Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce a postoj k výrobkům firmy RACIO

Povědomí o značce a postoj k výrobkům firmy RACIO

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Martínková
Šetření:08. 11. 2017 - 22. 11. 2017
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:62,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku, který se týká povědomí o značce firmy RACIO, která patří mezi největší české výrobce produktů zdravé výživy.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2871,79 %27,45 %  
muž1128,21 %10,78 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let4847,06 %47,06 %  
26 - 35 let4140,2 %40,2 %  
46 - 55 let76,86 %6,86 %  
36 - 45 let43,92 %3,92 %  
56 a více let21,96 %1,96 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6159,8 %59,8 %  
Střední zakončené maturitou3231,37 %31,37 %  
Základní54,9 %4,9 %  
Vyšší odborné32,94 %2,94 %  
Vyučen(a)10,98 %0,98 %  

Graf

4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hl. m. Praha6058,82 %58,82 %  
Jihomoravský kraj1312,75 %12,75 %  
Středočeský kraj98,82 %8,82 %  
Moravskoslezský kraj54,9 %4,9 %  
Jihočeský kraj32,94 %2,94 %  
Královehradecký kraj21,96 %1,96 %  
kraj Vysočina21,96 %1,96 %  
Zlínský kraj21,96 %1,96 %  
Plzeňský kraj21,96 %1,96 %  
Ústecký kraj10,98 %0,98 %  
Pardubický kraj10,98 %0,98 %  
Olomoucký kraj10,98 %0,98 %  
Liberecký kraj10,98 %0,98 %  

Graf

5. Velikost Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 000 obyvatel6260,78 %60,78 %  
do 5000 obyvatel včetně2019,61 %19,61 %  
5001 - 50 000 obyvatel1817,65 %17,65 %  
50 001 - 100 000 obyvatel21,96 %1,96 %  

Graf

6. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 20 000 Kč2827,45 %27,45 %  
20 001 - 30 000 Kč2524,51 %24,51 %  
nechci uvádět1716,67 %16,67 %  
5001 - 10 000 Kč1110,78 %10,78 %  
0 - 5 000 Kč109,8 %9,8 %  
30 001 - 40 000 Kč54,9 %4,9 %  
40 001 - 50 000 Kč32,94 %2,94 %  
více jak 50 000 Kč32,94 %2,94 %  

Graf

7. Na trhu existuje mnoho značek a výrobků zdravé výživy. Napište, prosím, která firma Vás napadne jako první, když se řekne zdravá výživa.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Racio1817,65 %17,65 %  
Alnatura76,86 %6,86 %  
Emco65,88 %5,88 %  
CountryLife54,9 %4,9 %  
žádná43,92 %3,92 %  
Mixit43,92 %3,92 %  
Country Life43,92 %3,92 %  
nevím32,94 %2,94 %  
Herba32,94 %2,94 %  
Alpro21,96 %1,96 %  
ostatní odpovědi nic
Bio
Bona vita
Chytrá snídaně.cz
Ugo
Schar
Racio, Bio
Neznám
Extra fit
Natural
vím co jím
Provamel
Mana
DM
Nutrend
Aktin
Countr Life
Herbalife
Sonnentor
Plody slunce
bioharmonie
bonavita
Nevím, nezajímám se o značky produktů
Racio, Natura, Schar
Biomania
Kostelecké uzeniny
nenapadá mě nic
naturhaus
Activie
žádná, ale z názvu dotazníku Racio;D
myprotein,
žádná značka...ovoce, zelenina
Al natura
dm Bio
Rej - vim co jim
semix, racio, country life
Country Life, Sunfood
Racio :-), neb vůbec nemám povědomí o značkách, které o sobě tvrdí, že jsou zdravé. Možná ještě Sklizeno
BIO-Natural
Dr.mülerr
Nenapadne
Žádná, o image zdravé výživy se nezajímám a cokoli spojené se zdravou výživou mě od nákupu odrazuje
Vega
4645,1 %45,1 % 

Graf

8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Racio3.2651.92
Nestlé Fitness2.9611.371
BeBe Dobré ráno3.7060.874
Emco3.5591.05
BonaVita2.7751.449
Activia3.5780.773
Actimel3.1270.837
Müller3.3041.31
Knuspi1.7651.337
Alnatura2.1962.393
Country Life2.3922.336

Graf

9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6159,8 %59,8 %  
ne4140,2 %40,2 %  

Graf

10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polomáčené chlebíčky7573,53 %73,53 %  
Celozrnné chlebíčky7472,55 %72,55 %  
Raciolky6866,67 %66,67 %  
Knäckebrot5049,02 %49,02 %  
Silouette1817,65 %17,65 %  
Cornies1615,69 %15,69 %  
neznám žádný výrobek značky Racio1514,71 %14,71 %  
Free Style1110,78 %10,78 %  
BIO1110,78 %10,78 %  
Mini rolky65,88 %5,88 %  

Graf

11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6260,78 %60,78 %  
ne4039,22 %39,22 %  

Graf

12. Označte, o které výrobky se jedná:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polomáčené chlebíčky3962,9 %38,24 %  
Raciolky3861,29 %37,25 %  
Celozrnné chlebíčky3658,06 %35,29 %  
Knäckebrot1625,81 %15,69 %  
Cornies69,68 %5,88 %  
Free Style69,68 %5,88 %  
Silouette46,45 %3,92 %  
BIO23,23 %1,96 %  

Graf

13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5791,94 %55,88 %  
ne58,06 %4,9 %  

Graf

14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobek je chutný5291,23 %50,98 %  
výrobek je cenově dostupný3052,63 %29,41 %  
výrobek je zdravý2747,37 %26,47 %  
výrobek je bezlepkový1322,81 %12,75 %  
s touto značkou mám dobrou zkušenost1322,81 %12,75 %  
výrobek je kvalitní1119,3 %10,78 %  
výrobek je dietní, bez kalorií1017,54 %9,8 %  
široká škála výrobků915,79 %8,82 %  
doporučila bych pouze výrobky bez polev, které obsahují problematický palmový tuk11,75 %0,98 %  
líbí se mi složení11,75 %0,98 %  

Graf

15. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio nedoporučil(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobek mne nezasytí240 %1,96 %  
výrobek je suchý120 %0,98 %  
Nebudu nikomu rikat, co ma jist 120 %0,98 %  
nezaujala natolik, abych ji komukoliv doporučila120 %0,98 %  
výrobek je drahý120 %0,98 %  

Graf

16. Kterou z následujících komunikačních aktivit značky Racio jste v posledních 12 měsících zaznamenal(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou komunikační aktivitu jsem nezaznamenal(a)7169,61 %69,61 %  
výrobky v letácích obchodních řetězců1413,73 %13,73 %  
reklama v časopisech98,82 %8,82 %  
reklama v televizi76,86 %6,86 %  
sponzoring různých sportovních a kulturních akcí32,94 %2,94 %  
věrnostní klub32,94 %2,94 %  
prezentace na internetu21,96 %1,96 %  
ochutnávky v obchodech21,96 %1,96 %  
webové stránky Racio21,96 %1,96 %  
nic10,98 %0,98 %  
billboardy10,98 %0,98 %  

Graf

17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Celozrnné5654,9 %54,9 %  
BIO3130,39 %30,39 %  
žádnou z uvedených nepreferuji3029,41 %29,41 %  
Fair trade1716,67 %16,67 %  
bezlepkové1615,69 %15,69 %  
bezlaktózové87,84 %7,84 %  
potraviny s nízkým glykemickým indexem10,98 %0,98 %  
veganské10,98 %0,98 %  
nejedlé 10,98 %0,98 %  
Kosher10,98 %0,98 %  
Halal10,98 %0,98 %  

Graf

18. Pokud by výrobek obsahoval rostlinný tuk, které variantě byste dal(a) přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ztužený jiný rostlinný tuk8078,43 %78,43 %  
neztužený palmový tuk2221,57 %21,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?

  • odpověď Hl. m. Praha:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 100 000 obyvatel na otázku 5. Velikost Vašeho bydliště?

5. Velikost Vašeho bydliště?

  • odpověď nad 100 000 obyvatel:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hl. m. Praha na otázku 4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?

8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně

  • odpověď Alnatura=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonaVita=1 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
  • odpověď Knuspi=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonaVita=1 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný výrobek značky Racio na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
  • odpověď Racio=1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný výrobek značky Racio na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:

9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alnatura=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je bezlepkový na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):

10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:

  • odpověď Knäckebrot:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knäckebrot na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Free Style na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
  • odpověď Raciolky:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silouette na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raciolky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi s touto značkou mám dobrou zkušenost na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):

11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Racio=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celozrnné chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knäckebrot na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polomáčené chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raciolky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi s touto značkou mám dobrou zkušenost na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je bezlepkový na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je cenově dostupný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je dietní, bez kalorií na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je chutný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je zdravý na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silouette na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bezlepkové na otázku 17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám žádný výrobek značky Racio na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:

13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Racio=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knäckebrot na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi s touto značkou mám dobrou zkušenost na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je bezlepkový na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je cenově dostupný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je dietní, bez kalorií na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je chutný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je zdravý na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silouette na otázku 10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polomáčené chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celozrnné chlebíčky na otázku 12. Označte, o které výrobky se jedná:

14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):

  • odpověď výrobek je chutný:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Racio=5 na otázku 8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je cenově dostupný na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrobek je kvalitní na otázku 14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?

5. Velikost Vašeho bydliště?

6. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

7. Na trhu existuje mnoho značek a výrobků zdravé výživy. Napište, prosím, která firma Vás napadne jako první, když se řekne zdravá výživa.

8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně

9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?

10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:

11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?

12. Označte, o které výrobky se jedná:

13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?

14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):

16. Kterou z následujících komunikačních aktivit značky Racio jste v posledních 12 měsících zaznamenal(a)?

17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?

18. Pokud by výrobek obsahoval rostlinný tuk, které variantě byste dal(a) přednost?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V kterém kraji se nachází Vaše bydliště?

5. Velikost Vašeho bydliště?

6. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

7. Na trhu existuje mnoho značek a výrobků zdravé výživy. Napište, prosím, která firma Vás napadne jako první, když se řekne zdravá výživa.

8. V následující otázce se nachází seznam značek zdravé výživy. U každé značky prosím řekněte, jaký k ní máte vztah. K vyjádření vztahu použijte 5-ti bodovou škálu. 1 - vůbec neznám, 2 - znám, ale nikdy jsem nejedl(a), 3 - jedl(a), ale už nebudu, 4 - konzumuji příležitostně, 5 - konzumuji často a pravidelně

9. Slyšel(a) jste někdy pojem pufovaný výrobek?

10. Další otázka se týká konkrétně značky Racio. Vyberte prosím výrobky, které znáte:

11. Konzumujete některý z výrobků značky Racio?

12. Označte, o které výrobky se jedná:

13. Doporučil(a) byste svým příbuzným a známým koupi výrobků značky Racio?

14. Nyní se zaměříme na vlastnosti výrobků. Označte důvod, proč byste výrobek značky Racio doporučil(a):

16. Kterou z následujících komunikačních aktivit značky Racio jste v posledních 12 měsících zaznamenal(a)?

17. Kterou kategorii výrobků v rámci zdravé výživy preferujete?

18. Pokud by výrobek obsahoval rostlinný tuk, které variantě byste dal(a) přednost?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Martínková, K.Povědomí o značce a postoj k výrobkům firmy RACIO (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://povedomi-o-znacce-racio.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.