Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoje spotřebitelů ke značkám piv na českém trhu

Postoje spotřebitelů ke značkám piv na českém trhu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Dvořák
Šetření:08. 03. 2019 - 22. 03. 2019
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:85,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

 

Jsem studentem druhého ročníku navazujícího magisterského studia oboru Podniková ekonomika a management na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné – Slezská Univerzita a dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který mi poslouží jako zdroj informací pro vypracování diplomové práce, kde zjišťuji Vaše postoje k pivu na českém trhu. Rád bych znal právě Váš názor, který mi pomůže najít případné nedostatky u tohoto typu zboží.

 

Dotazník je anonymní a Vaše názory budou využity pouze pro potřeby diplomové práce. Děkuji Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku.

 

Student Obchodně podnikatelské fakulty 

Bc. Aleš Dvořák

Odpovědi respondentů

1. Jste starší 18 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20599,51 %99,51 %  
NE10,49 %0,49 %  

Graf

2. Nakupujete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17685,44 %85,44 %  
Ne3014,56 %14,56 %  

Graf

3. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16791,26 %81,07 %  
Ne168,74 %7,77 %  

Graf

4. Jak často pijete pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x týdně6842,5 %33,01 %  
Více krát do týdne4628,75 %22,33 %  
1x do týdne3723,13 %17,96 %  
Denně95,63 %4,37 %  

Graf

5. Při jaké příležitosti pijete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posezení s přáteli11673,42 %56,31 %  
hospoda/ restaurace9560,13 %46,12 %  
doma (u TV, k jídlu)6742,41 %32,52 %  
oslava5333,54 %25,73 %  
koncert, festival4729,75 %22,82 %  
sportovní událost2113,29 %10,19 %  
U souseda Aleše Dvořáka každé liché úterý, a pak samozřejmě každý den v týdnu10,63 %0,49 %  
V létě jedno pivo v horkem dni na schlazeni (u vody popr zastávka na kole k obědu)10,63 %0,49 %  
u PC10,63 %0,49 %  
kdykoliv10,63 %0,49 %  
vše vyjmenované10,63 %0,49 %  
Jakékoliv (fakt), nemusí být žádná příležitost, jde o to spíš že mi pivo jenom zřídka chutná 10,63 %0,49 %  
Kdy se dá.10,63 %0,49 %  

Graf

6. Kde nejčastěji kupujete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket / hypermarket13476,57 %65,05 %  
Hospoda / Restaurace12873,14 %62,14 %  
Místní potraviny2011,43 %9,71 %  
Velkoobchod52,86 %2,43 %  
.10,57 %0,49 %  
Sklizeno, obchody s lokálními pivy10,57 %0,49 %  
Rohlík a specializované prodejny10,57 %0,49 %  
internet10,57 %0,49 %  

Graf

7. Jaký typ balení piva kupujete nejčastěji? (lze uvést max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čepované12068,57 %58,25 %  
v láhvi10962,29 %52,91 %  
v plechovce5531,43 %26,7 %  
v plastu84,57 %3,88 %  
Sud10,57 %0,49 %  

Graf

8. Jaký typ piva preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlé 12°8548,57 %41,26 %  
Světlé 11°5330,29 %25,73 %  
Ochucené (alkoholické i nealkoholické)4425,14 %21,36 %  
Světlé 10°4224 %20,39 %  
Speciální vícestupňové3117,71 %15,05 %  
Tmavé pivo2413,71 %11,65 %  
Nealkoholické pivo1810,29 %8,74 %  
Nefiltrované10,57 %0,49 %  
Krémové s lavinovým efektem10,57 %0,49 %  
Nefiltrovane někdy. 10,57 %0,49 %  
pokazde jinak, krome ochucenych a nealko to mam fakt vyrovnane10,57 %0,49 %  
řezané10,57 %0,49 %  
glutenfree - moc na výběr není :-(10,57 %0,49 %  

Graf

9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50 Kč7542,86 %36,41 %  
51 – 100 Kč4224 %20,39 %  
201 – 300 Kč2212,57 %10,68 %  
101 – 200 Kč179,71 %8,25 %  
301 – 500 Kč126,86 %5,83 %  
501 Kč a více74 %3,4 %  

Graf

10. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám na něj chuť11867,43 %57,28 %  
pro návštěvu2313,14 %11,17 %  
pro rodinné příslušníky158,57 %7,28 %  
žízeň84,57 %3,88 %  
ze zvyku74 %3,4 %  
jsem alkoholik10,57 %0,49 %  
Mnohdy pilsner na močové cesty10,57 %0,49 %  
Uvidím nějaký special, který chci ochutnat, tak si ho koupim10,57 %0,49 %  
k určitému typu jídla se hodí + mám na něj chuť10,57 %0,49 %  

Graf

11. Jaké značky piva kupujete nejčastěji? (možno zapsat více značek)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast 5933,71 %28,64 %  
Plzen4224 %20,39 %  
KOzel4224 %20,39 %  
Staropramen2715,43 %13,11 %  
Pilsner Urquell158,57 %7,28 %  
Gambrinus158,57 %7,28 %  
Svijany148 %6,8 %  
Bernard148 %6,8 %  
Pilsner137,43 %6,31 %  
Ostravar95,14 %4,37 %  
Birell95,14 %4,37 %  
Braník 84,57 %3,88 %  
Budvar84,57 %3,88 %  
Krušovice63,43 %2,91 %  
Pilsner Urquel42,29 %1,94 %  
Holba42,29 %1,94 %  
Velkopopovický kozel42,29 %1,94 %  
birel42,29 %1,94 %  
Frisco42,29 %1,94 %  
Starobrno42,29 %1,94 %  
Litovel31,71 %1,46 %  
Zubr31,71 %1,46 %  
Birrel31,71 %1,46 %  
Heineken31,71 %1,46 %  
Polička31,71 %1,46 %  
Matuška21,14 %0,97 %  
Argus21,14 %0,97 %  
Poutnik21,14 %0,97 %  
Zlatopramen21,14 %0,97 %  
Primátor21,14 %0,97 %  
Březňák21,14 %0,97 %  
Malešov21,14 %0,97 %  
Stela10,57 %0,49 %  
Kocour10,57 %0,49 %  
Měšťan10,57 %0,49 %  
Hoegaarden10,57 %0,49 %  
Radegast ryze hořká 12°10,57 %0,49 %  
Samson 12°10,57 %0,49 %  
Zlatopramen, Radegast, Birel 10,57 %0,49 %  
Primus10,57 %0,49 %  
Hoe garden10,57 %0,49 %  
Lefe 10,57 %0,49 %  
Urpiner 10,57 %0,49 %  
Faxe10,57 %0,49 %  
Hoegarden10,57 %0,49 %  
Staropramen extra chmelena 1210,57 %0,49 %  
Debowe mocne 10,57 %0,49 %  
Bakalář 10,57 %0,49 %  
Leffe10,57 %0,49 %  
Ciders 10,57 %0,49 %  
Pilsner Urqel10,57 %0,49 %  
Bakalar10,57 %0,49 %  
Krusovice10,57 %0,49 %  
Guiness10,57 %0,49 %  
Chomoutov10,57 %0,49 %  
Lokální vyrobci10,57 %0,49 %  
excelent10,57 %0,49 %  
staropramen (ale jen proto že tam kam chodíme nejčastěji jiné nemá)10,57 %0,49 %  
Dalešice10,57 %0,49 %  
Rad10,57 %0,49 %  
Kozel černý10,57 %0,49 %  
Avar10,57 %0,49 %  
Qásek10,57 %0,49 %  
Opat10,57 %0,49 %  
Krakonoš10,57 %0,49 %  
Radegast, Kozel10,57 %0,49 %  
značky od Lobkowicz10,57 %0,49 %  
Staropramen, Svijany10,57 %0,49 %  
Radler10,57 %0,49 %  
Kingswood10,57 %0,49 %  
Dle nabídky, různé. 10,57 %0,49 %  
Zlatý bažant10,57 %0,49 %  
Hola10,57 %0,49 %  
Pilsen10,57 %0,49 %  
Desperado10,57 %0,49 %  
Prazdroj10,57 %0,49 %  
Ochuceny birel10,57 %0,49 %  
Clock10,57 %0,49 %  
Pivní značky malých pivovarů10,57 %0,49 %  
Minipivovary 10,57 %0,49 %  
Leon10,57 %0,49 %  
raven10,57 %0,49 %  
paulaner10,57 %0,49 %  
Augustiner10,57 %0,49 %  
Bernard - bezlepkový ležák10,57 %0,49 %  
Žatec Celia Dark10,57 %0,49 %  
Krušnohorský světlý ležák bez lepku10,57 %0,49 %  
Siberia10,57 %0,49 %  
Permon10,57 %0,49 %  
Kimgswood 10,57 %0,49 %  
Ferdinand10,57 %0,49 %  
Herold10,57 %0,49 %  
-10,57 %0,49 %  
kozel 1110,57 %0,49 %  
Excel10,57 %0,49 %  
Staropramen cool grep10,57 %0,49 %  
Piva z mini pivovarů10,57 %0,49 %  
Strongbow10,57 %0,49 %  
Lobkowicz10,57 %0,49 %  
Pardubický Porter10,57 %0,49 %  
Kutná Hora10,57 %0,49 %  
Jakékoliv ochucené10,57 %0,49 %  
Bruncvík10,57 %0,49 %  
Hauskrecht10,57 %0,49 %  
b10,57 %0,49 %  
Velkopopovický kozel 1110,57 %0,49 %  
Velkopopovický kozel 1010,57 %0,49 %  
Cider10,57 %0,49 %  
Trautenberk10,57 %0,49 %  
Policka10,57 %0,49 %  
Svijanský Máz10,57 %0,49 %  
Svijanský Baron10,57 %0,49 %  
Franziskaner10,57 %0,49 %  
Schlenkerla10,57 %0,49 %  
Modrá hvězda10,57 %0,49 %  
pCh10,57 %0,49 %  
Stella10,57 %0,49 %  
Budweiser10,57 %0,49 %  
Holba Serak10,57 %0,49 %  
Speciály různých značek10,57 %0,49 %  
Různé malé pivovary10,57 %0,49 %  
Platan10,57 %0,49 %  
Antonín10,57 %0,49 %  

Graf

12. Kterou značku piva máte nejraději? (napište pouze jednu)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast3419,43 %16,5 %  
Plzen1810,29 %8,74 %  
Kozel137,43 %6,31 %  
Staropramen105,71 %4,85 %  
Pilsner Urquell105,71 %4,85 %  
Svijany84,57 %3,88 %  
Bernard74 %3,4 %  
Ostravar52,86 %2,43 %  
Pilsner 52,86 %2,43 %  
Budvar42,29 %1,94 %  
ostatní odpovědi Litovel
Gambrinus
Starobrno
Birel
Kingswood
Holba
Birell
Frisco
Radegast ryze hořká 12
Poutník
Ostravar 11°
Leffe
Hoegarden s citronem
Já vyjímečně ochucený Gambrinus grep většinou jen v létě
Straropramen
Kozel, Radegast
Zubr
Lucky Bastard
Nemám favorita
asi spíš nějaké minipivovary - čepované..jinak nemám oblíbené.
Dalešice
Rad
Primátor
Krakonoš
Polička
Pivovar Únětice
Birell jahoda limetka
Budvar 12
Augustiner
Bezlepkový Bernard
Frankies
Clock
Herold
kozel 11
Nemám oblíbenou
Birrel
Černá Hora
Malešov
Hauskrecht
n
Nemam oblibenou znacku, v obchodech kupuji jen ochucena pivo a zde je sortiment omezeny, takze vemu to co zrovna maji, kdyz si objednam pivo v restauraci zalezi jake zrovna maji
Velkopopovický kozel
Chotěboř
Březňák
Trautenberk
Hoegaarden
Modrá hvězda
Heineken
Budweiser
točená Plzeň
6134,86 %29,61 % 

Graf

13. Vyberte 3 nejvíce důležité faktory při koupi konkrétní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť16694,86 %80,58 %  
značka11766,86 %56,8 %  
cena11666,29 %56,31 %  
akční nabídka5129,14 %24,76 %  
obsah alkoholu2816 %13,59 %  
image2715,43 %13,11 %  
reklama52,86 %2,43 %  
Lokalita10,57 %0,49 %  
Lokalnost10,57 %0,49 %  
nealhoholické10,57 %0,49 %  
Malé pivovary10,57 %0,49 %  
Rada testuju, co neznám... tradiční značky nekupuju vibec10,57 %0,49 %  
dostupnost pšeničného piva10,57 %0,49 %  
a ovplyvnovateľ a jeho chute a zvyky10,57 %0,49 %  
zvyk10,57 %0,49 %  
Kvalita10,57 %0,49 %  
doporučení 10,57 %0,49 %  
glutenfree10,57 %0,49 %  
Aktualni nabidka10,57 %0,49 %  
opravdu hlavně chuť...10,57 %0,49 %  
Hlavně musí chutnat10,57 %0,49 %  
Kvakita10,57 %0,49 %  

Graf

14. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10358,86 %50 %  
muž7241,14 %34,95 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 35 let7542,86 %36,41 %  
18 – 25 let7040 %33,98 %  
36 – 45 let1910,86 %9,22 %  
46 – 55 let116,29 %5,34 %  

Graf

16. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší odborné, vysokoškolské11062,86 %53,4 %  
středoškolské s maturitou4726,86 %22,82 %  
středoškolské bez maturity158,57 %7,28 %  
základní31,71 %1,46 %  

Graf

17. Jaký je Váš průměrný hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 30 000 Kč4726,86 %22,82 %  
10 001 – 20 000 Kč4324,57 %20,87 %  
do 10 000 Kč3117,71 %15,05 %  
40 001 Kč a více2212,57 %10,68 %  
30 001 – 40 000 Kč179,71 %8,25 %  
nechci uvést158,57 %7,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Kde nejčastěji kupujete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

  • odpověď Supermarket / hypermarket:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro rodinné příslušníky na otázku 10. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete pivo?

7. Jaký typ balení piva kupujete nejčastěji? (lze uvést max. 2 odpovědi)

  • odpověď čepované:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell na otázku 11. Jaké značky piva kupujete nejčastěji? (možno zapsat více značek)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní událost na otázku 5. Při jaké příležitosti pijete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

10. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete pivo?

  • odpověď mám na něj chuť:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 11. Jaké značky piva kupujete nejčastěji? (možno zapsat více značek)

11. Jaké značky piva kupujete nejčastěji? (možno zapsat více značek)

  • odpověď KOzel:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 12. Kterou značku piva máte nejraději? (napište pouze jednu)

13. Vyberte 3 nejvíce důležité faktory při koupi konkrétní značky?

  • odpověď cena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 11. Jaké značky piva kupujete nejčastěji? (možno zapsat více značek)

14. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 12. Kterou značku piva máte nejraději? (napište pouze jednu)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro rodinné příslušníky na otázku 10. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete pivo?

15. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18 – 25 let:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000 Kč na otázku 17. Jaký je Váš průměrný hrubý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste starší 18 let?

2. Nakupujete pivo?

3. Pijete pivo?

4. Jak často pijete pivo?

5. Při jaké příležitosti pijete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

6. Kde nejčastěji kupujete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

7. Jaký typ balení piva kupujete nejčastěji? (lze uvést max. 2 odpovědi)

8. Jaký typ piva preferujete?

9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?

10. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete pivo?

11. Jaké značky piva kupujete nejčastěji? (možno zapsat více značek)

12. Kterou značku piva máte nejraději? (napište pouze jednu)

13. Vyberte 3 nejvíce důležité faktory při koupi konkrétní značky?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

17. Jaký je Váš průměrný hrubý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste starší 18 let?

2. Nakupujete pivo?

3. Pijete pivo?

4. Jak často pijete pivo?

5. Při jaké příležitosti pijete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

6. Kde nejčastěji kupujete pivo? (lze uvést max. 2 odpovědi)

7. Jaký typ balení piva kupujete nejčastěji? (lze uvést max. 2 odpovědi)

8. Jaký typ piva preferujete?

9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?

10. Z jakého důvodu nejčastěji kupujete pivo?

11. Jaké značky piva kupujete nejčastěji? (možno zapsat více značek)

12. Kterou značku piva máte nejraději? (napište pouze jednu)

13. Vyberte 3 nejvíce důležité faktory při koupi konkrétní značky?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

17. Jaký je Váš průměrný hrubý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dvořák, A.Postoje spotřebitelů ke značkám piv na českém trhu (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://postoje-spotrebitelu-ke-znac.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.