Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím Vás o vyplnění dotazníku, jehož výsledky poslouží ke zpracování diplomové práce na téma Marketingová komunikace společnosti Hervis Sports a návrhy na její zlepšení. Dotazník má 18 otázek a jeho vyplnění Vám zabere přibližně 10 minut.
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost Hervis Sports?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
247
93,92 %
86,67 %
Ne
16
6,08 %
5,61 %
2. Co Vás jako první napadne, když se řekne Hervis Sports?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sportovní zboží
21
8,14 %
7,37 %
Sportovní vybavení
17
6,59 %
5,96 %
sport
16
6,2 %
5,61 %
sportovní oblečení
13
5,04 %
4,56 %
logo
12
4,65 %
4,21 %
sportovní potřeby
9
3,49 %
3,16 %
slevy
9
3,49 %
3,16 %
sleva
9
3,49 %
3,16 %
Oblečení
7
2,71 %
2,46 %
výprodej
6
2,33 %
2,11 %
ostatní odpovědi
lyže obchod nic Kola Velké prodejny sportovní prodejna prodejna sportovních potřeb outdoor sportovní obchod prodejna sportovního zboží hlas z reklamy sportovní potřeby a oblečení Sportovní náčiní Sportovni obleceni boty prodejna leták sportovní boty Její logo Asi nějaké sportovní oblečení sporty Sportovní hadry. jeden z obchodů se sportovním zbožím Jeden ze sportovnich hypermarketu Sportovní oblečení a boty Nepříjemná dopravní omezení při akcích spojených s touto značkou Drahý obchod s průměrnou nabídkou Brusle logo Hervis Sports + přelepování cenovek u "slevových akcí" Modré logoms trochou tmavě červené a bílé obchod se sportovním oblečením sportovní oblečení, obuv, vybavení Levný sport Kvalita značek prodejce sportovního vybavení sportovní vybavení, oblečení Obchodní centrum relativně levné a relativně kvalitní sportovní vybavení s dobrou dostupností ve velkém městě športové potreby alebo herný servis sportovní obuv Ošklivé logo modrá igelitka sportovní věci šunt boty sportovmmmmní oblečení a potřeby Asi posh lidi, kteří sportují. Hlas z reklamy na HS obuv Cervena barva obchod se sportovnim oblecenim a pomuckami ve vetsim meste, v obchodnim centru obchod se sportovním vybavením v OC Neviem obchod s věcmi na sportování Oblečení, sport sportovní vybavení a oblečení Že byl v Nise v Liberci. Prodejna sportovních věcí Velký výběr věci ke sportu velká prodejna sportovní vybavení na různé druhy sportů krásná mladá sympatická blonďatá slečna Dominička Červená a modrá barva :) Sportovní zboží a produkty Nový Smíchov Prodejna se sportovnim oblecenim akce spotovní prodejna Pomerně levné sportovní vybavení srtovní bečení někde jsem četl, že byla založena v roce 1973, zabývá se sportovním oblečením atd. Boty trampolina sportovni obleceni modrá barva sportovní vybavení a sportovní doplňky sportovní oděvy Obchod se sportovními věcmi prodejny sportovních a volnočasových potřeb Herpes prodejny sportovních potřeb Bezcenne vyprodejove akce Sportovni obleceni a bory nějakej sport? dražší sportisimo reklamace výprodeje vybavení špatné sportovní vybavení řetězec má práce prodejna? sportovní řetězec vybavení pro sport Hervis Sports sportvoní potřeby slevové akce prodej sportovního vybavení obchod, sport, oblečení prodejny sportisimo sportovní náčiní a oblečení
139
53,88 %
48,77 %
3. Nakoupil/la jste někdy ve společnosti Hervis Sports?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
228
87,36 %
80 %
Ne
33
12,64 %
11,58 %
4. Jak často ve společnosti Hervis Sports nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Výjimečně
107
41 %
37,54 %
Jednou za rok
57
21,84 %
20 %
Jednou za 6 měsíců
56
21,46 %
19,65 %
Nikdy
29
11,11 %
10,18 %
Jednou za 3 měsíce
8
3,07 %
2,81 %
Jednou měsíčně
4
1,53 %
1,4 %
5. Nakupujete raději v prodejnách nebo online?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Prodejny
214
84,58 %
75,09 %
Online
39
15,42 %
13,68 %
6. Nakoupil/la jste někdy na eshopu Hervis Sports?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
185
71,71 %
64,91 %
Ano
73
28,29 %
25,61 %
7. Navštěvujete webové stránky společnosti Hervis?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
153
58,62 %
53,68 %
Občas
88
33,72 %
30,88 %
Ano
20
7,66 %
7,02 %
8. Jak byste zhodnotil/la webové stránky?
www.hervis.cz
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
9. Jste fanouškem FB stránky společnosti Hervis Sports?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
223
85,44 %
78,25 %
Ano
38
14,56 %
13,33 %
10. Jak často navštěvujete FB stránky?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůbec
181
70,7 %
63,51 %
Nepravidelně
32
12,5 %
11,23 %
Několikrát měsíčně
24
9,38 %
8,42 %
Několikrát týdně
19
7,42 %
6,67 %
11. Jak byste zhodnotil/la FB stránky?
https://www.facebook.com/hervissports.cz/
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
12. Vybavíte si, kde jste narazil/la na reklamu společnosti Hervis?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Venkovní reklama (billboardy, plakáty)
162
65,06 %
56,84 %
Letáky
157
63,05 %
55,09 %
V rádiu
72
28,92 %
25,26 %
Na sociálních sítích
44
17,67 %
15,44 %
V televizi
41
16,47 %
14,39 %
Nikde
32
12,85 %
11,23 %
13. Vybavíte si sportovní události, které společnost Hervis Sports sponzoruje? Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
203
80,24 %
71,23 %
Ano
25
9,88 %
8,77 %
maraton
9
3,56 %
3,16 %
Jizerská 50
6
2,37 %
2,11 %
for bikes
2
0,79 %
0,7 %
Nevím, co přesně to bylo, ale bývá při tom drasticky omezena veřejná doprava i pěší pohyb
1
0,4 %
0,35 %
běh
1
0,4 %
0,35 %
Jizerská padesátka
1
0,4 %
0,35 %
triaton
1
0,4 %
0,35 %
for bikes, jizerska 50
1
0,4 %
0,35 %
Jizerská 50, for bikes
1
0,4 %
0,35 %
Jizerská 50, for bikes, maraton
1
0,4 %
0,35 %
for bikes, maraton
1
0,4 %
0,35 %
14. Obdržel/la jste někdy leták společnosti Hervis Sports?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
179
69,65 %
62,81 %
Ne
78
30,35 %
27,37 %
15. Jak byste zhodnotil/la vzhled prodejen společnosti Hervis Sports?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
99
41,08 %
34,74 %
dostatečný
61
25,31 %
21,4 %
chvalitebný
47
19,5 %
16,49 %
nedostatečný
18
7,47 %
6,32 %
výborný
16
6,64 %
5,61 %
16. Jste členem Hervis Sports Clubu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
214
82,63 %
75,09 %
Ano
45
17,37 %
15,79 %
17. Jste muž, žena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
135
52,33 %
47,37 %
Muž
123
47,67 %
43,16 %
18. Kolik je Vám let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26 - 35
103
39,16 %
36,14 %
16 - 25
65
24,71 %
22,81 %
45 a více
56
21,29 %
19,65 %
36 - 45
39
14,83 %
13,68 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Jste fanouškem FB stránky společnosti Hervis Sports?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte společnost Hervis Sports?
2. Co Vás jako první napadne, když se řekne Hervis Sports?
3. Nakoupil/la jste někdy ve společnosti Hervis Sports?
4. Jak často ve společnosti Hervis Sports nakupujete?
5. Nakupujete raději v prodejnách nebo online?
6. Nakoupil/la jste někdy na eshopu Hervis Sports?
7. Navštěvujete webové stránky společnosti Hervis?
8. Jak byste zhodnotil/la webové stránky?
9. Jste fanouškem FB stránky společnosti Hervis Sports?
10. Jak často navštěvujete FB stránky?
11. Jak byste zhodnotil/la FB stránky?
12. Vybavíte si, kde jste narazil/la na reklamu společnosti Hervis?
13. Vybavíte si sportovní události, které společnost Hervis Sports sponzoruje? Pokud ano, jaké?
14. Obdržel/la jste někdy leták společnosti Hervis Sports?
15. Jak byste zhodnotil/la vzhled prodejen společnosti Hervis Sports?
16. Jste členem Hervis Sports Clubu?
17. Jste muž, žena?
18. Kolik je Vám let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte společnost Hervis Sports?
2. Co Vás jako první napadne, když se řekne Hervis Sports?
3. Nakoupil/la jste někdy ve společnosti Hervis Sports?
4. Jak často ve společnosti Hervis Sports nakupujete?
5. Nakupujete raději v prodejnách nebo online?
6. Nakoupil/la jste někdy na eshopu Hervis Sports?
7. Navštěvujete webové stránky společnosti Hervis?
8. Jak byste zhodnotil/la webové stránky?
9. Jste fanouškem FB stránky společnosti Hervis Sports?
10. Jak často navštěvujete FB stránky?
11. Jak byste zhodnotil/la FB stránky?
12. Vybavíte si, kde jste narazil/la na reklamu společnosti Hervis?
13. Vybavíte si sportovní události, které společnost Hervis Sports sponzoruje? Pokud ano, jaké?
14. Obdržel/la jste někdy leták společnosti Hervis Sports?
15. Jak byste zhodnotil/la vzhled prodejen společnosti Hervis Sports?
16. Jste členem Hervis Sports Clubu?
17. Jste muž, žena?
18. Kolik je Vám let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Eva: Dobrý den, metodologicky si dotazník znovu projeďte. Některé otázky by zasloužily lepší pořadí nebo se vzájemně vylučují. U otázky č. 10 (Jak často navštěvujete FB stránky?) není zcela jasné, zda se ptáte, jak často respondent navštěvuje konkrétní FB stránky Hervisu nebo FB obecně. Jinak přeji s diplomkou mnoho zdaru.