Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vítám Vás u tohoto dotazníku a předem děkuji za Váš čas a svědomitost při vyplňování.
Dotazník je anonymní a jeho výsledky budou využity v diplomové práci zabývající se preferencemi zákazníků ve věrnostních programech parfumerií.
Ještě jednou děkuji a přeji krásný den,
IP
Odpovědi respondentů
1. Vlastníte nějakou věrnostní kartičku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
281
90,94 %
90,94 %
NE
28
9,06 %
9,06 %
2. Kolik vlastníte věrnostních karet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5 až 10
105
37,37 %
33,98 %
Méně než 5
88
31,32 %
28,48 %
11 až 20
62
22,06 %
20,06 %
Více než 20
26
9,25 %
8,41 %
3. Kterou kartu máte nejraději?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
DM
59
21 %
19,09 %
Sephora
39
13,88 %
12,62 %
Rossmann
14
4,98 %
4,53 %
Teta
14
4,98 %
4,53 %
Yves rocher
12
4,27 %
3,88 %
Douglas
10
3,56 %
3,24 %
lidl
7
2,49 %
2,27 %
Rossman
7
2,49 %
2,27 %
DM drogerie
7
2,49 %
2,27 %
Orsay
5
1,78 %
1,62 %
Billa
5
1,78 %
1,62 %
žádnou
5
1,78 %
1,62 %
Dr. Max
4
1,42 %
1,29 %
Benu
3
1,07 %
0,97 %
Rosmann
3
1,07 %
0,97 %
Marionnaud
3
1,07 %
0,97 %
Nevím
3
1,07 %
0,97 %
Dm kartu
3
1,07 %
0,97 %
globus
3
1,07 %
0,97 %
Fann
2
0,71 %
0,65 %
Teta drogerie
2
0,71 %
0,65 %
Tesco
2
0,71 %
0,65 %
Kaufland
2
0,71 %
0,65 %
Dr max
2
0,71 %
0,65 %
Penny
2
0,71 %
0,65 %
zlatou kartu fotoškoda
1
0,36 %
0,32 %
Kartu s body
1
0,36 %
0,32 %
CrossCafe
1
0,36 %
0,32 %
Žádnou z nich nemám nejraději. Každý věrnostní program poskytuje výhody jinak a nedá se vyprat "nejlepší karta". (pokud se otázka netýká vzhledu věrnostní karty - to vůbec neřeším)
1
0,36 %
0,32 %
Bandi
1
0,36 %
0,32 %
Co se týká frekvence používání, tak dm a Billa
1
0,36 %
0,32 %
Drogerie DM
1
0,36 %
0,32 %
Dm drogerie, sephora
1
0,36 %
0,32 %
Marks and Spencer
1
0,36 %
0,32 %
Zoo shop
1
0,36 %
0,32 %
Tankarta
1
0,36 %
0,32 %
Sephora, Rossmann
1
0,36 %
0,32 %
DM, Yves Rocher
1
0,36 %
0,32 %
Teta, DM
1
0,36 %
0,32 %
mam ich viacero
1
0,36 %
0,32 %
DM, Teta drogerie
1
0,36 %
0,32 %
Billa, Kaufland
1
0,36 %
0,32 %
Nemám nejoblíbenější
1
0,36 %
0,32 %
Rossman, dm, teta drogerie
1
0,36 %
0,32 %
Marionaud,Douglas
1
0,36 %
0,32 %
Bambule
1
0,36 %
0,32 %
Teta club a Dr. Max
1
0,36 %
0,32 %
Dm, tesco
1
0,36 %
0,32 %
Kartičku od Rossmann
1
0,36 %
0,32 %
Rosmann drogerie
1
0,36 %
0,32 %
Deutschlandcard
1
0,36 %
0,32 %
Dm, teta
1
0,36 %
0,32 %
kreditní
1
0,36 %
0,32 %
DM beauty
1
0,36 %
0,32 %
DM a Marrionnaud
1
0,36 %
0,32 %
Lidl karta
1
0,36 %
0,32 %
CCC
1
0,36 %
0,32 %
Nemám
1
0,36 %
0,32 %
Costa, Paul, Sephora
1
0,36 %
0,32 %
Dm věrnostni kartu
1
0,36 %
0,32 %
Kaufland, dm
1
0,36 %
0,32 %
Ugo
1
0,36 %
0,32 %
.
1
0,36 %
0,32 %
DM drogerie Teta Rossmann program
1
0,36 %
0,32 %
nepreferuji, používám všechny
1
0,36 %
0,32 %
Dr.Max a Rossmann
1
0,36 %
0,32 %
Drogerie teta, Yves Rocher
1
0,36 %
0,32 %
Teta drogerie, dm drogerie
1
0,36 %
0,32 %
Costa
1
0,36 %
0,32 %
Zadnou
1
0,36 %
0,32 %
Žádnou, všechny mi přijdou stejné
1
0,36 %
0,32 %
Všechny na drogerii a potraviny
1
0,36 %
0,32 %
costa coffe
1
0,36 %
0,32 %
sephora, dm, billa
1
0,36 %
0,32 %
Těžko říci ..
1
0,36 %
0,32 %
JRC
1
0,36 %
0,32 %
DM, Sklizeno
1
0,36 %
0,32 %
Bageterie Boulevard
1
0,36 %
0,32 %
Terranova
1
0,36 %
0,32 %
Zdraví v Ráji
1
0,36 %
0,32 %
Z knihkupectví Dobrovský
1
0,36 %
0,32 %
Nemám žádnou oblíbenou
1
0,36 %
0,32 %
kaufland card
1
0,36 %
0,32 %
Věrnostní kartičky mě obtěžují.
1
0,36 %
0,32 %
Všechny jsou k ničemu
1
0,36 %
0,32 %
Costa Coffee, Ugo
1
0,36 %
0,32 %
Dr.Max
1
0,36 %
0,32 %
Super zoo
1
0,36 %
0,32 %
4. Co je důvodem, abyste si pořídil/a věrnostní kartičku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Speciální slevy pro členy klubu
270
96,09 %
87,38 %
Dárky k nákupu či k narozeninám
143
50,89 %
46,28 %
Chci být informován o novinkách a promo akcích
50
17,79 %
16,18 %
Chci být zván na exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky
29
10,32 %
9,39 %
Prodavač/ka mě o to požádá
22
7,83 %
7,12 %
Přednostní odbavení na speciální pokladně pro členy klubu.
10
3,56 %
3,24 %
Slevy na nakup
1
0,36 %
0,32 %
5. Které věrnostní výhody máte nejraději?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Speciální slevy pro členy klubu ( -10 % na vše či každá 7. káva zdarma)
238
84,7 %
77,02 %
Dárky k nákupu či k narozeninám
149
53,02 %
48,22 %
Vzorky a kupony, které mi chodí poštou
115
40,93 %
37,22 %
Exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky
49
17,44 %
15,86 %
Informace o novinkách např. formou newsletteru či katalogu
22
7,83 %
7,12 %
zákazník s kartou za utracený oběm peněz je přednostně obsloužen a na vyšší úrovni
1
0,36 %
0,32 %
sleva na určité značky, sleva na nákup
1
0,36 %
0,32 %
Body převedené na peněžní slevu
1
0,36 %
0,32 %
Sbírání bodů za nákupy
1
0,36 %
0,32 %
slevy
1
0,36 %
0,32 %
6. Jaké výhody nejčastěji využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Speciální slevy pro členy klubu ( -10 % na vše či každá 7. káva zdarma)
229
81,49 %
74,11 %
Dárky k nákupu či k narozeninám
101
35,94 %
32,69 %
Vzorky a kupony, které mi chodí poštou
74
26,33 %
23,95 %
Exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky
29
10,32 %
9,39 %
Informace o novinkách např. formou newsletteru či katalogu
28
9,96 %
9,06 %
přednostní obsloužení zkušenějším prodavačem
1
0,36 %
0,32 %
sleva na určité značky,sleva na nákup
1
0,36 %
0,32 %
Body prevedene ne peněžní slevu
1
0,36 %
0,32 %
Možnost použít body k zaplacení nákupu
1
0,36 %
0,32 %
Žádné
1
0,36 %
0,32 %
nic moc není
1
0,36 %
0,32 %
slevy
1
0,36 %
0,32 %
7. Kupujete si dekorativní kosmetiku či parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 8, NE → otázka č. 30].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
264
93,95 %
85,44 %
NE
17
6,05 %
5,5 %
8. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku či parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x měsíčně
167
63,26 %
54,05 %
1x za 3 měsíce
63
23,86 %
20,39 %
1x za půl roku
19
7,2 %
6,15 %
1x ročně
10
3,79 %
3,24 %
méně často
5
1,89 %
1,62 %
9. Kolik ročně utratíte za dekorativní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 5 000,- Kč
88
33,33 %
28,48 %
2 000 – 5 000,- Kč
80
30,3 %
25,89 %
1 000 – 2 000,- Kč
62
23,48 %
20,06 %
Do 1 000,- Kč
34
12,88 %
11 %
10. Kolik ročně utratíte za parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 000 – 2 000,- Kč
97
36,74 %
31,39 %
2 000 – 5 000,- Kč
67
25,38 %
21,68 %
Do 1 000,- Kč
57
21,59 %
18,45 %
nad 5 000,- Kč
43
16,29 %
13,92 %
11. Kde nejčastěji nakupujete dekorativní kosmetiku a parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V drogerii
181
68,56 %
58,58 %
Na internetu
140
53,03 %
45,31 %
V parfumerii
136
51,52 %
44,01 %
V supermarketu
4
1,52 %
1,29 %
12. Proč právě zde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejlepší dostupnost
141
53,41 %
45,63 %
Nejlepší nabídka zboží
127
48,11 %
41,1 %
Nejpříznivější cena
120
45,45 %
38,83 %
Mám to tam ráda
102
38,64 %
33,01 %
Mají lákavé akce
65
24,62 %
21,04 %
Ze zvyku
43
16,29 %
13,92 %
Jsem Avon a Oriflame Lady
2
0,76 %
0,65 %
Záruka kvality
2
0,76 %
0,65 %
Sephora je na tom mizerně ;)
1
0,38 %
0,32 %
Ráda si produkty prohlédnu "naživo", abych věděla jakou mají reálně velikost/barvu/vůni atd.
1
0,38 %
0,32 %
Zároveň se můžu na produkt přímo podívat, ovonět si
1
0,38 %
0,32 %
Možnost vyzkoušet, člověk spíše koupi originál a mohou člověku spíš poradit :)
1
0,38 %
0,32 %
Můžu je fyzicky vidět, vyzkoušet
1
0,38 %
0,32 %
Na internetu jsou nekvalitní parfemy
1
0,38 %
0,32 %
Ráda vidím, co kupuji, zkusím vůní...
1
0,38 %
0,32 %
Parfémy jedině v parfumerii
1
0,38 %
0,32 %
Možnost si zboží osahat a vyzkoušet
1
0,38 %
0,32 %
A taky je teď korona takže nikam moc nechodím tak na internetu je to jednodušší
1
0,38 %
0,32 %
Možnost vyzkoušet
1
0,38 %
0,32 %
Na internetu, protoze nemusim mezi lidi, ale kdyz mam moznost parfumerie, tak je super vse videt nazivo a ozkouset
1
0,38 %
0,32 %
mohu si to vyzkoušet, porovnat např. odstíny
1
0,38 %
0,32 %
Doufam ze je to tam originál.
1
0,38 %
0,32 %
Spoléhám se na originalitu produktů v kamenné prodejně
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejlepší nabídka zboží
89
43,41 %
28,8 %
Mám to tam ráda
85
41,46 %
27,51 %
Nejlepší dostupnost
54
26,34 %
17,48 %
Ze zvyku
36
17,56 %
11,65 %
Mají lákavé akce
27
13,17 %
8,74 %
Nejpříznivější cena
24
11,71 %
7,77 %
Kosmetika, kterou zde nakupuji, je od značek, které jiné obchody neposkytují. Je to v podstatě jediný prodejce daných kosmetických produktů dostupný v ČR.
1
0,49 %
0,32 %
Nejlepší z konkurenčních možností. Avšak stále ne to, co bych si představovala
1
0,49 %
0,32 %
Pracuje tam kamarádka -> lepší cena
1
0,49 %
0,32 %
Nejblíže k bydlišti
1
0,49 %
0,32 %
Majú produkty ktoré na sk nezoženiem
1
0,49 %
0,32 %
Když mám cestu kolem, nikdy neodejdu s prázdnou
1
0,49 %
0,32 %
Dárková karta
1
0,49 %
0,32 %
Prodavačka přidá dárky k nákupu
1
0,49 %
0,32 %
milý a ochotný personál
1
0,49 %
0,32 %
Super personál
1
0,49 %
0,32 %
15. Máte věrnostní kartičku některé z daných parfumerií? (Douglas, FAnn, Marionnaud, Sephora)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 16, NE → otázka č. 29].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
158
77,07 %
51,13 %
NE
47
22,93 %
15,21 %
16. ANO které?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sephora
128
81,01 %
41,42 %
Douglas
99
62,66 %
32,04 %
Marionnaud
51
32,28 %
16,5 %
FAnn
31
19,62 %
10,03 %
17. Proč máte věrnostní kartičku právě této parfumerie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nakupuji zde nejčastěji
104
65,82 %
33,66 %
Mám ji nejraději
43
27,22 %
13,92 %
Má nejlepší výhody (slevy a jiné zajímavé nabídky)
33
20,89 %
10,68 %
už nevím
1
0,63 %
0,32 %
Registrace do věrnostního programu je zdarma - nic to nestojí. V případě, že v daném obchodu nakupují čekám poskytnutí výhod členům věrnostního programu - ty však neberu jako samozřejmost.
1
0,63 %
0,32 %
Kvuli vyhodam pro cleny
1
0,63 %
0,32 %
Kartičku nevyužívám, pořídila jsem při jednom nákupu
1
0,63 %
0,32 %
Pri nejakej nákupnej akcii mi ju ponúkli, tak som ju založila.
1
0,63 %
0,32 %
proste ju mam
1
0,63 %
0,32 %
Registrace kvuli aktualni sleve
1
0,63 %
0,32 %
Ráda využiji slevu kdekoli a když hledám konkrétní věc, koupím tam, kde vyjde nejlevněji
1
0,63 %
0,32 %
Občas nakupuji ve všech, takže se to vyplatí
1
0,63 %
0,32 %
Mám to blízko práce
1
0,63 %
0,32 %
Už ani nevím proč
1
0,63 %
0,32 %
nabídli mi ji
1
0,63 %
0,32 %
Jen jsem si založila, žádné speciální akce moc nenabízejí
1
0,63 %
0,32 %
Dostal jsem ji k nákupu
1
0,63 %
0,32 %
18. Jste členem Klubu Sephora? (Máte jejich věrnostní kartičku?)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 19, NE, ale nakupuji zde → otázka č. 27, NE, ani zde nenakupuji → otázka č. 29].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
130
82,28 %
42,07 %
NE, ani zde nenakupuji
18
11,39 %
5,83 %
NE, ale nakupuji zde
10
6,33 %
3,24 %
19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Speciální slevy pro členy klubu
105
80,77 %
33,98 %
Dárky k nákupu či k narozeninám
51
39,23 %
16,5 %
Vzorky a brožury, které mi chodí poštou
28
21,54 %
9,06 %
Informace o novinkách např. formou newsletteru či katalogu
20
15,38 %
6,47 %
Exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky
10
7,69 %
3,24 %
Katalog <3
1
0,77 %
0,32 %
zly dotaznik, kozmetiku nakupujem minimalne raz do týždňa
1
0,77 %
0,32 %
Žádné vyhody nevidím
1
0,77 %
0,32 %
Žádnou
1
0,77 %
0,32 %
Nic mi nechodí, občas slevy
1
0,77 %
0,32 %
kartičku nevyužívám
1
0,77 %
0,32 %
20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vzorky či brožury, které mi chodí poštou
67
51,54 %
21,68 %
Dárky k nákupu či k narozeninám
51
39,23 %
16,5 %
Exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky
43
33,08 %
13,92 %
Speciální slevy pro členy klubu
41
31,54 %
13,27 %
Informace o novinkách např. formou newsletteru či katalogu
3
2,31 %
0,97 %
Nic
2
1,54 %
0,65 %
Pokud člověk nemá sephoru blízko bydliště, nedostane žádný dárek k narozeninám, dostupnost na eshopu je katastrofa a taky zvyšují ceny před tím než dají nějakou akci např. 20%.sephora se hrozně pohorsila, dřív jsem v ní nakupoval ráda ale teď už skoro vůbec. Dárkové balení taky nedávají, bydlím v Jihlavě, takže mám sephoru z ruky
1
0,77 %
0,32 %
Výhody že sbírání bodů. Moc nerozumím systému Sephory co se této oblasti týče.
1
0,77 %
0,32 %
Specialni slevy - časté jsou dost ale jsou nízke max 20%
1
0,77 %
0,32 %
Obecně mají těch výhod málo v porovnání se zahraničím
1
0,77 %
0,32 %
věrnostní bonusy/boxy
1
0,77 %
0,32 %
Větší významnější slevy
1
0,77 %
0,32 %
21. Myslíte, že jste o výhodách členství dobře informován/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
82
63,08 %
26,54 %
NE
48
36,92 %
15,53 %
22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sociální sítě
69
53,08 %
22,33 %
Newsletter v e-mailu
64
49,23 %
20,71 %
SMS
28
21,54 %
9,06 %
Plakát či leták na prodejně
14
10,77 %
4,53 %
Katalog, který mi přijde do schránky
7
5,38 %
2,27 %
Brožura, která mi přijde do schránky
4
3,08 %
1,29 %
23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sociální sítě
60
46,15 %
19,42 %
Newsletter v e-mailu
51
39,23 %
16,5 %
Katalog, který mi přijde do schránky
47
36,15 %
15,21 %
SMS
34
26,15 %
11 %
Brožura, která mi přijde do schránky
32
24,62 %
10,36 %
Plakát či leták na prodejně
8
6,15 %
2,59 %
24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádná mě neobtěžuje
55
42,31 %
17,8 %
SMS
43
33,08 %
13,92 %
Newsletter v e-mailu
33
25,38 %
10,68 %
Katalog, který mi přijde do schránky
12
9,23 %
3,88 %
Brožura, která mi přijde do schránky
10
7,69 %
3,24 %
Sociální sítě
5
3,85 %
1,62 %
Plakát či leták na prodejně
2
1,54 %
0,65 %
25. Víte, že Sephora má více úrovní věrnostního programu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
79
60,77 %
25,57 %
NE
51
39,23 %
16,5 %
26. Víte, že v měsíci svých narozenin dostanete od Sephora dárek bez nutnosti nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
72
55,38 %
23,3 %
NE
58
44,62 %
18,77 %
27. Jakou kategorii nejčastěji v Sephora nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líčení
118
84,29 %
38,19 %
Péče o pleť
42
30 %
13,59 %
Vůně
37
26,43 %
11,97 %
Nenakupuji
1
0,71 %
0,32 %
Pěny do koupele, sprcháče
1
0,71 %
0,32 %
28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 2).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sephora
41
29,29 %
13,27 %
Benefit
39
27,86 %
12,62 %
Too faced
30
21,43 %
9,71 %
Huda Beauty
24
17,14 %
7,77 %
Urban decay
20
14,29 %
6,47 %
sephora collection
18
12,86 %
5,83 %
Fenty beauty
17
12,14 %
5,5 %
Dior
11
7,86 %
3,56 %
Anastasia Beverly Hills
10
7,14 %
3,24 %
fenty
9
6,43 %
2,91 %
Nars
9
6,43 %
2,91 %
Lancome
8
5,71 %
2,59 %
Natasha denona
7
5 %
2,27 %
Huda
7
5 %
2,27 %
ABH
6
4,29 %
1,94 %
Nyx
6
4,29 %
1,94 %
Armani
6
4,29 %
1,94 %
YSL
5
3,57 %
1,62 %
Chanel
5
3,57 %
1,62 %
Hourglass
4
2,86 %
1,29 %
0
4
2,86 %
1,29 %
UD
3
2,14 %
0,97 %
d
3
2,14 %
0,97 %
-
3
2,14 %
0,97 %
KvD
3
2,14 %
0,97 %
Estee lauder
3
2,14 %
0,97 %
Clinique
3
2,14 %
0,97 %
Nevim
3
2,14 %
0,97 %
Chloe
3
2,14 %
0,97 %
Helena Rubinstein
3
2,14 %
0,97 %
Youth to the People
2
1,43 %
0,65 %
Pixi
2
1,43 %
0,65 %
Erborian
2
1,43 %
0,65 %
Versace
2
1,43 %
0,65 %
Mugler
2
1,43 %
0,65 %
Dkny
2
1,43 %
0,65 %
Clarins
2
1,43 %
0,65 %
TooFaced
2
1,43 %
0,65 %
UrbanDecay
2
1,43 %
0,65 %
Kat Von D
2
1,43 %
0,65 %
Mac
2
1,43 %
0,65 %
Yves Saint Laurent
2
1,43 %
0,65 %
nenakupuji
2
1,43 %
0,65 %
H
2
1,43 %
0,65 %
Viseart
1
0,71 %
0,32 %
Giorgio Armani
1
0,71 %
0,32 %
Becca
1
0,71 %
0,32 %
Biotherm
1
0,71 %
0,32 %
La neige
1
0,71 %
0,32 %
Valentino
1
0,71 %
0,32 %
Prada
1
0,71 %
0,32 %
Eisenberg
1
0,71 %
0,32 %
Top Faced
1
0,71 %
0,32 %
Origins
1
0,71 %
0,32 %
Anastasia
1
0,71 %
0,32 %
The inkey list
1
0,71 %
0,32 %
Makeupforever
1
0,71 %
0,32 %
Tarte
1
0,71 %
0,32 %
Lanolips
1
0,71 %
0,32 %
To faced
1
0,71 %
0,32 %
Masky na pleť
1
0,71 %
0,32 %
Dr. Jard
1
0,71 %
0,32 %
Kat VonD
1
0,71 %
0,32 %
Fresh
1
0,71 %
0,32 %
Cavalli
1
0,71 %
0,32 %
D&G
1
0,71 %
0,32 %
Bosd
1
0,71 %
0,32 %
Sephora colection
1
0,71 %
0,32 %
YTTP
1
0,71 %
0,32 %
Benefit cosmetics
1
0,71 %
0,32 %
Primo jejih sephora
1
0,71 %
0,32 %
Anastasia B.
1
0,71 %
0,32 %
YVS
1
0,71 %
0,32 %
Gucci
1
0,71 %
0,32 %
Sunday Riley
1
0,71 %
0,32 %
Makeup for ever
1
0,71 %
0,32 %
Marc Jacobs
1
0,71 %
0,32 %
Sephora Colletion
1
0,71 %
0,32 %
Makeup Forever
1
0,71 %
0,32 %
Este lauder
1
0,71 %
0,32 %
Naked
1
0,71 %
0,32 %
Vše
1
0,71 %
0,32 %
Urban decey
1
0,71 %
0,32 %
Urban cosmetic
1
0,71 %
0,32 %
N
1
0,71 %
0,32 %
Sephora Collections
1
0,71 %
0,32 %
Nabla
1
0,71 %
0,32 %
Make up forever
1
0,71 %
0,32 %
Dior backstage
1
0,71 %
0,32 %
Shiseido
1
0,71 %
0,32 %
CK
1
0,71 %
0,32 %
My Clarins
1
0,71 %
0,32 %
sisley
1
0,71 %
0,32 %
La prairie
1
0,71 %
0,32 %
Hugo Boss
1
0,71 %
0,32 %
29. Kterou kategorii nejčastěji nakupujete v parfumerii
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líčení
135
65,85 %
43,69 %
Vůně
113
55,12 %
36,57 %
Péče o pleť
54
26,34 %
17,48 %
Nenakupuji
2
0,98 %
0,65 %
Sprchove gely
1
0,49 %
0,32 %
30. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
257
91,46 %
83,17 %
muž
24
8,54 %
7,77 %
31. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 – 25 let
136
48,4 %
44,01 %
26 – 35 let
98
34,88 %
31,72 %
36 – 45 let
30
10,68 %
9,71 %
46 – 55 let
12
4,27 %
3,88 %
56 a více
5
1,78 %
1,62 %
32. Kolik obyvatel má vesnice/město ve kterém bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 2 tis. obyvatel
66
23,49 %
21,36 %
2 - 10 tis. obyvatel
56
19,93 %
18,12 %
10 - 50 tis. obyvatel
56
19,93 %
18,12 %
Praha
41
14,59 %
13,27 %
nad 100 tis. obyvatel
38
13,52 %
12,3 %
50 - 100 tis. obyvatel
24
8,54 %
7,77 %
33. Váš status:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
139
49,47 %
44,98 %
Student/ka
82
29,18 %
26,54 %
Rodič na mateřské/rodičovské dovolené
41
14,59 %
13,27 %
Podnikatel/ka
11
3,91 %
3,56 %
Nezaměstnaný/á
8
2,85 %
2,59 %
34. Váš průměrný čistý měsíční příjem činí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 30 000 Kč
91
32,38 %
29,45 %
Do 10 000 Kč
90
32,03 %
29,13 %
10 - 20 000 Kč
66
23,49 %
21,36 %
Více než 30 000 Kč
34
12,1 %
11 %
35. Vaše dosažené vzdělání je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské
161
57,3 %
52,1 %
Vysokoškolské
83
29,54 %
26,86 %
Základní
20
7,12 %
6,47 %
Vyšší odborné
17
6,05 %
5,5 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 16. ANO které?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Má nejlepší výhody (slevy a jiné zajímavé nabídky) na otázku 17. Proč máte věrnostní kartičku právě této parfumerie?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ji nejraději na otázku 17. Proč máte věrnostní kartičku právě této parfumerie?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji zde nejčastěji na otázku 17. Proč máte věrnostní kartičku právě této parfumerie?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 18. Jste členem Klubu Sephora? (Máte jejich věrnostní kartičku?)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE, ale nakupuji zde na otázku 18. Jste členem Klubu Sephora? (Máte jejich věrnostní kartičku?)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE, ani zde nenakupuji na otázku 18. Jste členem Klubu Sephora? (Máte jejich věrnostní kartičku?)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky k nákupu či k narozeninám na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách např. formou newsletteru či katalogu na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální slevy pro členy klubu na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky a brožury, které mi chodí poštou na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky k nákupu či k narozeninám na otázku 20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky na otázku 20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální slevy pro členy klubu na otázku 20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky či brožury, které mi chodí poštou na otázku 20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 21. Myslíte, že jste o výhodách členství dobře informován/a?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 21. Myslíte, že jste o výhodách členství dobře informován/a?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newsletter v e-mailu na otázku 22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakát či leták na prodejně na otázku 22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS na otázku 22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brožura, která mi přijde do schránky na otázku 23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katalog, který mi přijde do schránky na otázku 23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newsletter v e-mailu na otázku 23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS na otázku 23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brožura, která mi přijde do schránky na otázku 24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katalog, který mi přijde do schránky na otázku 24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newsletter v e-mailu na otázku 24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS na otázku 24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná mě neobtěžuje na otázku 24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 25. Víte, že Sephora má více úrovní věrnostního programu?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 25. Víte, že Sephora má více úrovní věrnostního programu?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 26. Víte, že v měsíci svých narozenin dostanete od Sephora dárek bez nutnosti nákupu?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 26. Víte, že v měsíci svých narozenin dostanete od Sephora dárek bez nutnosti nákupu?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líčení na otázku 27. Jakou kategorii nejčastěji v Sephora nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Péče o pleť na otázku 27. Jakou kategorii nejčastěji v Sephora nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně na otázku 27. Jakou kategorii nejčastěji v Sephora nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Benefit na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dior na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi sephora collection na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too faced na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 3. Kterou kartu máte nejraději?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 13. V které parfumerii nakupujete nejčastěji?
16. ANO které?
odpověď Sephora:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky k nákupu či k narozeninám na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Exkluzivní akce pouze pro VIP zákazníky na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o novinkách např. formou newsletteru či katalogu na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Benefit na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 3. Kterou kartu máte nejraději?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 26. Víte, že v měsíci svých narozenin dostanete od Sephora dárek bez nutnosti nákupu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakát či leták na prodejně na otázku 22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 25. Víte, že Sephora má více úrovní věrnostního programu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzorky či brožury, které mi chodí poštou na otázku 20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 21. Myslíte, že jste o výhodách členství dobře informován/a?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky k nákupu či k narozeninám na otázku 19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Newsletter v e-mailu na otázku 23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
29. Kterou kategorii nejčastěji nakupujete v parfumerii
odpověď Líčení:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Too faced na otázku 28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 3. Kterou kartu máte nejraději?
odpověď Vůně:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně na otázku 27. Jakou kategorii nejčastěji v Sephora nakupujete?
31. Váš věk je:
odpověď 18 – 25 let:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 33. Váš status:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 35. Vaše dosažené vzdělání je:
33. Váš status:
odpověď Zaměstnanec:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 – 55 let na otázku 31. Váš věk je:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vlastníte nějakou věrnostní kartičku?
2. Kolik vlastníte věrnostních karet?
3. Kterou kartu máte nejraději?
4. Co je důvodem, abyste si pořídil/a věrnostní kartičku?
5. Které věrnostní výhody máte nejraději?
6. Jaké výhody nejčastěji využíváte?
7. Kupujete si dekorativní kosmetiku či parfémy?
8. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku či parfémy?
9. Kolik ročně utratíte za dekorativní kosmetiku?
10. Kolik ročně utratíte za parfémy?
11. Kde nejčastěji nakupujete dekorativní kosmetiku a parfémy?
12. Proč právě zde?
13. V které parfumerii nakupujete nejčastěji?
14. Proč právě v této parfumerii?
15. Máte věrnostní kartičku některé z daných parfumerií? (Douglas, FAnn, Marionnaud, Sephora)
16. ANO které?
17. Proč máte věrnostní kartičku právě této parfumerie?
18. Jste členem Klubu Sephora? (Máte jejich věrnostní kartičku?)
19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
21. Myslíte, že jste o výhodách členství dobře informován/a?
22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
25. Víte, že Sephora má více úrovní věrnostního programu?
26. Víte, že v měsíci svých narozenin dostanete od Sephora dárek bez nutnosti nákupu?
27. Jakou kategorii nejčastěji v Sephora nakupujete?
28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
29. Kterou kategorii nejčastěji nakupujete v parfumerii
30. Jste:
31. Váš věk je:
32. Kolik obyvatel má vesnice/město ve kterém bydlíte?
33. Váš status:
34. Váš průměrný čistý měsíční příjem činí:
35. Vaše dosažené vzdělání je:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vlastníte nějakou věrnostní kartičku?
2. Kolik vlastníte věrnostních karet?
3. Kterou kartu máte nejraději?
4. Co je důvodem, abyste si pořídil/a věrnostní kartičku?
5. Které věrnostní výhody máte nejraději?
6. Jaké výhody nejčastěji využíváte?
7. Kupujete si dekorativní kosmetiku či parfémy?
8. Jak často nakupujete dekorativní kosmetiku či parfémy?
9. Kolik ročně utratíte za dekorativní kosmetiku?
10. Kolik ročně utratíte za parfémy?
11. Kde nejčastěji nakupujete dekorativní kosmetiku a parfémy?
12. Proč právě zde?
13. V které parfumerii nakupujete nejčastěji?
14. Proč právě v této parfumerii?
15. Máte věrnostní kartičku některé z daných parfumerií? (Douglas, FAnn, Marionnaud, Sephora)
16. ANO které?
17. Proč máte věrnostní kartičku právě této parfumerie?
18. Jste členem Klubu Sephora? (Máte jejich věrnostní kartičku?)
19. Jaké výhody nejvíce oceňujete?
20. Jaké výhody Vám scházejí či přijdou málo časté?
21. Myslíte, že jste o výhodách členství dobře informován/a?
22. Jakou formou se nejčastěji dozvídáte o nabídkách Klubu Sephora?
23. Jaká forma je pro Vás nejpříjemnější?
24. Jaká forma komunikace je Vám nepříjemná či Vás obtěžuje?
25. Víte, že Sephora má více úrovní věrnostního programu?
26. Víte, že v měsíci svých narozenin dostanete od Sephora dárek bez nutnosti nákupu?
27. Jakou kategorii nejčastěji v Sephora nakupujete?
28. Jaké značky v Sephora nejčastěji nakupujete?
29. Kterou kategorii nejčastěji nakupujete v parfumerii
30. Jste:
31. Váš věk je:
32. Kolik obyvatel má vesnice/město ve kterém bydlíte?
33. Váš status:
34. Váš průměrný čistý měsíční příjem činí:
35. Vaše dosažené vzdělání je:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.