Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online nakupování sportovního oblečení

Online nakupování sportovního oblečení

Povědomí o značkách kvality potravin
Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality?

(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Ondračková
Šetření:20. 01. 2022 - 03. 02. 2022
Počet respondentů:349
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentka 2. ročníku navazujícího studia oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku na téma ,,Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením“. Dotazník je zcela anonymní a jeho výstupy poslouží jako podklad pro zpracování mé diplomové práce.

Předem děkuji za Váš čas a vyplnění.
Bc. Jana Ondračková

Odpovědi respondentů

1. Nakoupili jste již někdy sportovní oblečení prostřednictvím internetového obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano28481,38 %81,38 %  
Ne6518,62 %18,62 %  

Graf

2. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v internetových obchodech15554,39 %44,41 %  
v kamenných prodejnách9332,63 %26,65 %  
trhy a stánkové prodejny3612,63 %10,32 %  
Srovnatelne e-shop a kamenný obchod10,35 %0,29 %  

Graf

3. Ve kterém online obchodě nejčastěji nakupujete sportovní oblečení? Uveďte maximálně 3 značky obchodů.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportisimo11741,05 %33,52 %  
Decathlon10737,54 %30,66 %  
AboutYou10235,79 %29,23 %  
Zalando9432,98 %26,93 %  
A3 sport8228,77 %23,5 %  
MyProtein4716,49 %13,47 %  
Zoot4515,79 %12,89 %  
GymBeam4014,04 %11,46 %  
InSportline4014,04 %11,46 %  
Sportobchod.cz269,12 %7,45 %  
Hervis144,91 %4,01 %  
Intersport20,7 %0,57 %  
Lidl20,7 %0,57 %  
Altisport 20,7 %0,57 %  
kupkolo.cz10,35 %0,29 %  
Under armer10,35 %0,29 %  
Nike.com10,35 %0,29 %  
Galsari10,35 %0,29 %  
Tchibo, Lidl10,35 %0,29 %  
hudy10,35 %0,29 %  
Fitnes007, Nebbia10,35 %0,29 %  
Sorry, až tak často to nebylo, abych se na to pamatoval.10,35 %0,29 %  
4camping10,35 %0,29 %  
Lidl, Naine10,35 %0,29 %  
Bezva sport10,35 %0,29 %  
hanibal, jine10,35 %0,29 %  
Lelosi10,35 %0,29 %  
Lidlshop.cz10,35 %0,29 %  
mall10,35 %0,29 %  

Graf

4. Jak často asi nakupujete sportovní oblečení v online obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x - 3x za rok12845,07 %36,68 %  
2x - 3x za půl roku7125 %20,34 %  
méně často6522,89 %18,62 %  
1x za měsíc186,34 %5,16 %  
1x za týden20,7 %0,57 %  

Graf

5. Jak velkou částku průměrně utratíte za jeden nákup v online obchodech za sportovní oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 001 - 2 000 Kč9031,69 %25,79 %  
2 001 - 3 000 Kč8128,52 %23,21 %  
do 1 000 Kč4515,85 %12,89 %  
3 001 - 4 000 Kč3913,73 %11,17 %  
více než 4 000 Kč2910,21 %8,31 %  

Graf

6. Jaký způsob úhrady při nákupu v online obchodech používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
online platba kartou15052,82 %42,98 %  
bankovní převod4616,2 %13,18 %  
dobírka3913,73 %11,17 %  
PayPal apod.3512,32 %10,03 %  
platba při převzetí zboží v prodejně124,23 %3,44 %  
IDeal 10,35 %0,29 %  
Podle typu zboží některé online kartou někdy raději při prevzeti10,35 %0,29 %  

Graf

7. Jaké značky sportovního oblečení nejčastěji nakupujete? Uveďte maximálně 3 značky sportovního oblečení.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike13246,48 %37,82 %  
Adidas13146,13 %37,54 %  
Puma8329,23 %23,78 %  
Under Armour5920,77 %16,91 %  
Reebok5218,31 %14,9 %  
Alpine pro4415,49 %12,61 %  
New Balance4214,79 %12,03 %  
GymBeam3311,62 %9,46 %  
MyProtein3311,62 %9,46 %  
Nebbia3211,27 %9,17 %  
Fila289,86 %8,02 %  
Solomon279,51 %7,74 %  
Husky155,28 %4,3 %  
Nordblanc20,7 %0,57 %  
Columbia, Force, Etape10,35 %0,29 %  
The North face 10,35 %0,29 %  
Klimatex10,35 %0,29 %  
Decathlon10,35 %0,29 %  
Lidl10,35 %0,29 %  
Spyder10,35 %0,29 %  
Značky z decathlonu10,35 %0,29 %  
columbia10,35 %0,29 %  
The North Face, Revolution Race, Loap10,35 %0,29 %  
Crivit10,35 %0,29 %  
Tilak10,35 %0,29 %  
Loap10,35 %0,29 %  
Carpatree 10,35 %0,29 %  
mammut, montane, scarpa10,35 %0,29 %  
Wilson10,35 %0,29 %  
Značky neřešime10,35 %0,29 %  
Nepamatuji si10,35 %0,29 %  
Helly hansen ,North face10,35 %0,29 %  
4F10,35 %0,29 %  
Quechua10,35 %0,29 %  
speedo, arena10,35 %0,29 %  
Prostě ne značky. Lidl, Tesco, a tak podobně.10,35 %0,29 %  
Husky, Kilpi10,35 %0,29 %  
Goldbee10,35 %0,29 %  
nevím10,35 %0,29 %  
Arcore10,35 %0,29 %  
merrell, sensor10,35 %0,29 %  
Nevybírám podle značky, ale podle velikosti a vzoru, střihu.10,35 %0,29 %  
různé, značky mě až tak nezajímají, důležitější je kvalita zboží10,35 %0,29 %  

Graf

8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Online nákup je levnější než nákup v kamenné prodejně2.180.978
Preferuji online nákup před kamennou prodejnou, protože je zde větší dostupnost zboží2.1160.934
Rád/a nakupuji volnočasové sportovní oblečení přes internet2.2251.175
Běžné sportovní oblečení obvykle nakupuji od renomovaných značek oblečení2.3561.116
Internetový obchod, kde nakupuji, vybírám podle ceny a způsobu dopravy2.1941.135
Internetový obchod, kde nakupuji, vybírám na základě předchozích zkušeností2.0390.932
Běžné sportovní oblečení chodím nakupovat vždy do stejného online obchodu2.3941.154
Internetový obchod, kde nakupuji, vybírám na základě doporučení rodiny a2.6551.416
Internetový obchod, kde nakupuji, vybírám na základě recenzí na internetu2.321.197

Graf

9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nákup v online obchodě je pro mě pohodlný1.6550.578
Nákup přes internet pro mě představuje úsporu času1.7180.738
Nakupuji online, jelikož si mohu jednoduše porovnávat zboží1.9151.042
Motivací pro nákup online jsou slevy1.940.859
Motivací pro nákup online je doprava zdarma1.9861.014
Motivací pro nákup online je lepší prezentace zboží2.3311.25
Na internetu nakupuji z důvodu možnosti nakoupit zboží ze zahraničí2.4441.676

Graf

10. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Od online nákupu mě odrazuje nemožnost si zboží vyzkoušet2.4011.522
Při nákupu online mám obavy z reklamace2.3271.326
Při nákupu online mám strach ze ztráty objednávky2.931.749
Při nákupu online mám obavy ze zneužití platební karty2.8561.469
Při nákupu na internetu mám obavy ze zneužití osobních údajů2.9721.464
Od online nákupu mě odrazuje nemožnost konzultace s prodavačem3.2711.81

Graf

11. Mé zkušenosti s nákupem sportovního oblečení přes internet jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše kladné14651,41 %41,83 %  
zcela kladné11139,08 %31,81 %  
spíše záporné279,51 %7,74 %  

Graf

12. K online nakupování sportovního oblečení nejčastěji používám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chytrý telefon14551,06 %41,55 %  
počítač (stolní počítač, notebook)10235,92 %29,23 %  
tablet3713,03 %10,6 %  

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15955,99 %45,56 %  
Muž12544,01 %35,82 %  

Graf

14. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22 - 307125 %20,34 %  
31 - 406623,24 %18,91 %  
41 - 504917,25 %14,04 %  
méně než 21 let3913,73 %11,17 %  
51 - 603211,27 %9,17 %  
61 let a více279,51 %7,74 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské12845,07 %36,68 %  
Vysokoškolské9232,39 %26,36 %  
Základní, vyučen6422,54 %18,34 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakoupili jste již někdy sportovní oblečení prostřednictvím internetového obchodu?

2. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení?

3. Ve kterém online obchodě nejčastěji nakupujete sportovní oblečení? Uveďte maximálně 3 značky obchodů.

4. Jak často asi nakupujete sportovní oblečení v online obchodech?

5. Jak velkou částku průměrně utratíte za jeden nákup v online obchodech za sportovní oblečení?

6. Jaký způsob úhrady při nákupu v online obchodech používáte nejčastěji?

7. Jaké značky sportovního oblečení nejčastěji nakupujete? Uveďte maximálně 3 značky sportovního oblečení.

8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím).

9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

10. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím).

11. Mé zkušenosti s nákupem sportovního oblečení přes internet jsou:

12. K online nakupování sportovního oblečení nejčastěji používám:

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Kolik je Vám let?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakoupili jste již někdy sportovní oblečení prostřednictvím internetového obchodu?

2. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení?

3. Ve kterém online obchodě nejčastěji nakupujete sportovní oblečení? Uveďte maximálně 3 značky obchodů.

4. Jak často asi nakupujete sportovní oblečení v online obchodech?

5. Jak velkou částku průměrně utratíte za jeden nákup v online obchodech za sportovní oblečení?

6. Jaký způsob úhrady při nákupu v online obchodech používáte nejčastěji?

7. Jaké značky sportovního oblečení nejčastěji nakupujete? Uveďte maximálně 3 značky sportovního oblečení.

8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím).

9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

10. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela souhlasím, 5- zcela nesouhlasím).

11. Mé zkušenosti s nákupem sportovního oblečení přes internet jsou:

12. K online nakupování sportovního oblečení nejčastěji používám:

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Kolik je Vám let?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ondračková, J.Online nakupování sportovního oblečení (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://online-nakupovani-sportovnih.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.