Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Profil zákazníka v hotelovom zariadení

Profil zákazníka v hotelovom zariadení

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Urbanova
Šetření:20. 02. 2015 - 09. 04. 2015
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:funkční email
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotázník je pomôckou k spracovaniu bakalárskej práce! 

Odpovědi respondentů

1. Účelom Vašej návštevy ubytovacieho zariadenia je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rekreácia - wellnes6367,74 %67,74 %  
rodinná dovolenka1920,43 %20,43 %  
iné44,3 %4,3 %  
bussines – obchodný22,15 %2,15 %  
někdy rekreace, jindy rodinná dovolená a jindy pracovní cesta11,08 %1,08 %  
rekreační i pracovní cesty11,08 %1,08 %  
ubytování na cestách11,08 %1,08 %  
Dovolenka11,08 %1,08 %  
různé11,08 %1,08 %  

Graf

2. S kým cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partner/ka4346,24 %46,24 %  
priatelia2122,58 %22,58 %  
rodina s deťmi1516,13 %16,13 %  
sám/sama88,6 %8,6 %  
iné11,08 %1,08 %  
na pracovní cesty sama, jinak s přáteli či rodinoou11,08 %1,08 %  
ako kedy, raz s partnerom, inokedy s priateľmi11,08 %1,08 %  
rodinou i přáteli11,08 %1,08 %  
priatelia, partnerka11,08 %1,08 %  
různé11,08 %1,08 %  

Graf

3. Ovplyvňuje Vás cena zariadení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno7883,87 %83,87 %  
ani nie1415,05 %15,05 %  
nie11,08 %1,08 %  

Graf

4. Aký typ ubytovacieho zariadenia preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menšie hotely3133,33 %33,33 %  
hotelový reťazec – veľké hotely2425,81 %25,81 %  
penzión2021,51 %21,51 %  
horské chaty - chaty v prírode1111,83 %11,83 %  
ako kedy11,08 %1,08 %  
to samozřejmě záleží na účelu cesty, nedá se zobecnit11,08 %1,08 %  
záleží na typu cesty, malé i velké hotely11,08 %1,08 %  
Apartmanove domy11,08 %1,08 %  
Záleží na okolnosti, místních podmínkách, kvalitě ubytování a ceně11,08 %1,08 %  
iné11,08 %1,08 %  
Horské chaty a dovolenkové komplexy11,08 %1,08 %  

Graf

5. S výberom zariadení Vám pomáha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové portály5053,76 %53,76 %  
sám/ sama2729,03 %29,03 %  
rady priateľov1313,98 %13,98 %  
cestovná kancelária / agentúra33,23 %3,23 %  

Graf

6. Navštevujete siete - reťazce hotelov aj v iných krajinách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5458,06 %58,06 %  
nezáleží mi na tom2021,51 %21,51 %  
nie1920,43 %20,43 %  

Graf

7. Aké dlhé sú Vaše pobyty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
predĺžený víkend3537,63 %37,63 %  
týždeň2324,73 %24,73 %  
týždeň a viac2021,51 %21,51 %  
1-2 dni1111,83 %11,83 %  
2 týždne a viac33,23 %3,23 %  
týden11,08 %1,08 %  

Graf

8. Čo na Vás vplýva ako prvé pri príchode do ubytovacieho zariadenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzhľad zariadenia a okolie6064,52 %64,52 %  
personál1718,28 %18,28 %  
recepcia77,53 %7,53 %  
Lobby66,45 %6,45 %  
první dojem po vstupu11,08 %1,08 %  
vzhled zařízení a okolí11,08 %1,08 %  
vše dohromady11,08 %1,08 %  

Graf

9. Ovplyvňuje Vás správanie hotelového personálu - ochota a zdvorilosť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, spríjemní mi to pobyt8995,7 %95,7 %  
nepremýšľal/a som nad tým22,15 %2,15 %  
áno spríjemní mi to pobyt11,08 %1,08 %  
ano, zpříjemní mi to pobyt11,08 %1,08 %  

Graf

10. Vyžadujete aby Vás personál hotela pri Check-in oboznámil s ponukou hotelových služieb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5761,29 %61,29 %  
neviem1920,43 %20,43 %  
nie – obťažuje ma to1617,2 %17,2 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

11. Ovplyvňuje Vás servis zamestnancov pri riešení formalít – manažment, housekeeping, barmani, čašníci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno – hľadím na správanie zamestnancov7984,95 %84,95 %  
nie77,53 %7,53 %  
neviem66,45 %6,45 %  
ano - hledím na chování zaměstnanců11,08 %1,08 %  

Graf

12. Vraciate naspať do toho istého ubytovacieho zariadenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6569,89 %69,89 %  
nie2729,03 %29,03 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

13. Ako ste sa o zariadení dozvedeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
web7479,57 %79,57 %  
od známých99,68 %9,68 %  
Cestovná kancelária/ agentúra77,53 %7,53 %  
tlač a média22,15 %2,15 %  
Cestovní kancelář / agentura11,08 %1,08 %  

Graf

14. Ako ste si zariadenie zarezervovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet – webové portály4952,69 %52,69 %  
web stránka hotelu2324,73 %24,73 %  
telefonicky1516,13 %16,13 %  
osobne11,08 %1,08 %  
iné11,08 %1,08 %  
cez cestovnu agenturu11,08 %1,08 %  
email11,08 %1,08 %  
telefonicky, přes web11,08 %1,08 %  
osobně11,08 %1,08 %  

Graf

15. Oboznámili ste s ponukou ubytovacieho zariadenia už pred návštevou? Ako?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webová stránka zariadenia8288,17 %88,17 %  
priamo na recepcii44,3 %4,3 %  
telefonicky33,23 %3,23 %  
referencie od známych33,23 %3,23 %  
webová stránka zařízení11,08 %1,08 %  

Graf

16. Ovplyvňujú Vás hodnotenia predchádzajúcich návštevníkov daného zariadenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno7378,49 %78,49 %  
nie1212,9 %12,9 %  
neviem77,53 %7,53 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

17. Kde si hodnotenia zisťujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
booking2425,81 %25,81 %  
tripadvisor2425,81 %25,81 %  
iné1718,28 %18,28 %  
nepozerám1617,2 %17,2 %  
hotels88,6 %8,6 %  
kombinacia viacerych11,08 %1,08 %  
od znýmých11,08 %1,08 %  
tripadvisor11,08 %1,08 %  
sama,vlastní zkušeností a buď se pak vrátím,nebo už tam nikdy nepřijedu11,08 %1,08 %  

Graf

18. Ovplyvňuje Vás reklama (média, tlač, či iný zdroj) pri zakúpení pobytu v zariadení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani nie4245,16 %45,16 %  
áno2830,11 %30,11 %  
nie, reklama ma neovplyvňuje2223,66 %23,66 %  
ne, reklama mě neovlivňuje11,08 %1,08 %  

Graf

19. Vyberáte si ubytovacie zariadenie s reštauráciou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno4548,39 %48,39 %  
nezáleží mi na tom4144,09 %44,09 %  
nie66,45 %6,45 %  
ano11,08 %1,08 %  

Graf

20. Preferujete typ stravovania?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polpenzia2931,18 %31,18 %  
all inclusive – plná penzia2729,03 %29,03 %  
len raňajky2122,58 %22,58 %  
iné66,45 %6,45 %  
bez stravy66,45 %6,45 %  
podľa krajiny, hotela,...11,08 %1,08 %  
opět záleží na účelu cesty, na dovolené u moře chci minimálně polopenzi, na pracovní cestě stačí snídaně, na horské chatě na prodloužený víkend je ideální také polopenze, na chatě přes léto si vaříme společně sami. 11,08 %1,08 %  
all inclusive - plná penze11,08 %1,08 %  
Ak idem cez cestovku tak sa snazim objednat all inclusive pre pobyty pri mori. Ak si robim booking sam a cestujem bez cestovky, v hoteli si booknem len ranajky ak su dostupne ine lokalne moznosti stravovania.11,08 %1,08 %  

Graf

21. Ovplyvňuje Vás značka produktov podávaných v zariadení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani nie4649,46 %49,46 %  
nie3133,33 %33,33 %  
áno1212,9 %12,9 %  
neviem33,23 %3,23 %  
ne11,08 %1,08 %  

Graf

22. Aká je Vaša národnosť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slovenská4750,54 %50,54 %  
Česká4447,31 %47,31 %  
Kazašská11,08 %1,08 %  
Česká a Nizozemská11,08 %1,08 %  

Graf

23. Váš status je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zamestanec4750,54 %50,54 %  
študent3638,71 %38,71 %  
iné55,38 %5,38 %  
student/zamestnanec11,08 %1,08 %  
nezamestnaný11,08 %1,08 %  
student11,08 %1,08 %  
dôchodca11,08 %1,08 %  
osvč11,08 %1,08 %  

Graf

24. Váš vek je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-254447,31 %47,31 %  
26-352324,73 %24,73 %  
36-501920,43 %20,43 %  
50 a viac66,45 %6,45 %  
0-2511,08 %1,08 %  

Graf

25. Pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6670,97 %70,97 %  
muž2627,96 %27,96 %  
žena11,08 %1,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Urbanova, M.Profil zákazníka v hotelovom zariadení (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://profil-zakaznika-v-hotelovom.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.