Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování a rozhodování spotřebitelů

Nákupní chování a rozhodování spotřebitelů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Černý
Šetření:22. 03. 2017 - 10. 04. 2017
Počet respondentů:705
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:72,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Michal Černý a studuji ZČU v Plzni (Fakulta ekonomická). Rád bych Vás požádal o vyplnění tohoto dotazníku, který se zabývá nákupním chováním a rozhodováním spotřebitelů. Předložený marketingový výzkum má za cíl zjistit, které faktory a jaká reklama ovlivňuje spotřebitele při nákupu. 

Rád bych Vás poprosil o pravdivé vyplnění - odpovědi jsou anonymní. Vyplnění dotazníku trvá 5-10 minut. 

Předem děkuji za Vaší ochotu a čas! 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně40657,59 %57,59 %  
Denně17925,39 %25,39 %  
1x týdně8612,2 %12,2 %  
Několikrát měsíčně202,84 %2,84 %  
1x měsíčně70,99 %0,99 %  
Vůbec60,85 %0,85 %  
Méně než 1x měsíčně10,14 %0,14 %  

Graf

2. V jakém typu prodejny měsíčně utratíte nejvyšší část Vašich výdajů za potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket (např. Globus, Tesco, Albert, Kaufland)25736,45 %36,45 %  
Supermarket (např. Albert, Tesco, Billa, Coop)22632,06 %32,06 %  
Diskontní prodejna (Penny, Lidl, Coop)14720,85 %20,85 %  
Menší prodejna496,95 %6,95 %  
Jinde162,27 %2,27 %  
E-shop101,42 %1,42 %  

Graf

3. Které 3 hlavní faktory Vás nejvíce ovlivňují při nákupu ve Vámi vybrané prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní a čerstvé zboží40257,02 %57,02 %  
Příhodná poloha prodejny34849,36 %49,36 %  
Příznivé ceny celkově30342,98 %42,98 %  
Akční ceny, slevy26938,16 %38,16 %  
Široký sortiment24634,89 %34,89 %  
Otevírací doba13619,29 %19,29 %  
Snadná orientace v prodejně8912,62 %12,62 %  
Krátké čekání u pokladen547,66 %7,66 %  
Možnost nákupu autem547,66 %7,66 %  
Personál314,4 %4,4 %  
nakupuju "u sousedu"10,14 %0,14 %  
Nic10,14 %0,14 %  
Původ potravin10,14 %0,14 %  
Dovoz domů10,14 %0,14 %  
celková atmosféra prodejny10,14 %0,14 %  
Pokud je zboží z nějakého důvodu vadné, není problém ho vrátit nebo vyměnit.10,14 %0,14 %  
dostupnost MHD10,14 %0,14 %  
Německooo10,14 %0,14 %  
Samoobslužné pokladny10,14 %0,14 %  
jsem zaměstnanec10,14 %0,14 %  
biopotraviny10,14 %0,14 %  
Nakupují výhradně od místních prodejců 10,14 %0,14 %  
Vegan zboží10,14 %0,14 %  
na co mám právě chuť10,14 %0,14 %  
body na zajímavý předmět 10,14 %0,14 %  
české výrobky10,14 %0,14 %  
rychlost doručení10,14 %0,14 %  
blízko bydliště10,14 %0,14 %  

Graf

4. Které z uvedených faktorů Vás ovlivňují nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní faktory (věk, ekonomická situace, životní styl, zaměstnání atd.)49970,78 %70,78 %  
Psychologické faktory (motivace, vnímání, učení, postoje atd.)7710,92 %10,92 %  
Společenské faktory (role, společenský status, rodina, zájmové kroužky, vůdci atd.)7410,5 %10,5 %  
Kulturní faktory (zvyky, hodnoty, postoje, rituály, mýty atd.)557,8 %7,8 %  

Graf

5. Za jaký z uvedených typu nakupujícího se považujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitně pro rodinu (důraz na kvalitu a pohodu při nákupu; důležitější je kvalita než cena; potřeba širokého výběru sortimentu)28240 %40 %  
Levně a blízko (důraz na spořivost a nemobilitu; časté malé nákupy v co nejmenších vzdálenostech)12818,16 %18,16 %  
Ze zvyku (časté a malé nákupy v místě zvyku a jistoty)11916,88 %16,88 %  
Rychle (důraz na rychlost a jednoduchost; nepříliš velký zájem o nákup)9313,19 %13,19 %  
Hodně a výhodně (důraz na spořivost a mobilitu; rozhodující jsou velké nákupy za co nejnižší cenu)8311,77 %11,77 %  

Graf

6. S jakým následujícím tvrzením ohledně nákupního rozhodnutí v místě prodeje se ztotožňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ve většině případech provádím plně neplánovaný/impulsivní nákupotázka č. 7, Ve většině případech plánuji koupit určitou značku či výrobek, ale ve skutečnosti koupím jinýotázka č. 8, Ve většině případech uskutečňuji plánovaný nákup druhů zboží obecně (např. Jdu si koupit máslo a nemám předem stanovou konkrétní značku - rozhodnu se až na místě)otázka č. 8, Ve většině případech uskutečňuji plánovaný nákup konkrétní značky výrobkuotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve většině případech uskutečňuji plánovaný nákup druhů zboží obecně (např. Jdu si koupit máslo a nemám předem stanovou konkrétní značku - rozhodnu se až na místě)46265,53 %65,53 %  
Ve většině případech uskutečňuji plánovaný nákup konkrétní značky výrobku15221,56 %21,56 %  
Ve většině případech provádím plně neplánovaný/impulsivní nákup7410,5 %10,5 %  
Ve většině případech plánuji koupit určitou značku či výrobek, ale ve skutečnosti koupím jiný172,41 %2,41 %  

Graf

7. Které impulzy Vás vedly k neplánovanému nákupu v místě prodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzpomněl jsem si, že to potřebuji4560,81 %6,38 %  
Akce, slevy2736,49 %3,83 %  
Zaujal mě produkt2027,03 %2,84 %  
Ovlivnění druhou osobou1013,51 %1,42 %  
Nevím34,05 %0,43 %  
hlad11,35 %0,14 %  
měl jsem hlad11,35 %0,14 %  
Nekupuju co nechci.11,35 %0,14 %  
Mám hlad/žizeň a nemám nic po ruce11,35 %0,14 %  
najednou jsem začala nekontrolovatelně slintat a došlo mi že to potřebuju 11,35 %0,14 %  

Graf

8. Nakupujete na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne42259,86 %59,86 %  
ano16122,84 %22,84 %  
nevím12217,3 %17,3 %  

Graf

9. Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše nepomáhají25936,74 %36,74 %  
Spíše pomáhá16022,7 %22,7 %  
Vůbec nepomáhají15121,42 %21,42 %  
Nevím689,65 %9,65 %  
Ani jedna z variant547,66 %7,66 %  
Velmi mi pomáhá131,84 %1,84 %  

Graf

10. Koupil/a jste si v poslední době (zhruba 3 měsíce) nějaký výrobek či službu na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12, Nevzpomínám siotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne31444,54 %44,54 %  
Ano20629,22 %29,22 %  
Nevzpomínám si18526,24 %26,24 %  

Graf

11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V letáku11254,37 %15,89 %  
V televizi8139,32 %11,49 %  
Na internetu6531,55 %9,22 %  
V místě prodeje2914,08 %4,11 %  
V časopise/novinách/magazínu167,77 %2,27 %  
Na billboardu/plakátu41,94 %0,57 %  
V rádiu31,46 %0,43 %  
Email10,49 %0,14 %  
Nevím10,49 %0,14 %  
#OnChrání10,49 %0,14 %  
doporučení10,49 %0,14 %  

Graf

12. Jaký druh reklamy je pro Vás nejpřijatelnější, tedy která se Vám nejvíce líbí a pravděpodobně by Vás dokázala přesvědčit k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V letáku27338,72 %38,72 %  
V místě prodeje20629,22 %29,22 %  
V televizi15321,7 %21,7 %  
Na internetu15121,42 %21,42 %  
Neobvyklá/Netradiční reklama na nečekaných místech15021,28 %21,28 %  
Žádná10615,04 %15,04 %  
V časopise/novinách/magazínu578,09 %8,09 %  
Sponzoring334,68 %4,68 %  
Product placement (reklama ve filmech/seriálech)243,4 %3,4 %  
Na billboardu/plakátu202,84 %2,84 %  
V mobilu172,41 %2,41 %  
V rádiu131,84 %1,84 %  
FB10,14 %0,14 %  
dTest 10,14 %0,14 %  
Email10,14 %0,14 %  
Podporuje, například Fair Trade10,14 %0,14 %  
Nesnáším debilní reklamy! Nekupuji pokud možno nic z reklamy a reklamám se vyhýbám jak mohu. Je to ZLO!10,14 %0,14 %  
Špatně položená otázka. Nejpřijatelnější (nejméně mne otravuje) mě obvykle nepřesvědčí - protiřečí si.10,14 %0,14 %  
blog10,14 %0,14 %  
Žádná, jsou otravný.10,14 %0,14 %  
Nekoukám na TV !!!!!!!!!10,14 %0,14 %  
v souvislosti s využitím, s praktickým návodem10,14 %0,14 %  
Nesleduji reklamy10,14 %0,14 %  
Žádná. Jen mě to přivede k druhu produktu, ale dále hledám nejlepší. To neznamená, že si koupím tu konkrétní značku.10,14 %0,14 %  
různě, záleží na obsahu reklamy a druhu výrobku10,14 %0,14 %  
Některé reklamy se mi líbí, ale většinou mne nepřesvědčí k nákupu.10,14 %0,14 %  
Osobně mě jakákoliv reklama odrazuje od nákupu, protože vím, cena neodpovídá kvalitě, jelikož je v ceně zahrnuta i reklama10,14 %0,14 %  

Graf

13. Necháváte se ovlivnit letáky, které Vám přichází do schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostávám letáky a prohlížím si je26637,73 %37,73 %  
Dostávám letáky, ale neprohlížím si je15822,41 %22,41 %  
Letáky dostávám, prohlížím si je a nakupuji podle nich10915,46 %15,46 %  
Nedostávám letáky na vlastní žádost10615,04 %15,04 %  
Nedostávám letáky - nezanáší je k nám608,51 %8,51 %  
Nevím60,85 %0,85 %  

Graf

14. Necháváte se ovlivnit elektronickými letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, že existují, ale neprohlížím si je39055,32 %55,32 %  
Prohlížím si je, ale nenakupuji podle nich12718,01 %18,01 %  
Ano prohlížím si je a nakupuji podle nich11816,74 %16,74 %  
Nevím, že takové letáky existují709,93 %9,93 %  

Graf

15. Vyhledáváte v prodejně slevy, respektive akční ceny označené cedulemi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vyhledávám je39455,89 %55,89 %  
Ne, nevyhledávám je30743,55 %43,55 %  
Ještě jsem se s nimi nesetkal/a40,57 %0,57 %  

Graf

16. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena43761,99 %61,99 %  
Muž26838,01 %38,01 %  

Graf

17. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-29 let46365,67 %65,67 %  
30-45 let17024,11 %24,11 %  
46-60 let496,95 %6,95 %  
61-75 let162,27 %2,27 %  
0-14 let40,57 %0,57 %  
76 let a více30,43 %0,43 %  

Graf

18. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001-20 000 Kč22531,91 %31,91 %  
0-10 000 Kč15321,7 %21,7 %  
20 001-30 000 Kč15321,7 %21,7 %  
Nechci odpovídat8812,48 %12,48 %  
30 001-40 000 Kč496,95 %6,95 %  
40 001 Kč a více375,25 %5,25 %  

Graf

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou33647,66 %47,66 %  
Vysokoškolské28540,43 %40,43 %  
Středoškolské bez maturity496,95 %6,95 %  
Základní354,96 %4,96 %  

Graf

20. Váš statut je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný32546,1 %46,1 %  
Student23733,62 %33,62 %  
Rodič na mateřské517,23 %7,23 %  
OSVČ466,52 %6,52 %  
Důchodce283,97 %3,97 %  
Nezaměstnaný182,55 %2,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. S jakým následujícím tvrzením ohledně nákupního rozhodnutí v místě prodeje se ztotožňujete?

  • odpověď Ve většině případech provádím plně neplánovaný/impulsivní nákup:
    • 9.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce, slevy na otázku 7. Které impulzy Vás vedly k neplánovanému nákupu v místě prodeje?
    • 9.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzpomněl jsem si, že to potřebuji na otázku 7. Které impulzy Vás vedly k neplánovanému nákupu v místě prodeje?
    • 9.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaujal mě produkt na otázku 7. Které impulzy Vás vedly k neplánovanému nákupu v místě prodeje?

8. Nakupujete na základě reklamy?

  • odpověď ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi mi pomáhá na otázku 9. Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec nepomáhají na otázku 9. Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 12. Jaký druh reklamy je pro Vás nejpřijatelnější, tedy která se Vám nejvíce líbí a pravděpodobně by Vás dokázala přesvědčit k nákupu?

10. Koupil/a jste si v poslední době (zhruba 3 měsíce) nějaký výrobek či službu na základě reklamy?

  • odpověď Ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V časopise/novinách/magazínu na otázku 11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V letáku na otázku 11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V místě prodeje na otázku 11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V televizi na otázku 11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi mi pomáhá na otázku 9. Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování?

16. Vaše pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodič na mateřské na otázku 20. Váš statut je:

20. Váš statut je:

  • odpověď Důchodce:
    • 26.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 61-75 let na otázku 17. Vaše věková kategorie:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. V jakém typu prodejny měsíčně utratíte nejvyšší část Vašich výdajů za potraviny?

3. Které 3 hlavní faktory Vás nejvíce ovlivňují při nákupu ve Vámi vybrané prodejně?

4. Které z uvedených faktorů Vás ovlivňují nejvíce?

5. Za jaký z uvedených typu nakupujícího se považujete?

6. S jakým následujícím tvrzením ohledně nákupního rozhodnutí v místě prodeje se ztotožňujete?

7. Které impulzy Vás vedly k neplánovanému nákupu v místě prodeje?

8. Nakupujete na základě reklamy?

9. Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování?

10. Koupil/a jste si v poslední době (zhruba 3 měsíce) nějaký výrobek či službu na základě reklamy?

11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?

12. Jaký druh reklamy je pro Vás nejpřijatelnější, tedy která se Vám nejvíce líbí a pravděpodobně by Vás dokázala přesvědčit k nákupu?

13. Necháváte se ovlivnit letáky, které Vám přichází do schránky?

14. Necháváte se ovlivnit elektronickými letáky?

15. Vyhledáváte v prodejně slevy, respektive akční ceny označené cedulemi?

16. Vaše pohlaví:

17. Vaše věková kategorie:

18. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem)?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

20. Váš statut je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete potraviny?

2. V jakém typu prodejny měsíčně utratíte nejvyšší část Vašich výdajů za potraviny?

3. Které 3 hlavní faktory Vás nejvíce ovlivňují při nákupu ve Vámi vybrané prodejně?

4. Které z uvedených faktorů Vás ovlivňují nejvíce?

5. Za jaký z uvedených typu nakupujícího se považujete?

6. S jakým následujícím tvrzením ohledně nákupního rozhodnutí v místě prodeje se ztotožňujete?

7. Které impulzy Vás vedly k neplánovanému nákupu v místě prodeje?

8. Nakupujete na základě reklamy?

9. Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování?

10. Koupil/a jste si v poslední době (zhruba 3 měsíce) nějaký výrobek či službu na základě reklamy?

11. Pokud jste na předchozí otázku odpověděl/a "ano", jaká reklama Vás ovlivnila?

12. Jaký druh reklamy je pro Vás nejpřijatelnější, tedy která se Vám nejvíce líbí a pravděpodobně by Vás dokázala přesvědčit k nákupu?

13. Necháváte se ovlivnit letáky, které Vám přichází do schránky?

14. Necháváte se ovlivnit elektronickými letáky?

15. Vyhledáváte v prodejně slevy, respektive akční ceny označené cedulemi?

16. Vaše pohlaví:

17. Vaše věková kategorie:

18. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem)?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

20. Váš statut je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Černý , M.Nákupní chování a rozhodování spotřebitelů (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://nakupni-chovani-a-rozhodovan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.