Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní rozhodování o koupi

Nákupní rozhodování o koupi

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:SV
Šetření:13. 02. 2017 - 28. 02. 2017
Počet respondentů:256
Počet otázek (max/průměr):4 / 4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16966,02 %66,02 %  
muž8733,98 %33,98 %  

Graf

2. Podle čeho se rozhodujete při nákupu zboží přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena8934,77 %34,77 %  
podle recenzí od ostatních uživatelů6023,44 %23,44 %  
kvalita výrobku2710,55 %10,55 %  
způsob dodání (možnost osobního odběru, PPL, pošta, uloženka ...)155,86 %5,86 %  
cena poštovného155,86 %5,86 %  
doba dodání83,13 %3,13 %  
kvalita+cena10,39 %0,39 %  
cena a kvalita, případně i odběr10,39 %0,39 %  
kombinace předchozích+důvěryhodnost obchodu10,39 %0,39 %  
záleží na druhu zboží10,39 %0,39 %  
vše výše uvedené dohromady10,39 %0,39 %  
zkusenosti s obchodem10,39 %0,39 %  
Nenakupuji na internetu10,39 %0,39 %  
značka obchodu10,39 %0,39 %  
viac uvedenych10,39 %0,39 %  
Kombinace všeho10,39 %0,39 %  
všechny uvedené 10,39 %0,39 %  
Cena plus cena dodani10,39 %0,39 %  
cena zboží + cena dodání: proč není nastaveno, aby se to dalo zvolit současně? 10,39 %0,39 %  
VŽDY! Zohledňuji všechny výše uvedené faktory10,39 %0,39 %  
Všechny tyto možnosti+ placení na dobírku. Věci,které se musí platit přes účet předem mě nezajímají10,39 %0,39 %  
vlastní zkušenost10,39 %0,39 %  
různě10,39 %0,39 %  
Kombinace vsech uvedenych moznosti10,39 %0,39 %  
Většinou kombinace vseho - cena, kvalita, způsob a cena dodání.10,39 %0,39 %  
Vše výše uvedeno10,39 %0,39 %  
všechno10,39 %0,39 %  
důvěra10,39 %0,39 %  
vše výše vyjmenované10,39 %0,39 %  
vše uvedené10,39 %0,39 %  
kombinace výše uvedených možností10,39 %0,39 %  
Podle hodnocení v časopisu Dtest nebo recenzí10,39 %0,39 %  
Cena zboží i dopravy, způsob dodání, kvalita výrobku i recenze na něj. Mělo by jít zaškrtnout víc odpovědí!10,39 %0,39 %  
kombinací všech aspektů10,39 %0,39 %  
Zalezi na vyrobku10,39 %0,39 %  
Cena zboží, cena poštovného, recenze od ostatních... nelze říct jednu věc. K čemu je mi věc, kterou "koupím za korunu", když doručení bude stát pět stovek, zatímco jinde bych tu věc koupil za dvě stovky a doručena by mi byla za stovku navíc?10,39 %0,39 %  
podle všech uvedených možností10,39 %0,39 %  
kritérií je víc, tato otázka nedává smysl10,39 %0,39 %  
Všetky ponúkané možnosti10,39 %0,39 %  
kombinace více věcí - recenze, doba dodání a cena10,39 %0,39 %  
mix vsetkeho10,39 %0,39 %  
Vše výše zmíněné.10,39 %0,39 %  
mix10,39 %0,39 %  
vše, co je uvedeno10,39 %0,39 %  
cena, recenze, místo dodání10,39 %0,39 %  
způsob platby, dodání i kvalita produktu a také věrohodnost eshopu. dále i způsob, jakým je zboží prezentováno a jak příjemná je cesta k dokončení nákupu.10,39 %0,39 %  
všechny výše uvedené body10,39 %0,39 %  
Kombinace výše uvedeného, kdy výsledkem je solidní kvalita za rozumnou cenu10,39 %0,39 %  

Graf

3. Máte účet na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21282,81 %82,81 %  
ne4417,19 %17,19 %  

Graf

4. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2410741,8 %41,8 %  
25-348633,59 %33,59 %  
35-443714,45 %14,45 %  
45-54166,25 %6,25 %  
55-6462,34 %2,34 %  
65 a více41,56 %1,56 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte pohlaví:

2. Podle čeho se rozhodujete při nákupu zboží přes internet?

3. Máte účet na sociální síti Facebook?

4. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte pohlaví:

2. Podle čeho se rozhodujete při nákupu zboží přes internet?

3. Máte účet na sociální síti Facebook?

4. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

, S.Nákupní rozhodování o koupi (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://nakupni-rozhodovani-o-koupi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.