Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum Plzeňského Prazdroje

Marketingový výzkum Plzeňského Prazdroje

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Humeňuk
Šetření:13. 11. 2023 - 24. 11. 2023
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

touto formou bychom Vás chtěli poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který se zaobírá marketingovým výzkumem Plzeňského Prazdroje. Prosíme, uvádějte pouze relevantní a pravdivé odpovědi.

Děkujeme za vyplnění. :)

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3159,62 %59,62 %  
žena2140,38 %40,38 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27-391936,54 %36,54 %  
18-261223,08 %23,08 %  
40-521121,15 %21,15 %  
65+611,54 %11,54 %  
53-6547,69 %7,69 %  

Graf

3. Odkud pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
krajské město1936,54 %36,54 %  
vesnice1528,85 %28,85 %  
okresní město1121,15 %21,15 %  
malé město713,46 %13,46 %  

Graf

4. Požíváte alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4892,31 %92,31 %  
ne47,69 %7,69 %  

Graf

5. Který z následujících produktů je Vaším nejoblíbenějším?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell1732,69 %32,69 %  
Radegast1630,77 %30,77 %  
Frisco815,38 %15,38 %  
Velkopopovický Kozel59,62 %9,62 %  
Gambrinus35,77 %5,77 %  
Master11,92 %1,92 %  
Excelent11,92 %1,92 %  
Peroni11,92 %1,92 %  

Graf

6. Jak byste ohodnotili cenovou dostupnost daného produktu? (Vašeho nejoblíbenějšího)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena odpovídá kvalitě2751,92 %51,92 %  
mohlo by být levnější1732,69 %32,69 %  
příliš drahé59,62 %9,62 %  
mohlo by být dražší35,77 %5,77 %  

Graf

7. Jak byste ohodnotili z hlediska dostupnosti produkty ve Vaší lokalitě (restaurační zařízení/hospoda)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostupné téměř všude2548,08 %48,08 %  
dostupné na každém rohu1121,15 %21,15 %  
blízká vzdálenost od dané lokality (vedlejší obec)917,31 %17,31 %  
větší vzdálenost od dané lokality (dojezd do větší obce)59,62 %9,62 %  
nedostupné v lokalitě ani okolí (do 25 km)23,85 %3,85 %  

Graf

8. Jak byste ohodnotili kvalitu produktů Plzeňského Prazdroje ve srovnání s konkurencí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trochu lepší2038,46 %38,46 %  
nejlepší1528,85 %28,85 %  
stejná1019,23 %19,23 %  
trochu horší611,54 %11,54 %  
nejhorší11,92 %1,92 %  

Graf

9. Kterému pivovaru byste dali přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivovary Staropramen (piva: Staropramen, Velvet, Ostravar, Braník, Vratislav)1223,08 %23,08 %  
Rodinný pivovar Bernard (pivo: Bernard)1223,08 %23,08 %  
Budějovický Budvar (piva: Budějovický Budvar, Pardál)917,31 %17,31 %  
Pivovary Lobkowicz Group (piva: Lobkowicz, Platan, Uherský Brod, Merlin, Klášter, Rychtář, Černá Hora, Ježek)713,46 %13,46 %  
LIF Group (piva: Svijany, Rohozec, Primátor)59,62 %9,62 %  
PMS Přerov Holba (piva: Holba, Litovel, Zubr)35,77 %5,77 %  
Heineken ČR (piva: Zlatopramen, Krušovice, Starobrno, Březňák,Dačický, Hostan, Louny)35,77 %5,77 %  
Pivovar Nymburk (pivo: Postřižinské pivo)11,92 %1,92 %  

Graf

10. Přestali byste nakupovat Plzeňské produkty, pakliže by došlo k navýšení ceny o 10 %?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupoval bych více od konkurence (levněji)2140,38 %40,38 %  
nakupoval bych stále stejně1325 %25 %  
nekupoval bych tak často, ale od konkurence bych si nic nekoupil917,31 %17,31 %  
přestal bych nakupovat917,31 %17,31 %  

Graf

11. Je pro Vás cena rozhodujícím faktorem pro nákup produktů od Prazdroje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
není, nakupuji kvůli chuti1528,85 %28,85 %  
je, kvůli ceně nakupuji levněji od konkurence1528,85 %28,85 %  
je, ale nakupuji kvůli chuti1223,08 %23,08 %  
je, ale nakupuji kvůli značce815,38 %15,38 %  
není, nakupuji kvůli značce23,85 %3,85 %  

Graf

12. V případě nákupu Plzeňských produktů se rozhodujete na základě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuti3975 %75 %  
ceny2038,46 %38,46 %  
značky1834,62 %34,62 %  
objemu23,85 %3,85 %  
obsahu alkoholu11,92 %1,92 %  

Graf

13. Jak často nakupujete produkty od Plzeňského Prazdroje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle příležitosti2446,15 %46,15 %  
zřídka1732,69 %32,69 %  
často815,38 %15,38 %  
nikdy35,77 %5,77 %  

Graf

14. Setkali jste se někdy s omezenou edicí či speciálními produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3261,54 %61,54 %  
ne2038,46 %38,46 %  

Graf

15. O nových produktech se zpravidla dozvídáte prostřednictvím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné2446,15 %46,15 %  
sociálních sítí1426,92 %26,92 %  
venkovní reklamy1223,08 %23,08 %  
televize1121,15 %21,15 %  
rádia35,77 %5,77 %  

Graf

16. Jak hodnotíte vystupování Plzeňského Prazdroje? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32446,15 %46,15 %  
21936,54 %36,54 %  
1611,54 %11,54 %  
423,85 %3,85 %  
511,92 %1,92 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Odkud pocházíte?

4. Požíváte alkohol?

5. Který z následujících produktů je Vaším nejoblíbenějším?

6. Jak byste ohodnotili cenovou dostupnost daného produktu? (Vašeho nejoblíbenějšího)

7. Jak byste ohodnotili z hlediska dostupnosti produkty ve Vaší lokalitě (restaurační zařízení/hospoda)?

8. Jak byste ohodnotili kvalitu produktů Plzeňského Prazdroje ve srovnání s konkurencí?

9. Kterému pivovaru byste dali přednost?

10. Přestali byste nakupovat Plzeňské produkty, pakliže by došlo k navýšení ceny o 10 %?

11. Je pro Vás cena rozhodujícím faktorem pro nákup produktů od Prazdroje?

12. V případě nákupu Plzeňských produktů se rozhodujete na základě?

13. Jak často nakupujete produkty od Plzeňského Prazdroje?

14. Setkali jste se někdy s omezenou edicí či speciálními produkty?

15. O nových produktech se zpravidla dozvídáte prostřednictvím?

16. Jak hodnotíte vystupování Plzeňského Prazdroje? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Odkud pocházíte?

4. Požíváte alkohol?

5. Který z následujících produktů je Vaším nejoblíbenějším?

6. Jak byste ohodnotili cenovou dostupnost daného produktu? (Vašeho nejoblíbenějšího)

7. Jak byste ohodnotili z hlediska dostupnosti produkty ve Vaší lokalitě (restaurační zařízení/hospoda)?

8. Jak byste ohodnotili kvalitu produktů Plzeňského Prazdroje ve srovnání s konkurencí?

9. Kterému pivovaru byste dali přednost?

10. Přestali byste nakupovat Plzeňské produkty, pakliže by došlo k navýšení ceny o 10 %?

11. Je pro Vás cena rozhodujícím faktorem pro nákup produktů od Prazdroje?

12. V případě nákupu Plzeňských produktů se rozhodujete na základě?

13. Jak často nakupujete produkty od Plzeňského Prazdroje?

14. Setkali jste se někdy s omezenou edicí či speciálními produkty?

15. O nových produktech se zpravidla dozvídáte prostřednictvím?

16. Jak hodnotíte vystupování Plzeňského Prazdroje? (1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Humeňuk, A.Marketingový výzkum Plzeňského Prazdroje (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://marketingovy-vyzkum-plzenske.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.