Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum komunikačního mixu wellnessu

Průzkum komunikačního mixu wellnessu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hesová
Šetření:10. 04. 2021 - 18. 04. 2021
Počet respondentů:134
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k získání dat pro analytickou část bakalářské práce na téma Analýza nástrojů komunikačního mixu na případové studii wellness. Není zaměřeno na konkrétní cílovou skupinu. Výsledky jsou určeny čistě pro obecnou statistiku k bakalářské práci. 

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete wellness centrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10477,61 %77,61 %  
Ne3022,39 %22,39 %  

Graf

2. Jak často navštěvujete wellness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V rámci pobytu v hotelu/rekreace4231,34 %31,34 %  
Nepravidelně3929,1 %29,1 %  
1x za půl roku2216,42 %16,42 %  
1x měsíčně1410,45 %10,45 %  
2x – 3x měsíčně107,46 %7,46 %  
1x týdně32,24 %2,24 %  
1x ročně32,24 %2,24 %  
2x – 3x týdně10,75 %0,75 %  

Graf

3. Jaký typ wellnessu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Privátní9268,66 %68,66 %  
Veřejný4231,34 %31,34 %  

Graf

4. Navštěvujete wellness centrum:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Partnerem, partnerkou6548,51 %48,51 %  
S přáteli2921,64 %21,64 %  
Rodinným příslušníkem2417,91 %17,91 %  
Individuálně1611,94 %11,94 %  

Graf

5. Zaškrtněte, prosím, které služby ve wellness prioritně preferujete (5-maximálně preferujete, 1-nevyžadujete)?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Sauna3.5672.544
Whirlpool3.7241.931
Bazén3.7761.98
Masáže3.6422.14
Solné a jiné jeskyně2.6491.87
Masážní (tryskové) vany3.1721.978
Doprovodné služby (gastro)3.3431.733

Graf

6. Kterému umístění wellness centra dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nerozhoduje5238,81 %38,81 %  
V hotelového komplexu3828,36 %28,36 %  
Na samotě v přírodě1611,94 %11,94 %  
Jako součást penzionu139,7 %9,7 %  
Na periférii města75,22 %5,22 %  
V centru města64,48 %4,48 %  
V obchodním centru21,49 %1,49 %  

Graf

7. Při výběru wellness centra jste ovlivněni:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Službami5843,28 %43,28 %  
Cenou3828,36 %28,36 %  
Referencemi od známých2216,42 %16,42 %  
Dostupností1511,19 %11,19 %  
Propagačními nástroji10,75 %0,75 %  

Graf

8. Která média Vás při vyhledávání nabídky wellness služeb ovlivňují nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet12190,3 %90,3 %  
Outdoorové nástroje (billboardy, plakáty, velkoplošné Tv..)32,24 %2,24 %  
žádné21,49 %1,49 %  
Televize10,75 %0,75 %  
Manželka10,75 %0,75 %  
Doporučení přátel10,75 %0,75 %  
Přátelé10,75 %0,75 %  
Webové stránky wellness centra10,75 %0,75 %  
Média mě neovlivňují.10,75 %0,75 %  
Doporuceni10,75 %0,75 %  
osobní doporučení10,75 %0,75 %  

Graf

9. Ve kterém mediálním prostředí Vás reklama při výběru wellness centra oslovuje nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu8160,45 %60,45 %  
Na sociálních sítích4533,58 %33,58 %  
V propagačním letáku42,99 %2,99 %  
Televizi21,49 %1,49 %  
V rozhlase10,75 %0,75 %  
V tiskové zprávě, inzerátu10,75 %0,75 %  

Graf

10. Na kterých sociálních sítích nacházíte informace o nabídce wellness center?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook8563,43 %63,43 %  
Instagram3425,37 %25,37 %  
nikde32,24 %2,24 %  
žádná10,75 %0,75 %  
nevyhledávám10,75 %0,75 %  
Nevyhledávám wellness center podle sociální sítě. 10,75 %0,75 %  
Allegria nabídky ve slevových akcich10,75 %0,75 %  
Google10,75 %0,75 %  
Žádné, na sociálních sítích si je nevyhledávám10,75 %0,75 %  
Internet10,75 %0,75 %  
Nehledám seriózní informace na sociálních sítích.10,75 %0,75 %  
zadne10,75 %0,75 %  
nepoužívám10,75 %0,75 %  
Vyhlafavsm sama zlavomaty10,75 %0,75 %  
Na zadnych10,75 %0,75 %  

Graf

11. Která média považujete za více důležitá při představení wellness centra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moderní digitální (přes internet)13197,76 %97,76 %  
Standardní (televize, rozhlas, tisk, outdoorové nástroje)32,24 %2,24 %  

Graf

12. Jak jsou pro Vás důležité informace na webové stránce wellness centra (5-max.důležité, 1-nejméně důležité)?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Historie, tradice značky wellness2.9852.045
Nabídka služeb a procedur4.4181.318
Ceník služeb4.2461.41
Věrnostní program, poukazy3.1421.525
Novinky3.091.514
Rezervační systém3.7911.524
Virtuální prohlídka wellness centra3.3731.353
Umístění wellness centra3.6791.516
Reference4.0151.522
Kontakt4.0371.603

Graf

13. Spokojenost se službami ve wellness předáváte dále:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při osobním setkání s přáteli a kolegy9772,39 %72,39 %  
Kladnými referencemi na webové stránce wellness centra2417,91 %17,91 %  
Prostřednictvím sociálních sítí128,96 %8,96 %  
Pochvalným dopisem10,75 %0,75 %  

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11082,09 %82,09 %  
Muž2417,91 %17,91 %  

Graf

15. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec8261,19 %61,19 %  
Student2820,9 %20,9 %  
Podnikatel2317,16 %17,16 %  
Důchodce10,75 %0,75 %  

Graf

16. Příjmová skupina: příjem/měsíc:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-40 tis4231,34 %31,34 %  
10-25 tis.3929,1 %29,1 %  
41-80 tis.2720,15 %20,15 %  
méně než 10 tis.2014,93 %14,93 %  
více nad 81 tis.64,48 %4,48 %  

Graf

17. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V centru města5541,04 %41,04 %  
Ve obci3929,1 %29,1 %  
Na periférii města3828,36 %28,36 %  
Na samotě21,49 %1,49 %  

Graf

18. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41-60 let5238,81 %38,81 %  
25-40 let4634,33 %34,33 %  
15-24 let3223,88 %23,88 %  
61 a více42,99 %2,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Jak jsou pro Vás důležité informace na webové stránce wellness centra (5-max.důležité, 1-nejméně důležité)?

  • odpověď Ceník služeb=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program, poukazy=5 na otázku 12. Jak jsou pro Vás důležité informace na webové stránce wellness centra (5-max.důležité, 1-nejméně důležité)?
  • odpověď Kontakt=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Novinky=5 na otázku 12. Jak jsou pro Vás důležité informace na webové stránce wellness centra (5-max.důležité, 1-nejméně důležité)?

18. Věková kategorie:

  • odpověď 15-24 let:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 15. Povolání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete wellness centrum?

2. Jak často navštěvujete wellness?

3. Jaký typ wellnessu preferujete?

4. Navštěvujete wellness centrum:

5. Zaškrtněte, prosím, které služby ve wellness prioritně preferujete (5-maximálně preferujete, 1-nevyžadujete)?

6. Kterému umístění wellness centra dáváte přednost?

7. Při výběru wellness centra jste ovlivněni:

8. Která média Vás při vyhledávání nabídky wellness služeb ovlivňují nejvíce?

9. Ve kterém mediálním prostředí Vás reklama při výběru wellness centra oslovuje nejvíce?

10. Na kterých sociálních sítích nacházíte informace o nabídce wellness center?

11. Která média považujete za více důležitá při představení wellness centra?

12. Jak jsou pro Vás důležité informace na webové stránce wellness centra (5-max.důležité, 1-nejméně důležité)?

13. Spokojenost se službami ve wellness předáváte dále:

14. Pohlaví:

15. Povolání:

16. Příjmová skupina: příjem/měsíc:

17. Bydliště:

18. Věková kategorie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete wellness centrum?

2. Jak často navštěvujete wellness?

3. Jaký typ wellnessu preferujete?

4. Navštěvujete wellness centrum:

5. Zaškrtněte, prosím, které služby ve wellness prioritně preferujete (5-maximálně preferujete, 1-nevyžadujete)?

6. Kterému umístění wellness centra dáváte přednost?

7. Při výběru wellness centra jste ovlivněni:

8. Která média Vás při vyhledávání nabídky wellness služeb ovlivňují nejvíce?

9. Ve kterém mediálním prostředí Vás reklama při výběru wellness centra oslovuje nejvíce?

10. Na kterých sociálních sítích nacházíte informace o nabídce wellness center?

11. Která média považujete za více důležitá při představení wellness centra?

12. Jak jsou pro Vás důležité informace na webové stránce wellness centra (5-max.důležité, 1-nejméně důležité)?

13. Spokojenost se službami ve wellness předáváte dále:

14. Pohlaví:

15. Povolání:

16. Příjmová skupina: příjem/měsíc:

17. Bydliště:

18. Věková kategorie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hesová, B.Průzkum komunikačního mixu wellnessu (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://pruzkum-komunikacniho-mixu-w.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.