náhoda, ale záměr mocných.
Bubenečský Ležák
Kvalitní ležák , se střední plností a vyšší hořkostí
Pils
půllitr orosené hořké 12°
Me vlastne
Prehnany vzletny nazev nedobreho a nekvalitniho piva z velkeho pivovaru
lezak
hořké, chmelené, plná chuť, říz
Orosená, v ruce za ucho držená sklenice plná piva, ze které volně odkapává pěna.
správná barva, teplota, pěna, chuť
nic
Březňák
Dlouhá tradice
špatný ležák běžného pivovaru
Plzeň, Kozel.
4877,42 %77,42 % 

Graf

2. Jaké pivo pijete častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepasterizované, nefiltrované, tzv.živé pivo z malých řemeslných pivovarů.4572,58 %72,58 %  
Pasterizované, filtrované pivo z průmyslových pivovarů.1727,42 %27,42 %  

Graf

3. Proč? Napište alespoň jeden důvod.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je lepší23,23 %3,23 %  
chutná mi více23,23 %3,23 %  
Chuť23,23 %3,23 %  
lepší chuť23,23 %3,23 %  
Dostupnost23,23 %3,23 %  
lepší dostupnost v obchodě11,61 %1,61 %  
Víc mi chutná, rád zkouším něco nového 11,61 %1,61 %  
Lepší kvalita11,61 %1,61 %  
Výraznější chuť 11,61 %1,61 %  
Je dostupnější a nemám pak střevní potíže. Ale i tak mám radši minipivovary11,61 %1,61 %  
ostatní odpovědi Pracuji v minipivovaru
Je levné
průmyslové pivovary umí také syrové pivo
Lepší kvalita, chuť, kultura
chutnější, lepší pro organismus
Lepší chuťové vlastnosti, větší příjem vitamínu
Čerstvé je vždy lepší a živé je hodnotnější a bohatší.
Protože mně chutná
Těch chutnějších nepasterovaných je v mém okolí málo a mnohdy jsou značně předražené ...
rád ochutnávám, zkouším a poznávám
Více mi chutná
Zajímavé chutě i ,,obyčejných” ležáků (rukopis sládka), práce v oboru
Jsou chutove zajimavejsi, ruznorodost
Lepsi plnejsi chut.
Pasterace chuťově degraduje pivo
žížeň
Protože má plnou specifickou chuť
lepší chuť, poctivá výroba
Nové chutě.
Pestrost.
Je více dostupné
Lepší chuť, možnost volby
Lépe chutná
Nesrovnatelně vyšší kvalita.
Je chutnejsi, kvalitnejsi
Je lepší, lidé to dělají s láskou k pivu
Je levnější
Kvalita, poctivost, širší sortiment.
Nabidka restauraci, kam chodim na obed.
Mám např. možnost ochutnávat menšinové pivní styly.
Je chutnější
Lávové pivo je z velkých pivovarů, v hospodách převažuje nabídka piva z průmyslových pivovarů, ale pokud mám na výběr, raději si vyberu pivo z malého pivovaru.
cena, dostupnost
Chutná mi více. Lepší a výraznější chuť chmele
Vice chuti, zdravější
Lépe chutná, podporuji malé podnikatele
dá se koupit kdekoliv a nerad střídám druhy piva
Lip chuti
Protoze je chutnejsi a kvalitnejsi
je lepsi
menší dostupnost řemeslných piv
Protože mi prostě chutná a mám svou jednu oblíbenou značku, na kterou nedám dopustit.
nabídka obchodů
cena
protože mi chutná
jiné chutě, kvalita, podpora malých podniků
podle mě, má toto pivo lepší chuť'.
4775,81 %75,81 % 

Graf

4. Jaké pivo Vám více chutná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepasterizované, nefiltrované, tzv.živé pivo z malých řemeslných pivovarů.5793,44 %91,94 %  
Pasterizované, filtrované pivo z průmyslových pivovarů.46,56 %6,45 %  

Graf

5. Jak vnímáte přítomnost minipivovarů na českém pivním trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně pozitivně. Zpestřují standardní nabídku piv.5791,94 %91,94 %  
Pozitivně, je to něco nového.23,23 %3,23 %  
Neutrálně. Nevadí mi, ale ani je nevyhledávám.23,23 %3,23 %  
Spíše negativně, ne vždy je nabídka a služby v pořádku.11,61 %1,61 %  

Graf

6. Jaké pivo pijete nejčastěji? Vyberte maximálně 5 druhů piv.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ležák, spodně kvašený světlý 12°3759,68 %59,68 %  
ležák, spodně kvašený světlý 11°3048,39 %48,39 %  
Silné pivo 13°a více3048,39 %48,39 %  
Plné pivo, svrchně kvašené, světlé 12°2438,71 %38,71 %  
výčepní pivo světlé 10°1524,19 %24,19 %  
Plné pivo, svrchně kvašené, světlé 11°1524,19 %24,19 %  
Kvasnicové pivo1016,13 %16,13 %  
ležák, spodně kvašený polotmavý 11°69,68 %9,68 %  
ležák, spodně kvašený polotmavý 12°69,68 %9,68 %  
ležák, spodně kvašený tmavý 12°58,06 %8,06 %  
Plné pivo, svrchně kvašené, tmavé 12°58,06 %8,06 %  
Plné pivo, svrchně kvašené, tmavé 11°46,45 %6,45 %  
Nealkoholické pivo34,84 %4,84 %  
ležák, spodně kvašený tmavý 11°34,84 %4,84 %  
výčepní pivo tmavé 10°34,84 %4,84 %  
IPA11,61 %1,61 %  
Lahváč11,61 %1,61 %  
Nejradši ochutnavam něco noveho11,61 %1,61 %  
Rauchbier, nakuřované pivo11,61 %1,61 %  
Piva typu Berliner Weisse,11,61 %1,61 %  
Ale, Ipa, Berliner Weisse11,61 %1,61 %  
Pšeničné11,61 %1,61 %  
speciály (stout, black ale, red ale...)11,61 %1,61 %  
Berliner weisse, gose11,61 %1,61 %  
ipa, ale, neipa, berliner weisse, sour ale11,61 %1,61 %  

Graf

7. Nabízí restaurační zařízení ve Vašem okolí pivo(a) z lokálních minipivovarů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano různá, a i od více minipivovarů.4267,74 %67,74 %  
Ne.1016,13 %16,13 %  
Ano, ale jen jeden druh.812,9 %12,9 %  
Chodím do minipivovaru11,61 %1,61 %  
Nevím.11,61 %1,61 %  

Graf

8. Jak často navštěvujete minipivovar nebo restaurační pivovar ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi často. Navštěvuji převážně jen minipivovary.2540,32 %40,32 %  
Často. Střídám minipivovary a klasické hospody v poměru cca 50:50.2032,26 %32,26 %  
Pouze příležitostně. Pokud je v destinaci, kterou jsem právě navštívil.914,52 %14,52 %  
Minimálně.46,45 %6,45 %  
Občas. Spíše ale navštěvuji klasické hospody se standardní nabídkou piv.34,84 %4,84 %  
nemám možnost11,61 %1,61 %  

Graf

9. Navštívil(a) jste někdy nějaký minipivovar v Jihočeském kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, více než jeden.4572,58 %72,58 %  
Ne a nechystám se navštívit.58,06 %8,06 %  
Ano, jeden.58,06 %8,06 %  
Ne, ale chystám se navštívit.58,06 %8,06 %  
Ano, skoro všechny11,61 %1,61 %  
Zatim ne11,61 %1,61 %  

Graf

10. Jak byste zhodnotil(a) Váš celkový dojem, tedy kvalitu piva, jídla, personálu a ostatních služeb? z návštěvy minipivovaru.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2946,77 %46,77 %  
výborný2641,94 %41,94 %  
dobrý69,68 %9,68 %  
nedostatečný11,61 %1,61 %  

Graf

11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivovarský dvůr Zvíkov, Zvíkovské Podhradí, Písek3251,61 %51,61 %  
Minipivovar Beeranek, České Budějovice2845,16 %45,16 %  
Minipivovar Krajinská 27, České Budějovice2743,55 %43,55 %  
Minipivovar Kvilda, Kvilda2438,71 %38,71 %  
Historický pivovar Český Krumlov, Český Krumlov2438,71 %38,71 %  
Šumavský pivovar Vimperk, Vimperk2337,1 %37,1 %  
Minipivovar Kněžínek, České Budějovice2235,48 %35,48 %  
Pivovar Hluboká, Hluboká nad Vltavou2235,48 %35,48 %  
Písecký Hradební Pivovar, Písek2032,26 %32,26 %  
Pivovar Solnice, České Budějovice2032,26 %32,26 %  
Pivovar Popelín, Popelín, Jindřichův Hradec1829,03 %29,03 %  
Pivovar Hulvát, Truskovice1727,42 %27,42 %  
Minipivovar Chotoviny, Chotoviny1727,42 %27,42 %  
Pivovar Keras, Bechyně1727,42 %27,42 %  
Hostinský pivovar Glokner, Lhotka1625,81 %25,81 %  
Pivovar Obora Malšice, Malšice1625,81 %25,81 %  
Pivovárek pánů z Růže Jindřichův Hradec, Jindřichův Hradec III1524,19 %24,19 %  
Pivovar Jílovice, Jílovice1524,19 %24,19 %  
Pivovar Žumberk, Žumberk1524,19 %24,19 %  
Zámecký pivovar Blatná, Blatná1524,19 %24,19 %  
Zámecký pivovar Český Rudolec, Český Rudolec1524,19 %24,19 %  
Pivovarský dvůr Lipan, Týn nad Vltavou1524,19 %24,19 %  
Létající pivovar Bukovar, Dolní Bukovsko1422,58 %22,58 %  
Pivovar Malt, České Budějovice1320,97 %20,97 %  
Minipivovar Jakub Vyšší Brod1320,97 %20,97 %  
Pivovar Nová Bystřice, Nová Bystřice1320,97 %20,97 %  
Pivovar Prachatice, Prachatice1219,35 %19,35 %  
Pivovar Transformátor, Hlavatce1219,35 %19,35 %  
Městský pivovar Gabretus, Volary1016,13 %16,13 %  
Pivovar pod Besedou, Tábor1016,13 %16,13 %  
Minipivovar Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity, české Budějovice914,52 %14,52 %  
Panský pivovar Vlachovo Březí, Vlachovo Březí914,52 %14,52 %  
Farma a pivovar Zevlův mlýn, Nové Hrady812,9 %12,9 %  
Pivovar Studánky, Studánky, Vyšší Brod711,29 %11,29 %  
Pivovar Horní Chřášťany, Lhenice69,68 %9,68 %  
Pivovar Křížek, Tábor69,68 %9,68 %  
Domácí pivovar Brandlín, Tučapy58,06 %8,06 %  
Pivovar Bajer, Frymburk46,45 %6,45 %  
Kamenice nad Lipou, Železná ruda11,61 %1,61 %  
Pánů z Růže a Jakub jsou již uzavřeny11,61 %1,61 %  
Pansky pivovar Telč11,61 %1,61 %  
Solnice11,61 %1,61 %  
Zatím žádný.11,61 %1,61 %  
Znám všechny kromě Maltu ČB. Horní Chrášťany (překlep v názvu) už nevaří.11,61 %1,61 %  
Ad: Horní Chrášťany, máte tam háček navíc, Bukovar již není létající pivovar, Malt není pivovar s vlastní technologií a jindřichohradecký pivovar Pánů z Růže už 2 roky nevaří. Chce to příště lepší přípravu...11,61 %1,61 %  
pivovar v Modravě11,61 %1,61 %  
Zadny11,61 %1,61 %  
Eggenberg Český Krumlov (ani nevím, jestli ještě existuje)11,61 %1,61 %  
žádný11,61 %1,61 %  
Nic z toho.11,61 %1,61 %  

Graf

12. Jaký byl (by byl) Váš důvod návštěvy minipivovaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výlet s přáteli, rodinou nebo kolegy spojený s jinou turistickou nebo kulturní akcí.3861,29 %61,29 %  
Prohlídka minipivovaru a ochutnávka místního piva2743,55 %43,55 %  
Vlastní zájem o vaření piva a získání nových informací.1625,81 %25,81 %  
Doporučení přátel, kteří minipivovar navštívili.1016,13 %16,13 %  
Výhodný pobytový balíček.46,45 %6,45 %  
Vlastní akce organizovaná minipivovarem.34,84 %4,84 %  
měl jsem chuť na pivo11,61 %1,61 %  
Pobyt na Rallye Český Krumlov11,61 %1,61 %  
nenavštíveno11,61 %1,61 %  

Graf

13. Jaká nabídka služeb je/by byla pro návštěvu minipivovaru pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabídka kvalitních nefiltrovaných ležáků (11° - 12°).4572,58 %72,58 %  
Nabídka speciálních, svrchně kvašených piv typu ALE, IPA atd.3454,84 %54,84 %  
Kvalitní gastronomické služby.2540,32 %40,32 %  
Profesionální personál a příjemné prostředí.2337,1 %37,1 %  
Zajímavá a turisticky atraktivní lokalita.2032,26 %32,26 %  
Možnost exkurze a degustace piva.1930,65 %30,65 %  
Reference od přátel nebo na internetu.1320,97 %20,97 %  
Možnost ubytování.58,06 %8,06 %  
Dobrá prezentace a komunikace minipivovaru v médiích.46,45 %6,45 %  
Kvalitní doprovodné služby (např. tematické večery, live hudba).34,84 %4,84 %  
A zejmena kvalitni pivo bez senzorickych vad, tim bohuzel vetsina minipivovaru nedisponuje. 11,61 %1,61 %  
Klid11,61 %1,61 %  
Jsem sběratel půllitrů11,61 %1,61 %  
osvěta11,61 %1,61 %  

Graf

14. Z jakého zdroje nejčastěji získáváte informace o lokálních minipivovarech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ze sociálních a jiných sdílených sítích.4470,97 %70,97 %  
Z vlastních webových stránek minipivovaru.3556,45 %56,45 %  
Z prezentacích na pivních festivalech nebo slavnostech.2235,48 %35,48 %  
Z prezentacích na výstavách a veletrzích.46,45 %6,45 %  
Z webových stránek obcí/měst.46,45 %6,45 %  
Z vlastních propagačních materiálů minipivovaru, které jsou k dispozici např. v informačních centrech.46,45 %6,45 %  
Z vlastních akcí obce/ města.46,45 %6,45 %  
Aplikace pivovary 34,84 %4,84 %  
z mapy.cz11,61 %1,61 %  
Z telefonu11,61 %1,61 %  
ze serveru Pivní.info11,61 %1,61 %  
www.ceskepivo-ceskezlato.cz11,61 %1,61 %  
Z propagačních materiálů jiných subjektů.11,61 %1,61 %  
Internet, komunikace s přáteli.11,61 %1,61 %  
Z billboardů nebo z jiné reklamní plochy.11,61 %1,61 %  
Od kamaráda11,61 %1,61 %  
přijedu někam, objevím a ochutnám11,61 %1,61 %  
většinou od přátel11,61 %1,61 %  

Graf

15. Jaké jsou podle Vás nejsilnější stránky minipivovaru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vynikající pivo, oceněné odborníky nebo veřejností4878,69 %77,42 %  
Osobní přístup k zákazníkovi a rodinné prostředí3659,02 %58,06 %  
Vysoká kvalita poskytovaných služeb (ubytováním/ gastronomie, ochutnávky piva atd)2236,07 %35,48 %  
Atraktivní turistická oblast2032,79 %32,26 %  
Vlastní akce minipivovaru1422,95 %22,58 %  
Dobrá marketingová komunikace711,48 %11,29 %  
Web11,64 %1,61 %  
originální chuť piva (musí mi ale chutnat)11,64 %1,61 %  

Graf

16. Jaké jsou podle Vás nejslabší stránky minipivovaru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slabá nebo špatná distribuční síť2644,83 %41,94 %  
Neochotný a nesympatický personál2543,1 %40,32 %  
Nekvalitní pivo2339,66 %37,1 %  
Špatná marketingová komunikace1525,86 %24,19 %  
Nekvalitní ostatní služby (ubytování, gastronomie atd.)1322,41 %20,97 %  
Příliš pivních experimentů1220,69 %19,35 %  
Nízká produkce piva1118,97 %17,74 %  
Špatná (neatraktivní) lokalita58,62 %8,06 %  
Pasivní spolupráce s cestovními kancelářemi46,9 %6,45 %  
Vysoká cena11,72 %1,61 %  
nestálost kvality11,72 %1,61 %  
Nevím11,72 %1,61 %  
eurohujeři mezi zaměstnanci a majiteli11,72 %1,61 %  

Graf

17. Zúčastnil(a) jste se někdy osobně tzv. Pivního turismu, tedy organizovaného výletu/pobytu do /v minipivovaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3556,45 %56,45 %  
Ne2743,55 %43,55 %  

Graf

18. Pokud jste byl(a) nebo byste se rozhodl(a) být účastníkem tzv. Pivního turismu, uveďte jakého?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Organizovaná exkurze do pivovaru.3556,45 %56,45 %  
Organizovaná návštěva pivní slavnosti/den pivovaru.2743,55 %43,55 %  
Organizované putování po pivních stezkách/cyklostezkách.1422,58 %22,58 %  
Organizovaný pobyt v pivovaru.1117,74 %17,74 %  
Organizovaná návštěva pivního muzea.58,06 %8,06 %  
ne46,45 %6,45 %  
Organizovaná návštěva pivních lázní.34,84 %4,84 %  
Návštěva pivovarského města Bamberg v Německu11,61 %1,61 %  
Vlastní Pivní turistika11,61 %1,61 %  
sám organizuji po předchozí dohodě11,61 %1,61 %  
nejde přeskočit :-)11,61 %1,61 %  
výlety si plánuji sám11,61 %1,61 %  
nemam rad organizovane akce11,61 %1,61 %  
Organizované akce mě nezajímají.11,61 %1,61 %  
Pivni festivaly (Beergeek madness, Budapest Beer) 11,61 %1,61 %  
V JC jedine bez organizace s par kamarády11,61 %1,61 %  
nebyl11,61 %1,61 %  
.11,61 %1,61 %  

Graf

19. Myslíte si, že tento nový druh cestovního ruchu, tedy pivní turismus, přispívá k rozvoji regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5385,48 %85,48 %  
Nevím711,29 %11,29 %  
Ne23,23 %3,23 %  

Graf

20. Myslíte si, že tento nový druh cestovního ruchu, tedy pivní turismus, je pro malé řemeslné pivovary důležitý?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5388,33 %85,48 %  
ne46,67 %6,45 %  
nevím35 %4,84 %  

Graf

21. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž4775,81 %75,81 %  
Žena1524,19 %24,19 %  

Graf

22. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 352235,48 %35,48 %  
36 – 451524,19 %24,19 %  
18 - 251117,74 %17,74 %  
46 – 551016,13 %16,13 %  
56 a více46,45 %6,45 %  

Graf

23. V jakém kraji ČR žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2133,87 %33,87 %  
Jihočeský kraj1422,58 %22,58 %  
Plzeňský kraj69,68 %9,68 %  
Středočeský kraj58,06 %8,06 %  
Ústecký kraj58,06 %8,06 %  
Jihomoravský kraj58,06 %8,06 %  
Královéhradecký kraj34,84 %4,84 %  
Vysočina11,61 %1,61 %  
Zlínský kraj11,61 %1,61 %  
Olomoucký kraj11,61 %1,61 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?

  • odpověď Historický pivovar Český Krumlov, Český Krumlov:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Městský pivovar Gabretus, Volary na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Minipivovar Beeranek, České Budějovice:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Městský pivovar Gabretus, Volary na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Minipivovar Kněžínek, České Budějovice:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Městský pivovar Gabretus, Volary na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Minipivovar Krajinská 27, České Budějovice:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Městský pivovar Gabretus, Volary na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Minipivovar Kvilda, Kvilda:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Městský pivovar Gabretus, Volary na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Písecký Hradební Pivovar, Písek:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Minipivovar Jakub Vyšší Brod na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Pivovar Hluboká, Hluboká nad Vltavou:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Městský pivovar Gabretus, Volary na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Pivovar Obora Malšice, Malšice:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivovar Transformátor, Hlavatce na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Pivovarský dvůr Zvíkov, Zvíkovské Podhradí, Písek:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámecký pivovar Blatná, Blatná na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivovar Žumberk, Žumberk na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivovar Prachatice, Prachatice na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivovar Transformátor, Hlavatce na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
  • odpověď Šumavský pivovar Vimperk, Vimperk:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Městský pivovar Gabretus, Volary na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Minipivovar Jakub Vyšší Brod na otázku 11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?

12. Jaký byl (by byl) Váš důvod návštěvy minipivovaru?

  • odpověď Prohlídka minipivovaru a ochutnávka místního piva:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihočeský kraj na otázku 23. V jakém kraji ČR žijete?
  • odpověď Výlet s přáteli, rodinou nebo kolegy spojený s jinou turistickou nebo kulturní akcí.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 21. Jste:

16. Jaké jsou podle Vás nejslabší stránky minipivovaru?

  • odpověď Neochotný a nesympatický personál:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekvalitní ostatní služby (ubytování, gastronomie atd.) na otázku 16. Jaké jsou podle Vás nejslabší stránky minipivovaru?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Jaké pivo pijete častěji?

4. Jaké pivo Vám více chutná?

5. Jak vnímáte přítomnost minipivovarů na českém pivním trhu?

6. Jaké pivo pijete nejčastěji? Vyberte maximálně 5 druhů piv.

7. Nabízí restaurační zařízení ve Vašem okolí pivo(a) z lokálních minipivovarů?

8. Jak často navštěvujete minipivovar nebo restaurační pivovar ve Vašem okolí?

9. Navštívil(a) jste někdy nějaký minipivovar v Jihočeském kraji?

10. Jak byste zhodnotil(a) Váš celkový dojem, tedy kvalitu piva, jídla, personálu a ostatních služeb? z návštěvy minipivovaru.

11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?

12. Jaký byl (by byl) Váš důvod návštěvy minipivovaru?

13. Jaká nabídka služeb je/by byla pro návštěvu minipivovaru pro Vás nejdůležitější?

14. Z jakého zdroje nejčastěji získáváte informace o lokálních minipivovarech?

15. Jaké jsou podle Vás nejsilnější stránky minipivovaru?

16. Jaké jsou podle Vás nejslabší stránky minipivovaru?

17. Zúčastnil(a) jste se někdy osobně tzv. Pivního turismu, tedy organizovaného výletu/pobytu do /v minipivovaru?

18. Pokud jste byl(a) nebo byste se rozhodl(a) být účastníkem tzv. Pivního turismu, uveďte jakého?

19. Myslíte si, že tento nový druh cestovního ruchu, tedy pivní turismus, přispívá k rozvoji regionu?

20. Myslíte si, že tento nový druh cestovního ruchu, tedy pivní turismus, je pro malé řemeslné pivovary důležitý?

21. Jste:

22. Do jaké věkové skupiny patříte?

23. V jakém kraji ČR žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Jaké pivo pijete častěji?

4. Jaké pivo Vám více chutná?

5. Jak vnímáte přítomnost minipivovarů na českém pivním trhu?

6. Jaké pivo pijete nejčastěji? Vyberte maximálně 5 druhů piv.

7. Nabízí restaurační zařízení ve Vašem okolí pivo(a) z lokálních minipivovarů?

8. Jak často navštěvujete minipivovar nebo restaurační pivovar ve Vašem okolí?

9. Navštívil(a) jste někdy nějaký minipivovar v Jihočeském kraji?

10. Jak byste zhodnotil(a) Váš celkový dojem, tedy kvalitu piva, jídla, personálu a ostatních služeb? z návštěvy minipivovaru.

11. Který z následujících Jihočeských pivovarů jste v minulosti navštívil(a), chystáte se navštívit nebo je znáte z nějaké pivní akce?

12. Jaký byl (by byl) Váš důvod návštěvy minipivovaru?

13. Jaká nabídka služeb je/by byla pro návštěvu minipivovaru pro Vás nejdůležitější?

14. Z jakého zdroje nejčastěji získáváte informace o lokálních minipivovarech?

15. Jaké jsou podle Vás nejsilnější stránky minipivovaru?

16. Jaké jsou podle Vás nejslabší stránky minipivovaru?

17. Zúčastnil(a) jste se někdy osobně tzv. Pivního turismu, tedy organizovaného výletu/pobytu do /v minipivovaru?

18. Pokud jste byl(a) nebo byste se rozhodl(a) být účastníkem tzv. Pivního turismu, uveďte jakého?

19. Myslíte si, že tento nový druh cestovního ruchu, tedy pivní turismus, přispívá k rozvoji regionu?

20. Myslíte si, že tento nový druh cestovního ruchu, tedy pivní turismus, je pro malé řemeslné pivovary důležitý?

21. Jste:

22. Do jaké věkové skupiny patříte?

23. V jakém kraji ČR žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

pokorna, l.Malé řemeslné pivovary v Jihočeském kraji a pivní turistika (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://male-remeslne-pivovary-v-jih.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.