Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing na sociálních sítích vybrané české společnosti

Marketing na sociálních sítích vybrané české společnosti

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Bendl
Šetření:21. 02. 2017 - 28. 02. 2017
Počet respondentů:192
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Jan Bendl a jsem studentem 3. ročníku České zemědělské univerzity v Praze, Provozně ekonomické fakulty, oboru podnikání a administrativa. Rád bych Vás požádal o vyplnění dotazníků, který mi poslouží jako zdroj informací pro moji bakalářskou práci. 

Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11057,29 %57,29 %  
Muž8242,71 %42,71 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2410554,69 %54,69 %  
25-293518,23 %18,23 %  
50+168,33 %8,33 %  
30-39168,33 %8,33 %  
40-49136,77 %6,77 %  
13-1773,65 %3,65 %  

Graf

3. Stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student10353,65 %53,65 %  
Pracující7539,06 %39,06 %  
Důchodce84,17 %4,17 %  
Jiné63,13 %3,13 %  

Graf

4. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou8845,83 %45,83 %  
Vysokoškolské7941,15 %41,15 %  
Základní168,33 %8,33 %  
Vyšší odborné52,6 %2,6 %  
Vyučení42,08 %2,08 %  

Graf

5. Používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17892,71 %92,71 %  
Ne147,29 %7,29 %  

Graf

6. Jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook17295,56 %89,58 %  
Youtube13474,44 %69,79 %  
Instagram9251,11 %47,92 %  
Google+4726,11 %24,48 %  
Twitter2815,56 %14,58 %  
Jiné2513,89 %13,02 %  

Graf

7. Jak často navštěvujete sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně16591,67 %85,94 %  
Obden84,44 %4,17 %  
Jednou měsíčně42,22 %2,08 %  
Jednou týdně31,67 %1,56 %  

Graf

8. Kolik času strávíte na sociálních sítích, když je zrovna používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 hodiny6636,87 %34,38 %  
méně než hodinu5229,05 %27,08 %  
3 - 4 hodiny4223,46 %21,88 %  
5 a více hodin1910,61 %9,9 %  

Graf

9. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace s přáteli16291,01 %84,38 %  
Sdílení a vyhledávání informací11866,29 %61,46 %  
Zábava (aplikace, hry, videa,...)8748,88 %45,31 %  
Jiné2514,04 %13,02 %  
Přímé oslovení firem158,43 %7,81 %  

Graf

10. Sledujete stránky/profily firem na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11061,8 %57,29 %  
Ne6838,2 %35,42 %  

Graf

11. Využili jste někdy sociální síť k přímému oslovení firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13374,72 %69,27 %  
Ano4525,28 %23,44 %  

Graf

12. Jaký máte názor na reklamu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální7039,33 %36,46 %  
Spíše pozitivní3921,91 %20,31 %  
Spíše negativní3921,91 %20,31 %  
Pozitivní158,43 %7,81 %  
Negativní158,43 %7,81 %  

Graf

13. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení/móda8554,14 %44,27 %  
Služby6843,31 %35,42 %  
Elektronika5233,12 %27,08 %  
Jiné4830,57 %25 %  
Kosmetika4428,03 %22,92 %  
Potraviny3421,66 %17,71 %  

Graf

14. Koupili jste někdy výrobek na základě reklamy, inzerované na sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy8346,63 %43,23 %  
Ano, několikrát6033,71 %31,25 %  
Pouze jednou3519,66 %18,23 %  

Graf

15. Znáte firmu ŠKODA AUTO Česká republika?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18897,92 %97,92 %  
Ne42,08 %2,08 %  

Graf

16. Znáte moto firmy ŠKODA AUTO? (anglicky)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Simply clever6255,86 %32,29 %  
ne1412,61 %7,29 %  
YES 54,5 %2,6 %  
Simly clever21,8 %1,04 %  
Simple clever21,8 %1,04 %  
ano21,8 %1,04 %  
Siply Clever21,8 %1,04 %  
neznám :D10,9 %0,52 %  
Simply clever.10,9 %0,52 %  
Simply clever???10,9 %0,52 %  
ostatní odpovědi Be clever
Simpli clever
Better than Volvo worse than BMW.
Simply clever, bengi... to je jasný
Simply clever?
Skoda
Smoke weed everyday
nope
angličtina je pro prasata
Simple original..
Skoda, Simply clever
Yes, I know.
škoda simply clever
Sure
symply clever
Ano, Simply clever.
nepamätám si, ale milión krát som ho musel vidieť pri športových prenosoch ako MS v hokeji alebo Tour de France
Ano, Simply clever
Simply clever (?)
1917,12 %9,9 % 

Graf

17. Zaznamenali jste firmu ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11963,3 %61,98 %  
Ano6936,7 %35,94 %  

Graf

18. Na které sociální sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook4869,57 %25 %  
Youtube3144,93 %16,15 %  
Instagram1318,84 %6,77 %  
Jiné45,8 %2,08 %  
Twitter22,9 %1,04 %  

Graf

19. Jste fanouškem firmy ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4767,14 %24,48 %  
Ano2332,86 %11,98 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 13. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

2. Věk

  • odpověď 18-24:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 18. Na které sociální sítí?

3. Stav

  • odpověď Pracující:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30-39 na otázku 2. Věk
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-49 na otázku 2. Věk
  • odpověď Student:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 4. Dosažené vzdělání

6. Jaké sociální sítě používáte?

  • odpověď Instagram:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 18. Na které sociální sítí?

17. Zaznamenali jste firmu ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 18. Na které sociální sítí?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 18. Na které sociální sítí?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Youtube na otázku 18. Na které sociální sítí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Jste fanouškem firmy ŠKODA AUTO na některé sociální síti?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Jste fanouškem firmy ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Stav

4. Dosažené vzdělání

5. Používáte sociální sítě?

6. Jaké sociální sítě používáte?

7. Jak často navštěvujete sociální sítě?

8. Kolik času strávíte na sociálních sítích, když je zrovna používáte?

9. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

10. Sledujete stránky/profily firem na sociálních sítích?

11. Využili jste někdy sociální síť k přímému oslovení firmy?

12. Jaký máte názor na reklamu na sociálních sítích?

13. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

14. Koupili jste někdy výrobek na základě reklamy, inzerované na sociální síti?

15. Znáte firmu ŠKODA AUTO Česká republika?

16. Znáte moto firmy ŠKODA AUTO? (anglicky)

17. Zaznamenali jste firmu ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

18. Na které sociální sítí?

19. Jste fanouškem firmy ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Stav

4. Dosažené vzdělání

5. Používáte sociální sítě?

6. Jaké sociální sítě používáte?

7. Jak často navštěvujete sociální sítě?

8. Kolik času strávíte na sociálních sítích, když je zrovna používáte?

9. Z jakého důvodu používáte sociální sítě?

10. Sledujete stránky/profily firem na sociálních sítích?

11. Využili jste někdy sociální síť k přímému oslovení firmy?

12. Jaký máte názor na reklamu na sociálních sítích?

13. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

14. Koupili jste někdy výrobek na základě reklamy, inzerované na sociální síti?

15. Znáte firmu ŠKODA AUTO Česká republika?

16. Znáte moto firmy ŠKODA AUTO? (anglicky)

17. Zaznamenali jste firmu ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

18. Na které sociální sítí?

19. Jste fanouškem firmy ŠKODA AUTO na některé sociální síti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bendl, J.Marketing na sociálních sítích vybrané české společnosti (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://marketing-na-socialnich-siti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.