Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obchodní banky a reklama

Obchodní banky a reklama

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Meszová
Šetření:03. 04. 2020 - 12. 04. 2020
Počet respondentů:159
Počet otázek (max/průměr):28 / 27.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, věnujte prosím několik minut k vyplnění dotazníku, který slouží jako podklad pro zpracování mé absolventské práce na téma Marketingová komunikace obchodních bank.

Dotazník je určen pro respondenty bez věkového omezení.

Předem děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění dotazníku. 

Tereza Meszová 

Odpovědi respondentů

1. Máte běžný účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15194,97 %94,97 %  
Ne85,03 %5,03 %  

Graf

2. U jaké banky máte běžný účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna3825,17 %23,9 %  
Komerční banka2717,88 %16,98 %  
ČSOB2415,89 %15,09 %  
Equa bank2214,57 %13,84 %  
Air bank1811,92 %11,32 %  
Moneta Money Bank1711,26 %10,69 %  
Fio banka106,62 %6,29 %  
Raiffeisenbank95,96 %5,66 %  
Banka Creditas53,31 %3,14 %  
UniCredit Bank42,65 %2,52 %  
mBank42,65 %2,52 %  
Poštovní spořitelna31,99 %1,89 %  
UniCredit31,99 %1,89 %  
mBaňka10,66 %0,63 %  
Homecredit10,66 %0,63 %  
Prima Banka10,66 %0,63 %  

Graf

3. Máte spořící účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8654,09 %54,09 %  
Ne7345,91 %45,91 %  

Graf

4. U jaké banky máte spořící účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna2426,67 %15,09 %  
Equa bank1820 %11,32 %  
ČSOB1415,56 %8,81 %  
Air bank1213,33 %7,55 %  
Komerční banka88,89 %5,03 %  
Raiffeisenbank77,78 %4,4 %  
Banka Creditas66,67 %3,77 %  
Fio banka44,44 %2,52 %  
ing33,33 %1,89 %  
Moneta Money Bank33,33 %1,89 %  
Nemám 22,22 %1,26 %  
Poštovní spořitelna22,22 %1,26 %  
u žádné11,11 %0,63 %  
Modrá pyramida11,11 %0,63 %  
ING, mBank11,11 %0,63 %  
UniCredit bank 11,11 %0,63 %  
ING banka11,11 %0,63 %  
Unicredit Banl11,11 %0,63 %  
mBank11,11 %0,63 %  
Ing bank11,11 %0,63 %  

Graf

5. Která reklama Vás napadne jako první při slově banka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air bank3220,13 %20,13 %  
AirBank116,92 %6,92 %  
ČSOB74,4 %4,4 %  
Equa bank 63,77 %3,77 %  
žádná42,52 %2,52 %  
Moneta31,89 %1,89 %  
Reklamy od Air bank 21,26 %1,26 %  
equa bank princezna a bankomat21,26 %1,26 %  
Půjčka21,26 %1,26 %  
Moneta Money Bank21,26 %1,26 %  
ostatní odpovědi Úvěr
Česká spořitelna
Reklama na AirBank
nevím
Kocour
Equabank
Air bank, i banku muzete mit radi
Fio banka
Air bank i banku můžete mít rádi
Equa bank s Romanem Vojtek
Air Bank, i banku můžete mít rádi.
Equa Káča . . . Vodník . . .
Kocour - Moneta
Reklamy na equa bank s pohádkovými motivy
Televizní
I banku muzete mit radi...
,,žluto-šedá” od Raiffeisenbank
Reklama na pujcku
"I banku můžete mít rádi."
Reklama na air bank ,i banku můžete mít rádi
GE moneta - kocour
S Air bank
Moneta kocour
Bez poplatků
Reklamu nesleduji.
Nedívám se na televizi
Reklama na Raiffeisenbank
KB
Aqua bank
Na Equabank
Na fio banku
žádná - nemám rád reklamy
trpaslík
Raifka
Může se to stát i vám
Fio
Moneta bank (s kočkou)
rajfka
Moneta - kocour
UniCredit bank
Nevím na jakou banku je ta reklama,ale jsou tam pohádkové postavičky
Kuprikladu ta S kockou od Monety
Equa bank reklama
Equa
ING
Zkuste změnu - air bank
Air bank...i banku můžete mít rádi...
J&T - SPOŘÍCÍ UCET
Na air bank vtipný komentáře
Air bank tlustej a mladej
Muž na sportovním utkání - reklama čsob
Žádná.
Kočka na money bank
žádná konkrétní, jen KB
reklama fio banky
Moje banka
Airb bank - i banku můžete mít rádi
airbank reklamy
Mbank
Ta zlata ryba nefunguje - Equa bank
Banka Creditas
Reklama na ČSOB s Marií Doležalovou :)
Fiiiiiiiiijo
Zlata ryba a Equa
Reklama s kocourem - MONETA Bank
Ta s Měcháčkem a Jeřábkem
televizní reklama Airbank
Air bank se dvěma bankéři
Air banka
Jakakoliv od airbank :D
George - bankovnictví budoucnosti, finanční gramotnost pro děti
neplatite žádné poplatky
I banku můžete mít rádi
nesnáším reklamu, nekoukám
Air bank - o mobilním bankovnictví
ééééééééééééééééééérbenk
Reklama na Air bank - i banku můžete mít rádi
creditas
Série reklam na ČSOB (např. na golfu)
8855,35 %55,35 % 

Graf

6. V jakém médiu se reklama na banky podle Vás vyskytuje nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize14792,45 %92,45 %  
Internet4930,82 %30,82 %  
Billboardy95,66 %5,66 %  
Rádio63,77 %3,77 %  
Tisk53,14 %3,14 %  

Graf

7. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Spíše anootázka č. 8, Spíše neotázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne8654,09 %54,09 %  
Ne4830,19 %30,19 %  
Spíše ano1710,69 %10,69 %  
Ano85,03 %5,03 %  

Graf

8. Prostřednictvím jakého média Vás reklama ovlivňuje nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize8172,32 %50,94 %  
Internet5347,32 %33,33 %  
Rádio43,57 %2,52 %  
Billboardy21,79 %1,26 %  

Graf

9. Zaujala Vás nějaká reklamní kampaň natolik, abyste se rozhodli pro změnu banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11773,58 %73,58 %  
Spíše ne3421,38 %21,38 %  
Spíše ano63,77 %3,77 %  
Ano21,26 %1,26 %  

Graf

10. Které typy reklamních médií Vás nejvíce obtěžují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamní spot v televizi9157,23 %57,23 %  
Reklama na internetu7949,69 %49,69 %  
Reklama na sociálních sítích5433,96 %33,96 %  
Product placement v TV (umístění produktu/značky do seriálu/filmu)4830,19 %30,19 %  
Reklama v kině před filmem4427,67 %27,67 %  
Reklamní spot v rádiu3723,27 %23,27 %  
Venkovní reklama (billboardy, lavičky, plachty na budovách)3119,5 %19,5 %  
Reklama v časopisech, magazínech95,66 %5,66 %  
Reklama v novinách (denní tisk)42,52 %2,52 %  

Graf

11. Které typy reklamních médií Vás nejméně obtěžují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Venkovní reklama (billboardy, lavičky, plachty na budovách)7949,69 %49,69 %  
Reklama v novinách (denní tisk)7949,69 %49,69 %  
Reklama v časopisech, magazínech6742,14 %42,14 %  
Reklamní spot v rádiu2817,61 %17,61 %  
Product placement v TV (umístění produktu/značky do seriálu/filmu)2515,72 %15,72 %  
Reklamní spot v televizi2113,21 %13,21 %  
Reklama na internetu1811,32 %11,32 %  
Reklama v kině před filmem159,43 %9,43 %  
Reklama na sociálních sítích127,55 %7,55 %  

Graf

12. Poznáte podle barvy (např. v reklamě, na propagačním předmětu), o kterou banku se jedná? (modrá Equa bank, zelená Air bank)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8553,46 %53,46 %  
Ano4025,16 %25,16 %  
Spíše ne2616,35 %16,35 %  
Ne85,03 %5,03 %  

Graf

13. Která z bank, co se týče propagace, Vám přijde výraznější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air bank10364,78 %64,78 %  
Obě přibližně stejně výrazné3723,27 %23,27 %  
Equa bank1911,95 %11,95 %  

Graf

14. Co je pro Vás v reklamě důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita9056,6 %56,6 %  
Humor8754,72 %54,72 %  
Informace8452,83 %52,83 %  
Děj74,4 %4,4 %  
Je mi to jedno10,63 %0,63 %  
Aby netrvala déle než 3 vteřiny.10,63 %0,63 %  
Pravdivost10,63 %0,63 %  
Reklama pro mne není důležitá, naopak obtěžuje mě10,63 %0,63 %  
Nic10,63 %0,63 %  
Napadita reklama se spetkou hunoru a vystiznou informaci k danemu produktu10,63 %0,63 %  
The boys10,63 %0,63 %  
Když se s ní nesetkám10,63 %0,63 %  

Graf

15. Která reklama upoutá více Vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:

Soubor: y2mate-com-bezny-ucet-lapidusi-b8zwhzrh-se-144p.mp4 (pozor: obsahy souborů nejsou ze strany Vyplnto.cz nijak kontrolovány!)
Air bank
Soubor: equa-bank-bezny-ucet-bez-pekelnych-poplatku.mp4 (pozor: obsahy souborů nejsou ze strany Vyplnto.cz nijak kontrolovány!)
Equa bank

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air bank11974,84 %74,84 %  
Equa bank4025,16 %25,16 %  

Graf

16. Která reklama se Vám líbí více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air bank11169,81 %69,81 %  
Equa bank4830,19 %30,19 %  

Graf

17. Jak na Vás působí reklama Air bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipně9358,49 %58,49 %  
Originálně7245,28 %45,28 %  
Hloupě2213,84 %13,84 %  
Trapně1811,32 %11,32 %  
Chytře1811,32 %11,32 %  
pravdivě10,63 %0,63 %  
Neutrálně10,63 %0,63 %  
prostě reklama10,63 %0,63 %  
Nijak10,63 %0,63 %  
Nemohl jsem ji spustit a neznám ji, odpovědi 15-16 zvoleny náhodně10,63 %0,63 %  
Ke stale na jedno brdo10,63 %0,63 %  
Spirituálně10,63 %0,63 %  
kdo je košer, nepotřebuje reklamu10,63 %0,63 %  
neviem posúdiť 10,63 %0,63 %  
Ohraně10,63 %0,63 %  

Graf

18. Jak na Vás působí reklama Equa bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originálně4830,19 %30,19 %  
Vtipně4427,67 %27,67 %  
Trapně3924,53 %24,53 %  
Hloupě3622,64 %22,64 %  
Chytře2314,47 %14,47 %  
obyčejně21,26 %1,26 %  
Taky tak.10,63 %0,63 %  
prostě reklama10,63 %0,63 %  
Nijak10,63 %0,63 %  
Nemám rád Vojtka!10,63 %0,63 %  
neprůrazně10,63 %0,63 %  
Nemohl jsem ji spustit a neznám ji, odpovědi 15-16 zvoleny náhodně10,63 %0,63 %  
Cringe10,63 %0,63 %  
Nudně10,63 %0,63 %  
Reklama není špatná, ale nikterak si ji nespojím s EQUA a provedení je dost takové ... jak stažené z fotobanky a přidané logo.10,63 %0,63 %  
Neutral. 10,63 %0,63 %  
kdo je košer, nepotřebuje reklamu10,63 %0,63 %  
neviem posúdiť 10,63 %0,63 %  
Pravdivě 10,63 %0,63 %  

Graf

19. Považujete reklamní slogany za důležitou část prezentace banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7547,17 %47,17 %  
Ano4930,82 %30,82 %  
Spíše ne3119,5 %19,5 %  
Ne42,52 %2,52 %  

Graf

20. Který slogan se Vám líbí více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkuste změnu, i banku můžete mít rádi.12176,1 %76,1 %  
Je to pohádkově snadné.3823,9 %23,9 %  

Graf

21. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Air bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11069,18 %69,18 %  
Ano2716,98 %16,98 %  
Mám účet2213,84 %13,84 %  

Graf

22. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Equa bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12779,87 %79,87 %  
Mám účet2616,35 %16,35 %  
Ano63,77 %3,77 %  

Graf

23. Co byste uvítal/a jako podporu prodeje? (dárek, nulové poplatky ... )

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nulové poplatky6540,88 %40,88 %  
Dárek138,18 %8,18 %  
Nevím74,4 %4,4 %  
Nic53,14 %3,14 %  
Bez poplatku 21,26 %1,26 %  
Propagační propiska10,63 %0,63 %  
Nevím. 10,63 %0,63 %  
Z10,63 %0,63 %  
propagační předmět10,63 %0,63 %  
Finanční obnos za založení účtu 10,63 %0,63 %  
ostatní odpovědi -
Nulove uroky
Spíš nic
Nulové poplatky při veškerých transakcích, ať už příchozích či odchozích
Konec karantény.
Bezurocne pujcky,zadne vnucovani pojisteni
Nulove poplatkx
kvalitní služby a nízké poplatky
.
Zlatou kartu
Dobre RPSN
Nic.
100% informace před založením, či pořízením produktu u banky (zn. prodejce vše vysvětlí a nic neutají v textu)
Nulové poplatky, dárky
nulové poplatky, platební kartu, výběry zdarma, kvalitní ebanking
Nulové poplatky, jednoduché přihlašování do internetového bankovnictví
Ne úplně dárek, ale menší bonus
Nulové poplatky, nízký úrok
Vedení účtu zdarma
vyšší úrok na spořícím účtu
Nulové poplatky, karta zdarma vlastní design
Lidský přístup zaměstnanců ke klientům, to je nade všechny reklamy
Nulové poplatky, dobře fungující internetové a mobilní bankovnictví
Nulové poplatky, výběry i cizích bankomatů zdarma
Dárek i nulové poplatky
K BU vyhodnejsi podminky budu-li chtit i sporici ucet
Oboji
Nejlepší podmínky
Nulový vklady
nulové poplatky, jednoduché smlouvy, žádné hvězdičky
Nulové poplatky...
Vyšší úročení
Nevím lepší úrok na účtech
Neplatit za zbytečnosti ktere ani nevyuzivam
Běžný účet zdarma
Nulové poplatky, bonusy
Účet a další službu za výhodný poplatek/ bez poplatku- napr pravidelnebunvestice
Top zákaznickou podporu
Mobilní aplikace
Nulové poplatky, nabídka spořícího účtu
Vyšší bonusový úrok
Jasně zřetelně uvedené veškeré poplatky, které zaplatím za rok a kolik naopak mohu získat na výhodách + nemuset vůbec chodit do banky vše online
nulové poplatky, velké úroky
všechno
Vse mi vyhovuje tak jak je. Nic navic nepotrebuji.
Nulové poplatky, odmena za platby kartou(např. Za 10 plateb kartou měsíčně odměna plácnu třeba 50Kč)
Nulové poplatky, zvýhodnění pro další spořící účet.
Roční předplatné Netflixu.
Věrnostní program
jsem spokojená
Nebýt obtěžován nesmysly
0 poplatky
Finanční odměnu
Nulove poplaty, dobre zhodnoceni nasporenych penez, dobra hypoteka
nulové popplatky
služby zdarma
Dárky, soutěže
korektnost
Nulové poplatky, produkt navíc
Nulové poplatky, výpisy emailem
Podstatné je kvalitní fungování služeb, aplikací, podpora google play, apple pay atd.
nulové poplatky za vedení účtu
6238,99 %38,99 % 

Graf

24. Podle čeho si vybíráte banku, u které si založíte běžný účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové bankovnictví9257,86 %57,86 %  
Poplatky u výběru z bankomatu6943,4 %43,4 %  
Úrok6138,36 %38,36 %  
Dostupnost bankomatu5333,33 %33,33 %  
Nabídka spořícího účtu3622,64 %22,64 %  
Pobočka banky poblíž bydliště3421,38 %21,38 %  
Google pay/Apple pay1610,06 %10,06 %  
Možnost vkladu hotovosti přímo v bankomatu 10,63 %0,63 %  
Ucet bez poplatku10,63 %0,63 %  
úroveň služeb10,63 %0,63 %  
Nevybírám, ale až jo, tak asi podle doporučení rodičů 10,63 %0,63 %  
Podle doporučení10,63 %0,63 %  
přístup klientských pracovníků při jednání se mnou10,63 %0,63 %  
Celkové náklady a důvěryhodnost banky10,63 %0,63 %  
Poplatky 10,63 %0,63 %  
Vse10,63 %0,63 %  
Ta odpoveď s rodičema 10,63 %0,63 %  
doporučení rodiny/známých10,63 %0,63 %  
Poplatky za vedení účtu10,63 %0,63 %  
Poplatky za vedeni uctu10,63 %0,63 %  
Kritérií je pochopitelně mnohem více10,63 %0,63 %  
Poplatky zdarma10,63 %0,63 %  
poplatky za výběr, vedení účtu, za platby v zahraničí10,63 %0,63 %  
Nic za vedení účtu10,63 %0,63 %  
Už tam mám něco jako vkladní knížku, i když se to jmenuje jinak. Jinak bych si založil účet u jiné banky 10,63 %0,63 %  

Graf

25. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11572,33 %72,33 %  
Muž4427,67 %27,67 %  

Graf

26. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-266842,77 %42,77 %  
36-452113,21 %13,21 %  
16-191911,95 %11,95 %  
46-551911,95 %11,95 %  
27-351911,95 %11,95 %  
56 a více63,77 %3,77 %  
27-2542,52 %2,52 %  
15 a méně31,89 %1,89 %  

Graf

27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturiou8050,31 %50,31 %  
Vysokoškolské3723,27 %23,27 %  
Základní2012,58 %12,58 %  
Středoškolské s výučním listem2012,58 %12,58 %  
Vyšší odborné21,26 %1,26 %  

Graf

28. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5836,48 %36,48 %  
Student5333,33 %33,33 %  
Na mateřské1811,32 %11,32 %  
Student i zaměstnanec127,55 %7,55 %  
Podnikatel106,29 %6,29 %  
Důchodce42,52 %2,52 %  
Bez práce31,89 %1,89 %  
Invalida10,63 %0,63 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. U jaké banky máte běžný účet?

  • odpověď Air bank:
    • 8.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air bank na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?
  • odpověď Equa bank:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?

3. Máte spořící účet?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air bank na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká spořitelna na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČSOB na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?

13. Která z bank, co se týče propagace, Vám přijde výraznější?

  • odpověď Air bank:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air bank na otázku 5. Která reklama Vás napadne jako první při slově banka?

16. Která reklama se Vám líbí více?

  • odpověď Equa bank:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 15. Která reklama upoutá více Vaši pozornost?

17. Jak na Vás působí reklama Air bank?

  • odpověď Vtipně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air bank na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárek na otázku 23. Co byste uvítal/a jako podporu prodeje? (dárek, nulové poplatky ... )

21. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Air bank?

  • odpověď Mám účet:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Air bank na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?

22. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Equa bank?

  • odpověď Mám účet:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 4. U jaké banky máte spořící účet?
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Equa bank na otázku 2. U jaké banky máte běžný účet?

28. V současné době jste:

  • odpověď Student:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte běžný účet?

2. U jaké banky máte běžný účet?

3. Máte spořící účet?

4. U jaké banky máte spořící účet?

5. Která reklama Vás napadne jako první při slově banka?

6. V jakém médiu se reklama na banky podle Vás vyskytuje nejčastěji?

7. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje?

8. Prostřednictvím jakého média Vás reklama ovlivňuje nejvíce?

9. Zaujala Vás nějaká reklamní kampaň natolik, abyste se rozhodli pro změnu banky?

10. Které typy reklamních médií Vás nejvíce obtěžují?

11. Které typy reklamních médií Vás nejméně obtěžují?

12. Poznáte podle barvy (např. v reklamě, na propagačním předmětu), o kterou banku se jedná? (modrá Equa bank, zelená Air bank)

13. Která z bank, co se týče propagace, Vám přijde výraznější?

14. Co je pro Vás v reklamě důležité?

15. Která reklama upoutá více Vaši pozornost?

16. Která reklama se Vám líbí více?

17. Jak na Vás působí reklama Air bank?

18. Jak na Vás působí reklama Equa bank?

19. Považujete reklamní slogany za důležitou část prezentace banky?

20. Který slogan se Vám líbí více?

21. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Air bank?

22. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Equa bank?

23. Co byste uvítal/a jako podporu prodeje? (dárek, nulové poplatky ... )

24. Podle čeho si vybíráte banku, u které si založíte běžný účet?

25. Vaše pohlaví:

26. Kolik Vám je let?

27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

28. V současné době jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte běžný účet?

2. U jaké banky máte běžný účet?

3. Máte spořící účet?

4. U jaké banky máte spořící účet?

5. Která reklama Vás napadne jako první při slově banka?

6. V jakém médiu se reklama na banky podle Vás vyskytuje nejčastěji?

7. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje?

8. Prostřednictvím jakého média Vás reklama ovlivňuje nejvíce?

9. Zaujala Vás nějaká reklamní kampaň natolik, abyste se rozhodli pro změnu banky?

10. Které typy reklamních médií Vás nejvíce obtěžují?

11. Které typy reklamních médií Vás nejméně obtěžují?

12. Poznáte podle barvy (např. v reklamě, na propagačním předmětu), o kterou banku se jedná? (modrá Equa bank, zelená Air bank)

13. Která z bank, co se týče propagace, Vám přijde výraznější?

14. Co je pro Vás v reklamě důležité?

15. Která reklama upoutá více Vaši pozornost?

16. Která reklama se Vám líbí více?

17. Jak na Vás působí reklama Air bank?

18. Jak na Vás působí reklama Equa bank?

19. Považujete reklamní slogany za důležitou část prezentace banky?

20. Který slogan se Vám líbí více?

21. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Air bank?

22. Rozmýšlel/a jste se někdy o založení běžného účtu u Equa bank?

23. Co byste uvítal/a jako podporu prodeje? (dárek, nulové poplatky ... )

24. Podle čeho si vybíráte banku, u které si založíte běžný účet?

25. Vaše pohlaví:

26. Kolik Vám je let?

27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

28. V současné době jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Meszová, T.Obchodní banky a reklama (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://obchodni-banky-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.