Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování a reklama

Nakupování a reklama

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Ježková
Šetření:18. 10. 2019 - 24. 10. 2019
Počet respondentů:56
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží jako podklad pro bakalářskou práci s tématem srovnávací reklama.

 

Děkuji za jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-303155,36 %55,36 %  
31-502137,5 %37,5 %  
51-9947,14 %7,14 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3766,07 %66,07 %  
Muž1933,93 %33,93 %  

Graf

3. Jak často sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5x a vícekrát týdně2442,86 %42,86 %  
1x – 4x týdně1628,57 %28,57 %  
Méně1221,43 %21,43 %  
2x měsíčně47,14 %7,14 %  

Graf

4. Jak často používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5x a víckrát týdně4275 %75 %  
Méně814,29 %14,29 %  
1x – 4x týdně58,93 %8,93 %  
2x měsíčně11,79 %1,79 %  

Graf

5. Máte na počítači blokované reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2748,21 %48,21 %  
Ne2646,43 %46,43 %  
Nevím35,36 %5,36 %  

Graf

6. Jak často chodíte nakupovat potraviny či jiné produkty pro domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x – 4x týdně3867,86 %67,86 %  
5x a víckrát týdně1221,43 %21,43 %  
2x měsíčně610,71 %10,71 %  

Graf

7. Pokud chcete vyzkoušet nový produkt (například arašídové máslo), jaký zvolíte postup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkusíte ten, který se prodává ve vašem oblíbeném obchodě, a pokud vám vyhovuje, jiný již nezkoušíte2951,79 %51,79 %  
Hledáte výsledky testování1119,64 %19,64 %  
Zkoušíte sami více produktů a srovnáváte jejich kvalitu1119,64 %19,64 %  
podle výrobce11,79 %1,79 %  
nedůvěřuji novinkám - kupuji osvědčené produkty11,79 %1,79 %  
podle svého uvážení11,79 %1,79 %  
vezmu co je v obchodě kde zrovna jsem11,79 %1,79 %  
Zkusíte produkt, který znáte z reklamy11,79 %1,79 %  

Graf

8. Srovnáváte ceny z více obchodů při nákupu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji pouze ve svém oblíbeném obchodě, akce nesleduji2442,86 %42,86 %  
Nakupuji pouze ve svém oblíbeném obchodě, ale především akční zboží1832,14 %32,14 %  
Sleduji akce na svém telefonu či počítači916,07 %16,07 %  
Sleduji všechny papírové letáky58,93 %8,93 %  

Graf

9. Byli byste za základě reklamy ochotni změnit vaši oblíbenou značku? Zaškrtněte, pokud ano:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná z uvedených možností3562,5 %62,5 %  
Šampon na vlasy1119,64 %19,64 %  
Prací prášek1017,86 %17,86 %  
Těstoviny1017,86 %17,86 %  
Mouka1017,86 %17,86 %  
Počítač47,14 %7,14 %  
Telefon23,57 %3,57 %  

Graf

10. Při výběru mléka v obchodě se zaměřujete nejvíce na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost3766,07 %66,07 %  
Nejnižší cenu1221,43 %21,43 %  
nekupuji mléko23,57 %3,57 %  
mléko nekupuji, protože jej zdravotně nesnáším ( mám z něj zácpu )11,79 %1,79 %  
Beru první, co vidím. Je to mléko.11,79 %1,79 %  
Koupím čerstvé, jinak neřeším výrobce 11,79 %1,79 %  
nakupuji v mlekomatu11,79 %1,79 %  
kvalitu11,79 %1,79 %  

Graf

11. Máte-li jakýkoli komentář, prosím nebojte se ho zde napsat:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

???

.

.

Ano, byla bych ochotná změnit svou oblíbenou značku - pokud by mne má současná oblíbená značka obtěžovala reklamou, začala bych jí cíleně bojkotovat a nakupovat jinou. Z tohoto důvodu schválně nenakupuji v některých e-shopech (Alza) nebo některé výrobky (Vodňanské kuře, toaletní papír Harmasan) a raději dám přednost jiné dražší značce, která mne neobtěžuje.

c

kupuji to, co zrovna potřebuju, většinou mám víc oblíbených značek, tak pak kupuju buď tu, co je zrovna ve slevě, nebo kterou zrovna mají

nakupuji jen v některých obchodech a jinde jen výjmečně, ale letáky sleduji téměř u všech prodejců potravin

Ne

nemám

nepodléhám reklamě

Nic

no comment

Ptáte-li se na komentáře, neměla by být otázka povinná - žádný nemám.

řekla bych, že je rozdíl mezi reklamou a akčním letákem, otázky se mi zdají smíchané

snažím se kupovat POTRAVINY, ne OTRAVINY (rozuměj chem. sračky), není to úplně snadné, ale dá se. Tzn. kupovat zejména zákl. potraviny a přichutit si je další základní potravinou.

Televizi ani reklamy nesleduji.

zajímavý dotazník, škoa, že není rozpracován detailněji

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je váš věk?

2. Jste:

3. Jak často sledujete televizi?

4. Jak často používáte sociální sítě?

5. Máte na počítači blokované reklamy?

6. Jak často chodíte nakupovat potraviny či jiné produkty pro domácnost?

7. Pokud chcete vyzkoušet nový produkt (například arašídové máslo), jaký zvolíte postup?

8. Srovnáváte ceny z více obchodů při nákupu potravin?

9. Byli byste za základě reklamy ochotni změnit vaši oblíbenou značku? Zaškrtněte, pokud ano:

10. Při výběru mléka v obchodě se zaměřujete nejvíce na:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je váš věk?

2. Jste:

3. Jak často sledujete televizi?

4. Jak často používáte sociální sítě?

5. Máte na počítači blokované reklamy?

6. Jak často chodíte nakupovat potraviny či jiné produkty pro domácnost?

7. Pokud chcete vyzkoušet nový produkt (například arašídové máslo), jaký zvolíte postup?

8. Srovnáváte ceny z více obchodů při nákupu potravin?

9. Byli byste za základě reklamy ochotni změnit vaši oblíbenou značku? Zaškrtněte, pokud ano:

10. Při výběru mléka v obchodě se zaměřujete nejvíce na:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ježková, M.Nakupování a reklama (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://nakupovani-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.