Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Uvedení nového produktu na trh

Uvedení nového produktu na trh

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřína Surová
Šetření:20. 01. 2021 - 28. 01. 2021
Počet respondentů:96
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím všechny,

ráda bych se od Vás dozvěděla pár informací ohledně nového produktu - vtipná pyžama. Mým úkolem je zjistit, zda o takový produkt bude zájem, případně o další produkty.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6264,58 %64,58 %  
muž3334,38 %34,38 %  
man11,04 %1,04 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31-403637,5 %37,5 %  
26-302121,88 %21,88 %  
41-551717,71 %17,71 %  
18-251515,63 %15,63 %  
55-6566,25 %6,25 %  
31-4011,04 %1,04 %  

Graf

3. Co se Vám líbí na našich produktech oproti konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nápad3738,54 %38,54 %  
Design3435,42 %35,42 %  
Nelíbí se2222,92 %22,92 %  
Použitelnost2121,88 %21,88 %  
Jednoduchost 11,04 %1,04 %  
Doufám že bude brzo na trhu11,04 %1,04 %  
Nápad dělat pyžama 11,04 %1,04 %  
Velký rozdíl oproti konkurenci nevidím.11,04 %1,04 %  
Mám pocit, že nejsou ničím výjimečné11,04 %1,04 %  
nevidím rozdíl11,04 %1,04 %  
stejné jako u konkurence. Kde je rozdíl ?11,04 %1,04 %  
Nevim11,04 %1,04 %  
Střih pěkný, design spíše pro mladé11,04 %1,04 %  
Jaké produkty? Která značka?11,04 %1,04 %  
klasika11,04 %1,04 %  
Nic, jsou úplně stejná jako každá jiná pyžama u vietnamců11,04 %1,04 %  
není potřeba11,04 %1,04 %  
Idea11,04 %1,04 %  

Graf

4. Jaké další motivy byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příroda (hory, lesy, řeka..)4547,37 %46,88 %  
Kreslená zvířata3435,79 %35,42 %  
Pohádkové postavy3132,63 %32,29 %  
Produkty denní spotřeby (pivo, mléko, sýr...)2324,21 %23,96 %  
nic22,11 %2,08 %  
vtipné hlášky alá geekshrits.cz11,05 %1,04 %  
škvarky11,05 %1,04 %  
abstrakce, hvězdná obloha, geometrické tvary11,05 %1,04 %  
Sanitku11,05 %1,04 %  
Různé druhy smajlíků, či něco pro geek lidi, ajťácké věci11,05 %1,04 %  
Zadne11,05 %1,04 %  
Nějaký vtipný nápad - viz třeba "veselé ponožky". 11,05 %1,04 %  
Něco jako ovoce 11,05 %1,04 %  
Tlapky zvířat.. 11,05 %1,04 %  
nemám rád motivy11,05 %1,04 %  
Dopravni prostredky, sporty11,05 %1,04 %  
Různé záliby 11,05 %1,04 %  
Nic z výše uvedeného.11,05 %1,04 %  
vykašlal bych se na motivy11,05 %1,04 %  
Lesní zvířata11,05 %1,04 %  
Online katalog s možností volby motivu11,05 %1,04 %  
vtipné ilustrace11,05 %1,04 %  
vtipné 11,05 %1,04 %  
Žádné11,05 %1,04 %  
měsíc11,05 %1,04 %  
Zvolila bych motivy cestovatelské (dopravní prostředky) a neobvyklá zvířata (např. chameleon, koala, lama).11,05 %1,04 %  
Nápisy11,05 %1,04 %  
aktualní hry hodně frčí, marvel, atd...11,05 %1,04 %  
Neznám celý sortiment11,05 %1,04 %  
Vlastní autorský design11,05 %1,04 %  
Che Guevara11,05 %1,04 %  
žádnou11,05 %1,04 %  
žádný11,05 %1,04 %  
Zadny, vzdyt to je jak pro male deti11,05 %1,04 %  
Nature (mountains, forests, river ..)11,05 %1,04 %  

Graf

5. Jaké další oblečení s vtipnými motivy byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tričko5456,25 %56,25 %  
Mikina3435,42 %35,42 %  
Župan2425 %25 %  
Čepice1818,75 %18,75 %  
Kravata1212,5 %12,5 %  
nic33,13 %3,13 %  
Zadne22,08 %2,08 %  
Nevim22,08 %2,08 %  
žádný22,08 %2,08 %  
Vše se dá sehnat na netu11,04 %1,04 %  
Možná doplnit ponožkami k setu kravata a kapesníčkem, možná knoflíčky11,04 %1,04 %  
Ponozky11,04 %1,04 %  
Nenapada me nic11,04 %1,04 %  
žádné11,04 %1,04 %  
Ježíšmarjá tohle všechno se už léta vyrábí, co v tom hledáte za inovaci?11,04 %1,04 %  
dětské11,04 %1,04 %  
není třeba11,04 %1,04 %  
X11,04 %1,04 %  
Neznám sortiment11,04 %1,04 %  
Zadna11,04 %1,04 %  
T-shirt11,04 %1,04 %  

Graf

6. Kolik jste ochotni utratit za tento produkt, viz výše?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
301-600 Kč4546,88 %46,88 %  
do 300 Kč3940,63 %40,63 %  
601 - 900 Kč99,38 %9,38 %  
901 - 1200 Kč22,08 %2,08 %  
301-600 CZK11,04 %1,04 %  

Graf

7. Jaká je pravděpodobnost, že byste náš produkt doporučili známému?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

0

0

0

100%

100%

50 na50

50%

ano, pokud ceně bude odpovídat i kvalita

Az po osobním vyzkoušení.

docela velká

Ked viskueam

malá

minimální

Možná, podle vzhledu, nabídky a ceny.

Možná.

Nedoporučila, sama v pyžamu nespím a neznám nikoho, kdo by takové věci používal.

Nedoporučila. Pyžamo není ničím zajímavé.

Není velká pravděpodobnost, nelíbí se mi to (příliš dětinské).

Neznám ho, takže nulová.

Nulová

nulová

Nulova, nevidim duvod utracet 300 Kč a vic (proboha) za pyzamo, navic s infantilnim obrazkem

Nulová.

podle ceny a dostupnosti v obchodech

Pokud bude materiál kvalitní, tak velká

pokud budu s produktem spokojen, tak 100%

Pokud by se mi produkt libil, tak bych se pochlubila znamym, co jsem si pekneho koupila.

Pokud bych měl nějakého "známého", jehož věk nepřekročil jednociferné číslo, pak určitě doporučím...

Pokud jsem s produktem opravdu spokojený, tak velká.

Produkt bych doporučila pouze pro dítě - motiv vypadá velmi dětsky.

Stredni

těžko říct, záleží na kvalitě materiálů a poměru výkon/cena

Určitě doporučím

Už jdu na to

velká

velká

Velmi malá, spise zadna

Velmi vysoká, cena se týká letního provedení, zimní od 600 Kč

Vyobrazený nedoporučil.

Vysoká

Zadna

Zadna

Zadna, obyc

Zalezelo by na kvalite zpracovani

Záleželo by na osobní zkušenosti, kterou nyní pozbývám

žádná

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Co se Vám líbí na našich produktech oproti konkurenci?

4. Jaké další motivy byste uvítali?

5. Jaké další oblečení s vtipnými motivy byste uvítali?

6. Kolik jste ochotni utratit za tento produkt, viz výše?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Co se Vám líbí na našich produktech oproti konkurenci?

4. Jaké další motivy byste uvítali?

5. Jaké další oblečení s vtipnými motivy byste uvítali?

6. Kolik jste ochotni utratit za tento produkt, viz výše?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Surová, K.Uvedení nového produktu na trh (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://novy-produkt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.