Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, otevřeli jste dotazník k diplomové práci o eGovernmentu. Jeho cílem je zjistit postoje lidí k digitalizaci veřejné správy v ČR. Z výsledků bude možno zjistit jak je digitalizace veřejné správy vnímána. Údaje jsou použity pro statistické účely. Doba vyplnění je okolo 15 minut.
Odpovědi respondentů
1. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
29 - 39
120
32,52 %
32,52 %
22 - 28
71
19,24 %
19,24 %
40 - 49
62
16,8 %
16,8 %
50 - 59
50
13,55 %
13,55 %
60 a více
41
11,11 %
11,11 %
16 - 21
24
6,5 %
6,5 %
Do 15 let
1
0,27 %
0,27 %
2. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
238
64,5 %
64,5 %
Muž
131
35,5 %
35,5 %
3. Rodinný stav
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Svobodný
172
46,61 %
46,61 %
Ženatý/Vdaná
159
43,09 %
43,09 %
Rozvedený
32
8,67 %
8,67 %
Vdovec / Vdova
6
1,63 %
1,63 %
4. Dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské vzdělání
195
52,85 %
52,85 %
Střední s maturitou
138
37,4 %
37,4 %
Střední s výučním listem
25
6,78 %
6,78 %
Základní vzdělání
11
2,98 %
2,98 %
5. Čistý měsíční příjem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 001 - 30 000
113
30,62 %
30,62 %
10 001 - 20 000
106
28,73 %
28,73 %
0 - 10 000
57
15,45 %
15,45 %
30 001 - 40 000
55
14,91 %
14,91 %
40 001 - 50 000
17
4,61 %
4,61 %
50 001 - 60 000
12
3,25 %
3,25 %
Více než 60 001
9
2,44 %
2,44 %
6. Sektor zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Služby (zdravotnictví, cestovní ruch, finance, poradenství, obchod... )
228
61,79 %
61,79 %
Výroba a průmysl (automobilní, chemický, stavebnictví, spotřební... )
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 20 minut
114
34,23 %
30,89 %
Do 10 minut
90
27,03 %
24,39 %
Do 30 minut
81
24,32 %
21,95 %
Do 45 minut
25
7,51 %
6,78 %
Do 60 minut
19
5,71 %
5,15 %
Více než hodinu
4
1,2 %
1,08 %
12. Jak kombinujete práci a návštěvy úřadu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Musím jít před a nebo po práci
165
49,7 %
44,72 %
Můžu odejít z práce a navštívit úřad
108
32,53 %
29,27 %
Využívám digitálních služeb
26
7,83 %
7,05 %
Beru si dovolenou
24
7,23 %
6,5 %
Nechodím na úřady
9
2,71 %
2,44 %
13. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů které navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dá se vše stíhat
128
38,55 %
34,69 %
Mohli by být lepší
94
28,31 %
25,47 %
Ano
57
17,17 %
15,45 %
Je mi to jedno
30
9,04 %
8,13 %
Ne
23
6,93 %
6,23 %
14. Využíváte možnosti rezervovat se předem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
171
51,51 %
46,34 %
Ano
161
48,49 %
43,63 %
15. Jakou dobu typicky strávíte na úřadě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 - 20 minut
115
34,64 %
31,17 %
20 - 30 minut
108
32,53 %
29,27 %
30 - 45 minut
42
12,65 %
11,38 %
Méně než 10 minut
28
8,43 %
7,59 %
45 - 60 minut
25
7,53 %
6,78 %
Déle než hodinu
13
3,92 %
3,52 %
Nechodím na úřady
1
0,3 %
0,27 %
16. Jakou část času na úřadě strávíte čekáním
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Čekání je minimální
79
23,8 %
21,41 %
Většinu času tvoří čekání
76
22,89 %
20,6 %
Čekám maximálně polovinu času
75
22,59 %
20,33 %
Čekám maximálně čtvrtinu času
70
21,08 %
18,97 %
Čekání je výrazně delší než samotné zařizování s úředníkem
32
9,64 %
8,67 %
17. Čas strávený na internetu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 5 hodin denně
138
37,4 %
37,4 %
do 3 hodin denně
81
21,95 %
21,95 %
do 4 hodin denně
70
18,97 %
18,97 %
do 2 hodin denně
55
14,91 %
14,91 %
do 1 hodin denně
24
6,5 %
6,5 %
0 hodin denně
1
0,27 %
0,27 %
18. Které z internetových služeb využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyhledávání (Seznam, Google... )
360
97,56 %
97,56 %
Internetové bankovnictví
338
91,6 %
91,6 %
Komunikace (videohovory, email, zprávy... )
322
87,26 %
87,26 %
Online nákupy
307
83,2 %
83,2 %
Sociální sítě
296
80,22 %
80,22 %
Video na vyžádání (Netflix, YouTube... )
210
56,91 %
56,91 %
eGovernment (digitální veřejná správa)
75
20,33 %
20,33 %
19. Na jakém zařízení využíváte internet
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Telefon
290
78,59 %
78,59 %
Notebook
289
78,32 %
78,32 %
Stolní počítač
180
48,78 %
48,78 %
Tablet
74
20,05 %
20,05 %
20. V porovnání s ostatními zeměmi EU, kam si myslíte že se řadí úroveň digitálních veřejných služeb v ČR
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Podprůměr
167
45,26 %
45,26 %
Průměr
153
41,46 %
41,46 %
Mezi nejhorší
24
6,5 %
6,5 %
Nadprůměr
22
5,96 %
5,96 %
Ke špičce
3
0,81 %
0,81 %
21. Jakých služeb digitální veřejné správy jste využili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Získání informací z internetových stránek úřadů
292
79,13 %
79,13 %
Získání informací z registrů (katastr, firmy, živnostníci... )
250
67,75 %
67,75 %
Komunikace emailem s úřady
195
52,85 %
52,85 %
Datové schránky
80
21,68 %
21,68 %
Czech Point (online)
50
13,55 %
13,55 %
Nepoužil jsem žádné
34
9,21 %
9,21 %
Digitální identita (eObčanka)
17
4,61 %
4,61 %
22. Byly byste si ochotni vytvořit účet na stránkách veřejné správy, aby jste mohli využívat veřejných služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Záleží na četnosti využívání služeb a náročnosti vytvoření účtu
181
49,05 %
49,05 %
Ano
153
41,46 %
41,46 %
Ne
35
9,49 %
9,49 %
23. Odradila by Vás od založení takovéhoto účtu potřeba dvoufaktorového ověřování (například pomocí SMS zprávy, eObčanky, elektronického klíče apod.).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
305
82,66 %
82,66 %
Ano
64
17,34 %
17,34 %
24. V některých zemích je možné přihlašovat se ke službám veřejné správy pomocí stejných účtů, kterými se přihlašuje do internetového bankovnictví (takže není třeba tvořit nový účet, ale účty spravují banky). Chtěli byste tuto možnost i v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale pouze v případě že je zajištěna bezpečnost mých údajů
134
36,31 %
36,31 %
Nechci, aby soukromé společnosti spravovali mé údaje
93
25,2 %
25,2 %
Ne
65
17,62 %
17,62 %
Raději eObčanku
43
11,65 %
11,65 %
Ano
34
9,21 %
9,21 %
25. Které z následujících věcí jste ochotni poskytnout při registraci k eGovernment službám?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jméno a příjmení
339
91,87 %
91,87 %
Emailovou adresu
330
89,43 %
89,43 %
Adresu
281
76,15 %
76,15 %
Telefonní číslo
253
68,56 %
68,56 %
Vlastnoruční podpis
135
36,59 %
36,59 %
Otisk prstu
76
20,6 %
20,6 %
Další biometrické údaje (sken oční duhovky, sken obličeje...)
30
8,13 %
8,13 %
Žádné z uvedených
21
5,69 %
5,69 %
26. Jak byste raději vyřizovali úřední záležitosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Převážně online
172
46,61 %
46,61 %
Online
54
14,63 %
14,63 %
Osobně na úřadě
50
13,55 %
13,55 %
Převážně na úřadě
47
12,74 %
12,74 %
Je mi to jedno
46
12,47 %
12,47 %
27. Viděli jste nějakou reklamu na digitální veřejné služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
329
89,16 %
89,16 %
Ano
40
10,84 %
10,84 %
1 - ne, 10 - ano
28. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
172
46,61 %
46,61 %
Spíše ne
101
27,37 %
27,37 %
Ano
54
14,63 %
14,63 %
Ne
19
5,15 %
5,15 %
Rozhodně ano
11
2,98 %
2,98 %
Rozhodně ne
6
1,63 %
1,63 %
Převážně ano
3
0,81 %
0,81 %
4
1
0,27 %
0,27 %
Určitě ano
1
0,27 %
0,27 %
Určitě ne
1
0,27 %
0,27 %
1 - Chodil bych na úřady, 10 - Řešil bych vše přes internet
29. V případě, že by služby na úřadech a služby digitální veřejné správy měli srovnatelnou kvalitu a možnosti:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Řešil bych spíše přes internet
108
29,27 %
29,27 %
Řešil bych převážně přes internet
99
26,83 %
26,83 %
Řešil bych vše přes internet
81
21,95 %
21,95 %
Chodil bych spíše na úřady
37
10,03 %
10,03 %
Chodil bych převážně na úřady
27
7,32 %
7,32 %
Chodil bych pouze na úřady
16
4,34 %
4,34 %
9
1
0,27 %
0,27 %
1 - ne, 10 - ano
30. Jste spokojeni s tempem, kterým se digitální veřejná správa rozvíjí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
156
42,28 %
42,28 %
Spíše ano
95
25,75 %
25,75 %
Rozhodně ne
56
15,18 %
15,18 %
Ne
42
11,38 %
11,38 %
Ano
14
3,79 %
3,79 %
Určitě ne
2
0,54 %
0,54 %
Převážně ano
2
0,54 %
0,54 %
7
1
0,27 %
0,27 %
Převážně ne
1
0,27 %
0,27 %
1 - ne, 10 - ano
31. Jste spokojeni s úrovní digitální veřejné správy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
140
41,3 %
37,94 %
Spíše ano
85
25,07 %
23,04 %
Ne
52
15,34 %
14,09 %
Rozhodně ne
51
15,04 %
13,82 %
Ano
6
1,77 %
1,63 %
4
1
0,29 %
0,27 %
Převážně ne
1
0,29 %
0,27 %
Určitě ano
1
0,29 %
0,27 %
Převážně ano
1
0,29 %
0,27 %
Rozhodně ano
1
0,29 %
0,27 %
32. Převažují podle Vás výhody digitalizace veřejné správy nad jejími nevýhodami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
173
46,88 %
46,88 %
Ano
86
23,31 %
23,31 %
Neví se
49
13,28 %
13,28 %
Spíše ne
31
8,4 %
8,4 %
Ne
30
8,13 %
8,13 %
1 - ne, 10 - ano
33. Uvítali byste změnu v tom, jak veřejná správa funguje pro Vás?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
151
40,92 %
40,92 %
Rozhodně ano
83
22,49 %
22,49 %
Ano
81
21,95 %
21,95 %
Spíše ne
34
9,21 %
9,21 %
Ne
14
3,79 %
3,79 %
7
1
0,27 %
0,27 %
Převážně ano
1
0,27 %
0,27 %
Určitě ne
1
0,27 %
0,27 %
Určitě ano
1
0,27 %
0,27 %
Převážně ne
1
0,27 %
0,27 %
Rozhodně ne
1
0,27 %
0,27 %
1 - není, 10 - velmi důležitá
34. Je digitalizace veřejné správy důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rozhodně ano
133
36,04 %
36,04 %
Spíše ano
97
26,29 %
26,29 %
Ano
97
26,29 %
26,29 %
Spíše ne
25
6,78 %
6,78 %
Ne
5
1,36 %
1,36 %
Určitě ano
4
1,08 %
1,08 %
Rozhodně ne
4
1,08 %
1,08 %
7
1
0,27 %
0,27 %
Převážně ne
1
0,27 %
0,27 %
Určitě ne
1
0,27 %
0,27 %
Převážně ano
1
0,27 %
0,27 %
1 - nevěřím, 10 - věřím
35. Digitální veřejné služby budou zpracovávat vaše osobní údaje. Vždy zde existuje riziko, že dojde k únikům osobních dat. Věříte, že je veřejná správa schopna zajistit bezpečnost Vašich dat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše věřím
147
39,84 %
39,84 %
Spíše nevěřím
93
25,2 %
25,2 %
Věřím
61
16,53 %
16,53 %
Nevěřím
35
9,49 %
9,49 %
Rozhodně nevěřím
18
4,88 %
4,88 %
Rozhodně věřím
9
2,44 %
2,44 %
Určitě nevěřím
2
0,54 %
0,54 %
Převážně věřím
2
0,54 %
0,54 %
7
1
0,27 %
0,27 %
Převážně nevěřím
1
0,27 %
0,27 %
1 - ne, 10 - ano
36. Povede digitalizace veřejné správy k většímu dozoru nad aktivitami občanů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
130
35,23 %
35,23 %
Spíše ne
97
26,29 %
26,29 %
Ano
57
15,45 %
15,45 %
Rozhodně ano
51
13,82 %
13,82 %
Ne
20
5,42 %
5,42 %
Rozhodně ne
6
1,63 %
1,63 %
Převážně ano
5
1,36 %
1,36 %
Určitě ano
2
0,54 %
0,54 %
7
1
0,27 %
0,27 %
1 - ne, 10 - ano
37. Může digitalizace veřejné správy umožnit větší zapojení občanů do politického procesu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
118
31,98 %
31,98 %
Spíše ano
97
26,29 %
26,29 %
Ano
65
17,62 %
17,62 %
Ne
42
11,38 %
11,38 %
Rozhodně ano
27
7,32 %
7,32 %
Rozhodně ne
13
3,52 %
3,52 %
Převážně ano
2
0,54 %
0,54 %
Určitě ne
2
0,54 %
0,54 %
7
1
0,27 %
0,27 %
Převážně ne
1
0,27 %
0,27 %
Určitě ano
1
0,27 %
0,27 %
38. Zapojili byste se do politického procesu, jestli by měl formu např. internetové diskuze o obecním problému, který se Vás týká?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano zapojil bych se, ale spíše formou sdílení a "lajkování" komentářů, se kterými souhlasím
108
29,27 %
29,27 %
Ano, sdílel bych své názory
100
27,1 %
27,1 %
Ano, je to jediný způsob jak se zapojit vzhledem k ostatním povinnostem
83
22,49 %
22,49 %
Nezapojil bych se
78
21,14 %
21,14 %
39. Jestli by šlo volit přes internet
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Volil bych stejně často
216
58,54 %
58,54 %
Volil bych častěji
110
29,81 %
29,81 %
Služby bych nevyužíval
43
11,65 %
11,65 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 001 - 60 000 na otázku 5. Čistý měsíční příjem
3. Rodinný stav
odpověď Svobodný:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 - 21 na otázku 1. Věková kategorie
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní vzdělání na otázku 4. Dosažené vzdělání
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 6. Sektor zaměstnání
6. Sektor zaměstnání
odpověď Student:
8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 7. Velikost pracovního úvazku
7. Velikost pracovního úvazku
odpověď Bez pracovního úvazku:
7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezaměstnaný na otázku 6. Sektor zaměstnání
odpověď Student:
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní vzdělání na otázku 4. Dosažené vzdělání
13. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů které navštěvujete?
odpověď Ano:
6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 28. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů?
16. Jakou část času na úřadě strávíte čekáním
odpověď Čekání je minimální:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 28. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů?
26. Jak byste raději vyřizovali úřední záležitosti?
odpověď Osobně na úřadě:
7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodil bych pouze na úřady na otázku 29. V případě, že by služby na úřadech a služby digitální veřejné správy měli srovnatelnou kvalitu a možnosti:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Věková kategorie
2. Pohlaví
3. Rodinný stav
4. Dosažené vzdělání
5. Čistý měsíční příjem
6. Sektor zaměstnání
7. Velikost pracovního úvazku
8. Doba cesty do práce / školy
9. Obecní úřad v místě Vašeho bydliště je
10. Kolikrát za rok navštívíte úřady
11. Jak dlouho Vám trvá průměrně cesta na úřad?
12. Jak kombinujete práci a návštěvy úřadu?
13. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů které navštěvujete?
14. Využíváte možnosti rezervovat se předem
15. Jakou dobu typicky strávíte na úřadě?
16. Jakou část času na úřadě strávíte čekáním
17. Čas strávený na internetu
18. Které z internetových služeb využíváte?
19. Na jakém zařízení využíváte internet
20. V porovnání s ostatními zeměmi EU, kam si myslíte že se řadí úroveň digitálních veřejných služeb v ČR
21. Jakých služeb digitální veřejné správy jste využili?
22. Byly byste si ochotni vytvořit účet na stránkách veřejné správy, aby jste mohli využívat veřejných služeb?
23. Odradila by Vás od založení takovéhoto účtu potřeba dvoufaktorového ověřování (například pomocí SMS zprávy, eObčanky, elektronického klíče apod.).
24. V některých zemích je možné přihlašovat se ke službám veřejné správy pomocí stejných účtů, kterými se přihlašuje do internetového bankovnictví (takže není třeba tvořit nový účet, ale účty spravují banky). Chtěli byste tuto možnost i v ČR?
25. Které z následujících věcí jste ochotni poskytnout při registraci k eGovernment službám?
26. Jak byste raději vyřizovali úřední záležitosti?
27. Viděli jste nějakou reklamu na digitální veřejné služby?
28. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů?
29. V případě, že by služby na úřadech a služby digitální veřejné správy měli srovnatelnou kvalitu a možnosti:
30. Jste spokojeni s tempem, kterým se digitální veřejná správa rozvíjí?
31. Jste spokojeni s úrovní digitální veřejné správy?
32. Převažují podle Vás výhody digitalizace veřejné správy nad jejími nevýhodami?
33. Uvítali byste změnu v tom, jak veřejná správa funguje pro Vás?
34. Je digitalizace veřejné správy důležitá?
35. Digitální veřejné služby budou zpracovávat vaše osobní údaje. Vždy zde existuje riziko, že dojde k únikům osobních dat. Věříte, že je veřejná správa schopna zajistit bezpečnost Vašich dat?
36. Povede digitalizace veřejné správy k většímu dozoru nad aktivitami občanů?
37. Může digitalizace veřejné správy umožnit větší zapojení občanů do politického procesu?
38. Zapojili byste se do politického procesu, jestli by měl formu např. internetové diskuze o obecním problému, který se Vás týká?
39. Jestli by šlo volit přes internet
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Věková kategorie
2. Pohlaví
3. Rodinný stav
4. Dosažené vzdělání
5. Čistý měsíční příjem
6. Sektor zaměstnání
7. Velikost pracovního úvazku
8. Doba cesty do práce / školy
9. Obecní úřad v místě Vašeho bydliště je
10. Kolikrát za rok navštívíte úřady
11. Jak dlouho Vám trvá průměrně cesta na úřad?
12. Jak kombinujete práci a návštěvy úřadu?
13. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů které navštěvujete?
14. Využíváte možnosti rezervovat se předem
15. Jakou dobu typicky strávíte na úřadě?
16. Jakou část času na úřadě strávíte čekáním
17. Čas strávený na internetu
18. Které z internetových služeb využíváte?
19. Na jakém zařízení využíváte internet
20. V porovnání s ostatními zeměmi EU, kam si myslíte že se řadí úroveň digitálních veřejných služeb v ČR
21. Jakých služeb digitální veřejné správy jste využili?
22. Byly byste si ochotni vytvořit účet na stránkách veřejné správy, aby jste mohli využívat veřejných služeb?
23. Odradila by Vás od založení takovéhoto účtu potřeba dvoufaktorového ověřování (například pomocí SMS zprávy, eObčanky, elektronického klíče apod.).
24. V některých zemích je možné přihlašovat se ke službám veřejné správy pomocí stejných účtů, kterými se přihlašuje do internetového bankovnictví (takže není třeba tvořit nový účet, ale účty spravují banky). Chtěli byste tuto možnost i v ČR?
25. Které z následujících věcí jste ochotni poskytnout při registraci k eGovernment službám?
26. Jak byste raději vyřizovali úřední záležitosti?
27. Viděli jste nějakou reklamu na digitální veřejné služby?
28. Jste spokojeni s úředními hodinami úřadů?
29. V případě, že by služby na úřadech a služby digitální veřejné správy měli srovnatelnou kvalitu a možnosti:
30. Jste spokojeni s tempem, kterým se digitální veřejná správa rozvíjí?
31. Jste spokojeni s úrovní digitální veřejné správy?
32. Převažují podle Vás výhody digitalizace veřejné správy nad jejími nevýhodami?
33. Uvítali byste změnu v tom, jak veřejná správa funguje pro Vás?
34. Je digitalizace veřejné správy důležitá?
35. Digitální veřejné služby budou zpracovávat vaše osobní údaje. Vždy zde existuje riziko, že dojde k únikům osobních dat. Věříte, že je veřejná správa schopna zajistit bezpečnost Vašich dat?
36. Povede digitalizace veřejné správy k většímu dozoru nad aktivitami občanů?
37. Může digitalizace veřejné správy umožnit větší zapojení občanů do politického procesu?
38. Zapojili byste se do politického procesu, jestli by měl formu např. internetové diskuze o obecním problému, který se Vás týká?
39. Jestli by šlo volit přes internet
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.