Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IKONY

IKONY

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kamila B.P.
Šetření:26. 07. 2017 - 31. 07. 2017
Počet respondentů:47
Počet otázek (max/průměr):3 / 2.96
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:54,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

v online světě je všude spousta ikon.

Mě zajímá, jak vnímáš ikony Ty. Co si představíš, když se podíváš na dvě ikony - co podle Tebe znamenají?

Odpovědi respondentů

1. Co podle Tebe vyjadřuje ikona č. 1?

Obrázek č. 1

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

ehm... nevím

fotbalová branka s kurzorem

horní levý roh obrazovky

klikni

Klikni

klikni myší do levé horní části obrazovky

Klikni na něco

Klikni sem

klikni sem

Klikni zde

klikni zde

koukni do levého horního rohu

Kurzor na obrazovce notebooku

laptop

Laptop

laptop

Levá horní

levý horní roh

Levy roh

mám jít s myší do levého horního rohu a na něco tam kliknout?

Monitor

monitor

Mys

nastaveni mysi

notebook

notebook

Notebook

notebook

obrazovka

online shop

otevři zde

Pocitac

Pocitac

počítač s kurzorem

podívejte se, kam ukazuje šipka

Použij notebook.

Prohlizec, internet

Směrová šipka

střílej do šibenice

Tady - vlevo nahoře

Úchylka

Ukazatel

vybrat nebo kliknout

vybrat něco

zadat

2. Co podle Tebe vyjadřuje ikona č. 2?

Obrázek č. 2

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

¨do koše klikni

Aplikace pro nakupy

dát do košíku, koupit

Dat zbozi do kosiku

Do kosiku

E-shop

eshop

Eshop

instrukce: klikni na (nákupní) košík

klikni na košík

kosik

koš

koukni do tašky

nákup

Nakup

Nakup (v eshopu?)

Nákup na internetu.

nakupni kosik

nakupni kosik

Nakupni kosik na eshopu

nákupní košík

Nákupní košík

nákupní košík

nákupní košík

nákupní košík

Nákupní uchylka

nevim

nic

Notebook s vyobrazením nějakého košíku, či co.

odpadkovy kos (ale nedava mi tam smysl ten kurzor)

on-linr nákup

online nákup

online nákup - dát do koše

Online nakupování do košíku

Otevřít kos

plný koš?

počítač s kurzorem a obrázkem tašky

složka

Šup do košíku

vkládej nákup do košíku

Vloz do kosiku

vlozeni do kosiku

Vlozit do kosiku

Vložit do košíku

vložit do košíku (PS: nejoblíbenější činnost)

zboží dejte do koše

3. Pracuješ v marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4391,49 %91,49 %  
Ano48,51 %8,51 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

3. Pracuješ v marketingu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

3. Pracuješ v marketingu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

B.P., K.IKONY (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://modre-ikony-online.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.