Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podcast a jeho role při nákupu privátních značek.
Podcast a jeho role při nákupu privátních značek.
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nicole Kobrlová |
---|---|
Šetření: | 12. 02. 2023 - 24. 03. 2023 |
Počet respondentů: | 48 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 50 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník vznikl v rámci mé diplomové práci na téma: Marketing Privátních značek, kde se snažím zjistit, jak lidé privátní značky vnímají a zároveň to, jak moc můžou poslechy podcastů ovlivnit nákup privátních značek a zvýšit tak jejich povědomí. Zároveň bych se pak ráda zaměřila na fakt, jak moc může podcast marketing pomoci, pokud bude součástí marketingové strategie.
Tento dotazník je určený široké veřejnosti.
Moc díky za vyplnění!
Odpovědi respondentů
1. Víte, co jsou privátní značky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 83,33 % | 83,33 % |
ne | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
nevím | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
2. Nakupujete a používáte privátní značky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 35 | 72,92 % | 72,92 % |
ne | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
nevím | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
3. Které kategorie produktů privátních značek nakupujete? (drogerie, elektronika, suché potraviny, příslušenství...)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Potraviny | 7 | 14,89 % | 14,58 % |
drogerie | 4 | 8,51 % | 8,33 % |
nevím | 4 | 8,51 % | 8,33 % |
drogerie, potraviny | 4 | 8,51 % | 8,33 % |
žádné | 3 | 6,38 % | 6,25 % |
potraviny, drogerie | 2 | 4,26 % | 4,17 % |
drogerie, mléčné výrobky | 2 | 4,26 % | 4,17 % |
Elektornika | 1 | 2,13 % | 2,08 % |
drogerie, elektronika, oblečení | 1 | 2,13 % | 2,08 % |
drogerie, sýry, salámy, ... | 1 | 2,13 % | 2,08 % |
ostatní odpovědi | 18 | 38,3 % | 37,5 % |
4. Myslíte si, že výrobky s privátní značkou jsou levnějšími variantami pro značkové výrobky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 30 | 62,5 % | 62,5 % |
ne | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
nevím | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
5. Pokud byste zhlédl/a video s porovnáním kvality výrobků privátních značek a jiného značkového zboží, ovlivnilo by takové video vaše přemýšlení o privátních značkách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
nevím | 12 | 25 % | 25 % |
spíše nesouhlasím | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
nesouhlasím | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
souhlasím | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
6. Ovlivní poslech podcastu s tématikou privátní značky Vaše rozhodnutí pro případný nákup?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
nesouhlasím | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
nevím | 12 | 25 % | 25 % |
spíše souhlasím | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
souhlasím | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
7. Upřednostňujete podcast více než jiné komunikační kanály (TV, online reklama...)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 37 | 77,08 % | 77,08 % |
ano | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
nevím | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
8. Jsou pro Vás podcasty zaměřené na tématiku privátních značek atraktivním tématem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 26 | 54,17 % | 54,17 % |
spíše nesouhlasím | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
spíše souhlasím | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
nevím | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
souhlasím | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
9. Pokud byste se z podcastu dozvěděl/a zajímavé informace o privátních značkách, rozhodl/rozhodla byste se pak zboží privátní značky koupit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 14 | 29,17 % | 29,17 % |
spíše souhlasím | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
nesouhlasím | 12 | 25 % | 25 % |
souhlasím | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
spíše nesouhlasím | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
10. Pokud by se v rámci podcastu komunikovaly novinky z portfolia privátních značek, zajímal/a byste se o dané novinky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 19 | 39,58 % | 39,58 % |
ne | 15 | 31,25 % | 31,25 % |
ano | 14 | 29,17 % | 29,17 % |
11. Pokud byste v rámci podcastů slyšel/a o výhodách privátních značek, ovlivňuje to pak Váš případný nákup?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 35,42 % | 35,42 % |
ne | 17 | 35,42 % | 35,42 % |
nevím | 14 | 29,17 % | 29,17 % |
12. Je pro Vás edukace (vzdělávání) o privátních značkách důležitá? Uvítali byste takový typ komunikace k vám jako k zákazníkovi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 14 | 29,17 % | 29,17 % |
nesouhlasím | 10 | 20,83 % | 20,83 % |
spíše nesouhlasím | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
souhlasím | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
spíše souhlasím | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
13. Privátních značkách, které nově vstupují na trh, míváme málo informací. Pokud daná privátní značka sdílí vzdělávací obsah týkající se daného výrobku, a tudíž jste o výrobku lépe informováni, do jaké míry to usnadní vaše rozhodnutí o nákupu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 17 | 35,42 % | 35,42 % |
nevím | 15 | 31,25 % | 31,25 % |
souhlasím | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
spíše nesouhlasím | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
nesouhlasím | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
14. Považujete vzdělávací podcasty za důvěryhodný zdroj informací?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 45,83 % | 45,83 % |
nevím | 14 | 29,17 % | 29,17 % |
ano | 12 | 25 % | 25 % |
15. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 28 | 58,33 % | 58,33 % |
muž | 20 | 41,67 % | 41,67 % |
16. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-35 | 21 | 43,75 % | 43,75 % |
35-45 | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
46 a více | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
18-24 | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
17. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
Středočeský kraj | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
Pardubický kraj | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
Jihomoravský kraj | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
Moravskoslezský kraj | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
Královohradecký hraj | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
Liberecký kraj | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
Ústecký kraj | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
Jihočeský kraj | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Olomoucký kraj | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Zlínský kraj | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Kraj Vysočina | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 26 | 54,17 % | 54,17 % |
Střčedoškolské | 18 | 37,5 % | 37,5 % |
Základní vzdělání | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.