Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Zúčastněte se průzkumu o elektronické komunikaci se státem
A vyhrajte jeden ze 3 poukazů v hodnotě 300 Kč na nákup v internetovém obchodě Kosmas.cz

(konec vyplňování 20. 11. 2019)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Čáp
Šetření:19. 01. 2019 - 04. 02. 2019
Počet respondentů:95
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovoluju si Vás poprosit o vyplnění dotazníku na téma "Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou". Účel dotazníku je zjistit, které nástroje podpory prodeje, možnosti platby, dopravy a reklamace jsou pro spotřebitele důležité, a jak je s nimi spokojen. Dotazník je anonymní a slouží jako podklad pro praktickou část bakalářské práce.

Velice děkuji za ochotu, moc mi tím pomůžete. :)

Odpovědi respondentů

1. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221515,79 %15,79 %  
231313,68 %13,68 %  
241212,63 %12,63 %  
2166,32 %6,32 %  
1966,32 %6,32 %  
2555,26 %5,26 %  
2644,21 %4,21 %  
2844,21 %4,21 %  
4533,16 %3,16 %  
3033,16 %3,16 %  
ostatní odpovědi 20
47
33
18
27
32
58
222
42
39
37
35
69
60
65
36
29
17
7
2425,26 %25,26 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.26
Minimum:19
Maximum:58
Variační rozpětí:39
Rozptyl:56.34
Směrodatná odchylka:7.51
Medián:24
Modus:22

Graf

2. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5962,11 %62,11 %  
Žena3637,89 %37,89 %  

Graf

3. Využíváte e-shopy při koupi elektroniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano2728,42 %28,42 %  
Určitě ano - 42223,16 %23,16 %  
Spíše ano - 31818,95 %18,95 %  
Spíše ano1515,79 %15,79 %  
Spíše ne - 21010,53 %10,53 %  
Spíše ne22,11 %2,11 %  
Určitě ne - 111,05 %1,05 %  

Graf

4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Které možnosti dopravy jsou podle Vás v e-shopu důležité?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Se kterými možnostmi dopravy jste spokojen/a?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Oceníte, pokud e shop s elektronikou poskytuje prodlouženou záruku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano - 42930,53 %30,53 %  
Určitě ano2324,21 %24,21 %  
Spíše ano - 31515,79 %15,79 %  
Spíše ano1515,79 %15,79 %  
Spíše ne - 266,32 %6,32 %  
Spíše ne44,21 %4,21 %  
Určitě ne22,11 %2,11 %  
Určitě ne - 111,05 %1,05 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?

  • odpověď Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
  • odpověď Slevy=Určitě ano - 4:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?

5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?

  • odpověď Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
  • odpověď Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
  • odpověď Dárky=Určitě ano - 4:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?

6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?

  • odpověď Dárky=Spíše ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Spíše ne na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?

7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?

  • odpověď Dobírka=Určitě ano - 4:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oprava=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Spíše ne - 2 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ne - 1 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď GoPay=Určitě ne - 1:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
  • odpověď Jiné=Nevím - 0:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď Platba kartou=Určitě ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Určitě ano na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď Platba kartou=Určitě ano - 4:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano - 4 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano - 4 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano - 4 na otázku 3. Využíváte e-shopy při koupi elektroniky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba kartou=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Spíše ne - 2 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?

8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?

  • odpověď Bankovní převod=Určitě ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
  • odpověď GoPay=Nevím - 0:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď Jiné=Nevím:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Nevím na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Nevím na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Spíše ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď Jiné=Nevím - 0:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné=Nevím - 0 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď Platba kartou=Určitě ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oprava=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Určitě ano na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Spíše ne na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 3. Využíváte e-shopy při koupi elektroniky?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ne na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní odběr na prodejně=Určitě ano na otázku 9. Které možnosti dopravy jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Spíše ne na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Určitě ano na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobírka=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Určitě ano na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď Platba kartou=Určitě ano - 4:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano - 4 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano - 4 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano - 4 na otázku 3. Využíváte e-shopy při koupi elektroniky?

9. Které možnosti dopravy jsou podle Vás v e-shopu důležité?

  • odpověď Osobní odběr na prodejně=Určitě ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Spíše ne na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ne na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
  • odpověď Osobní odběr na výdejním místě=Určitě ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ne na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
  • odpověď Přepravní společnost=Určitě ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přepravní společnost=Určitě ano na otázku 10. Se kterými možnostmi dopravy jste spokojen/a?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oprava=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Spíše ano na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?

10. Se kterými možnostmi dopravy jste spokojen/a?

  • odpověď Osobní odběr na prodejně=Určitě ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
  • odpověď Osobní odběr na výdejním místě=Určitě ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?

11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?

  • odpověď Bezplatná reklamace=Určitě ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oprava=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezplatná reklamace=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Spíše ne na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Určitě ano na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ne na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
  • odpověď Bezplatná reklamace=Určitě ano - 4:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oprava=Spíše ne - 2 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Spíše ne - 2 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné=Nevím - 0 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezplatná reklamace=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Spíše ne - 2 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vrácení=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Spíše ano - 3 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
  • odpověď Vrácení=Určitě ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Nevím na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vrácení=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Spíše ano na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezplatná reklamace=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
  • odpověď Vrácení=Určitě ano - 4:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Spíše ano - 3 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vrácení=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezplatná reklamace=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Spíše ano - 3 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
  • odpověď Výměna=Určitě ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
  • odpověď Výměna=Určitě ano - 4:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ne - 1 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta=Určitě ano - 4 na otázku 9. Které možnosti dopravy jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oprava=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výměna=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Spíše ne - 2 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano - 4 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano - 4 na otázku 3. Využíváte e-shopy při koupi elektroniky?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné=Nevím - 0 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?

12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?

  • odpověď Bezplatná reklamace=Určitě ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poštou nebo přepravní společností=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
  • odpověď Bezplatná reklamace=Určitě ano - 4:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi GoPay=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Spíše ano - 3 na otázku 11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Spíše ano - 3 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soubory, balíčky a sety=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Spíše ne - 2 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal=Určitě ne - 1 na otázku 7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?
  • odpověď Vrácení=Určitě ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na prodejně=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
  • odpověď Vrácení=Určitě ano - 4:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Spíše ano - 3 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cross-selling[1], Up-selling[2]=Nevím - 0 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V autorizovaném servisu=Určitě ano - 4 na otázku 12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupóny=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže, ankety=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejprodávanější produkty=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlídač cen=Určitě ano - 4 na otázku 4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?

13. Oceníte, pokud e shop s elektronikou poskytuje prodlouženou záruku?

  • odpověď Určitě ano - 4:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní programy=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=Určitě ano - 4 na otázku 8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=Určitě ano - 4 na otázku 6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je vám let?

2. Jaké je vaše pohlaví?

3. Využíváte e-shopy při koupi elektroniky?

4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?

5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?

6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?

7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?

8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?

9. Které možnosti dopravy jsou podle Vás v e-shopu důležité?

10. Se kterými možnostmi dopravy jste spokojen/a?

11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?

12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?

13. Oceníte, pokud e shop s elektronikou poskytuje prodlouženou záruku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je vám let?

2. Jaké je vaše pohlaví?

3. Využíváte e-shopy při koupi elektroniky?

4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?

5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?

6. Přesvědčí vás následující nástroje k novému nákupu?

7. Které platební možnosti považujete v e-shopu za důležité?

8. Se kterými platebními možnostmi jste spokojen/a?

9. Které možnosti dopravy jsou podle Vás v e-shopu důležité?

10. Se kterými možnostmi dopravy jste spokojen/a?

11. Které možnosti reklamace považujete v e-shopu za důležité?

12. S jakými možnostmi reklamace jste spokojen/a?

13. Oceníte, pokud e shop s elektronikou poskytuje prodlouženou záruku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Čáp, P.Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://podpora-prodeje-v-e-shopech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.