Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online nákupy v covidové době

Online nákupy v covidové době

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Kutilová
Šetření:23. 11. 2021 - 29. 11. 2021
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentky Univerzity Pardubice a rády bychom Vás poprosily o vyplnění našeho dotazníku. Naším cílem je získat informace o online nakupování během uzavření kamenných prodejen. 

Dotazník je zcela anonymní, slouží pouze pro školní účely a zabere pouze pár minut.

Autor: Kristýna Kutilová a Denisa Moravcová

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval/a jste někdy online?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10099,01 %99,01 %  
ne10,99 %0,99 %  

Graf

2. Zvýšil se počet online nákupů po dobu uzavření kamenných prodejen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7675,25 %75,25 %  
nesouhlasím1413,86 %13,86 %  
nevím1110,89 %10,89 %  

Graf

3. Jak často jste v roce 2020 nakupovali na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x do měsíce6564,36 %64,36 %  
Vícekrát do měsíce3130,69 %30,69 %  
Nikdy54,95 %4,95 %  

Graf

4. Co jste nejčastěji objednával/a přes internet v roce 2020?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení4847,52 %47,52 %  
Elektroniku1514,85 %14,85 %  
Potraviny1312,87 %12,87 %  
Kosmetiku87,92 %7,92 %  
Knihy65,94 %5,94 %  
vše10,99 %0,99 %  
Dárky 10,99 %0,99 %  
Potraviny, obleceni, elektroniku, knihy. Vždy nakupuji online.10,99 %0,99 %  
Dárky na Vánoce (různé kategorie)10,99 %0,99 %  
Ani nic 10,99 %0,99 %  
Kupuju přes internet skoro vsechno10,99 %0,99 %  
Sport10,99 %0,99 %  
hračky10,99 %0,99 %  
potřeby pro domácího mazlíčka10,99 %0,99 %  
nevím asi nějakou knížku a kalhoty10,99 %0,99 %  
nářadí10,99 %0,99 %  

Graf

5. Jaké e-shopy máte nejraději? (Vyberte max. 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alza.cz4746,53 %46,53 %  
Zalando.cz3130,69 %30,69 %  
Aboutyou.cz2827,72 %27,72 %  
Mall.cz1716,83 %16,83 %  
Notino.cz1413,86 %13,86 %  
Czc.cz1312,87 %12,87 %  
Rohlik.cz1110,89 %10,89 %  
Heureka.cz1110,89 %10,89 %  
Košík.cz109,9 %9,9 %  
Sportisimo.cz98,91 %8,91 %  
datart.cz43,96 %3,96 %  
Knihy Dobrovský21,98 %1,98 %  
svetbedynek.cz10,99 %0,99 %  
Nike.com10,99 %0,99 %  
aktin.cz10,99 %0,99 %  
hm.com10,99 %0,99 %  
lidl.cz, knihydobrovsky.cz10,99 %0,99 %  
H&M10,99 %0,99 %  
Gate a jiné10,99 %0,99 %  
ty vypsané fakt ne10,99 %0,99 %  
MTZ10,99 %0,99 %  
nakupuji tam, kde zrovna potřebuji a je to za dobrou cenu, obvykle malé e-shopy10,99 %0,99 %  
Datart, Gate10,99 %0,99 %  
asi žádné, nakupuji podle toho co zrvona potřebuji 10,99 %0,99 %  
Žádné10,99 %0,99 %  
Sephora10,99 %0,99 %  
Gymbeam.cz10,99 %0,99 %  
Aliexpress.com10,99 %0,99 %  
Decathlon.cz10,99 %0,99 %  

Graf

6. Jaký způsob platby používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Online platební kartu6564,36 %64,36 %  
Dobírku2322,77 %22,77 %  
Bankovní převod109,9 %9,9 %  
Paypal32,97 %2,97 %  

Graf

7. Jaké jste měli s nakupováním online zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní8483,17 %83,17 %  
Neutrální1615,84 %15,84 %  
Negativní10,99 %0,99 %  

Graf

8. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7170,3 %70,3 %  
Muž3029,7 %29,7 %  

Graf

9. Je Vám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-276766,34 %66,34 %  
28-371615,84 %15,84 %  
38-4787,92 %7,92 %  
48 a více65,94 %5,94 %  
Méně než 18 let43,96 %3,96 %  

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student s příjmem (brigáda, zaměstnání)4544,55 %44,55 %  
Zaměstnanec3433,66 %33,66 %  
Student bez příjmu1413,86 %13,86 %  
OSVČ, podnikatel43,96 %3,96 %  
Nezaměstnaný32,97 %2,97 %  
Důchodce10,99 %0,99 %  

Graf

11. Ohodnoťte vaše zkušenosti s nakupováním online

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný4544,55 %44,55 %  
výborný4140,59 %40,59 %  
dobrý1312,87 %12,87 %  
dostatečný10,99 %0,99 %  
nedostatečný10,99 %0,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval/a jste někdy online?

2. Zvýšil se počet online nákupů po dobu uzavření kamenných prodejen?

3. Jak často jste v roce 2020 nakupovali na internetu?

4. Co jste nejčastěji objednával/a přes internet v roce 2020?

5. Jaké e-shopy máte nejraději? (Vyberte max. 3)

6. Jaký způsob platby používáte nejčastěji?

7. Jaké jste měli s nakupováním online zkušenosti?

8. Jste:

9. Je Vám:

10. Jste:

11. Ohodnoťte vaše zkušenosti s nakupováním online

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval/a jste někdy online?

2. Zvýšil se počet online nákupů po dobu uzavření kamenných prodejen?

3. Jak často jste v roce 2020 nakupovali na internetu?

4. Co jste nejčastěji objednával/a přes internet v roce 2020?

5. Jaké e-shopy máte nejraději? (Vyberte max. 3)

6. Jaký způsob platby používáte nejčastěji?

7. Jaké jste měli s nakupováním online zkušenosti?

8. Jste:

9. Je Vám:

10. Jste:

11. Ohodnoťte vaše zkušenosti s nakupováním online

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kutilová, K.Online nákupy v covidové době (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://online-nakupy-v-covidove-dob.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.