Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den! Jsme studenti VŠE, Marianna Dunčková, Tereza Hanzová, Dana Ryndychová a František Turčák a rádi bychom Vám položili několik otázek ohledně nakupování potravin a Vašich preferencí ohledně obchodů s potravinami. Tento dotazník je zcela anonymní a slouží hlavně k výzkumným účelům studentů Vysoké školy ekonomické Praze.
Dotazník Vám nezabere více než 15 minut.
Odpovědi respondentů
1. Pracovali jste dlouhodobě (víc než 1 rok) v odvětví marketingu nebo obchodu s potravinami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
142
89,31 %
89,31 %
Ano
17
10,69 %
10,69 %
2. Jste hlavním nebo jedním z hlavních zdrojů nákupů potravin ve vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → konec dotazníku, Ano → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
124
87,32 %
77,99 %
Ne
18
12,68 %
11,32 %
3. Nakupujete potraviny nejčastěji online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
117
93,6 %
73,58 %
Ano
8
6,4 %
5,03 %
4. Nakupujete potraviny nejčastěji v Makru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
113
97,41 %
71,07 %
ano
3
2,59 %
1,89 %
5. V jakém obchodě s potravinami nejčastěji nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lidl
27
24,32 %
16,98 %
Albert
24
21,62 %
15,09 %
Kaufland
19
17,12 %
11,95 %
Billa
13
11,71 %
8,18 %
Penny
11
9,91 %
6,92 %
Globus
7
6,31 %
4,4 %
Tesco
6
5,41 %
3,77 %
Norma
1
0,9 %
0,63 %
Kubík
1
0,9 %
0,63 %
COOP
1
0,9 %
0,63 %
Edeka (Německo)
1
0,9 %
0,63 %
6. Kolikrát týdně tam nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-2x týdně
64
56,64 %
40,25 %
3-4x týdně
34
30,09 %
21,38 %
Méně jak jednou týdně
7
6,19 %
4,4 %
5-6x týdně
7
6,19 %
4,4 %
Každý den
1
0,88 %
0,63 %
7. Kolik času průměrně strávíte v obchodě, kde nakupujete nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10-20 minut
47
41,59 %
29,56 %
20-40 minut
41
36,28 %
25,79 %
40 minut až 1 hodinu
12
10,62 %
7,55 %
10 minut
10
8,85 %
6,29 %
Více než 1 hodinu
3
2,65 %
1,89 %
8. Jaká je hodnota Vašeho průměrného nákupu v daném obchodě?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
žádný jiný v okolí nemáme, ale naštěstí se staví Lidl
1
0,88 %
0,63 %
Kvalita potravin
1
0,88 %
0,63 %
nejlepší kombinace dojezd, kvalita, cena, výběr
1
0,88 %
0,63 %
pěkné maso
1
0,88 %
0,63 %
vím kde co je a nebloudím
1
0,88 %
0,63 %
10. Nachází se prodejna, ve které nejčastěji nakupujete, mimo Vaše bydliště? (jiná vesnice či město)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
80
70,8 %
50,31 %
ano
33
29,2 %
20,75 %
11. Vyhovuje vám nabídka prodejny, kde nejčastěji nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
99
87,61 %
62,26 %
ne
14
12,39 %
8,81 %
12. Má podle vás daný obchod nižší ceny v porovnání s konkurencí?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
63
56,76 %
39,62 %
ano
48
43,24 %
30,19 %
13. Využíváte klubovou kartičku vašeho nejčastěji navštěvovaného obchodu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
57
50,44 %
35,85 %
Ne, nemám o ni zájem
46
40,71 %
28,93 %
Ne, daný obchod klubové kartičky nenabízí
10
8,85 %
6,29 %
14. Jezdíte do daného obchodu nejčastěji autem?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
57
50,44 %
35,85 %
ano
56
49,56 %
35,22 %
15. Kdy by Vám vyhovovalo nakupovat?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Odpoledne
44
41,9 %
27,67 %
Večer
36
34,29 %
22,64 %
Dopoledne
33
31,43 %
20,75 %
Brzy ráno
16
15,24 %
10,06 %
Po 22 h
8
7,62 %
5,03 %
Po půlnoci
2
1,9 %
1,26 %
16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1. Nejdůležitější, 7. nejméně důležité
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Relativní vzdálenost
1.936
3.26
Sortiment
1.736
2.249
Možnost parkování
3.827
7.779
"Oblíbený řetězec"
4.127
6.057
Nízké ceny
2.655
3.572
Dobrý zákaznický servis
3.955
5.08
Otevírací doba
3.527
4.177
17. Jaká je velikost (typ) prodejny, ve které nejčastěji nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Supermarket (Tesco Expres, malé prodejny Albert)
68
60,71 %
42,77 %
Hypermarket (Globus, Kaufland, Tesco Extra)
42
37,5 %
26,42 %
Večerka (Žabka, Coop)
2
1,79 %
1,26 %
18. Všímáte si hudby v prodejně?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne nevšímám
63
55,75 %
39,62 %
V prodejnách kde nakupuji nic takového není
20
17,7 %
12,58 %
Ano a vadí mi
15
13,27 %
9,43 %
Ano a líbí se mi
15
13,27 %
9,43 %
(1- velmi čisté, 5 - špinavé, neuklizené)
19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
(1- velmi čisté, 5 - špinavé, neuklizené)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
2.62
0.736
Lidl
2.21
0.737
Kaufland
2.558
0.92
Albert
2.44
1.026
Billa
2.348
1.031
Penny
3.083
1.264
Globus
2.12
0.997
20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
(1 - velmi levné, 5 - velmi drahé)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
3.061
0.744
Lidl
2.415
0.639
Kaufland
2.404
0.625
Albert
3.03
0.722
Billa
3.557
0.824
Penny
2.418
0.856
Globus
3.113
0.822
21. Jak příjemná Vám připadá atmosféra v obchodech daného řetězce?
(1 - velmi příjemná, 5 - velmi nepříjemná)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
2.925
0.736
Lidl
2.495
0.745
Kaufland
3
0.8
Albert
2.76
1.141
Billa
2.819
0.85
Penny
3.411
1.253
Globus
2.511
0.995
22. Všimli jste si/viděli jste v posledním měsíci reklamu na dané obchody? (letáky, rádio, billboardy, televize)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lidl
61
75,31 %
38,36 %
Kaufland
59
72,84 %
37,11 %
Albert
39
48,15 %
24,53 %
Billa
34
41,98 %
21,38 %
Tesco
32
39,51 %
20,13 %
Penny
32
39,51 %
20,13 %
Globus
25
30,86 %
15,72 %
23. Sledujete aktivně letáky těchto obchodů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lidl
45
46,88 %
28,3 %
Nesleduji letáky
31
32,29 %
19,5 %
Kaufland
31
32,29 %
19,5 %
Albert
27
28,13 %
16,98 %
Penny
23
23,96 %
14,47 %
Globus
13
13,54 %
8,18 %
Billa
12
12,5 %
7,55 %
Tesco
9
9,38 %
5,66 %
24. Ve kterém z těchto obchodů máte klubovou kartu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tesco
39
36,45 %
24,53 %
Billa
35
32,71 %
22,01 %
Penny
28
26,17 %
17,61 %
Kaufland
28
26,17 %
17,61 %
Globus
27
25,23 %
16,98 %
žádnou nemám
25
23,36 %
15,72 %
Lidl
22
20,56 %
13,84 %
Albert
14
13,08 %
8,81 %
25. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
72
63,72 %
45,28 %
Muž
41
36,28 %
25,79 %
26. Do jaké věkové skupiny patříte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25-34
29
25,66 %
18,24 %
45-54
24
21,24 %
15,09 %
35-44
19
16,81 %
11,95 %
55-64
11
9,73 %
6,92 %
75+
11
9,73 %
6,92 %
65-74
10
8,85 %
6,29 %
18-24
9
7,96 %
5,66 %
27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
51
45,54 %
32,08 %
Středoškolské s maturitou
39
34,82 %
24,53 %
Vyšší odborné
15
13,39 %
9,43 %
Středoškolské bez maturity
6
5,36 %
3,77 %
Základní
1
0,89 %
0,63 %
28. Kolik členů má Vaše domácnost? (včetně Vás)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
40
38,46 %
25,16 %
3
22
21,15 %
13,84 %
4
21
20,19 %
13,21 %
1
17
16,35 %
10,69 %
6
3
2,88 %
1,89 %
5
1
0,96 %
0,63 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.53
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.94
Směrodatná odchylka:
0.97
Medián:
2
Modus:
2
29. V jakém kraji bydlíte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
42
37,84 %
26,42 %
Středočeský kraj
16
14,41 %
10,06 %
Jihomoravský kraj
9
8,11 %
5,66 %
Plzeňský kraj
8
7,21 %
5,03 %
Moravskoslezský kraj
6
5,41 %
3,77 %
Ústecký kraj
6
5,41 %
3,77 %
Olomoucký kraj
5
4,5 %
3,14 %
Pardubický kraj
4
3,6 %
2,52 %
Kraj Vysočina
4
3,6 %
2,52 %
Zlínský kraj
4
3,6 %
2,52 %
Královéhradecký kraj
3
2,7 %
1,89 %
Karlovarský kraj
3
2,7 %
1,89 %
Liberecký kraj
1
0,9 %
0,63 %
30. Bydliště:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Město nad 100 000 obyvatel
51
46,36 %
32,08 %
Vesnice, město do 5 000 obyvatel
30
27,27 %
18,87 %
Město do 50 000 obyvatel
17
15,45 %
10,69 %
Město do 100 000 obyvatel
12
10,91 %
7,55 %
31. Jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný/á
51
45,13 %
32,08 %
Důchodce / důchodkyně (bez práce)
16
14,16 %
10,06 %
OSVČ
15
13,27 %
9,43 %
Důchodce / důchodkyně (s prací)
9
7,96 %
5,66 %
Student/ka (s brigádou)
5
4,42 %
3,14 %
Rodič na mateřské (bez práce)
4
3,54 %
2,52 %
Rodič na mateřské (s prací)
4
3,54 %
2,52 %
Nezaměstnaný/á
3
2,65 %
1,89 %
Student/ka (bez brigády)
2
1,77 %
1,26 %
zaměstnaný důchodce
1
0,88 %
0,63 %
zaměstnána na HPP ale do toho studuji dálkově VŠ navazující (ing.)
1
0,88 %
0,63 %
Studentka na mateřské (s prací)
1
0,88 %
0,63 %
Žena/muž v domácnosti
1
0,88 %
0,63 %
32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
45485
Minimum:
10000
Maximum:
100000
Variační rozpětí:
90000
Rozptyl:
485466720.34
Směrodatná odchylka:
22033.31
Medián:
40000
Modus:
50000
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=2 na otázku 21. Jak příjemná Vám připadá atmosféra v obchodech daného řetězce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 5. V jakém obchodě s potravinami nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=4 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 60000 - 150000 > na otázku 32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost parkování=0 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otevírací doba=1 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relativní vzdálenost=1 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
10. Nachází se prodejna, ve které nejčastěji nakupujete, mimo Vaše bydliště? (jiná vesnice či město)
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 minut na otázku 7. Kolik času průměrně strávíte v obchodě, kde nakupujete nejčastěji?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 5. V jakém obchodě s potravinami nejčastěji nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Relativní vzdálenost=1 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Jezdíte do daného obchodu nejčastěji autem?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 29. V jakém kraji bydlíte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment=4 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Město nad 100 000 obyvatel na otázku 30. Bydliště:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=0 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Město do 100 000 obyvatel na otázku 30. Bydliště:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízké ceny=0 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 55-64 na otázku 26. Do jaké věkové skupiny patříte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 75+ na otázku 26. Do jaké věkové skupiny patříte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost parkování=7 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
11. Vyhovuje vám nabídka prodejny, kde nejčastěji nakupujete?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland na otázku 5. V jakém obchodě s potravinami nejčastěji nakupujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Parkování na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Technická vybavenost (Scan&Go, Samoobslužné pokladny) na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, daný obchod klubové kartičky nenabízí na otázku 13. Využíváte klubovou kartičku vašeho nejčastěji navštěvovaného obchodu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý zákaznický servis=7 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl=3 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny=0 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 23. Sledujete aktivně letáky těchto obchodů?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 23. Sledujete aktivně letáky těchto obchodů?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 55-64 na otázku 26. Do jaké věkové skupiny patříte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský kraj na otázku 29. V jakém kraji bydlíte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 25000 - 38000 > na otázku 32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brzy ráno na otázku 15. Kdy by Vám vyhovovalo nakupovat?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=0 na otázku 20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=0 na otázku 20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=4 na otázku 21. Jak příjemná Vám připadá atmosféra v obchodech daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny=2 na otázku 21. Jak příjemná Vám připadá atmosféra v obchodech daného řetězce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Je můj oblíbený" na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=3 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otevírací doba na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 700 - 1200 > na otázku 8. Jaká je hodnota Vašeho průměrného nákupu v daném obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otevírací doba=1 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarket (Globus, Kaufland, Tesco Extra) na otázku 17. Jaká je velikost (typ) prodejny, ve které nejčastěji nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 3 - 4 > na otázku 28. Kolik členů má Vaše domácnost? (včetně Vás)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert=1 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-44 na otázku 26. Do jaké věkové skupiny patříte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-4x týdně na otázku 6. Kolikrát týdně tam nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otevírací doba=3 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Město do 50 000 obyvatel na otázku 30. Bydliště:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce / důchodkyně (bez práce) na otázku 31. Jste:
12. Má podle vás daný obchod nižší ceny v porovnání s konkurencí?
odpověď ne:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 minut na otázku 7. Kolik času průměrně strávíte v obchodě, kde nakupujete nejčastěji?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 5. V jakém obchodě s potravinami nejčastěji nakupujete?
13. Využíváte klubovou kartičku vašeho nejčastěji navštěvovaného obchodu?
odpověď Ano:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 24. Ve kterém z těchto obchodů máte klubovou kartu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 24. Ve kterém z těchto obchodů máte klubovou kartu?
odpověď Ne, nemám o ni zájem:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou nemám na otázku 24. Ve kterém z těchto obchodů máte klubovou kartu?
14. Jezdíte do daného obchodu nejčastěji autem?
odpověď ano:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost parkování=1 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Parkování na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1200 - 4000 > na otázku 8. Jaká je hodnota Vašeho průměrného nákupu v daném obchodě?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vesnice, město do 5 000 obyvatel na otázku 30. Bydliště:
odpověď ne:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 minut na otázku 7. Kolik času průměrně strávíte v obchodě, kde nakupujete nejčastěji?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost parkování=7 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
17. Jaká je velikost (typ) prodejny, ve které nejčastěji nakupujete?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=2 na otázku 20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
18. Všímáte si hudby v prodejně?
odpověď Ne nevšímám:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny=5 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otevírací doba=4 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
odpověď Billa=0:
10.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=0 na otázku 20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
odpověď Globus=0:
10.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=0 na otázku 20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
22. Všimli jste si/viděli jste v posledním měsíci reklamu na dané obchody? (letáky, rádio, billboardy, televize)
odpověď Lidl:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý zákaznický servis=4 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
25. Pohlaví
odpověď Žena:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=0 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=0 na otázku 19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Oblíbený řetězec"=0 na otázku 16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
30. Bydliště:
odpověď Město nad 100 000 obyvatel:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 29. V jakém kraji bydlíte?
31. Jste:
odpověď Důchodce / důchodkyně (bez práce):
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 75+ na otázku 26. Do jaké věkové skupiny patříte?
32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
odpověď < 1 - 25000 >:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Pracovali jste dlouhodobě (víc než 1 rok) v odvětví marketingu nebo obchodu s potravinami?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracovali jste dlouhodobě (víc než 1 rok) v odvětví marketingu nebo obchodu s potravinami?
2. Jste hlavním nebo jedním z hlavních zdrojů nákupů potravin ve vaší domácnosti?
3. Nakupujete potraviny nejčastěji online?
4. Nakupujete potraviny nejčastěji v Makru?
5. V jakém obchodě s potravinami nejčastěji nakupujete?
6. Kolikrát týdně tam nakupujete?
7. Kolik času průměrně strávíte v obchodě, kde nakupujete nejčastěji?
8. Jaká je hodnota Vašeho průměrného nákupu v daném obchodě?
9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
10. Nachází se prodejna, ve které nejčastěji nakupujete, mimo Vaše bydliště? (jiná vesnice či město)
11. Vyhovuje vám nabídka prodejny, kde nejčastěji nakupujete?
12. Má podle vás daný obchod nižší ceny v porovnání s konkurencí?
13. Využíváte klubovou kartičku vašeho nejčastěji navštěvovaného obchodu?
14. Jezdíte do daného obchodu nejčastěji autem?
15. Kdy by Vám vyhovovalo nakupovat?
16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
17. Jaká je velikost (typ) prodejny, ve které nejčastěji nakupujete?
18. Všímáte si hudby v prodejně?
19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
21. Jak příjemná Vám připadá atmosféra v obchodech daného řetězce?
22. Všimli jste si/viděli jste v posledním měsíci reklamu na dané obchody? (letáky, rádio, billboardy, televize)
23. Sledujete aktivně letáky těchto obchodů?
24. Ve kterém z těchto obchodů máte klubovou kartu?
25. Pohlaví
26. Do jaké věkové skupiny patříte?
27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
28. Kolik členů má Vaše domácnost? (včetně Vás)
29. V jakém kraji bydlíte?
30. Bydliště:
31. Jste:
32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracovali jste dlouhodobě (víc než 1 rok) v odvětví marketingu nebo obchodu s potravinami?
2. Jste hlavním nebo jedním z hlavních zdrojů nákupů potravin ve vaší domácnosti?
3. Nakupujete potraviny nejčastěji online?
4. Nakupujete potraviny nejčastěji v Makru?
5. V jakém obchodě s potravinami nejčastěji nakupujete?
6. Kolikrát týdně tam nakupujete?
7. Kolik času průměrně strávíte v obchodě, kde nakupujete nejčastěji?
8. Jaká je hodnota Vašeho průměrného nákupu v daném obchodě?
9. Z jakého důvodu nakupujete v tomto obchodě nejčastěji?
10. Nachází se prodejna, ve které nejčastěji nakupujete, mimo Vaše bydliště? (jiná vesnice či město)
11. Vyhovuje vám nabídka prodejny, kde nejčastěji nakupujete?
12. Má podle vás daný obchod nižší ceny v porovnání s konkurencí?
13. Využíváte klubovou kartičku vašeho nejčastěji navštěvovaného obchodu?
14. Jezdíte do daného obchodu nejčastěji autem?
15. Kdy by Vám vyhovovalo nakupovat?
16. Jak jsou pro Vás následující kritéria ve výběru obchodu s potravinami důležitá?
17. Jaká je velikost (typ) prodejny, ve které nejčastěji nakupujete?
18. Všímáte si hudby v prodejně?
19. Jak čisté a uklizené Vám připadají obchody daného řetězce?
20. Jak drahé Vám připadají obchody daného řetězce?
21. Jak příjemná Vám připadá atmosféra v obchodech daného řetězce?
22. Všimli jste si/viděli jste v posledním měsíci reklamu na dané obchody? (letáky, rádio, billboardy, televize)
23. Sledujete aktivně letáky těchto obchodů?
24. Ve kterém z těchto obchodů máte klubovou kartu?
25. Pohlaví
26. Do jaké věkové skupiny patříte?
27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
28. Kolik členů má Vaše domácnost? (včetně Vás)
29. V jakém kraji bydlíte?
30. Bydliště:
31. Jste:
32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.