Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku pro účely diplomové práce na téma Marketingová komunikace bankovních služeb vedené na FMK UTB ve Zlíně. Konkrétně se týká půjček, tj. spotřebitelských úvěrů (např. na pračku apod. nikoliv hypotéka). Předem děkuji za Váš čas a ochotnou spolupráci.
Kristýna Čejdová
Odpovědi respondentů
1. Jaký máte pocit, když se řekne půjčka? Určete, která ze dvou daných možností lépe odpovídá Vašim prvním myšlenkám. Souhlasíte-li naprosto, že je to např. stres, vyberte na levé straně možnost 2, pokud spíše souhlasíte, zvolte možnost 1.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
stres vs. úleva
2-1-0-1-2
-1.17
0.707
smutek vs. radost
2-1-0-1-2
-0.66
0.866
problém vs. řešení
2-1-0-1-2
-0.991
1.368
nutnost vs. možnost
2-1-0-1-2
0.047
1.498
nejistota vs. jistota
2-1-0-1-2
-0.991
0.858
nedůvěra vs. důvěra
2-1-0-1-2
-0.991
0.99
neférovost vs. férovost
2-1-0-1-2
-0.642
1.098
obtěžující vs. zajímavé
2-1-0-1-2
-0.925
0.994
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
2. Viděl/a jste někdy dříve tuto reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
79
74,53 %
74,53 %
ne
27
25,47 %
25,47 %
3. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Velmi se mi líbila vs. Vůbec se mi nelíbila
1-2-3-4-5
3.179
1.543
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
vizuální/grafické zpracování
0.509
1.533
celkový nápad
0.358
1.721
text/sdělení reklamy
0.094
1.274
hudební/zvukové zpracování
-0.132
1.284
koncept rodiny Palečků
-0.132
1.681
kočka Půjčka
-0.104
2.055
pes Palda
-0.094
1.614
5. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
radost, štěstí
0.736
1.176
překvapení, údiv
1.425
2.056
důvěru
0.736
1.232
smutek, lítost
0.877
1.825
strach, obavu
0.991
2.104
hněv, vztek
1.274
2.84
odpor, znechucení
1.689
3.365
6. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
originální
2.292
2.811
poutavá
2.462
2.532
zábavná
2.528
2.702
vtipná
2.623
2.801
pravdivá
2.481
2.797
srozumitelná
2.104
2.055
inteligentní
2.566
3.321
užitečná
2.66
3.356
roztomilá
2.651
2.888
dětinská
2.179
2.77
otravná
2.358
3.268
agresivní
2.302
3.626
vhodná pro komunikaci půjčky
2.623
2.971
vhodná pro komunikaci dané banky
2.642
2.909
7. Co je podle vás klíčové sdělení reklamy? Vyberte 1 - 3 možnosti, které nejlépe vystihují hlavní sdělení reklamy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přijďte se poradit do České spořitelny ohledně půjčky.
58
54,72 %
54,72 %
Česká spořitelna nabízí půjčku.
42
39,62 %
39,62 %
Je potřeba zvážit, kde si člověk vezme půjčku.
38
35,85 %
35,85 %
Půjčka může být nebezpečná stejně jako kočka.
38
35,85 %
35,85 %
Rodina potřebuje půjčku, protože kočka jim doma vše rozbila.
17
16,04 %
16,04 %
O půjčce je lepší se poradit ve své bance.
17
16,04 %
16,04 %
La familia necesita un préstamo, porque el gato a todos en casa se rompió.
1
0,94 %
0,94 %
8. Viděl/a jste někdy dříve tuto reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
78
73,58 %
73,58 %
ne
28
26,42 %
26,42 %
9. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Velmi se mi líbila vs. Vůbec se mi nelíbila
1-2-3-4-5
2.745
1.68
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Nakolik se vám libily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
vizuální/grafické zpracování
0.774
0.968
celkový nápad
0.84
1.267
text/sdělení reklamy
0.406
1.241
hudební/zvukové zpracování
0.311
1.045
koncept s kočkou
0.811
1.549
kočka
0.962
1.395
sportovní prostředí
0.132
1.077
11. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
radost, štěstí
1.217
2.094
překvapení, údiv
1.406
1.788
důvěru
1.255
1.794
smutek, lítost
0.991
2.632
strach, obavu
0.972
2.688
hněv, vztek
1.038
2.867
odpor, znechucení
1.198
3.14
12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
pozitivní
1.821
2.26
originální
1.755
2.468
poutavá
1.962
2.187
zábavná
1.943
2.601
vtipná
1.915
2.531
pravdivá
2.557
2.303
srozumitelná
2.057
2.091
inteligentní
2.189
2.191
užitečná
2.453
2.531
roztomilá
2
2.585
dětinská
2.434
2.415
otravná
2.651
2.982
agresivní
3.019
3.905
vhodná pro komunikaci půjčky
2.292
1.999
vhodná pro komunikaci dané banky
2.094
2.293
13. Co je podle vás klíčové sdělení reklamy? Vyberte 1 - 3 možnosti, které nejlépe vystihují hlavní sdělení reklamy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kočka je rozmrzelá, protože si páníček vzal půjčku a může si užívat život-
51
48,11 %
48,11 %
Díky půjčce od GE MB si budete moci užívat život.
43
40,57 %
40,57 %
Dostanu 500 Kč od banky.
42
39,62 %
39,62 %
Kočka nabádá k uzavření půjčky.
28
26,42 %
26,42 %
Uspořím 500 Kč.
20
18,87 %
18,87 %
Kočka je rozmrzelá, protože páníček nemá peníze a potřebuje půjčku.
10
9,43 %
9,43 %
Salvará 500 CZK.
1
0,94 %
0,94 %
Consigo CZK 500 del banco.
1
0,94 %
0,94 %
14. Měl/a jste někdy v minulosti půjčku, tj. spotřebitelský úvěr, u nějaké bankovní či nebankovní instituce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
54
50,94 %
50,94 %
ano
52
49,06 %
49,06 %
15. Zvažujete aktuální uzavření půjčky u nějaké bankovní či nebankovní instituce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
88
83,02 %
83,02 %
ano
18
16,98 %
16,98 %
16. Dovedete si představit, že byste si vzal/a spotřebitelský úvěr někdy v budoucnu? Vyberte, prosím, jednu nebo více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale je to až poslední možnost
40
37,74 %
37,74 %
Ano, ale snažím se půjčování předcházet
39
36,79 %
36,79 %
Ne, nikdy
24
22,64 %
22,64 %
Ano, ale je to velký závazek
15
14,15 %
14,15 %
Ano, ale nejprve bych požádal/a o pomoc rodinu či přátele
14
13,21 %
13,21 %
Ano, s lehkým srdcem
5
4,72 %
4,72 %
Jiná odpoveď
2
1,89 %
1,89 %
No, nunca
1
0,94 %
0,94 %
17. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
62
58,49 %
58,49 %
muž
43
40,57 %
40,57 %
hombre
1
0,94 %
0,94 %
18. Kolik je Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 30 let
40
37,74 %
37,74 %
31 - 40 let
31
29,25 %
29,25 %
41 - 50 let
16
15,09 %
15,09 %
51 - 60 let
11
10,38 %
10,38 %
61 - 70 let
5
4,72 %
4,72 %
0 - 17 let
2
1,89 %
1,89 %
41-50 años
1
0,94 %
0,94 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Jaký máte pocit, když se řekne půjčka? Určete, která ze dvou daných možností lépe odpovídá Vašim prvním myšlenkám. Souhlasíte-li naprosto, že je to např. stres, vyberte na levé straně možnost 2, pokud spíše souhlasíte, zvolte možnost 1.
odpověď nedůvěra [2-1-0-1-2] důvěra: -2:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi neférovost [2-1-0-1-2] férovost: -2 na otázku 1. Jaký máte pocit, když se řekne půjčka? Určete, která ze dvou daných možností lépe odpovídá Vašim prvním myšlenkám. Souhlasíte-li naprosto, že je to např. stres, vyberte na levé straně možnost 2, pokud spíše souhlasíte, zvolte možnost 1.
5. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
odpověď důvěru=0:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi text/sdělení reklamy=-2 na otázku 4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi se mi líbila [1-2-3-4-5] Vůbec se mi nelíbila: 5 na otázku 3. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravdivá=5 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkový nápad=-2 na otázku 4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vizuální/grafické zpracování=-2 na otázku 4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
odpověď hněv, vztek=0:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpor, znechucení=0 na otázku 5. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
odpověď radost, štěstí=0:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální=5 na otázku 6. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi se mi líbila [1-2-3-4-5] Vůbec se mi nelíbila: 5 na otázku 3. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hudební/zvukové zpracování=-2 na otázku 4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutavá=5 na otázku 6. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi překvapení, údiv=0 na otázku 5. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi text/sdělení reklamy=-2 na otázku 4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dětinská=5 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi koncept rodiny Palečků=-2 na otázku 4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi roztomilá=5 na otázku 6. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
10. Nakolik se vám libily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
odpověď kočka=2:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi text/sdělení reklamy=2 na otázku 10. Nakolik se vám libily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi se mi líbila [1-2-3-4-5] Vůbec se mi nelíbila: 1 na otázku 9. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
odpověď koncept s kočkou=2:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi se mi líbila [1-2-3-4-5] Vůbec se mi nelíbila: 1 na otázku 9. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
11. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
odpověď důvěru=0:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi roztomilá=5 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
odpověď hněv, vztek=0:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní prostředí=2 na otázku 10. Nakolik se vám libily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
odpověď odpor, znechucení=5:
8.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hněv, vztek=5 na otázku 11. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
odpověď radost, štěstí=0:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi text/sdělení reklamy=-2 na otázku 10. Nakolik se vám libily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi se mi líbila [1-2-3-4-5] Vůbec se mi nelíbila: 5 na otázku 9. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi roztomilá=5 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
odpověď originální=0:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi srozumitelná=0 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutavá=0 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
odpověď vhodná pro komunikaci dané banky=0:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vhodná pro komunikaci půjčky=0 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
odpověď zábavná=0:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poutavá=0 na otázku 12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký máte pocit, když se řekne půjčka? Určete, která ze dvou daných možností lépe odpovídá Vašim prvním myšlenkám. Souhlasíte-li naprosto, že je to např. stres, vyberte na levé straně možnost 2, pokud spíše souhlasíte, zvolte možnost 1.
2. Viděl/a jste někdy dříve tuto reklamu?
3. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
5. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
6. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
7. Co je podle vás klíčové sdělení reklamy? Vyberte 1 - 3 možnosti, které nejlépe vystihují hlavní sdělení reklamy.
8. Viděl/a jste někdy dříve tuto reklamu?
9. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
10. Nakolik se vám libily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
11. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
13. Co je podle vás klíčové sdělení reklamy? Vyberte 1 - 3 možnosti, které nejlépe vystihují hlavní sdělení reklamy.
14. Měl/a jste někdy v minulosti půjčku, tj. spotřebitelský úvěr, u nějaké bankovní či nebankovní instituce?
15. Zvažujete aktuální uzavření půjčky u nějaké bankovní či nebankovní instituce?
16. Dovedete si představit, že byste si vzal/a spotřebitelský úvěr někdy v budoucnu? Vyberte, prosím, jednu nebo více odpovědí.
17. Jste muž nebo žena?
18. Kolik je Vám je let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký máte pocit, když se řekne půjčka? Určete, která ze dvou daných možností lépe odpovídá Vašim prvním myšlenkám. Souhlasíte-li naprosto, že je to např. stres, vyberte na levé straně možnost 2, pokud spíše souhlasíte, zvolte možnost 1.
2. Viděl/a jste někdy dříve tuto reklamu?
3. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
4. Nakolik se vám líbily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
5. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
6. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
7. Co je podle vás klíčové sdělení reklamy? Vyberte 1 - 3 možnosti, které nejlépe vystihují hlavní sdělení reklamy.
8. Viděl/a jste někdy dříve tuto reklamu?
9. Jak se vám celkově reklama líbila či nelíbila?
10. Nakolik se vám libily jednotlivé prvky reklamy? Znak + znamená líbí, znak - znamená nelíbí.
11. Jaké a jak silné emoce ve vás reklama vyvolala? Číslo 0 znamená žádné, číslo 5 znamená velmi silné.
12. Nakolik souhlasíte s následujícími tvrzeními? Číslo 0 znamená zcela souhlasím, číslo 5 znamená vůbec nesouhlasím. Shlédnutá reklama je:
13. Co je podle vás klíčové sdělení reklamy? Vyberte 1 - 3 možnosti, které nejlépe vystihují hlavní sdělení reklamy.
14. Měl/a jste někdy v minulosti půjčku, tj. spotřebitelský úvěr, u nějaké bankovní či nebankovní instituce?
15. Zvažujete aktuální uzavření půjčky u nějaké bankovní či nebankovní instituce?
16. Dovedete si představit, že byste si vzal/a spotřebitelský úvěr někdy v budoucnu? Vyberte, prosím, jednu nebo více odpovědí.
17. Jste muž nebo žena?
18. Kolik je Vám je let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.