Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové logo pro Realitní kancelář

Nové logo pro Realitní kancelář

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marie Zacharevič
Šetření:24. 08. 2021 - 20. 09. 2021
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:21,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
jsme mladá realitní kancelář a rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění dotazníku, který slouží pro interní účely.

Podstata dotazníku spočívá v analýze postojů veřejnosti k předloženým návrhům log ve stanovených aspektech. Konkrétně se jedná o loga realitní kanceláře.

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Logo 1 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.1180.457
Jasný význam a srozumitelnost2.1181.633
Unikátnost (originalita)2.8240.969
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.7651.474
Vhodnost pro daný účel2.1760.616
Barevná sladěnost1.8820.692
Čitelnost1.5880.713
Zapamatovatelnost2.7650.651
Celkový dojem2.2940.561

Graf

2. Logo 2 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.1760.616
Jasný význam a srozumitelnost2.1760.498
Unikátnost (originalita)2.9410.997
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.4710.72
Vhodnost pro daný účel2.1760.381
Barevná sladěnost2.1181.045
Čitelnost1.5880.478
Zapamatovatelnost2.3530.464
Celkový dojem2.4120.595

Graf

3. Logo 3 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.8241.204
Jasný význam a srozumitelnost2.7651.239
Unikátnost (originalita)2.3530.817
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.9411.114
Vhodnost pro daný účel2.8821.398
Barevná sladěnost2.7060.796
Čitelnost1.9410.761
Zapamatovatelnost3.0590.879
Celkový dojem3.0591.232

Graf

4. Logo 4 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.8241.675
Jasný význam a srozumitelnost2.7061.972
Unikátnost (originalita)2.2941.266
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.3531.405
Vhodnost pro daný účel2.4710.955
Barevná sladěnost2.8821.633
Čitelnost2.2941.149
Zapamatovatelnost2.5291.426
Celkový dojem2.8241.675

Graf

5. Logo 5 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)2.2350.415
Jasný význam a srozumitelnost1.8820.692
Unikátnost (originalita)2.5290.72
Informativnost (podpora obchodního záměru)2.1760.498
Vhodnost pro daný účel2.1180.692
Barevná sladěnost2.1181.045
Čitelnost21.059
Zapamatovatelnost2.7060.561
Celkový dojem2.1760.616

Graf

6. Logo 6 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poutavost (líbivost)3.4120.948
Jasný význam a srozumitelnost3.2351.003
Unikátnost (originalita)3.6471.17
Informativnost (podpora obchodního záměru)3.5880.83
Vhodnost pro daný účel3.4121.301
Barevná sladěnost2.9410.997
Čitelnost2.8821.28
Zapamatovatelnost3.3530.934
Celkový dojem3.7061.149

Graf

7. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1164,71 %64,71 %  
muž635,29 %35,29 %  

Graf

8. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27-491058,82 %58,82 %  
18-26529,41 %29,41 %  
50-68211,76 %11,76 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Zacharevič, M.Nové logo pro Realitní kancelář (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://pomozte-nam-vybrat-nove-logo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.