Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum obuvi

Marketingový průzkum obuvi

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natálie Němcová
Šetření:06. 01. 2019 - 20. 01. 2019
Počet respondentů:143
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

průzkum obuvi jaký styl obuvi nosíte

Odpovědi respondentů

1. Jaké jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10674,13 %74,13 %  
Muž3625,17 %25,17 %  
Jiné10,7 %0,7 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 a více5135,66 %35,66 %  
20-255135,66 %35,66 %  
15-203725,87 %25,87 %  
10-1542,8 %2,8 %  

Graf

3. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město10875,52 %75,52 %  
vesnice3524,48 %24,48 %  

Graf

4. Jakou obuv nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značkovou10472,73 %72,73 %  
neznačkovou3826,57 %26,57 %  
žádnou10,7 %0,7 %  

Graf

5. Pokud nakupujete značkovou obuv, tak jaké značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné6444,76 %44,76 %  
Nike2819,58 %19,58 %  
Adidas1913,29 %13,29 %  
Converse149,79 %9,79 %  
Vans139,09 %9,09 %  
Puma53,5 %3,5 %  

Graf

6. Kolik peněz investujete do své obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000-15005437,76 %37,76 %  
500-10004027,97 %27,97 %  
2000 a výš2517,48 %17,48 %  
1500-20002416,78 %16,78 %  

Graf

7. Nakupujete obuv i přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8861,54 %61,54 %  
Ano5538,46 %38,46 %  

Graf

8. Pokud nakupujete obuv přes internet, tak přes jaký eshop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné8257,34 %57,34 %  
jiné5639,16 %39,16 %  
Glami32,1 %2,1 %  
Rieker21,4 %1,4 %  

Graf

9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuju8660,14 %60,14 %  
Velmi spokojený5337,06 %37,06 %  
nespokojený42,8 %2,8 %  

Graf

10. Jak často nakupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za půlrok9062,94 %62,94 %  
Jednou ročně3725,87 %25,87 %  
Jednou měsíčně1611,19 %11,19 %  

Graf

11. Kupujete si boty sám/sama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12889,51 %89,51 %  
Ne1510,49 %10,49 %  

Graf

12. Jestli Vám boty někdo kupuje tak kdo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sama/sám11379,02 %79,02 %  
mamka/taťka2316,08 %16,08 %  
někdo jiný53,5 %3,5 %  
kamarád21,4 %1,4 %  

Graf

13. Jak platíte svou obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platební kartou10875,52 %75,52 %  
Vždy hotově3524,48 %24,48 %  

Graf

14. V jakých obchodech rádi nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné5941,26 %41,26 %  
Deichmann2819,58 %19,58 %  
A3 sport2718,88 %18,88 %  
CCC2013,99 %13,99 %  
Baťa85,59 %5,59 %  
Tamaris10,7 %0,7 %  

Graf

15. Jaký typ obuvi preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vycházkovou5538,46 %38,46 %  
Sportovní5135,66 %35,66 %  
Jinou1812,59 %12,59 %  
Turistickou106,99 %6,99 %  
Zimní42,8 %2,8 %  
Pracovní32,1 %2,1 %  
Ortopdickou10,7 %0,7 %  
Ortopedickou10,7 %0,7 %  

Graf

16. Jaký materiál obuvi máte rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Textilní5538,46 %38,46 %  
Kožená4934,27 %34,27 %  
Ze syntetických materiálu3927,27 %27,27 %  

Graf

17. Pečujete o své boty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10069,93 %69,93 %  
Ne4330,07 %30,07 %  

Graf

18. Jaký tvar bot si kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plochá5941,26 %41,26 %  
Nízká (polobotky)5538,46 %38,46 %  
Vysoká2416,78 %16,78 %  
Z vysokým podpatkem53,5 %3,5 %  

Graf

19. Co si myslíte o slevách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsou super7552,45 %52,45 %  
mohly by být častěji5941,26 %41,26 %  
nemám rád slevy96,29 %6,29 %  

Graf

20. Necháváte si poradit od prodávajícího v obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas7552,45 %52,45 %  
Ne3927,27 %27,27 %  
Ano1913,29 %13,29 %  
Nikdy106,99 %6,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Nakupujete obuv i přes internet?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojený na otázku 9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 8. Pokud nakupujete obuv přes internet, tak přes jaký eshop?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuju na otázku 9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 8. Pokud nakupujete obuv přes internet, tak přes jaký eshop?

8. Pokud nakupujete obuv přes internet, tak přes jaký eshop?

  • odpověď jiné:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Nakupujete obuv i přes internet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojený na otázku 9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?
  • odpověď žádné:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuju na otázku 9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Nakupujete obuv i přes internet?

9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?

  • odpověď nenakupuju:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 8. Pokud nakupujete obuv přes internet, tak přes jaký eshop?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Nakupujete obuv i přes internet?
  • odpověď Velmi spokojený:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Nakupujete obuv i přes internet?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké jste pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Kde bydlíte?

4. Jakou obuv nejčastěji nakupujete?

5. Pokud nakupujete značkovou obuv, tak jaké značky?

6. Kolik peněz investujete do své obuvi?

7. Nakupujete obuv i přes internet?

8. Pokud nakupujete obuv přes internet, tak přes jaký eshop?

9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?

10. Jak často nakupujete obuv?

11. Kupujete si boty sám/sama?

12. Jestli Vám boty někdo kupuje tak kdo?

13. Jak platíte svou obuv?

14. V jakých obchodech rádi nakupujete?

15. Jaký typ obuvi preferujete?

16. Jaký materiál obuvi máte rádi?

17. Pečujete o své boty?

18. Jaký tvar bot si kupujete?

19. Co si myslíte o slevách?

20. Necháváte si poradit od prodávajícího v obchodě?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké jste pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Kde bydlíte?

4. Jakou obuv nejčastěji nakupujete?

5. Pokud nakupujete značkovou obuv, tak jaké značky?

6. Kolik peněz investujete do své obuvi?

7. Nakupujete obuv i přes internet?

8. Pokud nakupujete obuv přes internet, tak přes jaký eshop?

9. Jak jste spokojeni s nakupováním obuvi přes internet?

10. Jak často nakupujete obuv?

11. Kupujete si boty sám/sama?

12. Jestli Vám boty někdo kupuje tak kdo?

13. Jak platíte svou obuv?

14. V jakých obchodech rádi nakupujete?

15. Jaký typ obuvi preferujete?

16. Jaký materiál obuvi máte rádi?

17. Pečujete o své boty?

18. Jaký tvar bot si kupujete?

19. Co si myslíte o slevách?

20. Necháváte si poradit od prodávajícího v obchodě?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Němcová, N.Marketingový průzkum obuvi (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://marketingovy-pruzkum-obuvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.