Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum - Jak si rezervujete ubytování?
Výzkum - Jak si rezervujete ubytování?
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Andrea K |
---|---|
Šetření: | 08. 01. 2018 - 07. 02. 2018 |
Počet respondentů: | 487 |
Počet otázek (max/průměr): | 27 / 20.61 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme studentky Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
V rámci předmětu Specializační projekt 1 a 2 provádíme výzkum, jehož cílem je zjistit, podle čeho si mladí lidé ve věku 15-30 let vybírají ubytovací služby, případně jak tyto lidi stimulovat k přímé rezervaci přes webové stránky hotelu.
Tímto bychom Vás rády požádaly o vyplnění anonymního dotazníku, který Vám zabere přibližně 5 minut.
V případě nejasnoustí nebo připomínek nás neváhejte kontaktovat na emailu velisa01@ef.jcu.cz.
Předem Vám děkujeme, Andrea Koubová a Adéla Velíšková :-)
Odpovědi respondentů
1. Vaše věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 15 let → konec dotazníku, 15 - 18 let → otázka č. 2, 19 - 26 let → otázka č. 2, 27 - 30 let → otázka č. 2, 31 a více → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 26 let | 354 | 72,69 % | 72,69 % |
27 - 30 let | 105 | 21,56 % | 21,56 % |
31 a více | 18 | 3,7 % | 3,7 % |
15 - 18 let | 9 | 1,85 % | 1,85 % |
Méně než 15 let | 1 | 0,21 % | 0,21 % |
2. Cestujete v rámci svého volného času?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 463 | 98,93 % | 95,07 % |
Ne | 5 | 1,07 % | 1,03 % |
3. Už jste někdy zajišťoval(a) ubytování přes internet či přímo v místě pobytu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, přes internet → otázka č. 4, Ano, až přímo v místě pobytu → otázka č. 4, Ano, obojí → otázka č. 4, Ne - ani jedno nevyužívám → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, přes internet | 288 | 62,2 % | 59,14 % |
Ano, obojí | 162 | 34,99 % | 33,26 % |
Ne - ani jedno nevyužívám | 8 | 1,73 % | 1,64 % |
Ano, až přímo v místě pobytu | 5 | 1,08 % | 1,03 % |
4. Jak často cestujete v rámci svého volného času? (po ČR i zahraničí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cca 1x za 3 měsíce | 166 | 36,48 % | 34,09 % |
Cca 1x za 6 měsíců | 133 | 29,23 % | 27,31 % |
Cca 1x za měsíc | 70 | 15,38 % | 14,37 % |
Cca 1x za rok | 48 | 10,55 % | 9,86 % |
Cca 1x za 9 měsíců | 26 | 5,71 % | 5,34 % |
Každý volný čas využívám k cestování - několikrát do měsíce | 10 | 2,2 % | 2,05 % |
Méně často než 1x za rok | 2 | 0,44 % | 0,41 % |
5. Podle čeho vybíráte ubytování?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena | 1.719 | 0.721 |
Počet hvězdiček | 3.171 | 1.302 |
Vzhled na fotkách | 2.167 | 0.926 |
Hodnocení na internetu (např. na TripAdvisoru) | 2.073 | 1.166 |
Blízkost k centru/turistické atraktivitě | 2.303 | 1.033 |
Blízkost stravovacího zařízení/baru/restaurace atp. | 3.18 | 1.313 |
6. Pokud vybíráte ubytování podle ještě jiného kritéria, uveďte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
Bezpečnost okolí, pokud se dá zjistit
blízko letiště/autobusové či vlakové zastávky, zejm. při dlouhodobějším cestování s neustálými přesuny
blízkost k dopravě
blízkost ke zvolené trase
Blízkost pláže/ve městech galerie
Často podle doporučení přátel.
dobrá dostupnost autobusem, vlakem..
Doporučení
Doporučení od lidí, kteří v dané lokalitě bydlí (kamarádi, skupiny na fb jako "Češi v Torontu" nebo "Češi a Slováci v Montpellier")
Doporučení od známého
Doporučení od známých
Doporučení od znamych
doporučení známého, kdo už tam byl
doporučení známých
Doporučení známých
doprava
dopravní dostupnost, parkoviště, napojení na MHD
dopravní dostupnost, wifi
dopravní spojení
Dostupnost k MHD, dostupnost k centru/bodu zájmu, parkovací místa, bezpečí okolí, zda ubytování nabízí např.snidani pokud ji během pobytu využiji
Dostupnost k zastávkám-metro, bus, vlak
Dostupnost služeb - strava, wellness atd.
Dostupnost veřejné dopravy, bezpečnost lokality (část města, ulice atd)
Hodnocení osob, které již místo navštívily
Hodnocení přímo od lidí, kteří tam byli ubytovaní
je-li sociální zařízení na pokoji či společné
komentáře, spokojenost předchozích lidí
koupena a WC na pokoji
možnost ubytování psů, společná kuchyň a koupelna...
Možnost ubytování se psem
Možnost uvařit si
možnost veganské stravy
na doporučení,oblíbenosti
Nabídka služeb v okolí příp. Nabídka v hotelu/chate, aktivity pro děti, zajištění soukromí, kvalita stravy.
napr. misto kde se porada koncert na ktery jedu
Nyní, co máme dítě, vybíráme hlavně baby-friendly místa. A také jestli je v nabídce vegetariánské menu.
Odviji se od typu cesty, destinace apod
osobní zkušenost, reference známých, přítomnost wellness
ověřitelný/důvěryhodný zdroj
Parkování v areálu nebo jeho blízkosti
Parkoviště
počet míst, často cestuji se skupinou kamarádů, možnost parkování
podle celkového dojmu, který nabídka komunikuje
Podle koupelny,podle site retezce
podle okolností výletu (např. žádost o ruku, výročí..), nabízené služby
Podle recenzí minulých hostů
Podle toho jestli se dá u ubytovaní zaparkovat. Placené/neplacené parkoviště apod.
Podle toho, zda se tam dá jíst snídaně (bez snídaně ani ránu a nechce se mi snídat typem ala "co nepotřebuje lednici")
Podle typu pokoje, který je volný
podle vybavenosti hotelu a recenzí od známých
pokud je to na místě, tak asi první co mi doporučí místní.
Pomer cena kvalita
poplatků a co je zahrnuto v ceně ubytování
pragmatické využití
rodinné prostředí, mimo turistické lokality
sloužeb v cenně - úschova kola, lyží atd..
Sluzby - zdarma snidane, zdarma wifi, zdarma parkovani
služby v ceně (snídaně, parkování apod.)
Snídaně v ceně Vybavenost hotelu Parkování
Snidane v cene
Snidane v cene pripadne i vecere
Snídaně v ceně. Wifi.
Stav a hodnocení koupelny
typ budovy - aby nebyly stěny ze sádrokartonu, ticho
typ penze, ubytování 18+, wifi, ..
u moře např. i vzdálenost od moře :)
V zahraničí i podle toho, jestli je snídaně v ceně.
Velikost - např. chata pro větší skupinu
většinou využívám couchsurfing a tam jsou pro mě důležité popisy jednotlivých osob - jací jsou, abych věděla zda ten pobyt bude bezkonfliktní
Vybavení (např.: parkoviště, balkón)
vzdálenost
vzdálenost od domova
Vzdálenost od letiště/nádraží, dopravní obslužnost do centra města
Vzdálenost od lokace, kde se koná akce, za kterou cestuji.
Vzdálenost od toho, co chci navštívit (ne centrum).
vzdálenost od zastávky autobusu, metra
welness
Wifi
wifi, parkování, vybavení pokoje
zda je o sdílené ubytování či soukromé, jestli je vlastní koupelna, zda je tam možnost parkování (v případě půjčování auta), je-li k dispozici kuchyně..
Zda je sociální zařízení na pokoji, zda je tam TV, zda je možné v létě v případě nepříznivého počasí přitopit apod.
Zda je v ceně samostatné, či společné sociální zařízení
Zda je v pokoji koupelna
Zejména podle typu/účelu cesty. Jiné ubytování hledám pokud jedu na lyže, jiné na dámskou jízdu, jiné při cestování v chudých zemích
Zkušenosti známých.
7. Pokud jezdíte opakovaně na jedno místo pobytu, využíváte stejné ubytovací zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 9, Obvykle nejezdím na stejné místo pobytu → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obvykle nejezdím na stejné místo pobytu | 300 | 65,93 % | 61,6 % |
Ano | 119 | 26,15 % | 24,44 % |
Ne | 36 | 7,91 % | 7,39 % |
8. Pokud ano, proč si vybíráte stejné ubytování?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Byla jsem tak maximálně spokojená, že z toho vznikla každoroční tradice.
Byla jsem tam spokojená, dobrý servis, výhody stálého zákazníka.
byli jsme tam spokojeni
Byli jsme zde spokojeni.
Cestujeme s dětmi, potřebují známé místo, které je prověřené. Většinou se nám podaří navázat s personálem /majitelem přátelský vztah - člověk se rád vrací "domů"
Člověk ví, do čeho jde a co má očekávat
Dle zkušeností, poku jsou kladné
Dobra zkusenost
Dobrá zkušenost
dobrá zkušenost
Dobrá zkušenost z minule
Dobré předchozí zkušenosti.
Dobré zkušenosti - stav hotela, čistota, snídaně, personál, poloha...
Dobry personal
Good experiences, friendly staff, locality, price
Hezké prostředí.
Je již ověřené a v předchozím pobytu jsem byla spokojená.
Je to pohodlnější, vyzkoušené
jezdíme tak s partou,
jistota
již ho mám prověřené
Jsem s ním spokojen
jsem s ním spokojená
Jsem s nim spokojena, je to jistota
Jsem spokojen se službami
jsem spokojená
jsem tam spokojená
Jsem zvyklá na dané místo a když mi vyhovuje všemi parametry, tak proč jo měnit?
jsme zvyklí na náš standard, který ubytování splňuje. vyzkoušeno více ubytovacích zařízení, ze kterého se vracíme do našeho oblíbeného
Každý rok jezdíme do Krumlova do penzionu, vyhovuje nám to, hezké prostředí, blízko centra, s majitelkou se už dobře známe
kdyz jsem spokojena, nemam duvod menit
Když jsem spokojená, nemám potřeba zkoušet nové ubytování
Když mám dobrou zkušenost, není důvod riskovat a hledat něco, co by mi nemuselo vyhovovat.
Když se mi libi ubytovani, tak neni co řešit ani do budoucna.
Kvalita ubytování i dalších služeb
kvalita zarucena
Kvůli předešlé spokojenosti
Kvůli spokojenosti s ním
Libi se mi
Líbí se mi tam, nemusím hledat nové ubytování, vím co kde je, je to por mě pohodlnější
Mám ho vyzkoušené,znám personál
Máme oblíbený penzion se skvělými lidmi na krásném místě. Snažíme se tam každý rok přijet, je to naše rodinná tradice.
máme to již ověřené a líbí se nám tam
osvedcena jistota
osvědčená kvalita, známé prostředí
Osvědčené místo
Osvědčené, ideální kombinace ceny a blízkosti k mému cíli
Ověřená spokojenost
Ozkousene zname prostredi. Samozrejme pokud mi ubytovani minule nevyhovovalo, hledam jine.
Pokud je to osvědčené místo,které mi vyhovuje,tak nevidím důvod proč ho měnit.
Pokud jsem byla s ubytováním spokojena, ráda stejné místo využiju znovu. Pokud ne, samozřejmě hledám alternativy.
pokud jsem byla spokojena, proč ne
Pokud jsem s kvalitou a cenou spokojená, nevím, proč bych to měla měnit.
Pokud jsem s ním spokojen, netřeba měnit a riskovat zklamání jinde...
pokud jsem s ním spokojená, proč měnit?
Pokud jsem spokojen, není důvod pro změnu.
Pokud jsem spokojen, není třeba měnit
Pokud jsem spokojena ve všech parametrech, není třeba nic měnit.
Pokud jsem spokojená, nemám důvod hledat dál.
Pokud jsem spokojená, nestojí mi to za energii věnovanou novému hledání.
Pokud jsem spokojená, nevidím důvod ubytování měnit.
pokud jsem spokojený, není důvod
Pokud jsem spolojena rada se vratim
Pokud mi vyhovuje, vrátím se tam.
pokud nemělo chybu, byl bych kokot abych lezl jinam
Pokud předchozí ubytování mně úplně vyhovovalo, tak proč ho nevybrat, když u cestování jde spiš ne o ubytování, ale o zážitky. Ve většině případů vybírám ubytování fakt jen na přespání, takže to moc nehroutím :)
Pokud se mi někde líbí, nepotřebuji experimentovat.
Pokud se mi osvědčilo, nechce se mi riskovat.
Pokud se nám líbilo, rádi se vracíme
Poskytovane sluzby, zazemi, lide.
Prijemni hostitele, skvela lokalita...
Proc riskovat nespokojenost v jinem?
proto ze vim, ceho ocekavat
Protoze jsem byl v minulosti spokojen, vim co cekat a neni duvod hledat neco jineho,co muz byt horsi
Protoze jsme spokojeni s kavlitou ubytovani a uz se dobre zname s majitelkou ubytovani se kterou si vzdy vyjdeme vstric.
Protože jsem byla předtím spomojená
Protože jsem byla spokojená.
protože jsem s ním byla spokojená
Protože jsem se vším spokojená a už znám okolí.
Protože jsem spokojen s tím, co vím, že tu budu mít.
Protože se mi tam líbilo.
protože tam jiný kemp není
Protože u to místo znám, vím, do čeho jdu, znám majitele, ...
Předešlá spokojenost
Ráda se vracím na místa, kde jsem byla spokojená. Zvláště, pokud jde o ubytování, čistá koupelna a dobrá strva je základ :)
rodinná tradice v daném místě
Sleva, spokojenost, výhodná poloha
spokojenost
Spokojenost
spokojenost
Spokojenost
Spokojenost
Spokojenost s hostiteli (airbnb)
Spokojenost s předchozí návštěvou
spokojenost s ubytováním a službami
Spokojenost se službami, místo se mi líbí
spokojenost z předešlého pobytu
Spokojenost,kvalita
To záleží, jak kdy. Pokud se mi ubytování osvědčí, mám ho oblíbené a v blízkosti je vše, co potřebuji, pak nemám důvod hledat jinde.
Už nemusím ztrácet čas s hledáním nečeho nového
Už znám, vím co čekat, možnost lepší ceny (rezervace mimo booking, expedia apod..)
Většinou jej mám ověřené a jsem tam spokojená :-D
Většinou kvůli pozitivní zkušenosti
Většinou mám dobré zkušenosti.
většinou na poprvé vyberu to nejlepší
Vím co můžu od ubytování očekávat.
Vím, co čekat. Pokud jsem byla spokojená, nechci riskovat v jiném ubytovacím zařízení.
Vím, co od takového ubytování očekávat. Rovněž na základě pozitivní předešlé zkušenosti.
Vím, do čeho jdu - jistota.
Vyhovovalo mi dříve, nemusím hledat nic nového.
Vyhovuje mi
Vyskúšané takže záruka spokojnosti
vyzkoušená kvalita
Zkušenost, že vím, do čeho jdu.
Zkušenosti
Znám ho
znám ho a jsem s ním spokojená
Znam ho a vim co ocekavat
Známá jistota.
Zname prostredi a spokojenost z minule návštěvy
zvyk, spokojenost
9. Pokud ne, proč si vybíráte jiné ubytování?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
,
Abych vyzkoušela nové věci
Ano i ne. Možná obsazenost předchozího místa, ráda poznávám nové lokaliy/hotely, atd. Záleží :)
dostupnost, tj. obvykle nebývá stejné ubytování volné
chcem poznať iné lokality
Chci nějakou změnu.
Chci poznat a zažít více hotelů apod.
Chci vyzkoušet i něco nového
Chci vyzkoušet jiný typ ubytování nebo prozkoumat jinou část destinace.
Chci vyzkoušet něco nového
Chci zkusit něco nového
Chci zkusit neco noveho.
Chci zkusit zase něco nového
Jak to vyjde
Je dobré vyzkoušet něco nové
Jezdím do jiných míst
Jiné nabidky sluzeb
Mám ráda změnu
Nechci jezdit pořád na to samé místo.
Nový zážitek
Pokud jedeme do velkeho mesta jako treba Budapest, chceme byt ubytivani v jine mestske casti nez predtim.
Protože jsem s daným ubytováním nebyla spokojená.
předchozí špatné zkušenosti
Ráda poznavam nová mista
Uz to znám
větší dobrodružství
většinou vybírám na místě, podle toho co je volné.
Více zkušeností
Volím ubytování většinou podle ceny, která se pokaždé mění.
Vybírám dle aktuálních cen a potřeb
Vyzkoušet, kde je ubytování pro mne vhodnější a příjemnější
záleží na aktuálních cenách a potřebách
zkouším jiná místa
zkouším ráda nové a lepší
Zmena je fajn
změna je život
10. Jaký způsob využíváte nejčastěji při rezervaci ubytování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zprostředkovatelské portály (Booking.com, Hotels.com, HRS, Hotel.cz atp.) | 317 | 69,67 % | 65,09 % |
Přímo web hotelu | 65 | 14,29 % | 13,35 % |
Cestovní kancelář | 18 | 3,96 % | 3,7 % |
Telefonicky | 16 | 3,52 % | 3,29 % |
Jezdím tzv. na blind (naslepo), hotel si rezervuji až na místě | 12 | 2,64 % | 2,46 % |
AirBnb | 2 | 0,44 % | 0,41 % |
italská agentura v místě, kontakt přes jejich stránky a následně emailem s doplacením na místě | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
V případě dovolené (tyden u more na lyzich) cestovku a v pripade vikendu booking ci jine portaly | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
E-mail hotelu | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Airbnb, couchsurfing | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
kombinace zprostředkovartelských portálů a přímého kontaktu na webu ubytování | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Couchsurfing Airbnb | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
2.odpoveď - portaly vc airbnb | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Většinou přes airbnb, ale někdy přímo z webu hotelu. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Někdy telefonicky,někdy mejlem, někdy jezdíme na blind | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
couchserfing | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
e-mailem | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Body 1, 2 a 4 | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Je to mix: na booking.com si najdu, kouknu na jejich web a pak volám nebo posílám emaily | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
podle destinace buď cestovní kancelář, webové portály a pokud tam nenajdu to, co hledám, zkouším přes google přímo najít stránky dalších hotelů | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Airbnb, Couchsurfing, Booking | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
v ČR přímo web hotelu/penzionu, v zahraničí např. hostelworld/airbnb | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
zprostředkovatelské portály pro vyhledání nabídky, web hotelu pro kontrolu ceny | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Většinou vyzkoušíme hotel přes světový portál poté pokud se osvědčí už volàme do samotného hotelu | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Couchsurfing, Airbnb, booking.com, příp. přímo na místě | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
booking.com, airbnb | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
booking, ale hlavne airbnb, couch surfing | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
CK, portály | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
mix | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
E-mailová komunikace, doplněna telefonicky či na webu ubytovacího zařízení. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
najdu pres portal, pak ale rezervuju primo na webu hotelu/ primo telefonicky nebo mailem u majitele | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
11. Pokud jste použili zprostředkovatelský portál, který nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Booking.com | 290 | 63,74 % | 59,55 % |
Airbnb | 72 | 15,82 % | 14,78 % |
Nevyužívám | 62 | 13,63 % | 12,73 % |
CouchSurfing | 6 | 1,32 % | 1,23 % |
Hotel.cz | 5 | 1,1 % | 1,03 % |
Skupina Expedia Inc. (Hotels.com, Expedia, Orbitz, Travelocity) | 4 | 0,88 % | 0,82 % |
chata.cz | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Booking, Airbnb obojí velmi často | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Agoda, Hostelworld | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Booking + airbnb na stejne | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
couchs., airbnb, booking | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
žádný | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
couchserfing.com | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
slevomat | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Hostelworld | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Trivago mockrát zklamalo, už nikdy více. Vždy web hotelu. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
hostelworld.com | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Portály využívám pouze k vyhledání hotelu, poté kontaktuji daný hotel sama, aby nemuseli portálu platit provizi. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Půl na půl booking a hotels.com, výjmečně airbnb | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
booking.com a airbnb zhruba stejne casto | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Facebook skupinu | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Trivago | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
12. Proč využíváte zrovna tento zprostředkovatelský portál?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
a proč ne ? Bože to je blbej dotazník, doufam, že jste v prváku na bakaláři a je to jen seminárka !!
Airbnb - poznam, jak lide ziji v dane zemi.. zaroven za obdobne penize, kdy bych v hotelu bydlela pr na okraji mesta mohu bydlet v centru, booking - nekdy airbnb nesplni me ocekavani a predevsim ubyt v CR
asi kvůli reklamě.. ale vyhovuje mi, tak proč ne
Booking.com má největší výběr hotelu, a všechno ne jednom místě, takže nemusím zbytečně utrácet čas na prohlídání internetu.
Byl mi doporučen a já s ním byla spokojena, neměla jsem důvod zkoušet jiný.
Byl první na ráně...
Bylo to jen jednou a nabídl se nám sám, ale spokojenost
Býval nejlevnější, v posledním roce od něj však upouštím, již jsou ceny mnohdy přes samotný hotel nižší než přes booking, navíc začínám pochybovat o recenzích. Zejména v Asii jsem četla mnoho kladných recenzí na bookingu na hostely a hotely, kde jsem udělala rezervaci, ovšem na místě se popis a kladné recenze nesetkávaly s realitou.
Cekuju jich vzdy vic,ale b.com ma vetsiou nejvic objektu v nabidce
cena
cena, možnost bydlet s místními
Cenově je výhodný, navíc u něj komunikuji přímo s majitelem jako takovým
couchsurfing - zejména kvůli lidem. airbnb pokud cestuji s více lidmi a chceme mít pro sebe více prostoru s kuchyní. booking - pokud je to výlet kratší výlet a chci nejlevnější hotel/hostel, co nejvíce v centru
Dají se sehnat zajímavá místa k bydlení, často přímo u domorodců :)
dobré ceny, přehlednost
dobré nabídky, ověřené
dobré nabídky, přehlednost
Dobre recenze přátel a osobní zkušenosti
Dobré zkušenosti
dobrý poměr cena / výkon, velká nabídka, možnost ubytování v soukromí za dobré peníze na dobrých místech
Doporuceni
Dostanu 25$ zpatky, kdyz si nekdo jiny diky memu doporuceni zarezervuje hotel.
google mi ho kdysi nabídl jako první a byl jsem spokojený
Hodne hotelu v nabidce
Hodně informací a hlavně celkem kvalitní možnosti filtrů pro vyhledávání. Airbnb bych využívala častěji kdyby lidé lépe reagovali, dost často se nám stalo že jsme projevili zájem a nepřišla žádná reakce
je jednoduchý
Je jednoduchý, mám ho vyzkoušený a přehledný
Je levnější, než jiné ubytování
je mi sympatický
Je nejlevnější.
je nejpřehlednější
Je nejpřehlednější, uživatelsky příznivý, mnoho komentářů a fotek i s mapou, dále jsou to pozitivní zkušenosti s portálem ke zprostředkováním ubytování a výhodné ceny.
Je objektivní a taky je to podle toho, na která místa jedu. Mám ráda i Couchsurfing, ale ne všude. Booking je jistá varianta.
Je podle mě nejpřehlednější.
Je přehledný
Je přehledný
Je přehledný a důvěryhodný
Je přehledný a nabídne se většinou jako první. Nelíbí se mi však, a to je stejné i u letenek, že navštívený web několikrát po sobě že stejně IP, zvedne cenu za pokoj.
je přehledný a pohodlný
Je přehledný a spolehlivý.
Je přehledný a vidím rovnou celkovou částku
Je přehledný a vyřídí vše za mě.
Je přehledný, najde se tam hodně ubytovacích zařízení, mám tam i slevu, protože nakupuji častěji.
Je to fajne
Je to podle mne nejznámnější a ověřený zdroj
Je to zadarmo a potkam spostu skvelych lidi
Je uživatelsky příjemnější a mnohdy levnější než hotely a dá se díky tomu lépe poznat kultura a celkové myšlení místního obyvatelstva.
Jeden z nejznámějších, velký počet recenzí, recenze mohou psát pouze osoby, které opravdu na pobyt nastoupili , tudíž je zde záruka, že recenzi píše člověk, který na místě opravdu byl.
Jediný co znám.
Jednoduchá orientace
Jednoduché vyhledavani
jednoduché, přehledné
Jednoduchost pouziti, reference
jednoduchý, přehledný, lze nastavovat kritéria, velký rozsah
Jednoduchý, přehledný, spolehlivý
již ze zvyku
Jsem na něho zvyklá a vím jak funguje a nikdy jsem s ním neměla problém
Jsem na tento portál zvyklá, je to tam přehledné.
jsem zvyklá
Jsou zde velmi zajímavé nabídky ubytování, většinou i přímo v centru, majitelé bývají velmi milí.
Kdysi to bývala cena, teď se vyrovnali hotelům, ale bavi mě spoznávat tak lidi a kulturu.
Kredity za doporučení
Kvalitní, spolehlivé , obsahuje foto, velký výběr, ukazuje počet volných míst na daný den, dobré zkušenosti jako host i jako hostitel
Kvůli cenám, recenzim
lacná varianta, a dá sa spoznať zaujímavých ľudí. Rovnako však jazdíme aj cez hostely.
lacné, možnosť niekoho spoznať, osobité
levné ceny, osobní přístup, doporučení místních, neturistické lokality
levný, jednoduchý, výhody
Líbí se mi způsob, jakým funguje.
ma nejvetsi pokryti
maji tam mnoho nabidek
Maji vlastni a jednoduchou aplikaci
Mám dobré zkušenosti.
Mám na něm slevy, má nejvíc nabídek.
Mám na něm už slevu.
Mám s ním dobré zkušenosti a díky opakovaným rezervacím mám 10% slevu na některá ubytovací zařízení.
Mám s ním dobré zkušenosti.
Mám s ním dobré zkušenosti.
Mám s ním dobrou zkušenost a to, co je tam napsané, odpovídá realitě. Pomáhají také názory ostatních uživatelů.
mám s ním dobrou zkušenost, smart nabídky, hodnocení odpovídá realitě, možnost rezervace bez zaplacení poplatku, možnost zrušení pobytu bez stornopoplatku
Mam s tim dobrou zkusenost.
mám tam účet a dobře se na serveru orientuji
Mám tam účet a vyhody
Mnoho nabídek, dobrá cena, dostupnost hodnocení
Mnozstvi nabidek
možnost potkat místní, velmi často rozumné ceny v atraktivních lokalitách
možnost seznámit se s novými lidmi, kteří mi i mnohdy zprostředkují super zážitky v místě s místními, jejich přáteli apod., nebo alespoň doporučí zaručená místa, kde se dobře najíst,...
Na doporuceni pratel.
na portálech najdu místo, ale poté si vše domluvím napřímo
Nabídka dobrých cen, lze si přečíst hodnocení od ostatních, celkově je to rychlejší, než kontaktovat přímo hotel
nabízí mi ho vyhledávač jako první
nabízí několik hotelů dle zadaných kritérií
Nabízí široký výběr hotelů a hostelů. Nyní mi jako bonus k využívání dali slevy a bonus za doporučení zřízení ubytování přes Booking pro kamaráda.
najdu tam největší přehled všech zahraničních hotelů
Naleznu zde důležité recenze i fotografie od hostů
Neformálnost, hodnocení od předchozích ubytovaných, přijatelná cena
nejjednodušší
nejjednodušší, okamžitá rezervace, ihned ukáže volná místa, možnost později zrušit
Nejlépe se v něm orientuji
Nejlepsi poměr kvality a ceny + možnost seznámeni s domorodci
Nejlepší cena
Nejlepší cenová nabídka
Nejlepší zkušenost
Nejlevnější nabídky
Nejpřehlednější, nejjednodušší, velký výběr
Nejrozšířenější
Největší nabídka, celosvětově známý, výhodné ceny.
Nejvýhodnější, nejpřehlednější
Nemám speciální důvod - je první na ráně, nejpoužívanější.
Nemám výhradně důvod, spíš se zobrazuje mezi prvními (při vyhledávání).
Nízká cena
Nižší ceny. Některé hotely nabízí i drobné výhody.
obe domeny jsou user-friendly, ostatni popravde moc neznam. U Airbnb je navic vyhodna cena + pridana hodnota v poznani majitele bytu. Zatim mam jen same dobre zkusenosti.
Objem
Osvědčil se
Osvědčil se nám jako nejlepší, je přehledný, srovnává ceny...
plno nabídek, přehledná grafika, dobré zkušenosti
porovnání ceny a dostupnosti
Povazuji ho za nejznamejsi a spolehlivy
Prečo nie?
Prijde mi nejznámější.
Protože nabízí ubytování v hostelích a penzionech - tudíž za nižší ceny
Protože se většinou nejedná o hotely. S hostiteli je dobrá domluva a snadno seženu celý byt s kuchyní pro rodinu.
Protože tam je velký výběr ubytování širokého cenového rozpětí, je zde také diskuze, takže člověk ví kam jde a přijde mi to osobnější a přátelštější způsob ubytování než třeba hotely.
přehledné stránky, velký výběr, hodnocení od uživatelů
přehledné, srozumitelné,...
přehlednost
Přehlednost
Přehlednost a jednoduchost
přehlednost dostupnosti, recenze ostatních, možnost filtrace a seřazení dle ceny
Přehlednost stránek, snadné vyhledávání, přívětivé ceny, důvěryhodnost, akce, slevy.
Přehlednost, dobré zkušenosti známých a teď už i moje vlastní
Přehlednost, možnost filtrování toho, co požaduji
Přehlednost, spolehlivost, důvěryhodnost
Přehledný
Přehledný, možnost filtrování nabídek
přehledný, možnost nastavit filtry dle potřeby
Přehledný, rychlý, dobre ceny, široký výběr, snadná rezervace a placení.
Přehledný, spolehlivý
Přehledný, uživatelsky přívětivý, spousta recenzí od uživatelů, slevy při častější rezervaci.
Přehledný. Pravdivý
Přespání zdarma, plus se člověk seznámí.
Přijde mi nejpřehlednější
Přijde mi nejpřehlednější a vše je tam na jednom místě.
Přijde mi přehledný, nejjednodušší, spolehlivý.
Přijde mi uživatelsky příjemný a často výhodnější, než jiné stránky (dokonce se mi stalo i to, že byl výhodnější než stránky hotelu)
Přijde mi, že má tu nejširší nabídku hotelů, navíc nikdy neudává nepřesné informace.
přirozený kontakt s místními, příznivá cena, obvykle dobrá vybavenost ubytování (plně zařízená kuchyň, atd)
Rozšířený. Přehledný. Jednoduchý.
rýchlosť vybavenia, možnosť stretnúť zaujímavých ľudí, väčšinou dobré rady tipy od hostiteľa.
Slevy,kt. Booking specialne nabizi + vzdy dobra zkusenost
Snadné vyhledávání, dobré ceny, benefity
Srovnani cen, ukazani spousty ubytovani na jednom miste
Sympatické přehledné stránky, užitečné recenze, všechny možnosti na jednom místě.
Široká nabídka, cenová dostupnost, hodnocení od ostatních lidí, ověření ubytovatele, fotky, podrobný popis, možnost storna
trustworthy, dobry program, recenze, hodne informaci o ubytovani
ubytko přímo od lidí, lepší ceny i ubytování
Už tam mám prémiový účet a pokud má hotel dobré hodnocení, tak jsem se ještě nikdy nespálila.
V některých zemích velmi dobre ceny, je fajn se setkat s lidmi, kteří v dané zemi žijí
Velká nabídka a dobré ceny.
velka nabidka hotelu
Velké množství recenzí, nízké ceny a velké množství nabídek na jednom místě.
Velký výběr
Velký výběr ubytování, možnost zadání kritérií, srovnání cen
věrnostní systém (za 10 zakoupených nocí 1 zdarma), cenová úroveň zatím vždy níž než na jiných portálech, uvádí konečnou cenu včetně daní a poplatků (což např. Booking nedělá)
Věrohodnost, spokojenost, cena
Věřím mu.
Vetsinou se nabizi mezi prvnimi volbami moznosti ubytovani
Větší šance poznat místní kulturu
Většinou hledám přes Trivago a booking.com je první, který se tam nabídne.
většinou nabízí nejnižší cenu
všechny portály pohormadě
Vyhlášený, spolehlivý
Vyhody u vernostniho programu
vyhovuje
Vyhovuje mi prehlednost a ze mam vse na 1 miste pod 1 prihlasenim
vyhovuje mi souhrné uspořádání
vyhovuje mi, nabídek je hodně, za dobrou cenu, mám dobré zkušenosti s tímto portálem
Vyhovuje mi. Dají se najít velmi výhodné nabídky.
Využívala jsem ho v zahraničí, je poměrně jednoduchý.
Využívám ho dlouho a mám na něm různé akce a slevy, které jsou výhodné.
Využívám jak booking, tak airbnb.. Vždy porovnávám, co v dané lokalitě vyjde levněji.
Vždy najdu, co hledám za fajn ceny.
Vždy si mohu přečíst hodnocení od lidí, kteří zde byli ubytovaní
začínala jsem na tomto portálu o jiných jsem nevěděla, už zde mám bonusové body
Zajimave bydleni v centrech mest za nekdy o mnoho prijatelnejsi ceny. Moznost neco si uvarit coz v hotelu nejde. A moznost seznamit se s mistnimi lidmi pokud dany objekt pronajimaji a zaroven v nem bydli.
Zajímavé nabídky, bydlíte jako místní
zajímavost ubytování, větší kontakt s místními a lokalitou celkově, pohodlí např. celého bytu a ne "pouze" ložnice
Ze
Zkusenost, jednoduchost
zkušenost
Znám ho, přehlednost.. pro své ubytování využívame také
Známý portál, spousta recenzí a záruka nákupu.
Zprostředkovávají velmi dobré informace, fotky i recenze od jiných klientů
Zvyk
13. Jak často využíváte zprostředkovatelské portály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Při většině cestách | 224 | 49,23 % | 46 % |
Při některých cestách | 90 | 19,78 % | 18,48 % |
Vždy | 61 | 13,41 % | 12,53 % |
Málokdy | 50 | 10,99 % | 10,27 % |
Nikdy | 30 | 6,59 % | 6,16 % |
14. Porovnáváte ceny ubytovacích služeb z různých portálů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 171 | 37,58 % | 35,11 % |
Ano, vždy porovnávám cenu z alespoň dvou portálů, příp. webových stránek ubytovacího zařízení | 166 | 36,48 % | 34,09 % |
Ano, používám srovnávací portál (např. Trivago) | 83 | 18,24 % | 17,04 % |
Ano, porovnávám ze všech výše popsaných způsobů | 35 | 7,69 % | 7,19 % |
15. Rezervovali jste někdy ubytování přímo z webové stránky hotelu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 228 | 50,11 % | 46,82 % |
Ne | 227 | 49,89 % | 46,61 % |
16. Pokud ano, co Vás k tomu vedlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zjistil(a) jsem, že je cena nižší | 107 | 46,72 % | 21,97 % |
Větší důvěra k rezervaci přímo z webu ubytovacího zařízení | 96 | 41,92 % | 19,71 % |
Ubytovací zařízení mi nabídlo členství ve věrnostním programu - získal(a) jsem slevu na další ubytování | 9 | 3,93 % | 1,85 % |
lepší domluva s majitelem | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
V daném místě nebylo CK nabízeno ubytování dle mých požadavků | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
nezamýšlela jsem se nad tím | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Bylo to ubytovsni,které jsem již využívá, přímo z webu jsrm mohla objednat rovnou i další služby | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
pro firemni ucely vetai důvěra | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Nebyla jiná možnost | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Jiz jsem byla drive ubytovana, spokojenost, proto jsem nechtela “platit” zprostredkovatelum | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
tehdy jsem ještě nepoužívala zprostředkovací portál | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
na booking.com bylo obsazeno, na webu hotelu bylo jako volno | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
dané ubytování neposkytovalo svoje služby přes booking.com | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Nešlo to jinak. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
moznost zajisteni viza | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
měla jsem voucher zakoupený na slevovem serveru, ale rezervace terminu probíhala pouze přes web hotelu | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Nabízelo se to. Například při hledání víkendové chaty v určitém regionu. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Specifické přání | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Dozvěděla jsem se o ubytování od známých, tak jsem to rezervovala přímo. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Sám nevím | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Jak jsem psala, několik zklamání, tak už jen web hotelu | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
hotely nabízené na portálech byly obsazené nebo drahé, tak jsem zkoušela najít přímo hotely v konkrétních destinacích. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
chtěla jsem se ubytovat v tomto konkrétním zařízení a byla jsem líná hledat, jestli nějaký web nenabízí slevu | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
hotel nebyl na booking.com | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
ubytování nešlo zabookovat přes zprostředkovací portál | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Sama vlastním ubytovací zařízení, tedy vím, že je to pro ně zpravidla výhodnější. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Pokud se do hotelu vracíme již ontaktujeme pŕímo | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Opakovaný pobyt na daném místě, mohla jsem zadat přímo stránku hotelu, jednodušší komunikace | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Rezervace přes portál nebyla možná. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
hotel jsem našel/byl mi nabídnut mimo zprostředkovatelské weby, takže jsem šel rovnou na web hotelu a rezervoval | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
hotel nebyl jeste na booking.com | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
penzion nebyl na portálech | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Našla jsem zde zajímavou akci, které jsme se chtěli zúčastnit. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Penzion nebyl na zprostředkovatelském portálu. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Nenašla jsem ho na srovnávacím portalu | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Bylo to rychlé | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
na jiných portálech nebylo ubytování možné | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
snazim se podporovat podniky, protoze vim, ze bookingu odvadi poplatky | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Zprostředkovatelké weby měly plnpu kapacitu, zatímco na stránce hotwlu byly pokoje volné. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
nebyla žádná jiná možnost, jak ubytování online rezervovat | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Chtěl jsem konkrétní hostel | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Hotel nebol dostupný cez iné portály | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Přes Booking rezervuji první návštěvu, všechny další si pak domluvím přímo s ubytovatelem. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
vyhledala jsem ubytování takto přímo, osobní kontakt přes e-mail | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
lepsi cena vetsinou a hotelu/majitwli je taky milejsi mit primou rezervaci bez provize pro portal | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Hotel nenabízel ubytování prostřednictvím jiného portálu, ale využíval pouze své webové stránky | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Větší přehlednost | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Pokud cestuji po Cesku, rezervuju primo na webu hotelu, protoze komunikace je snadna, u zahranicnich radeji pres booking. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Chtela jsem konkretne tento hotel. Nebyl duvod pouzit vyhledavac. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Na booking bylo vyprodáno | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
17. Pokud ne, proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rezervace přes rezervační portály je snazší (uživatelsky přívětivější, přehlednější) | 160 | 70,18 % | 32,85 % |
Ne všechny ubytovací zařízení nabízí na svém webu rezervaci | 81 | 35,53 % | 16,63 % |
Jsem věrný(á) rezervačnímu portálu (příp. jsem součástí věrnostního programu) | 39 | 17,11 % | 8,01 % |
Myslím si, že je to zdlouhavé | 31 | 13,6 % | 6,37 % |
Jazyková bariéra | 15 | 6,58 % | 3,08 % |
cena byla vždy vyšší, když jsem to zkoušela | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
cestovní kancelář nabízí i pojištění a dopravu, kterou i zprostředkovává | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Nikdy jsem to nezkoušela, zatím mě to k tomu nic nevedlo, obavám se spíše vyšší ceny oproti nabídce AirBnb | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
jelikož srovnávám podle ceny, vybírám na rezervačním portálu | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Je to nejdrazsi | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Cena přímo na hotelových stránkách bývá vyšší, většinou neumožňuje slevy. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
ani nevim | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
často hledám na více portálech nejlepší variantu | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
přes rezervační postál to zabere méně času | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
V případě nespokojenosti s hotelem mám určitou záruku v rezervačním portálu | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Prijde mi, ze je to drahsi | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Hotely jsou drahé | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
ano, ale byl to kemp | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Vzdy byla na ofic.strankach lepsi cena nebo napr.snidane zdarma,navic balkon/vyhled na more atd. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
na rezervačním portale bývají ceny nižší | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
lepší cena na portálu, často i extra výhody | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Přehled mnoho hotelu na jednom místě. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
pokud využiju zprostředkovatelský portál, můžu během chvíle porovnat několik ubytování v krátkém časovém úseku a tak rychle a jednodušše vyhodnotit, které ubytování vyhovuje mým požadavkům | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
často je to dražší | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Bývají dražší, než např. Na bookingu...ano, taky si.myslím,ze je to.divné :-) | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Nevím, jestli bych tam skutečně dorazila. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
extrémne zdriedka využívam hotely a keď už, tak chcem prehľad toho, čo je najlacnejšie | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Preferuji prvně komunikaci. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
Zatím vždy stačilo až na místě. | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
nevyužívám hotely | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
vybírám jiné ubytování než hotel | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
nižší cena | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
bylo to dražší než přes booking | 1 | 0,44 % | 0,21 % |
18. Co by Vás přimělo k přímé rezervaci přes webové stránky ubytovacího zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena by musela být nižší | 271 | 59,69 % | 55,65 % |
Předchozí zkušenost / doporučení od známých, přátel atp. | 254 | 55,95 % | 52,16 % |
Věrnostní program (např. 10 % sleva na další ubytování v rámci hotelové sítě) | 91 | 20,04 % | 18,69 % |
nic | 2 | 0,44 % | 0,41 % |
nevím | 2 | 0,44 % | 0,41 % |
pokud by UZ neinzerovalo na žádných zprostředkovatelských portálech | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
pro mě vždy lepší | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Nic, když jsem spokojená a funguje to, tak proč měnit | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Lepší nabídka než od CK | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Přehlednější stránky a informace než na zprostředkovatelských webech. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Rezeravce zprostředkována cestovní kanceláří je pro snazší a jistotou. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
asi nic, v aplikaci jsou všechny ubytovací zařízení přehledně vidět a rezervuji na pár kliků | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
bylo by volné a na booking nebylo | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
nejspíše nižší cena, ale většinou webové stránky ani neotevřu, je snadnější vyhledávat přes zprostředkovatelské. Na druhou stranu vím, že jsou tam nejspíše provize a pro vlastníky hotelů je lepší varianta rezervace přes jejich webové stránky. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Ověřené recenze od ostatních hostů | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
chi platit přímo ubytování a nezatěžovat je zbytečnými poplatky, které si od nich vybírá booking | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Nechci platit za zprostredkovani ubytovani a naprimo komunikuji nejradeji. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
pokud je možnost udělat rezervaci přímo, poud je cena nepatrně vyšší, radši udělám rezervaci přímo u ubytovatele. Zadalší sám pracuji v hotelu, takže vím, že hotel netratí na provizích zprostředkovatelskému serveru. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Přijde mi důvěryhodnější | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Kdybych věděla o této možnosti, tak ji prostě zvolím bez ohledu na jiné portály | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Vždyť už to dělám... | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
vysoká obsazenost a volné termíny | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
viz 17. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Bohatě by stačilo, aby to všechna zařízení na svém webu umožňovala | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
možnost jedna rovnou přímo s hotelem, ptát se předtím, než rezervuji. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Musel bych již daný hotel znát, tak abych mohl jít cíleně na jeho web. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
... | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Jiný bonus/výhoda. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
neexistence portálů pro rezervaci | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Rychlost | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
primárně preferuji web přímo ubytovacího zařízení | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
jednuduche ovladani | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
pokud by v oblasti nebylo jiné ubytování a takhle by rezervace byla nejlehčí | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
preferuji tuto možnost, nic mě k ní nemusí nutit | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Když je ubytování hrazeno někým jiným. | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
potřeba se ještě na něco optat | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
jiz delam vetsinou | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Nejradši objednávám přímo ze stránek, takže další benefity být nemusí... | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
19. Vyhledáváte tématické balíčky? (např. balíček, kde je v ceně ubytování i slavnostní večeře či využití wellness centra atp.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Spíše ano → otázka č. 20, Spíše ne → otázka č. 21, Ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 183 | 40,22 % | 37,58 % |
Spíše ano | 111 | 24,4 % | 22,79 % |
Ne | 110 | 24,18 % | 22,59 % |
Ano | 51 | 11,21 % | 10,47 % |
20. Pokud ano, proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
.
.
...
Alepspon snidane pripadne sauna nebo bazen je fajn pokud jde o dlouhodobejsi ubytovani
Balíčky bývají výhodné cenově
bonus
cena
Cena, výhody k tomu.
Cenová výhoda oproti koupi zvlášť s ubytováním, příjemnější atmosféra.
Cenově výhodnější, rychlejší, než to zařizovat zvlášť
cenové zvýhodnění
člověk se potom na místě nemusí o nic starat a má vše v ceně
dobre ceny
Dovolená je tak zajímavější, pestřejší a se vším všudy.
Hledáme co nejbohatší programy
Hodně muziky za málo peněz
Chceme nové zážitky :)
Chci mit v ceně i další veci např wellness nebo volný vstup do bazénu
je atraktivnejsi a zalezi na tom, co hledam
Je fajn mít zahrnuto v ceně něco, co je nad rámec.
Je pro mne lepsi mit vse zajisteno v balicku
Je to atraktivní, obvykle i cenově výhodnější
Je to cenově výhodné.
Je to fajn zpříjemnění pobytu, který si předplatíme a v místě pobytu se už nemusíme o finance starat
Je to jednoduché a také je to většinou za dobrou cenu
je to kompaktní
Je to lepší :-)
Je to lepší. Zajímavější.
Je to levnější
Je to něco navíc, co může pobyt ještě vylepšit, proč tedy ne.
Je to pak vhodnější a vypovídá to o přístupu hotelu
Je to pohodlné
Je to pohodlnější zaplatit a mít to zajištěno, než tam dojet a postupně si zařizovat co bychom kde mohli...
Je to pro me vice atraktivni.
Je to pro mne jako zákazníka zajímavější
Je to příjemné zpestření
Je to příjemné zpestření dovolené, člověk se má na co těšit a nemusí si program sám vymýšlet -postarají se druzí.
Je to příjemné zpestření.
je to příjemný bonus k ubytování
Je to takový bonus pro to ubytování
Je to výhodné
je to výhodné
je to výhodné
Je to výhodné
Je to výhodné, příjemný bonus k dovolené :-)
je to výhodné, více to láká
Je to výhodné.
je to výhodnější než kupovat každou službu zvlášť
Je to výhodnější než si to platit později samostatně
je výhodnější většinou
Jsou atraktivní a často výhodné.
k relaxaci a využití volného času
K uklidnění
Kdyz jedu na dovolenou, tak ji nechci stravit v kuchyni.
když je v balíčku wellness například, máme vyřešený program, kdyby nebylo přívětivé počasí
když to koupim s pobytem pak už to nemusim řešit na místě
Když už jedu na dovolenou proč nenajít něco, kde toho bude nabízeno více za stejnou cenu. (All inclusive)
Keď už do hotela, tak kvôli výročiu a teda romanticky
komfort
Kupuji rovnou dovolenou i s náplní, ne jen ubytování.
Lakají mě tyto nabízené služby.
Levnější
Levnější
levnější, nemusím nic zařizovat
Mám o ,,zábavu'' a zážitek už rovnou postaráno.
Mam pak vetsi klid, kdyz nemusim hledat restaurace, aquaparky atd.
Mam pocit, ze usetrim.
Mám ráda více služeb najednou
mam rada, kdyz je to komplexni a vim, ze tam budu mit co delat
Mám to ráda
Mám zajištěno dopředu více věcí, fiskální iluze že je to "v ceně".
Mame takove akce s muzem radi
Může to být výhodné.
Na místě se už o nic nemusím starat
Na relax
Nabídnou více možností
Někdy je to výhodné.
Někdy to bývá výhodná nabídka, někdy ale ne... proto porovnávám.
Nekdy vyjde obdobne jako napr jen ubytovani bez jidla
nemusím nic zařizovat, mám program
Nemusim se o nic starat
Nemusím vymyslet program
Není to pravidlem, ale pokud chceme jet na víkend, tak se dívám přes slevové portály na pobytové balíčky.
nižší cena
občas
Občas je to výhodné
Občas vyrazíme třeba na Velikonce, tak by bylo škoda neochutnat velikonoční speciality daného kraje. Tématické balíčky jsou super i na oslavu nějakého pro nás důležitého výročí :)
Obvykle bývá výhodná cena
obvykle výhodnější
pokud chci wellness, tak vyhledávám hotely, které ho nabízí v ceně balíčků
Pokud je to za stejnou cenu jako ubytování tak to vítám jako hezký bonus.
Pokud jedu na Wellness, tak ano. Jinak nemám potřebu
Pokud se mi nechce cestovat, ale cjvi si spíš odpocinout :) Nebo pokud máme s manželem výročí atd.
pro zábavu
Pro zpestření
Pro zpestření pobytu.
Pro zprijemneni pobytu
protoze se casto vyplati a jinak bych si masaze, slavnostni vecere apod. nekoupila
Protoze to mam rada
protože často je to levnější než procedury dokupovat až na místě
Protože je příjemné mít víc věcí v ceně a následně během cesty se o tyto případné doplatky nestarat.
Protože je to balíček a já už tak nemusím zařizovat další služby
Protože pokud už hotel či jiné ubytovací zařízení rezervuji, jedu zde na dovolenou nebo odpočinek a chci si ho užít co nejvíce
Protože si jezdím i odpočinout a welness se hodí.
Při dovolené nebo výletech se mi vařit nechce
přidání zážitku k cestě
Příjemná služba navíc
Příjemné zpestření
Příjemné zpestření k ubytování
Ráda jezdím na wellness pobyty, a často to jde ruku v ruce.
ráda mám v ceně něco navíc
rádi si volný čas naplno užijeme
relax
Relax
relax a dobré odreagování, program
Relaxace s přáteli, vše v ceně, o nic se nemusíme starat
Tato nabidka je pro me zajimava pouze pokud se cena zda byti privetivejsi v bakicku nez za jednotlive produkty ktere nabidka zahrnuje.
tématické balíčky nakupuji přes Slevomat, je super, že je v ceně př. i wellness
ušetří mi to práci
V podstatě nějaký tip na program, nebo jak to říct:D třeba po večeři wellness spodní:)
V rámci balíčků bývá více služeb za nižší cenu.
Ve většině případů se jedná o pobytu v délce pár dnů, což je perfektní varianta pro víkend pro studenty nebo pracující, jelikož je docela složité v současně době pro mně odjet někam na tydenní dovolenu .
většinou jako dárek
Většinou je ta, v něčem zvýhodněná cena
Většinou je to cenově dostupnější. Radši si služby zaplatím předem.
většinou je to cenově výhodnější
Většinou je to dobré trávení času na pobytu, a ceny jsou většinou výhodnější, stejně bych nejspíš někam na večeři co wellness během pobytu zašla, takto mám vše v ceně
většinou jezdím na prodloužený víkend s manželem za účelem rekreace a sportování, balíčky s romantickou večeří, možností vířivky apod. jsou vítaným zpestřením programu
Více služeb za výhodnější cenu, než by byl jejich nákup samostatně přímo na místě.
Vím, co me čeká
Výhodná cena
Výhodná cena
Výhodná cena
výhodná cena většinou
Výhodná cena, zážitek
výhodná cena, lákavé nabídky
Vyhodna koupe
Výhodné
výhodné
Výhodné balíčky
Výhodné, relaxační, pestrý
Výhodněji cena a lákavé nabídky
Vyhodnejsi cena za vice sluzeb
výhodnější
Výhodnější cena
Výhodnější cena
Vychází to cenově lépe
výsledná levnější cena, zajímavé nabídky
Využití wellness je příjemné
Vždy se hodí neco navíc, co zpříjemní pobyt
welness
Zábava
Zajímavá cenová nabídka
Zajímavá kombinace služeb za zvýhodněnou cenu
zajímavé
Zajimave zpestreni pobytu
zajimavy balíček oslovi vice nez samotné ubytovani
Záleží na typu dovolené. Při relax dovolené ráda využiji nabízených služeb a hledám odpočinek ve wellness. Na horách mi naopak stačí přespat, jedu za turistikou a vymoženosti v daný moment nehledám.
Zpestření pobytu
zpestření pobytu
Zpestření programu
zpestření ubytování
Zpravidla je to výhodné
21. Pokud ne, proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
,
...
....
ani nevím
ano jen např. v rámci slevového portálu
asi to nevyužiji. Stačí mi tam sprcha a toaleta.
Beru to jako dobrý bonus, ale není to prioritou při hledání pobytu.
cena je vyšší a nepotřebuji to
Cena, není žádáno
Cestuji low-cost, především do zahraničí. Tyto služby nepotřebuji.
Cestuji lowcostově
Cestuji na budget, ubytovací zařízení, které vyhledávám, balíčky většinou nenabízí.
Cestuji spíše lowcostově, proto takové balíčky většinou ani nevyhledávám.
Cestuji za poznáním, svůj program si naplánuji sama.
Cestuji za přírodou a historickými památkami, ne abych trávila čas v hotelu
Cílem je destinace, ne ubytování.
co to je za otázku???
Dle mého názoru zbytečné, dávám přednost vlastní organizaci
Do zahraničí nejezdíme na tematické pobyty, jezdíme na dovolenou, za památkami, popř. je to jen nocleh během delší cesty. Na wellness jezdíme v Česku.
Do zemí kam jezdím snad ani takové balíčky neexistuji :-)
Dokážu se zabavit sama s přáteli, nepotřebujeme to a i když píší, že je to v ceně, tak ta cena je kvůli tomu nastavená víš
Dokoupím dle potřeby a nalady
hledám jen ubytování, zábavu si obstarám sám
Hledam ubytovani, ne kraviny kolem
Hotel využívám jen ke spánku, čím míň času na hotelu, tím líp.
Chceš si to užít podle svého, ne podle balíčku
Chci přespat, ne wellness, není to rozhodující
Chci ubytování a ne takový "kopičiny".
chci ubytování, program si vymyslím sám a ještě jsem se nesetkal s tím, aby mi můj požadovaný typ programu nabízeli formou balíčku
I dont know
jde mi pouze o ubytovani
Je mi to jedno. Jedu cilene za svym tematickym balickem :D
Je to příjemné zpestření, ale nemusí být
Je to zbytečné. Pokud ano, tak jen jako dárek.
jebat, v hotelu jsem co nejmín
jednoduše nemám zájem
jedu na místo kvůli poznávání, ne abych trávila čas v hotelu
Jedu tam z jiného důvodu.
jelikož obsah tohoto balíčku si může člověk realizovat sám
Jen pokud je to skutečně zdarma k ubytování. Beru to jako pěkný bonus.
Ještě jsem neměla zájem o tyto služby
Jezdím cestovat, ne se rekreovat.
Jezdím lowcost, beru to nejlevnější.
Jezdím spíše na poznávací cesty, ostatní služby se vždy dají dokoupit
jiný cíl cesty
Jsem aktivní cestovatel a objevovatel, pokud není v balíčku například snídaně, ostatní mě spíše nezajímá, dělám si vlastní program v daně destinaci a jde mi vyloženě jen o ubytování :)
Jsem backpacker, tedy hledám levné ubytování a tyto balíčky jsou většinou v dražších hotelech
jsou v období, kdy necestuji
Když někde cestuji, většinou už mám naplánovaný (alespoň částečně) svůj program a některé wellness akce nebo večeře omezují můj program časově a obecně mi to přijde jako zbytečnost
Když si tématický balíček koupím, většinou na něj narazím náhodou a přijde mi, že je to často jenom bublina, využiju jen zlomek balíčku a ve výsledku platím třeba víc, než kdybych měla základ + dokoupeno to, co chci skutečně využít.
kvůli tomu k moří nejezdíme a pokud chceme, wellness si klidně zaplatíme na místě (již jsme využili ve španělsku)
lenost
málokdy jsou opravdu zajímavé nebo výhodné
Mám své plány
Mám svůj plán, co chci dělat
mám svůj program
Mám většinou jiné plány
Mam vlastni duvod cesty a rada si vse zaridim sama
Mame vetsinou vlastni program
máme vlastní program
Myslim si,ze cenovy rozdil si dobre majitel zpocita a je to pouze reklamni tah
Na takové výlety jsem v poslední době moc nejezdila. Spíše batoh na záda a cestování. Wellnes nebo jakékoliv jiné hotelové pobyty jsou jiný druh cestování, který neupřednostňuji.
Na to musím nejdřív vydělat. :d
Nabídky nebývají pro mě zajímavé, málokdy něco z toho využiji
Najdu si vlastní program. Pokud v okolí nic není, pak ano.
Ne
Ne vse vyhovuje
Nebaví mě tyhle "komerční" věci :-)
nebere mě to
Nebylo moc takových příležitostí, vlastně kromě slev na jídlo v restauračním zařízení patřícím k ubytovacímu zařízení, žádná nebyla.
Necestuji kvůli jídlu nebo wellness, chci vidět svět :-)
Necestuji kvůli tomu abych se válela u bazénu ale abych poznala místní kraj.
necítím potřebu
Nedávám si jídlo přímo v hotelu.
nedostatek času
nechci
Nechci byt vazan danym programem z balicku
Nechci to
nějak na tom prostě netrváme :-)
Nejsem cílová skupina
Nejsem cílová skupina wellness pobytů
Nejsem příznivcem wellness
Nejsou v cenovém rozpětí, které jsem ochotna utratit.
Neláká mě to, ráda se rozhoduji na poslední chvíli
Nelká mě to - nechci se omezovat nějakým "programem" a úspora několika málo EUR pro mě není důležitá.
nemám o ně zájem
Nemám o ně zájem
nemám o ně zájem, jde mi jen o ubytování
Nemám o takové služby příliš zájem.
Nemám o to zájem
Nemám o to zájem
Nemám o to zájem
Nemám o to zájem
nemám o to zájem
Nemám o to zájem
Nemám o to zájem a navíc jsou vždy dražší
Nemám o to zájem, cestuji, abych poznávala okolí, na jídle apod. spíše šetřím.
nemám o to zájem, zajistím si levnější
Nemám o to zájem.
Nemám o to zájem.
Nemám o to záujem
Nemám o tyto věci zájem
Nemam zajem
nemám zájem
Nemam zajem
Nemam zajem
Nemám zájem o služby navíc tohoto typu
Nemám zájem o tento typ přidružených služeb.
Nemám zájem o tyto služby
Nemám zájem o tyto služby.
Nemáme výlety zaměřené tématicky.
neměla jsem potřebu
Neměla jsem zatím potřebu. Ubytování je pro mne pouze místo na přespání.
není důležité
není důvěra
Není nutné, nejezdím na wellness
Není příležitost
není to moje priorita
Není to primárně účelem cesty
není to primární věc, kvůli které cestuji
není to priorita
Není to pro mě až takovou prioritou.
Není to pro mě důležité
není to pro mě důležité
Není to pro mě důležité
Není to pro mě podstatné, slavnostní večeří si můžu zařídit i sám, samozřejmě kdyby šlo o velmi výhodnou nabídku na nějaký speciální program tak ano, ale cestuji zejména proto abych poznával pamětihodnosti, zkrátka abych viděl mnoho zajímavého, ne proto abych si tam dal masáž.
Není to pro mě priorita.
Není to pro mě směrodatné
Není to pro mně atraktivní, většinou na ubytování jen přespím.
Není to pro mne důležité
Není to přímo můj účel cestování a tedy i ubytování
Nepotrebuji to, nejsem narocny cestovatel
nepotřebuji
nepotřebuji
nepotřebuji
Nepotřebuji
Nepotřebuji k pobytu další služby
nepotřebuji nadstandardní služby
nepotřebuji slavnostní večeře ani wellness
Nepotřebuji to
Nepotřebuji to.
Nepotřebuji to.
Nepotřebuji to. Jezdívame k moři a tam tématický balíček nepotřebuji.
Nepotřebuji to. S partnerem preferujeme především snídaně :-)
nepotřebuji tyto služby
nepotřebuji, jedu na místo za jiným účelem
Nepotřebuji, ubytování chci za účelem ubytování, žádné hogofogo :D :)
Nepřijde mi to zajímavé.
Nerada se řídím nějakým harmonogramem, pokud cílem cesty není např. vyloženě wellness pobyt.
Nerozhoduje
neřeším
nevim
Nevím
nevím
Nevim, pokud chci, kupuji nejake akce az na miste, kdyz mne misto zaujme.
Nevím, prostě mě to nezajímá. Kdybych chtěla cestovat kvůli wellness, tak cestuji kvůli wellness. Jelikož však můj primární účel cestování je jiný, nic takového nevyhledávám. Dost nesmyslná otázka.
nevyuziji
Nevyuziji to
Nevyužila bych je obvykle, a tudíž by to zbytečně prodražovalo můj pobyt.
Nevyžaduji to.
nezájem
Nezajem o tyto akce
nezajímá mě to
Nezajímá mě to
Nezajimá mě to
nezajímá mě to
Nezajímá mě to
Nezajímá mě to
Nezajímá mě to, raději si plánuji vlastní program.
Nezajímá mě to.
Nezajímá mě to.
Nezajímají mě
Nezajímají me
Nezáleží na tom.
Nikdy jsem na nic takového nenarazila. A kdyby ano, tak by to ani tak nebylo pro mě rozhodující.
nikdy jsem neměla možnost se s tímto typem setkat
Nikdy jsem se s tim nesetkala.
Nikdy mě tento styl cestování nezajímal.
nikdy mě to nenapadlo, jedu do místa pobytu spíše kvůli okolí, ne kvůli ubytování
No comment
Nuda
O balíčky nemám zájem, pokud se nejedná o službu, kterou bych využila tak jako tak (např. pokud jedu do lázeňského města a hotel nabízí slevu na vstup do lázní).
obvykle nemám zájem o služby navíc
Obvykle pro mě nejsou zajímavé (např. wellness)
Organizuji si čas sama.
Pobytové aktivity si vždy raději hledám sama. Ty v balíčcích mi ne vždy přijdou kvalitní.
Podobné balíčky většinou mívají nevalné hodnocení. Preferuji zařídit si svůj vlastní program.
Pokud cestuji, chci vidět a poznat dané místo, kuchyni a kulturu. Nepotřebuji pro to hotelovou večeři a vířivku.
Pokud chci jet do wellnessu, jedu do hotelu s wellnessem, pomud chci jit na veceri do top restaurace, pujdu jinam a ne do hotelove.
Pokud něco takového chci, hledám přímo takový typ dovolené. Pokud hledám jen ubytování, na ostatní hotelové aktivity stejně většinou nemám čas
Pokud vyložene nechci na welness vikend tak to nevyhledavam protoze to bude drazsi nez kdyz se tam jenom vyspim i kdyz to bude v balicku
potřebuji pouze ubytování
Potřebuji většinou jen někde přespat, protože mě zajímá to, co je venku. Nejezdím na "dovolenou" a výlety do hotelu.
potřebuji většinou jen přespat, o program a jídlo se postarám sama a lépe
Pouze výjimečně nebo spíš jako dárek pro jiné.
Preferuji vytvoreni vlastniho programu
Pretože som single, takže žiadnu večeru pre dvoch nechcem .. aj keď priznajme si že by som ju zozrala ale hanbila by som sa a do wellness nechodím
pro sebe ne, pouze jako dárek pro ostatní; necestuji kvůli návštěvám wellness, vždy mám vlastní program kultuně-nučně-poznávacího charakteru
Proč jo?
Proč taky? Zbytečně vyšší cena kvůli něčemu, co tak drahé nechci.
Program si plánuji sám.
Program si raději vytvoříme sami.
Program si vzdy zajistuji sama a az na miste
program si zajistím i tak dobrý
program si zařizuji sám a velmi často je pro mě důležité jen mít se kde v klidu vyspat
proto ze nemam zajmu
Protože jedu cestovat a né pobývat v hotelu :)
protože mě to nezajímá
Protože se mi většinou zdají tematické balíčky nedostatečně obsáhlé za cenu, za kterou jsou nabízeny.
Protože to je píčovina a už se hrozně u vašeho tupého dotazníku neskutečně nudím !!!
Předraženo.
Při cestách se k tomu moc často nedostanu, nejsem moc cestovatel typu "wellness víkend"...
při výběru to pro mě není důležité
ráda si program volím sama, podle aktuální nálady
ráda si sama vytvářím program a hledám zajímavé gastro zážitky
Ráda si tvořím vlastníprogram
ráda si vybírám doplňkové služby samostatně
Raději dovolenou trávím nezávisle podle sebe, ne podle toho, co mi naplánuje hotel.
Radeji chodim po meste/prirode nez abych se zdrzovala v hotelu.
Raději máme volný program, který si naplánujěe sami.
Raději se zabavim sama.
Raději si cestu náplanuji podle sebe.
Raději si cestu zorganizuji sama
Raději si plánuji vlastní program.
Raději si program zařizuju sama, bez omezení (aka musím být zpět na hotelu v tolik, protože večeře se podává od xy do xz hodin apod.)
raději si veškerý program plánuji a zařizuji sama
Rádi si program plánujeme sami.
Rádi si vytváříme program sami.
Restaurace a další aktivity plánujeme odděleně.
snažím se cestovat low cost a zbytečně se nezdržovat na jednom místě
Stačí mi přespat.
Stačí mi tam přespat, jsem celý den pryč, na co to si budu ležet v hotelu a k čemu mě to asi bude, to můžu ležet doma, jsem tam kvůli jiným věcem.
Stačí mi ubytování, nehledám nic navíc.
Svůj program si nejraději řeším sám.
Tématické balíčky bývají zpravidla dražší než samotné ubytování. A jelikož si vždy vymyslíme svůj program, nechceme být vázáni časem a místem, jde nám čistě o přespání.
Tento druh služby mě nezajímá.
tyto balíčky kupuji jako dárky, opět prověřuji, zda jsou výhodné.
tyto služby nevyhledávám, jde mi jen o místo k přespání
Ubytování beru pouze jako nocleh - jezdím za lokalitou a zajímavostmi v ní.
Ubytování bylo jen na noc nebo v penzionu, kde tyto služby nenabízeli
Ubytování je pouze nocleh, veskere aktivity na dovolene provadime mimo pokoj. Ocenime spise snidani v cene ubytovani.
Ubytování využívám spíše jen na přespání.
V nekterych pripradech chci vyuzit sluzby i jinych poskytovatelu a ne jen v jednom ubytovacim zarizenim (napr hotelova restaurace)
Vetsinou jezdim do zahranici na poznavacky
vetsinou me zajima cena a u tech to balicku je cena vyssi nebo kvalitanestoji za nic
Vetsinou nemam o nabizene zajem
Vetsinou to neni duvod, proc tam jedu.
Většinou cestuji z jiných důvodů. než relaxačních pobytů
Většinou hledám pouze místo na přespání, protože cestuji po okolí, přépadně se přesouvám z místa na místo a tak vždy přespím jen jednu nebo dvě noci.
Většinou jedu objevovat místo, jinou kulturu, chci využít čas jinak, než na nějaké wellness procedury
Většinou jedu pryč kvůli poznávání země, ne kvůli wellness.
Většinou jezdím na poznávací/zážitkové dovolené, stravování si zajišťujeme sami a co se týče přímo noclehu, tak nepotřebujeme žádné 5* hotely a nějaké nadstandartní služby. Nejedu dovolenou trávit na hotel,abych tam jen jedla a nechala se masírovat. To můžu i doma :D
Většinou jsme v ho(s)telu jen přespávali a druhý den vyrazili jinam či spíš trávili čas ve městě.
Většinou jsou takové pobyty předražené.
Většinou mám jiný program.
většinou mám vlastní program v místě ubytování trávím jen noc
většinou máme progam a nechceme být vázaní na ubytování
Většinou mi jde jen o přespání.
Většinou mi jde jen o ubytování.
Většinou mi jde o přenocování, ne o služby nabízené zprostředkovatelem.
Většinou necestuji kvůli wellness...
většinou nenabízejí to, co hledám
Většinou není cílem cest wellness či večeře.
Většinou nevýhodná cena, případně nízká kvalita (v případě slevových portálů).
většinou pro mě nezajímavé nabídky
Většinou se mi zdá že se tyto akce nevyplatí
Většinou se snažím cestovat lowcost a jde mi jen o přespání
Většinou si udělám program podle sebe, nejsem časově na tyto atrakce vázaná.
většinou služby hledám zvlášt
Většinou stačí ubytování pouze na přespání, další věci navíc bychom nevyužili
volnost při organizaci programu
Vybírám si aktivity až na miste
Vybírám si hotely s komplexní nabídkou služeb
využití wellness máme většinou již v ceně pobytu, využila bych pouze "zimní balíček" se skipasem a např. dopravou hotel - skiareál
Vzdy byla cena vyzsi nez bych si to zaridil individualne. Strasne malo informaci a pokud nejake tak az pred odjezdem.Kdyz si vse zaridim sam,vzdy vim kam pojedu,podle recenzi vim co zhruba cekat.Vim kde je nejblizsi kfc nebo MC', vim kde je nejblizsi velky supermarket a vlastne diky goigle stret wiev znam dokonale okoli. Neverim ,ze by to bylo podle mych predstav(neverim ostatnim a myslim si ,ze nikdo si s planovanim neda takovou praci jako ja)
Vždy hledám to nejlevnější, pokud bych měla zájem o večeři, wellness, zařídila bych si to indiviálně.
wellnes centrá tam nikdy nie sú k dispozícii (respektíve raz sme mali bazén, ale to sme zistili až na mieste), a keď cestujem chcem poznávať okolie. Na wellnes môžem ísť doma.
Wellness centra nejsou duvod meho cestovani
xx
zajímá mě spíš pouhé přespání v hotelu
Zajišťuji si vlastní program
záleží na okolnostech
Záleží na tom, jaký máme naplánovaný program
záleží, za jakým cílem jedu, většinou jedu na poznávací zájezd, kde je ubytování sekundární a ne tak důležité (včetně nabídek v ubytování)
Zatím nebyl důvod nebo příležitost
Zbytecne
Zbytecne
zbytečné
Zbytečne pro mou potřebu
Znám levnější ubytování.
zpravidla nepotřebuji služby navíc
Zpravidla využívám ubytování pouze k přenocování.
22. Kde takové balíčky nejčastěji vyhledáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nehledám | 224 | 49,23 % | 46 % |
Na slevových portálech (např. Slevomat, Hyperslevy) | 186 | 40,88 % | 38,19 % |
Na webových stránkách hotelu | 34 | 7,47 % | 6,98 % |
Na sociálních sítích hotelů (např. Facebook) | 9 | 1,98 % | 1,85 % |
web hotelu, Slevomat | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Kdybych je tedy hledala do budoucna, tak Slevomat nebo stránky hotelu | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
23. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 381 | 83,74 % | 78,23 % |
Muž | 74 | 16,26 % | 15,2 % |
24. Váš status:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 197 | 43,3 % | 40,45 % |
Student i zaměstnanec zároveň | 124 | 27,25 % | 25,46 % |
Zaměstnanec | 102 | 22,42 % | 20,94 % |
Podnikatel | 16 | 3,52 % | 3,29 % |
Na mateřské / rodičovské dovolené | 10 | 2,2 % | 2,05 % |
Nezaměstnaný | 5 | 1,1 % | 1,03 % |
Student a OSVČ | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
25. Země trvalého bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká republika | 440 | 96,7 % | 90,35 % |
Slovensko | 9 | 1,98 % | 1,85 % |
UKR | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Finsko | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Buď používán geografické názvy, nebo politické, ale nemíchám je dohromady. Tedy Česko | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Velká Británie | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
Běloruská republika | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
rakousko | 1 | 0,22 % | 0,21 % |
26. Kraj trvalého bydliště:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jihočeský | 77 | 17,46 % | 15,81 % |
Jihomoravský | 54 | 12,24 % | 11,09 % |
Moravskoslezský | 46 | 10,43 % | 9,45 % |
Olomoucký | 44 | 9,98 % | 9,03 % |
Zlínský | 43 | 9,75 % | 8,83 % |
Středočeský | 33 | 7,48 % | 6,78 % |
Plzeňský | 30 | 6,8 % | 6,16 % |
Vysočina | 30 | 6,8 % | 6,16 % |
Praha | 24 | 5,44 % | 4,93 % |
Královehradecký | 23 | 5,22 % | 4,72 % |
Pardubický | 18 | 4,08 % | 3,7 % |
Ústecký | 11 | 2,49 % | 2,26 % |
Karlovarský | 4 | 0,91 % | 0,82 % |
Liberecký | 4 | 0,91 % | 0,82 % |
27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 256 | 56,26 % | 52,57 % |
Středoškolské s maturitou | 182 | 40 % | 37,37 % |
Základní | 9 | 1,98 % | 1,85 % |
Vyšší odborné | 6 | 1,32 % | 1,23 % |
Středoškolské s vyučením | 2 | 0,44 % | 0,41 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.