Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR
Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Vajner |
---|---|
Šetření: | 04. 01. 2022 - 28. 02. 2022 |
Počet respondentů: | 330 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 18.58 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 75,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Jan Vajner a jsem studentem magisterského oboru Marketingová komunikace na Vysoké škole finanční a správní v Praze. Současně se studiem pracuji v automobilovém průmyslu. Téma elektromobility je velmi aktuální a vše nasvědčuje tomu, že tomu tak bude i v blízké budoucnosti. Z těchto dvou důvodu jsem se rozhodl psát diplomovou práci na téma Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR.
Dotazník je plně anonymní a finální výsledky Vám, v případě zájmu, mohou být zaslány na email.
Tímto bych Vás rád poprosil o vyplnění dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jak často využíváte automobil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denně → otázka č. 2, Občas → otázka č. 2, Nejezdím automobilem → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Denně | 179 | 54,24 % | 54,24 % |
Občas | 107 | 32,42 % | 32,42 % |
Nejezdím automobilem | 44 | 13,33 % | 13,33 % |
2. Kolik průměrně denně najedete kilometrů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 100 | 237 | 82,87 % | 71,82 % |
101 - 200 | 34 | 11,89 % | 10,3 % |
201 - 400 | 10 | 3,5 % | 3,03 % |
401 a více | 5 | 1,75 % | 1,52 % |
3. Jak vypadá Váš den za volantem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jezdím jak ve městě, tak po dálnici i okresních silnicích | 118 | 41,26 % | 35,76 % |
Jezdím ve městě a po okresních silnicích | 100 | 34,97 % | 30,3 % |
Jezdím převážně ve městě | 51 | 17,83 % | 15,45 % |
Jezdím převážně po dálnici | 17 | 5,94 % | 5,15 % |
4. Zajímáte se o elektromobilitu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 119 | 36,06 % | 36,06 % |
Spíše ne | 101 | 30,61 % | 30,61 % |
Ano | 67 | 20,3 % | 20,3 % |
Ne | 43 | 13,03 % | 13,03 % |
5. U kterého z typů automobilů si myslíte, že jsou nejlevnější pohonné hmoty na 100km v přepočtu na Kč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Elektromobil | 126 | 38,18 % | 38,18 % |
Hybridní vůz | 76 | 23,03 % | 23,03 % |
Nevím | 58 | 17,58 % | 17,58 % |
Vozidlo s dieselovým motorem | 52 | 15,76 % | 15,76 % |
Vozidlo s benzinovým motorem | 18 | 5,45 % | 5,45 % |
6. U kterého z typů automobilů si myslíte, že je nejdražší pravidelný servis?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vozidlo s dieselovým motorem | 105 | 31,82 % | 31,82 % |
Elektromobil | 88 | 26,67 % | 26,67 % |
Hybridní vůz | 59 | 17,88 % | 17,88 % |
Nevím | 43 | 13,03 % | 13,03 % |
Cena servisu je u všech typů stejná | 20 | 6,06 % | 6,06 % |
Vozidlo s benzinovým motorem | 15 | 4,55 % | 4,55 % |
7. Jaký by měl být dle Vašeho názoru minimální dojezd v kilometrech u plně nabitého elektrického vozu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
601 a více | 138 | 41,82 % | 41,82 % |
401 - 600 | 130 | 39,39 % | 39,39 % |
201 - 400 | 51 | 15,45 % | 15,45 % |
1 - 200 | 11 | 3,33 % | 3,33 % |
8. Kolik byste byl ochoten / byla ochotna si připlatit za elektromobil v porovnání s cenou stejného vozu se spalovacím motorem? (Například vlastníte vůz Škoda Octavia s dieselovým motorem, který stál 500.000 Kč. Za plně elektrický vůz Škoda Octavia ve stejné výbavě byste byl ochotný / byla ochotná zaplatit o 10% více, tedy 550.000 Kč.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0%, za elektromobil bych si nepřiplatil/a | 166 | 50,3 % | 50,3 % |
Maximálně o 15% více | 106 | 32,12 % | 32,12 % |
Maximálně o 30% více | 48 | 14,55 % | 14,55 % |
Maximálně o 50% více | 7 | 2,12 % | 2,12 % |
50% a více | 3 | 0,91 % | 0,91 % |
9. Koupil/a byste si elektromobil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Spíše ano → otázka č. 10, Spíše ne → otázka č. 12, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 113 | 34,24 % | 34,24 % |
Spíše ne | 89 | 26,97 % | 26,97 % |
Spíše ano | 71 | 21,52 % | 21,52 % |
Ano | 57 | 17,27 % | 17,27 % |
10. Jaké jsou hlavní důvody, proč byste si elektromobil zakoupil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ekologie vozu | 73 | 57,03 % | 22,12 % |
Náklady na provoz | 69 | 53,91 % | 20,91 % |
Parkování zdarma ve velkých městech | 56 | 43,75 % | 16,97 % |
Jsem technologický nadšenec | 47 | 36,72 % | 14,24 % |
Specifické dynamické vlastnosti (zrychlení vozu) | 35 | 27,34 % | 10,61 % |
Náklady na servis | 34 | 26,56 % | 10,3 % |
Společenská odpovědnost (car policy společnosti) | 23 | 17,97 % | 6,97 % |
Podpora v zaměstnání (např. nabíjení, servis, apod.) | 22 | 17,19 % | 6,67 % |
Možnost skladovat elektřinu v baterii vozu | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
za chvíli jiné ani nebudou | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
Zcela jednoduchá obsluha, teplotní komfort, bez starostí zda je motor zahřátý.Každý den mám plnou nádrž. Každá zásuvka je potencionalne mou benzínkou | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
nebude jiná možnost, pokud všechno zakážou | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
Elektro auta jsou pohodlná | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
Krátký dojezd do kanceláře = max. nevýhodné pro spalovací motory | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
Nezávislost na palivu | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
hlucnost, cistota, princip | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
podstatně menší emise ve městech | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
autem normálně nejezdím, ale když už bych si nějaký kupoval, tak elektromobil | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
kratke vzdalenosti, cesty po meste | 1 | 0,78 % | 0,3 % |
11. Koupil/a byste si elektromobil jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Druhé vozidlo v domácnosti | 79 | 61,72 % | 23,94 % |
Jediné vozidlo v domácnosti | 49 | 38,28 % | 14,85 % |
12. Jaké jsou hlavní důvody, proč byste si elektromobil nekoupil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dojezdová vzdálenost | 151 | 74,75 % | 45,76 % |
Vysoké pořizovací náklady | 147 | 72,77 % | 44,55 % |
Nabíjecí infrastruktura | 145 | 71,78 % | 43,94 % |
Doba nabíjení | 143 | 70,79 % | 43,33 % |
Ekologie baterie vozu | 120 | 59,41 % | 36,36 % |
Odpor vůči tlaku EU | 68 | 33,66 % | 20,61 % |
Náklady na provoz, respektive za nabíjení vozu | 46 | 22,77 % | 13,94 % |
Jsem konzervativní a nemám dostatek informací, je to na mě moc nový koncept | 15 | 7,43 % | 4,55 % |
jsem benzinovy silenec | 2 | 0,99 % | 0,61 % |
ani výroba elektřiny není zrovna ekologickou hitparádou | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Výroba elektromobilů znecistuje ovzduší víc než normálních vozů | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
nemám řidičský průkaz | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Nehodlám pořizovat žádné vozidlo, bydlím ve městě s kvalitní veřejnou dopravou. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
spalovací motor je spolehlivá, po všech směrech lepší technologie | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
životnost, drahá elektřina, ... | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Omezená životnost baterie/není možné ji opravit, v případě poruchy ji musím vyměnit | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Nemám garáž, kde bych jej nabíjel | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Auto je za 7 let na trhu téměř bezcenné kvůli vysokým nákladům na výměnu baterie. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Hlavně ten dojezd! | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Motor nebude hasitelný, při masovém vybití bateríí u aut např. na dálnici, by vznikla velmi náročná situace. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Elektřina zdražuje, eu vymejšlí grýndýl, auto na baterky je na baterky, nafta mi vydrží beze změny množství neomezeně dlouho, v zimní zácpě nemusím volit mezi umrznutím a odtahem, pro palivo si dojdu s kanystrem, spalovací motor má vždy dostatek výkonu, nejsem buzík co musí mít to co je zrovna in, za cenu nové baterie koupím dvě auta se spalovacím motorem, alektroshit nezvládne nájezd milion km, přehršel nespolehlivé elektroniky, můj WV B3 jezdí i na sojový olej z kauflandu... | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Elektrika se jen tváří jako ekologicky zdroj energii a její cena poraďte diametrálně nahoru. Provoz elektromobilů bude za pár let dražší než cena benzinu/ nafty | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
vodíkový pohon považuji za smysluplnější, nicméně elektromobilita je více protežována | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Vodík má větší potenciál | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Hořlavost baterie | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
zasraná životnost zasrané baterie ! | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Hlavně kvůli tzv. "ekologii" - pokud elektřina bude vyráběna při zpracování nerostných surovin, tak jsou ohledně ekologie el. automobily možná ještě horší | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Je to zcela nepraktické, naše země tomu není ani zdaleka přizpůsobená a v dohledné době ani nebude, bylo by vhodné zabývat se hlavními zdroji znečištění naší planety, což jistě není od automobilů - hledejme v prvé řadě hlavní zdroje příčiny, řešení automobilů je až téměř posledním problémem znečištění | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
je to celé nesmysl | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Délka nabíjení. Natankuju za 3 minuty a jedu 1000km. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
- slepá ulička ,maximálně tak rozvážet poštu a pod. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
potřebuji auto do terénu | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Elektromobil ma mnohem vetai uhlikovou stopu, nez benzi | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Hromadná dopravní nehoda v zimním období na dálnici spojená s mnoha hodinovým čekáním. Co když se vybije baterie? | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
zvuk benzinového motoru a výfuku | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Velmi nejistá budoucnost elektromobilů - omezující se zdroje pro výrobu elektřiny (zákaz uhlí, jádra atd.) | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Nedovedu si představit, že elektrické sítě ještě mají možnost nabíjet všem auta. A rychlost, jakou je to prosazováno, mi přijde zvláštní. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Životnost baterie | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
ví, se jak se baterie budou likvidovat? | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
elektromobil má být jen auto v carsharingu, nikoliv "vlastní" | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Protože Diesel a uhlí je na topení a elektřina na svícení. Hotovo. Stejně, jako nechci jezdit parním automobilem, a vím proč, nechci elektromobil, a vím proč - takové auto mne nebaví. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Budoucí náklady na provoz, ne aktuální. Jestl ise cena zvýší pouze 2x v následujících letech budeme rádi | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Elektromobilita v podobě baterií je blbost. Elektromobilita v podobě vodíkových článků je budoucnost... Tankujete vodu. A nemusíte dobíjet | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Dokud budou dotace na provoz i pořízení, tak si elektroauto popřizují pouze pokrytci. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Jsem milovník spalovacích motorů a na elektromobil nemám dostačující finance. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
U nových technologií chci hlavně to, aby byly lepší než technologie staré. To se u elektromobilů zatím nestalo. Jsou příliš těžké, mají malý dojezd, nabíjí se dlouho a jsou příliš drahé. A ani to dobíjení by nebylo tak levné, kdyby nebyly elektromobily zvýhodňovány politiky. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Pro dopravu mi stačí hromadná doprava a kolo. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Ty vole, sešlápnout pedál a slyšet ty koně pod kapotou, to je hned po vystříkání se holce na kozy to nejlepší, co může bejt! Elektromobily jsou pro buzeranty a nýmandy. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Neschopnost suplovat zvuk sportovních vozů se spalovacím motorem | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
bydlím na sídlišti v paneláku, nemám, kde nabíjet | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Někdy jedu mimo město na vzdálenost 700-800 kmkm | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
13. Co by Vás přimělo ke koupi elektromobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nižší pořizovací cena | 93 | 46,04 % | 28,18 % |
Delší dojezd | 90 | 44,55 % | 27,27 % |
Rychlejší nabíjení | 77 | 38,12 % | 23,33 % |
Více nabíjecích míst | 73 | 36,14 % | 22,12 % |
Nic | 65 | 32,18 % | 19,7 % |
Finanční podpora od státu / zaměstnavatele | 53 | 26,24 % | 16,06 % |
Legislativní důvody | 28 | 13,86 % | 8,48 % |
Nutnost převážet materiál, zhoršení kvality veřejné dopravy | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Jistota, že baterie vydrží alespoň 20 let/ 500 000km | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Nizká cena výměny baterie. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
možnost ekologické likvidace baterii | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Nižší pořizovací cena než jiné pohony. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Konkurenceschopnost jiným typům dopravy BEZ DOTACÍ. (Nízké pořizovací cáklady, levný provoz, rozumná cena i za ojetý vůz, mnohem vyšší životnost baterie) | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Že by cena vozu byla splatná po teprve po ujetí 250tkm. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Ekologicka vyroba baterii a elektriny. Nizsi cena baterii a jejich vetsi zivtonost. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
větší ekologičnost vozů - viz spotřeba | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
kdyby to bylo actually zjevně lepší, než benziňák | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
design | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Spojení s vodíkovým motorem | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Koupil bych si až auta se spal. motory budou zakázány | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Nižší zátěž životního prostředí | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Nikdy si nekoupím nic podobného. Cokolv vyšlo z mozku zelených ekoteroristů je zlo a peklo | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
až na trhu uvidím elektromobil který by mi vyhovoval tak si ho koupím. Ale zatím není ani trochu konkurence schopný s ostatními vozy. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Že to opravdu bude po všech stránkách bezpečné. Od výroby přes provoz po likvodaci. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
parkovani v modre lajne | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Pokud chtějí vytěsnit spalovací motory, ať zruší také lodě a letadla, plus ať dávají plné dotace na tyto nesmysly- a to říkám jako zarytý ekolog... | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Vysoká životnost vozu v kombinaci s nižší pořizovací cenou a slusnym odjezdem za každého počasí (i v - 20)i při vysoké rychlosti. .. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Vodíkové palivové články, adekvátní cena. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Až budou lehčí, levnější a s delším dojezdem než můj současný benzinový automobil. | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Donucen | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Až budou elektromobily adekvátní náhradou za auta se spalovacího motory a bude možné je pořídit za stejné ceny. Tedy až bude stejný dojezd, nabití za 5 minut do plna, připravena infrastruktura na dobíjení, atd | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
Pouštění sportovního zvuku z reproduktorů | 1 | 0,5 % | 0,3 % |
14. Koupil/a byste si alespoň hybridní vůz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 16, Nevím → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 81 | 40,1 % | 24,55 % |
Nevím | 62 | 30,69 % | 18,79 % |
Ne | 59 | 29,21 % | 17,88 % |
15. Z jakého důvodu byste si koupil/a hybridní vůz?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
. | 2 | 2,5 % | 0,61 % |
pokud by byla volba mezi hybridem a elektromobilem, je hybryd jasná volba. Umí si dobít baterii i bez nutnosti nabíjet, ve městě může být bezemisní, ale zároveň člověk není limitován při jízdě mimo město nebo na delší vzdálenost | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
Jezdím třetinu tras ve městě tam by se mi hodila jízda na elektřinu, vzhledem k nižším provozním nákladům. | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
Přijde mi to jako dobrý kompromis mezi klasikou a elektro | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
elektro používá jen omezene, je to vlastně auto s normálním motorem | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
Pokud by to bylo nutné | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
prověřená technologie | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
flexibilita | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
Zlepšení agility vozu spojením elektropohonu a spalovacího motoru | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
kompromis | 1 | 1,25 % | 0,3 % |
ostatní odpovědi | 69 | 86,25 % | 20,91 % |
16. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 205 | 62,12 % | 62,12 % |
Žena | 125 | 37,88 % | 37,88 % |
17. Prosím, zaškrtněte věkovou kategorii, do které spadáte.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 35 | 132 | 40 % | 40 % |
25 a méně | 71 | 21,52 % | 21,52 % |
36 - 45 | 56 | 16,97 % | 16,97 % |
46 - 60 | 56 | 16,97 % | 16,97 % |
61 a více | 15 | 4,55 % | 4,55 % |
18. Z jakého kraje pocházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha / Středočeský kraj | 165 | 50 % | 50 % |
Plzeňský kraj | 32 | 9,7 % | 9,7 % |
Moravskoslezský kraj | 25 | 7,58 % | 7,58 % |
Ústecký kraj | 17 | 5,15 % | 5,15 % |
Jihomoravský kraj | 14 | 4,24 % | 4,24 % |
Olomoucký kraj | 12 | 3,64 % | 3,64 % |
Královéhradecký kraj | 12 | 3,64 % | 3,64 % |
kraj Vysočina | 11 | 3,33 % | 3,33 % |
Jihočeský kraj | 10 | 3,03 % | 3,03 % |
Zlínský kraj | 10 | 3,03 % | 3,03 % |
Pardubický kraj | 9 | 2,73 % | 2,73 % |
Liberecký kraj | 7 | 2,12 % | 2,12 % |
Karlovarský kraj | 6 | 1,82 % | 1,82 % |
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské magisterské (Mgr., Ing., JUDr., MUDr., PhDr., apod.) | 123 | 37,27 % | 37,27 % |
Středoškolské s maturitou | 119 | 36,06 % | 36,06 % |
Vysokoškolské bakalářské (Bc.) | 35 | 10,61 % | 10,61 % |
Vyučený bez maturity | 16 | 4,85 % | 4,85 % |
Vyšší odborné | 12 | 3,64 % | 3,64 % |
Vysokoškolské (Ph.D., Doc., prof.) | 11 | 3,33 % | 3,33 % |
Základní | 10 | 3,03 % | 3,03 % |
Středoškolské bez maturity | 3 | 0,91 % | 0,91 % |
Vyučený s maturitou | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
20. V jaké oboru pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
IT | 56 | 17,02 % | 16,97 % |
Administrativní a ekonomické práce | 52 | 15,81 % | 15,76 % |
Nezaměstnaný / V důchodu / Student denního studia | 41 | 12,46 % | 12,42 % |
Automobilový průmysl | 29 | 8,81 % | 8,79 % |
Strojírenství | 27 | 8,21 % | 8,18 % |
Zdravotnictví | 20 | 6,08 % | 6,06 % |
Školství | 19 | 5,78 % | 5,76 % |
Přepravní a logistické služby | 19 | 5,78 % | 5,76 % |
Státní správa | 16 | 4,86 % | 4,85 % |
Stavebnictví | 16 | 4,86 % | 4,85 % |
Cestovní ruch | 11 | 3,34 % | 3,33 % |
Zemědělské práce | 7 | 2,13 % | 2,12 % |
Sociální péče | 7 | 2,13 % | 2,12 % |
obchod | 6 | 1,82 % | 1,82 % |
Nemovitosti | 6 | 1,82 % | 1,82 % |
Finance | 3 | 0,91 % | 0,91 % |
Marketing | 3 | 0,91 % | 0,91 % |
student | 2 | 0,61 % | 0,61 % |
Potravinářství | 2 | 0,61 % | 0,61 % |
Rodičovská dovolená | 2 | 0,61 % | 0,61 % |
Vyzkum | 2 | 0,61 % | 0,61 % |
Energetika | 2 | 0,61 % | 0,61 % |
Pro nemoc a neschopnost lékařů stanovit diagnózu mám prázdniny (zdravotní si platím z našetřených peněz) | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Firemní vzdělávání | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Věda, výzkum a vývoj | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
nezisková organizace | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Elektrotechnik | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
doktorské studium | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
obnovitelne zdroje | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Produkce a event management | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Služby | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
elektro | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
gastro | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Potraviny | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Pojišťovnictví | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Letecký průmysl | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Elektrotechnika | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
OSVČ | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
E-commerce | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
studuju | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
OSVČ servisní technik | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
+Výzkum, vývoj | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Farmaceutický průmysl | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Potravinářsky průmysl | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Bankovnictvi | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Hraju Wotko | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Kulturní sektor | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Reklama | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Číšník | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Hokynář - zelinář. | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Letecký technik | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Právo | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Dopravní výzkum | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
kultura | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Armáda ČR | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Voják z povolání | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Farmacie | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Bezpečnostní služba | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
. | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
Mateřská dovolená | 1 | 0,3 % | 0,3 % |
21. Jakou pracovní pozici zastupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 171 | 51,82 % | 51,82 % |
Střední management | 54 | 16,36 % | 16,36 % |
Student | 41 | 12,42 % | 12,42 % |
Podnikatel / OSVČ | 38 | 11,52 % | 11,52 % |
Nezaměstnaný / V důchodu / Student denního studia | 27 | 8,18 % | 8,18 % |
Majitel | 20 | 6,06 % | 6,06 % |
Top management | 18 | 5,45 % | 5,45 % |
22. Jaká je výše Vaší hrubé měsíční mzdy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 30 tisíc kč | 116 | 35,15 % | 35,15 % |
31 - 50 tisíc kč | 101 | 30,61 % | 30,61 % |
51 - 100 tisíc kč | 84 | 25,45 % | 25,45 % |
101 tisíc kč a více | 29 | 8,79 % | 8,79 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.