Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum preferencí zákazníků restaurací

Průzkum preferencí zákazníků restaurací

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Baranyiová
Šetření:30. 12. 2020 - 15. 03. 2021
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):18 / 7.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

obracím se na Vás v rámci spolupráce na zadaném výzkumném projektu rodinného podniku, který sídlí v Brně. Chtěla bych Vás poprosit o spolupráci při vyplnění dotazníku jehož cílem je zjistit preference zákazníků restaurací vzhledem k reklamě. 

Váš názor je cenným zdrojem dat.

Výzkum je zcela anonymní. Dotazník by Vám neměl zabrat více než 10min.

Předem děkuji za Váš čas a ochotu při vyplňování mého dotazníku.

 

S pozdravem

 

Lucie Baranyiová

 

Odpovědi respondentů

1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15592,26 %92,26 %  
Ano137,74 %7,74 %  

Graf

2. Navštěvujete často podniky ve Vašem okolí? (Brno-střed)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1076,92 %5,95 %  
ne323,08 %1,79 %  

Graf

3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9460,65 %55,95 %  
Ano6139,35 %36,31 %  

Graf

4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Příjemný personál (obsluhující)1.9452.572
Příjemné prostředí (vybavení interiéru)2.2883.109
Velký výběr z jídelního lístku2.4523.042
Tradice podniku (na trhu např.10let)3.7814.144
Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá)3.5753.395
Stupeň kriminality v okolí3.7123.849

Graf

5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinná restaurace5577,46 %32,74 %  
Hospoda1622,54 %9,52 %  

Graf

6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrně 1x do týdne2331,51 %13,69 %  
průměrně 1x za měsíc2128,77 %12,5 %  
Nepravidelně1926,03 %11,31 %  
víckrát než 1x do týdne79,59 %4,17 %  
Vůbec34,11 %1,79 %  

Graf

7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Internetová(Facebook, Instagram,..)otázka č. 8, Televizeotázka č. 9, Novinyotázka č. 10, Časopisyotázka č. 11, Rádiootázka č. 12, Venkovní reklamaotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová(Facebook, Instagram,..)5371,62 %31,55 %  
Venkovní reklama1418,92 %8,33 %  
Televize45,41 %2,38 %  
Noviny11,35 %0,6 %  
Rádio11,35 %0,6 %  
Časopisy11,35 %0,6 %  

Graf

8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook4382,69 %25,6 %  
Instagram2955,77 %17,26 %  
Seznam.cz1426,92 %8,33 %  
Email1019,23 %5,95 %  
Twitter59,62 %2,98 %  

Graf

9. Vybral/a jste možnost televize. Co v televizi konkrétně sledujete? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večerní program375 %1,79 %  
Dopolední program250 %1,19 %  
Odpolední program125 %0,6 %  
Ranní přenosy125 %0,6 %  
Večerní zprávy125 %0,6 %  

Graf

10. Vybral/a jste možnost noviny. Jaké noviny si kupujete? (Vyberte více alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Regionální noviny1100 %0,6 %  

Graf

11. Vybral/a jste možnost časopisy. Jaké časopisy si kupujete? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Časopisy pro ženy1100 %0,6 %  
Hobby časopisy1100 %0,6 %  
Časopisy o kultuře1100 %0,6 %  

Graf

12. Vybral/a jste možnost rádio. Jaké rádio z uvedených nejčastěji posloucháte? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rádio Impuls1100 %0,6 %  
Evropa 21100 %0,6 %  

Graf

13. Vybral/a jste možnost venkovní reklama. Co Vás nejvíce zaujme? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Městské vitríny(podsvícené sloupy)535,71 %2,98 %  
Velkoplošné plachty(na domech)535,71 %2,98 %  
Nafukovací poutače428,57 %2,38 %  
Městské mobiliáře(zastávka MHD)321,43 %1,79 %  
Sloupy veřejného osvětlení a MHD321,43 %1,79 %  
Pohyblivá reklama(auta, dopravní prostředky)321,43 %1,79 %  

Graf

14. Znáte podnik Mazaný Anděl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6587,84 %38,69 %  
Ano912,16 %5,36 %  

Graf

15. Odkud podnik znáte? (Vyberte alespoň jednu z možností)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost777,78 %4,17 %  
Z doslechu222,22 %1,19 %  
Doporučení111,11 %0,6 %  

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10472,73 %61,9 %  
Muž3927,27 %23,21 %  

Graf

17. Kolik Vám je let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-3510572,92 %62,5 %  
35-552920,14 %17,26 %  
56 a více let106,94 %5,95 %  

Graf

18. Jaký je Váš sociální statut?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný8257,75 %48,81 %  
student4028,17 %23,81 %  
OSVČ117,75 %6,55 %  
Nezaměstnaný53,52 %2,98 %  
Důchodce42,82 %2,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)

  • odpověď Ano:
    • 12.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Navštěvujete často podniky ve Vašem okolí? (Brno-střed)

3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemné prostředí (vybavení interiéru)=2 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemné prostředí (vybavení interiéru)=3 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stupeň kriminality v okolí=4 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tradice podniku (na trhu např.10let)=4 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá)=6 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velký výběr z jídelního lístku=1 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepravidelně na otázku 6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velký výběr z jídelního lístku=3 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stupeň kriminality v okolí=5 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemný personál (obsluhující)=1 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tradice podniku (na trhu např.10let)=5 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá)=4 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá)=5 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?

  • odpověď Rodinná restaurace:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemné prostředí (vybavení interiéru)=0 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tradice podniku (na trhu např.10let)=4 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Seznam.cz na otázku 8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)

  • odpověď Internetová(Facebook, Instagram,..):
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Email na otázku 8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Seznam.cz na otázku 8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

14. Znáte podnik Mazaný Anděl?

  • odpověď Ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemný personál (obsluhující)=2 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stupeň kriminality v okolí=2 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá)=4 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi průměrně 1x za měsíc na otázku 6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepravidelně na otázku 6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tradice podniku (na trhu např.10let)=4 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama na otázku 7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Seznam.cz na otázku 8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velký výběr z jídelního lístku=4 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemné prostředí (vybavení interiéru)=3 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velký výběr z jídelního lístku=1 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost od bydliště (např. cesta 30min je pro mě dlouhá)=5 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

16. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemné prostředí (vybavení interiéru)=1 na otázku 4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

17. Kolik Vám je let?

  • odpověď 18-35:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 18. Jaký je Váš sociální statut?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)

2. Navštěvujete často podniky ve Vašem okolí? (Brno-střed)

3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?

4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?

6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?

7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)

8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

14. Znáte podnik Mazaný Anděl?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Kolik Vám je let?

18. Jaký je Váš sociální statut?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Bydlíte v centru Brna nebo okolí hradu Špilberk? (Brno střed)

2. Navštěvujete často podniky ve Vašem okolí? (Brno-střed)

3. Navštěvujete cetrum Brna a okolí hradu Špilberk? Cestujete do této oblasti?

4. Co z následujícího by ovlivnilo rozhodnutí navštívit restauraci, bar? (Vyberte alespoň jednu z možností)

5. Preferujete spíše rodinnou restauraci nebo prostředí hospody?

6. Kolikrát do měsíce navštěvujete restauraci či bar?

7. Jakou formu reklamy nejčastěji vidíte? Které médium nejčastěji využíváte? (Vyberte pouze jedno z uvedených)

8. Vybral/a jste možnost internetové reklamy. Jakou platformu využíváte nejvíce? (Vyberte alespoň jednu z možností)

14. Znáte podnik Mazaný Anděl?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Kolik Vám je let?

18. Jaký je Váš sociální statut?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Baranyiová, L.Průzkum preferencí zákazníků restaurací (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://pruzkum-preferenci-pro-podni-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.