Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak nakupujete drogerii?

Jak nakupujete drogerii?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Kočová
Šetření:01. 11. 2023 - 10. 12. 2023
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou o vyplnění následujícího dotazníku, který je čistě anonymní a zabere Vám maximálně 5 minut. Získané informace budou použity v mé bakalářské práci, která se věnuje online marketingu drogerií a jejíž cílem je zjistit, jak vnímají zákazníci online marketingovou komunikaci těchto firem. Proto Vás prosím o pravdivé a co nejpřesnější vyplnění dotazníku.

Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jaká firma Vás napadne jako první z odvětví drogerií?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dm5759,38 %54,29 %  
Teta 1212,5 %11,43 %  
rossmann66,25 %5,71 %  
dm drogerie 44,17 %3,81 %  
nevim33,13 %2,86 %  
Drogeo22,08 %1,9 %  
0011,04 %0,95 %  
rossmann, teta11,04 %0,95 %  
old spice11,04 %0,95 %  
dmko11,04 %0,95 %  
ostatní odpovědi sephora
Rossman
Drogerie Teta
Hebe
Nivea
Notino
Perwoll
Dove
88,33 %7,62 % 

Graf

2. Které drogerie znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dm drogerie105100 %100 %  
Teta drogerie10196,19 %96,19 %  
Rossmann9489,52 %89,52 %  
Top drogerie32,86 %2,86 %  
Drogeo32,86 %2,86 %  
notino21,9 %1,9 %  
PeMi10,95 %0,95 %  
Barvy, laky10,95 %0,95 %  
Drogerie na Orlí, Drogerie U Víznerů10,95 %0,95 %  
top drogerie, drogeo10,95 %0,95 %  
sephora, douglas10,95 %0,95 %  
sephora10,95 %0,95 %  
Top drogerie, místní drogerie10,95 %0,95 %  
hebe, notino10,95 %0,95 %  

Graf

3. Využíváte online nákupy v drogeriích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nakupuji výhradně přes kamenné prodejny5148,57 %48,57 %  
Ano, ale částečně nakupuji i prostřednictvím kamenných prodejen3735,24 %35,24 %  
Ano, většinou nakupuji přes e-shop1615,24 %15,24 %  
Ano, nakupuji vždy přes e-shop10,95 %0,95 %  

Graf

4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám4038,1 %38,1 %  
Alespoň jednou za rok2725,71 %25,71 %  
Méně často1817,14 %17,14 %  
Alespoň jednou měsíčně1514,29 %14,29 %  
Jednou týdně54,76 %4,76 %  

Graf

5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nakupováním online u těchto drogerií?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Jak se Vám líbí marketingová komunikace těchto drogerií na sociálních sítích jako jsou Facebook, TikTok nebo Instagram?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Jaké jsou Vaše hlavní důvody pro využívání online marketingové komunikace s drogeriemi? (vyberte jednu a více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupování z pohodlí domova5047,62 %47,62 %  
Nevyužívám4441,9 %41,9 %  
Získání informací o novinkách a slevách3331,43 %31,43 %  
Kontrola dostupnosti výrobků2422,86 %22,86 %  
Možnost poradenství online1211,43 %11,43 %  
možnost nákupu i v časové tísni, v případě nemoci nebo v lockdownu10,95 %0,95 %  
ušetření času10,95 %0,95 %  
Uplatňování slev10,95 %0,95 %  
Šetření času a peněz10,95 %0,95 %  
Výběr na jednom místě, nemusím procházet celý obchod 10,95 %0,95 %  
nakupování přes eshop mi ušetří čas10,95 %0,95 %  
Ráda čerpám inspiraci ze sociálních sítí10,95 %0,95 %  

Graf

13. Nakupujete v dm drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9085,71 %85,71 %  
Ne1514,29 %14,29 %  

Graf

14. Ve které drogerii nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Teta drogerie850 %7,62 %  
Rossmann212,5 %1,9 %  
Internetové drogerie212,5 %1,9 %  
Místní 16,25 %0,95 %  
Tesco a železářství MAT16,25 %0,95 %  
Top drogerie16,25 %0,95 %  
nenakupuju16,25 %0,95 %  
V běžných obchodech - Lidl, Albert, Kaufland16,25 %0,95 %  
Drogeo16,25 %0,95 %  
Nikde, drogerii nakupuje manželka16,25 %0,95 %  

Graf

15. Kde nejčastěji vídáte reklamu na dm drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na sociálních sítích2931,87 %27,62 %  
V televizi2729,67 %25,71 %  
Venku (letáky, billboardy...)1819,78 %17,14 %  
Jinde na internetu1010,99 %9,52 %  
nikde33,3 %2,86 %  
0011,1 %0,95 %  
Reklamu nesleduji.11,1 %0,95 %  
Nevim11,1 %0,95 %  
nevídám11,1 %0,95 %  

Graf

16. Využíváte aplikaci dm drogerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5156,04 %48,57 %  
Ne4043,96 %38,1 %  

Graf

17. Jak byste zlepšili online marketingovou komunikaci dm drogerie ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

00

Častější slevové akce typu 1+1, to jsem u dm snad ještě neviděla.

častější soutěže o produkty na sociálních sítích

možnost většího výběru výrobků

nabízení vhodnějších produktů pomocí reklam

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím, nesleduju

Nezajímá mě to

nijak

Uvítala bych, kdyby reklam bylo méně.

více slev

Více slev na celý sortiment (black friday..), méně otravných spoluprací s influencery

vše mi přijde v pořádku

zlepšila bych internetové stránky

Zvýšila bych aktivitu na sociálních sítích

18. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7369,52 %69,52 %  
Muž3230,48 %30,48 %  

Graf

19. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-34 let3230,48 %30,48 %  
35-44 let2927,62 %27,62 %  
15-24 let1918,1 %18,1 %  
45-54 let1817,14 %17,14 %  
55-64 let43,81 %3,81 %  
65 a více32,86 %2,86 %  

Graf

20. Status:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5451,43 %51,43 %  
Student1918,1 %18,1 %  
Podnikatel1817,14 %17,14 %  
Mateřská/rodičovská dovolená98,57 %8,57 %  
Starobní důchodce54,76 %4,76 %  
Nezaměstnaný54,76 %4,76 %  

Graf

21. Ukončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ – maturita4240 %40 %  
3129,52 %29,52 %  
SŠ – výuční list1716,19 %16,19 %  
1110,48 %10,48 %  
VOŠ43,81 %3,81 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Využíváte online nákupy v drogeriích?

  • odpověď Ne, nakupuji výhradně přes kamenné prodejny:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyužívám na otázku 4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyužívám na otázku 12. Jaké jsou Vaše hlavní důvody pro využívání online marketingové komunikace s drogeriemi? (vyberte jednu a více odpovědí)

5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nakupováním online u těchto drogerií?

  • odpověď dm drogerie=Velmi pozitivní:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Velmi široká nabídka a vysoká dostupnost na otázku 6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?
  • odpověď dm drogerie=Žádné:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám nabídku ani dostupnost produktů na otázku 6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám internetové stránky na otázku 9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)

6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?

  • odpověď dm drogerie=Neznám nabídku ani dostupnost produktů:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám internetové stránky na otázku 9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)
  • odpověď Rossmann=Neznám nabídku ani dostupnost produktů:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám nabídku ani dostupnost produktů na otázku 6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyužívám na otázku 4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nikdy jsem nevyužil na otázku 7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
  • odpověď Teta drogerie=Neznám nabídku ani dostupnost produktů:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám nabídku ani dostupnost produktů na otázku 6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyužívám na otázku 4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?

7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?

  • odpověď Rossmann=Nikdy jsem nevyužil:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nikdy jsem nevyužil na otázku 7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

  • odpověď Rossmann=Nevybavuji:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
  • odpověď Rossmann=Výborně:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Velmi často na otázku 7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?
  • odpověď Teta drogerie=Nevybavuji:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)

  • odpověď dm drogerie=Neznám internetové stránky:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
  • odpověď Rossmann=Neznám internetové stránky:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám internetové stránky na otázku 9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)
  • odpověď Teta drogerie=Neznám internetové stránky:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám internetové stránky na otázku 9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

10. Jak se Vám líbí marketingová komunikace těchto drogerií na sociálních sítích jako jsou Facebook, TikTok nebo Instagram?

  • odpověď dm drogerie=Nesleduji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Nakupujete v dm drogerii?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Neznám internetové stránky na otázku 9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)
  • odpověď Rossmann=Nesleduji:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nesleduji na otázku 10. Jak se Vám líbí marketingová komunikace těchto drogerií na sociálních sítích jako jsou Facebook, TikTok nebo Instagram?

11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?

  • odpověď dm drogerie=Nemohu posoudit:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
  • odpověď Rossmann=Nemohu posoudit:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nemohu posoudit na otázku 11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta drogerie=Nemohu posoudit na otázku 11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?
  • odpověď Teta drogerie=Nemohu posoudit:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Nemohu posoudit na otázku 11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nemohu posoudit na otázku 11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Nevybavuji na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

12. Jaké jsou Vaše hlavní důvody pro využívání online marketingové komunikace s drogeriemi? (vyberte jednu a více odpovědí)

  • odpověď Nakupování z pohodlí domova:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, většinou nakupuji přes e-shop na otázku 3. Využíváte online nákupy v drogeriích?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Velmi široká nabídka a vysoká dostupnost na otázku 6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Velmi pozitivní na otázku 11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta drogerie=Velmi dobře na otázku 8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Velmi často na otázku 7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?
  • odpověď Nevyužívám:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyužívám na otázku 4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?

16. Využíváte aplikaci dm drogerie?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Velmi pozitivní na otázku 11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dm drogerie=Často na otázku 7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rossmann=Líbí se mi na otázku 10. Jak se Vám líbí marketingová komunikace těchto drogerií na sociálních sítích jako jsou Facebook, TikTok nebo Instagram?

20. Status:

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45-54 let na otázku 19. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká firma Vás napadne jako první z odvětví drogerií?

2. Které drogerie znáte?

3. Využíváte online nákupy v drogeriích?

4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?

5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nakupováním online u těchto drogerií?

6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?

7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?

8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)

10. Jak se Vám líbí marketingová komunikace těchto drogerií na sociálních sítích jako jsou Facebook, TikTok nebo Instagram?

11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?

12. Jaké jsou Vaše hlavní důvody pro využívání online marketingové komunikace s drogeriemi? (vyberte jednu a více odpovědí)

13. Nakupujete v dm drogerii?

15. Kde nejčastěji vídáte reklamu na dm drogerii?

16. Využíváte aplikaci dm drogerie?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Status:

21. Ukončené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká firma Vás napadne jako první z odvětví drogerií?

2. Které drogerie znáte?

3. Využíváte online nákupy v drogeriích?

4. Jak často využíváte online nákupy v drogeriích?

5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nakupováním online u těchto drogerií?

6. Jak vnímáte nabídku a dostupnost produktů prostřednictvím online platformy u těchto drogerií?

7. Jak často využíváte slevové akce poskytované online u těchto drogerií?

8. Jak dobře si vybavujete internetové stránky těchto drogerií?

9. Jak byste ohodnotili internetové stránky těchto drogerií? (Jako ve škole)

10. Jak se Vám líbí marketingová komunikace těchto drogerií na sociálních sítích jako jsou Facebook, TikTok nebo Instagram?

11. Jaký je Váš celkový dojem z online marketingové komunikace těchto drogerií?

12. Jaké jsou Vaše hlavní důvody pro využívání online marketingové komunikace s drogeriemi? (vyberte jednu a více odpovědí)

13. Nakupujete v dm drogerii?

15. Kde nejčastěji vídáte reklamu na dm drogerii?

16. Využíváte aplikaci dm drogerie?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Status:

21. Ukončené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kočová, V.Jak nakupujete drogerii? (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://online-nakupy-v-drogeriich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.