Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Já jako klient bank(y)

Já jako klient bank(y)

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Sobotková
Šetření:19. 03. 2017 - 15. 04. 2017
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Proč ne/měnit banku. Díky za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6554,17 %54,17 %  
muž5545,83 %45,83 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-305646,67 %46,67 %  
40+3730,83 %30,83 %  
31-402218,33 %18,33 %  
0-2054,17 %4,17 %  

Graf

3. Jste klientem nějaké banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11999,17 %99,17 %  
ne10,83 %0,83 %  

Graf

4. Důležité jsou pro mě

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poplatky10587,5 %87,5 %  
Elektronické bankovnictví10285 %85 %  
Služby8570,83 %70,83 %  
Produkty4638,33 %38,33 %  
Jiné75,83 %5,83 %  

Graf

5. Rád(a) si zaplatím, pokud mám požadovaný servis

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7663,33 %63,33 %  
ano4436,67 %36,67 %  

Graf

6. Poplatky jsou pro mě nejdůležitější

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7159,17 %59,17 %  
ne4940,83 %40,83 %  

Graf

7. Kvůli čemu bych změnil(a) banku, kterou nejvice vyuzivam:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Menší poplatky7562,5 %62,5 %  
Lepší péče o klienta6453,33 %53,33 %  
Lepší produkty5243,33 %43,33 %  
ani jedno10,83 %0,83 %  
Kombinace 10,83 %0,83 %  
lepší elektrinocká komunikace10,83 %0,83 %  
Momentalne me zadny duvod nenapada.10,83 %0,83 %  
Se svou nynější bankou jsem spokojená, tedy bych asi neměnila. Poplatky nemám, na péči o klienta si nemůžu stěžovat a produkty nevyužívám.10,83 %0,83 %  
uroky10,83 %0,83 %  
výběr hotovosti z jakéhokoliv bankomatu bez poplatku10,83 %0,83 %  
rychlejší transakce10,83 %0,83 %  
nezměnila, jsem naprosto spokojená10,83 %0,83 %  
Žádné poplatky10,83 %0,83 %  
vlastník banky10,83 %0,83 %  
Eticky přístup10,83 %0,83 %  
komplexní služby, minimální nebo nulové poplatky je samozřejmě dobrý bonus10,83 %0,83 %  
asi kvůli ničemu, moje banka je úplně bez poplatků s výbornou péčí o klienta10,83 %0,83 %  

Graf

8. Už jste někdy změnil(a) banku, resp. se stal klientem jine banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8369,17 %69,17 %  
ne3730,83 %30,83 %  

Graf

9. Výše poplatků je pro mě nejdůležitějším kritériem při výběru banky (ve které mám účet)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6554,17 %54,17 %  
ne5545,83 %45,83 %  

Graf

10. Využívám služeb následujících bank:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KB97,5 %7,5 %  
Fio86,67 %6,67 %  
Česká spořitelna75,83 %5,83 %  
ČSOB65 %5 %  
Airbank65 %5 %  
Fio banka54,17 %4,17 %  
Air bank54,17 %4,17 %  
equa43,33 %3,33 %  
mbank43,33 %3,33 %  
Komerční banka32,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi Equa bank
poštovní spořitelna
Fio, mBank
Equa Bank a mBank
.
ČSOB a Airbank
Komerční banka.
Komerčka
Produkt KB
Era
Reiffeisen
ČS
Fio, RB, ČSOB, Sberbank, PPF
blablabank
Fio, RB, ČSOB, UCB
UCB, Fio, AirBank
Airbank, ČSOB.
ČSOB, Equa,
česká spořitelna, MONETA Money Bank
airbank, mBank
zahraniční banka
KB, ING
RB
Fio, KB
Cs
Unicredit, mBank
Raiffaisen Bank
csob
air bank, mbank, komercni banka
AirBank, Fio, KB
Moneta Money Bank a.s.
Poštovní spořitelna, Raiffeisen banka, Airbank
RB, FIO
KB , ČSOB
...
Moneta
Equa,Moneta
cs, airbank
Raiffaisen bank, Zuno
Ucb, airbank, mbank
Fio banka, Komerční banka
elektronické bankovnictví, výběr peněz z jakéhokoliv bankomatu bez poplatků
Česká spořitelna reiffes
ČSOB, AirBank, UniCredit
Airbank, Sberbank
Equabank
KB, AirBank
CSOB, AIR Bank
Česká spořitelna, Air-Bank
Fio, Norisbank
Unicredit (hlavní) Česká spořitelna (z donucení), Byl jsem klientem E-banky, po té, co ji s odpuštěním doje..la Rajfka, odešel jsem.
kb, sberbank
0800
Elektronické bankovnictví, placení trvalých příkazů
Česká spořitelna, FIO banka
ČSOB, Poštovní spořitel.na
ČS.Moneta
RB, EQUAbank,AirBank
Equa, unicredit
6352,5 %52,5 % 

Graf

11. Nejdůležitější je pro mě, aby moje banka byla

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

Aby mě neotravovala.

aby mi pořád nevnucovala kreditku, kontokorent či jiné nevyžádané produkty

Aby umožňovala vše online a já nemusela na pobočku a aby měla základní služby zdarma, popř. za přijatelné poplatky

ano

Bez poplatku

bez poplatků

Bez poplatků

Bez poplatků a internetovým bankovnictvím

Bez poplatků s dobrý elektronickým bankovnictvím

Bez poplatků, v místě bydliště, s dostatkem bankomatů, s ochotnými pracovníky, s množstvím produktů a služeb

bezpečná

bezpoplatková

bezpoplatková, měla v mém městě aspoň jeden bankomat, kde lze vybrat (i třeba omezený počet výběrů v měsíci) zdarma a měla elektronické bankovnictví. A el. bankovnictví snad v dnešní době mají všechny banky, která by neměla, ta by se dle mne v jednadvacátém století na trhu neudržela.

blízko.

Bvgdgj

byla důvěryhodná

česká (když ne česká, tak slovanská; když ne česká ani slovanská, tak bez poplatků)

Čistá

Dobre sluzby

Dostatečně rozšířená, stabilní a bezpečná.

dostupná

dostupná (bankomaty + el. bankovnictví)

Dostupna a bez poplatkov

Dostupná jak bankomaty tak i pobočky a co nejmenší poplatky

Dostupná v našem městě a vedení účtu bez poplatků

Dostupná, měla dost bankomatů, fungující zákaznický servis a základní účet s platební kartou a internetovým bankovnictvím zcela bez poplatků.

dostupná, spolehlivá, neotravná - protože 10x poslouchat co všechno by chtěli dělat s mými penězi mě nebaví.

důvěryhodná

duveryhodna

důvěryhodná

důvěryhodná

Důvěryhodná

důvěryhodná a bezpoplatková

fér

férová a konzistentní.

férová ke klientům.

flexibilni

flexibilní

Fundovanosti poradců

fungující a bezpečné internetové bankovnictví a nulové poplatky

Funkční a dostupná

funkční, spolehlivá, bez nesmyslných poplatků. pokud banka nedovede žít z úrokové marže a potřebuje vybírat poplatky, tak nezájem.

Hlavně dostupná (tj. v našem městě).

chybí možnosti, lenochu

levná a spolehlivá

Levná a spolehlivá.

levná, diskrétní, spolehlivá, dostupná, profesionální

levná, tzn bez všech poplatků, s příjemným prostředím internet bankingu, milá, snažící se vždy pomoci.

levná.

mbank

měla dobré internetové bankovnictví bez potřeby chodit na pobočku

Měla srozumitelné elektronické bankovnictví, neměla zbytečné poplatky, měla ochotné zaměstnance

moderní, vstřícná, levnná

mým přítelem

nearogantní

Nebyla Česká spořitelna

Nebyla KB

neotravná

nepřemýšlím o tom

nepříliš se vnucující s mnoha produkty a s nízkými poplatky

nízké poplatky za služby a produkty , bankomaty ,banka v blízkosti bydliště

ochotná mi poradit a vyjít vstříc

online

poblíž, měla síť bankomatů a internetové bankovnictví s přiměřenými poplatky za užívání.

Poměr cena výkon, služby odpovídající poplatkům

privetiva ke klientum

přehledná

přehledná a příjemná komunikace

rychlá, přívětivá k zákazníkům

s elektronickým bankovnictvím a nízkými poplatky

S jednoduchým ceníkem.

seiózní

schopna mi kdykoliv pomoci

Schopna poskytovat běžný účet bez poplatků

schopná rychlé komunikace, vítané je slušné IB a kontaktní platební karty

schopná řešit i nenadálé finanční situace

silná

solidní

spolehlivá

spolehlivá

spolehlivá

spolehlivá

spolehliva

spolehlivá

spolehlivá

spolehlivá

Spolehlivá

spolehlivá

spolehlivá

spolehlivá

spolehlivá a bezpečná

spolehlivá a levná

spolehlivá, bez poplatků, měla přehledné ib

Spolehlivá, efektivní a levná

Spolehlivá, měla bankomaty v částech města, kde se pohybuji

Spolehlivá, zdravá, dobře hospodařící, poskytovala komplexní služby a nebyla drahá

Spolehlivá.

transparentní, flexibilní, s tradicí v ČR, za sebou silného spolehlivého partnera

user friendly - aby se co nejvíce věcí dalo udělat online

uživatelsky přátelská

v místě bydliště pobočka

Vedení úctu zdarma

vstricna "lidova", proste pro mne.

Vstřícná a levná

Vstřícná k mým požadavkům.

Vstřícná ke klientovi.

všude výborná dostupnost pošt a bankomatů, vedení účtu mám zcela zdarma

Výhodná

x

zadarmo

zadarmo

Zdarma

Zdarma

zdarma

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Kolik je Vám let?

3. Jste klientem nějaké banky?

4. Důležité jsou pro mě

5. Rád(a) si zaplatím, pokud mám požadovaný servis

6. Poplatky jsou pro mě nejdůležitější

7. Kvůli čemu bych změnil(a) banku, kterou nejvice vyuzivam:

8. Už jste někdy změnil(a) banku, resp. se stal klientem jine banky?

9. Výše poplatků je pro mě nejdůležitějším kritériem při výběru banky (ve které mám účet)

11. Nejdůležitější je pro mě, aby moje banka byla

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Kolik je Vám let?

3. Jste klientem nějaké banky?

4. Důležité jsou pro mě

5. Rád(a) si zaplatím, pokud mám požadovaný servis

6. Poplatky jsou pro mě nejdůležitější

7. Kvůli čemu bych změnil(a) banku, kterou nejvice vyuzivam:

8. Už jste někdy změnil(a) banku, resp. se stal klientem jine banky?

9. Výše poplatků je pro mě nejdůležitějším kritériem při výběru banky (ve které mám účet)

11. Nejdůležitější je pro mě, aby moje banka byla

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sobotková, L.Já jako klient bank(y) (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://moje-banka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.