Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Já jako klient bank(y)
Já jako klient bank(y)
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Sobotková |
---|---|
Šetření: | 19. 03. 2017 - 15. 04. 2017 |
Počet respondentů: | 120 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 67,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:36 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Proč ne/měnit banku. Díky za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 65 | 54,17 % | 54,17 % |
muž | 55 | 45,83 % | 45,83 % |
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 56 | 46,67 % | 46,67 % |
40+ | 37 | 30,83 % | 30,83 % |
31-40 | 22 | 18,33 % | 18,33 % |
0-20 | 5 | 4,17 % | 4,17 % |
3. Jste klientem nějaké banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 119 | 99,17 % | 99,17 % |
ne | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
4. Důležité jsou pro mě
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Poplatky | 105 | 87,5 % | 87,5 % |
Elektronické bankovnictví | 102 | 85 % | 85 % |
Služby | 85 | 70,83 % | 70,83 % |
Produkty | 46 | 38,33 % | 38,33 % |
Jiné | 7 | 5,83 % | 5,83 % |
5. Rád(a) si zaplatím, pokud mám požadovaný servis
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 76 | 63,33 % | 63,33 % |
ano | 44 | 36,67 % | 36,67 % |
6. Poplatky jsou pro mě nejdůležitější
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 71 | 59,17 % | 59,17 % |
ne | 49 | 40,83 % | 40,83 % |
7. Kvůli čemu bych změnil(a) banku, kterou nejvice vyuzivam:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Menší poplatky | 75 | 62,5 % | 62,5 % |
Lepší péče o klienta | 64 | 53,33 % | 53,33 % |
Lepší produkty | 52 | 43,33 % | 43,33 % |
ani jedno | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
Kombinace | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
lepší elektrinocká komunikace | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
Momentalne me zadny duvod nenapada. | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
Se svou nynější bankou jsem spokojená, tedy bych asi neměnila. Poplatky nemám, na péči o klienta si nemůžu stěžovat a produkty nevyužívám. | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
uroky | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
výběr hotovosti z jakéhokoliv bankomatu bez poplatku | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
rychlejší transakce | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
nezměnila, jsem naprosto spokojená | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
Žádné poplatky | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
vlastník banky | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
Eticky přístup | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
komplexní služby, minimální nebo nulové poplatky je samozřejmě dobrý bonus | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
asi kvůli ničemu, moje banka je úplně bez poplatků s výbornou péčí o klienta | 1 | 0,83 % | 0,83 % |
8. Už jste někdy změnil(a) banku, resp. se stal klientem jine banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 83 | 69,17 % | 69,17 % |
ne | 37 | 30,83 % | 30,83 % |
9. Výše poplatků je pro mě nejdůležitějším kritériem při výběru banky (ve které mám účet)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 65 | 54,17 % | 54,17 % |
ne | 55 | 45,83 % | 45,83 % |
10. Využívám služeb následujících bank:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
KB | 9 | 7,5 % | 7,5 % |
Fio | 8 | 6,67 % | 6,67 % |
Česká spořitelna | 7 | 5,83 % | 5,83 % |
ČSOB | 6 | 5 % | 5 % |
Airbank | 6 | 5 % | 5 % |
Fio banka | 5 | 4,17 % | 4,17 % |
Air bank | 5 | 4,17 % | 4,17 % |
equa | 4 | 3,33 % | 3,33 % |
mbank | 4 | 3,33 % | 3,33 % |
Komerční banka | 3 | 2,5 % | 2,5 % |
ostatní odpovědi | 63 | 52,5 % | 52,5 % |
11. Nejdůležitější je pro mě, aby moje banka byla
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
.
Aby mě neotravovala.
aby mi pořád nevnucovala kreditku, kontokorent či jiné nevyžádané produkty
Aby umožňovala vše online a já nemusela na pobočku a aby měla základní služby zdarma, popř. za přijatelné poplatky
ano
Bez poplatku
bez poplatků
Bez poplatků
Bez poplatků a internetovým bankovnictvím
Bez poplatků s dobrý elektronickým bankovnictvím
Bez poplatků, v místě bydliště, s dostatkem bankomatů, s ochotnými pracovníky, s množstvím produktů a služeb
bezpečná
bezpoplatková
bezpoplatková, měla v mém městě aspoň jeden bankomat, kde lze vybrat (i třeba omezený počet výběrů v měsíci) zdarma a měla elektronické bankovnictví. A el. bankovnictví snad v dnešní době mají všechny banky, která by neměla, ta by se dle mne v jednadvacátém století na trhu neudržela.
blízko.
Bvgdgj
byla důvěryhodná
česká (když ne česká, tak slovanská; když ne česká ani slovanská, tak bez poplatků)
Čistá
Dobre sluzby
Dostatečně rozšířená, stabilní a bezpečná.
dostupná
dostupná (bankomaty + el. bankovnictví)
Dostupna a bez poplatkov
Dostupná jak bankomaty tak i pobočky a co nejmenší poplatky
Dostupná v našem městě a vedení účtu bez poplatků
Dostupná, měla dost bankomatů, fungující zákaznický servis a základní účet s platební kartou a internetovým bankovnictvím zcela bez poplatků.
dostupná, spolehlivá, neotravná - protože 10x poslouchat co všechno by chtěli dělat s mými penězi mě nebaví.
důvěryhodná
duveryhodna
důvěryhodná
důvěryhodná
Důvěryhodná
důvěryhodná a bezpoplatková
fér
férová a konzistentní.
férová ke klientům.
flexibilni
flexibilní
Fundovanosti poradců
fungující a bezpečné internetové bankovnictví a nulové poplatky
Funkční a dostupná
funkční, spolehlivá, bez nesmyslných poplatků. pokud banka nedovede žít z úrokové marže a potřebuje vybírat poplatky, tak nezájem.
Hlavně dostupná (tj. v našem městě).
chybí možnosti, lenochu
levná a spolehlivá
Levná a spolehlivá.
levná, diskrétní, spolehlivá, dostupná, profesionální
levná, tzn bez všech poplatků, s příjemným prostředím internet bankingu, milá, snažící se vždy pomoci.
levná.
mbank
měla dobré internetové bankovnictví bez potřeby chodit na pobočku
Měla srozumitelné elektronické bankovnictví, neměla zbytečné poplatky, měla ochotné zaměstnance
moderní, vstřícná, levnná
mým přítelem
nearogantní
Nebyla Česká spořitelna
Nebyla KB
neotravná
nepřemýšlím o tom
nepříliš se vnucující s mnoha produkty a s nízkými poplatky
nízké poplatky za služby a produkty , bankomaty ,banka v blízkosti bydliště
ochotná mi poradit a vyjít vstříc
online
poblíž, měla síť bankomatů a internetové bankovnictví s přiměřenými poplatky za užívání.
Poměr cena výkon, služby odpovídající poplatkům
privetiva ke klientum
přehledná
přehledná a příjemná komunikace
rychlá, přívětivá k zákazníkům
s elektronickým bankovnictvím a nízkými poplatky
S jednoduchým ceníkem.
seiózní
schopna mi kdykoliv pomoci
Schopna poskytovat běžný účet bez poplatků
schopná rychlé komunikace, vítané je slušné IB a kontaktní platební karty
schopná řešit i nenadálé finanční situace
silná
solidní
spolehlivá
spolehlivá
spolehlivá
spolehlivá
spolehliva
spolehlivá
spolehlivá
spolehlivá
Spolehlivá
spolehlivá
spolehlivá
spolehlivá
spolehlivá a bezpečná
spolehlivá a levná
spolehlivá, bez poplatků, měla přehledné ib
Spolehlivá, efektivní a levná
Spolehlivá, měla bankomaty v částech města, kde se pohybuji
Spolehlivá, zdravá, dobře hospodařící, poskytovala komplexní služby a nebyla drahá
Spolehlivá.
transparentní, flexibilní, s tradicí v ČR, za sebou silného spolehlivého partnera
user friendly - aby se co nejvíce věcí dalo udělat online
uživatelsky přátelská
v místě bydliště pobočka
Vedení úctu zdarma
vstricna "lidova", proste pro mne.
Vstřícná a levná
Vstřícná k mým požadavkům.
Vstřícná ke klientovi.
všude výborná dostupnost pošt a bankomatů, vedení účtu mám zcela zdarma
Výhodná
x
zadarmo
zadarmo
Zdarma
Zdarma
zdarma
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.