Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové logo pro Realitní kancelář
Nové logo pro Realitní kancelář
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marie Zacharevič |
---|---|
Šetření: | 24. 08. 2021 - 20. 09. 2021 |
Počet respondentů: | 17 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 20,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
jsme mladá realitní kancelář a rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění dotazníku, který slouží pro interní účely.
Podstata dotazníku spočívá v analýze postojů veřejnosti k předloženým návrhům log ve stanovených aspektech. Konkrétně se jedná o loga realitní kanceláře.
Děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Logo 1 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 2.118 | 0.457 |
Jasný význam a srozumitelnost | 2.118 | 1.633 |
Unikátnost (originalita) | 2.824 | 0.969 |
Informativnost (podpora obchodního záměru) | 2.765 | 1.474 |
Vhodnost pro daný účel | 2.176 | 0.616 |
Barevná sladěnost | 1.882 | 0.692 |
Čitelnost | 1.588 | 0.713 |
Zapamatovatelnost | 2.765 | 0.651 |
Celkový dojem | 2.294 | 0.561 |
2. Logo 2 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 2.176 | 0.616 |
Jasný význam a srozumitelnost | 2.176 | 0.498 |
Unikátnost (originalita) | 2.941 | 0.997 |
Informativnost (podpora obchodního záměru) | 2.471 | 0.72 |
Vhodnost pro daný účel | 2.176 | 0.381 |
Barevná sladěnost | 2.118 | 1.045 |
Čitelnost | 1.588 | 0.478 |
Zapamatovatelnost | 2.353 | 0.464 |
Celkový dojem | 2.412 | 0.595 |
3. Logo 3 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 2.824 | 1.204 |
Jasný význam a srozumitelnost | 2.765 | 1.239 |
Unikátnost (originalita) | 2.353 | 0.817 |
Informativnost (podpora obchodního záměru) | 2.941 | 1.114 |
Vhodnost pro daný účel | 2.882 | 1.398 |
Barevná sladěnost | 2.706 | 0.796 |
Čitelnost | 1.941 | 0.761 |
Zapamatovatelnost | 3.059 | 0.879 |
Celkový dojem | 3.059 | 1.232 |
4. Logo 4 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 2.824 | 1.675 |
Jasný význam a srozumitelnost | 2.706 | 1.972 |
Unikátnost (originalita) | 2.294 | 1.266 |
Informativnost (podpora obchodního záměru) | 2.353 | 1.405 |
Vhodnost pro daný účel | 2.471 | 0.955 |
Barevná sladěnost | 2.882 | 1.633 |
Čitelnost | 2.294 | 1.149 |
Zapamatovatelnost | 2.529 | 1.426 |
Celkový dojem | 2.824 | 1.675 |
5. Logo 5 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 2.235 | 0.415 |
Jasný význam a srozumitelnost | 1.882 | 0.692 |
Unikátnost (originalita) | 2.529 | 0.72 |
Informativnost (podpora obchodního záměru) | 2.176 | 0.498 |
Vhodnost pro daný účel | 2.118 | 0.692 |
Barevná sladěnost | 2.118 | 1.045 |
Čitelnost | 2 | 1.059 |
Zapamatovatelnost | 2.706 | 0.561 |
Celkový dojem | 2.176 | 0.616 |
6. Logo 6 - (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poutavost (líbivost) | 3.412 | 0.948 |
Jasný význam a srozumitelnost | 3.235 | 1.003 |
Unikátnost (originalita) | 3.647 | 1.17 |
Informativnost (podpora obchodního záměru) | 3.588 | 0.83 |
Vhodnost pro daný účel | 3.412 | 1.301 |
Barevná sladěnost | 2.941 | 0.997 |
Čitelnost | 2.882 | 1.28 |
Zapamatovatelnost | 3.353 | 0.934 |
Celkový dojem | 3.706 | 1.149 |
7. Vaše pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 11 | 64,71 % | 64,71 % |
muž | 6 | 35,29 % | 35,29 % |
8. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
27-49 | 10 | 58,82 % | 58,82 % |
18-26 | 5 | 29,41 % | 29,41 % |
50-68 | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.