Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum pro založení nové kavárny v Brně

Průzkum pro založení nové kavárny v Brně

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Maclková
Šetření:14. 03. 2018 - 25. 03. 2018
Počet respondentů:258
Počet otázek (max/průměr):30 / 22.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

Obracím se na Vás s žádostí o vyplnění krátkého dotazníku, který je podkladem pro zpracování mé diplomové práce. Týká se založení nové kavárny v Brně, je zcela anonymní a jeho vyplnění Vám nezabere víc než 5 minut.

Odpovědi respondentů

1. Bydlíte, pracujete nebo studujete v Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20679,84 %79,84 %  
ne5220,16 %20,16 %  

Graf

2. Navštěvujete brněnské kavárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21482,95 %82,95 %  
ne4417,05 %17,05 %  

Graf

3. Jak často chodíte do kaváren?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc4922,9 %18,99 %  
několikrát za měsíc4822,43 %18,6 %  
jednou týdně4621,5 %17,83 %  
několikrát týdně3918,22 %15,12 %  
maximálně několikrát do roka2612,15 %10,08 %  
každý den62,8 %2,33 %  

Graf

4. Navštěvujete převážně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5 různých kaváren12056,07 %46,51 %  
náhodné kavárny, které jsou nejblíže místu, kde se momentálně nacházíte4320,09 %16,67 %  
pokaždé novou kavárnu, rád/a objevujete nové podniky4018,69 %15,5 %  
stále stejnou kavárnu115,14 %4,26 %  

Graf

5. Podle čeho si kavárny nejčastěji vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle celkového dojmu, kterým na mě kavárna působí13060,75 %50,39 %  
podle lokace9644,86 %37,21 %  
podle nabídky sortimentu9343,46 %36,05 %  
podle doporučení9343,46 %36,05 %  
podle vzhledu interiéru6932,24 %26,74 %  
dětský koutek10,47 %0,39 %  
kvalita, specialty coffee, konzistentní úroveň10,47 %0,39 %  
Vhodnost pro děti10,47 %0,39 %  
Kvalita a chut kavy10,47 %0,39 %  
Podle pozitivních referencí10,47 %0,39 %  
Kvalita kávy, interiér a obsluha10,47 %0,39 %  
do jedné chodím pracovat, jsou na to tam zvyklí, takže i když se mi tam moc nelíbí, sám si snídani, pár káv :-), fresh... Necucám jedno kafe celý den :D.10,47 %0,39 %  
Ta, kam aktuálně chodíme nejčastěji, je našeho kamaráda 10,47 %0,39 %  
Samozřejmě podle kávy. Do kaváren s kvalitní kávou (u mě pressem) se vracím.10,47 %0,39 %  
personál10,47 %0,39 %  
podle cen10,47 %0,39 %  
Parkovani10,47 %0,39 %  
deskové hry10,47 %0,39 %  

Graf

6. Za jakým účelem do kaváren nejčastěji chodíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
setkání s přáteli, rodinou17983,64 %69,38 %  
kvalitní káva9845,79 %37,98 %  
chuť na dezert9443,93 %36,43 %  
odpočinek, relaxace8439,25 %32,56 %  
čekání, čas navíc4621,5 %17,83 %  
pracovní schůzka4420,56 %17,05 %  
práce/studium4018,69 %15,5 %  
čtení146,54 %5,43 %  
internet62,8 %2,33 %  
Rande10,47 %0,39 %  
Zabavení dětí10,47 %0,39 %  
na kávu10,47 %0,39 %  
deskové hry10,47 %0,39 %  

Graf

7. Ve které městské části Brna bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno-střed/staré Brno6429,91 %24,81 %  
nebydlím v Brně4420,56 %17,05 %  
Královo Pole219,81 %8,14 %  
Žabovřesky157,01 %5,81 %  
Sever125,61 %4,65 %  
Černá pole104,67 %3,88 %  
Jih52,34 %1,94 %  
Starý Lískovec52,34 %1,94 %  
Bohunice41,87 %1,55 %  
Vinohrady41,87 %1,55 %  
Slatina31,4 %1,16 %  
Řečkovice a Mokrá Hora31,4 %1,16 %  
Nový Lískovec31,4 %1,16 %  
Černovice31,4 %1,16 %  
Líšeň31,4 %1,16 %  
Útěchov20,93 %0,78 %  
Medlánky20,93 %0,78 %  
Kohoutovice20,93 %0,78 %  
Žebětín20,93 %0,78 %  
Tuřany20,93 %0,78 %  
Maloměřice a Obřany20,93 %0,78 %  
Bystrc20,93 %0,78 %  
Židenice10,47 %0,39 %  

Graf

8. Ve které městské části Brna pracujete nebo studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno střed/staré Brno9644,86 %37,21 %  
nepracuji/nestuduji v Brně4320,09 %16,67 %  
Královo Pole2712,62 %10,47 %  
Slatina146,54 %5,43 %  
Černá Pole62,8 %2,33 %  
Medlánky41,87 %1,55 %  
Bohunice41,87 %1,55 %  
Černovice41,87 %1,55 %  
Starý Lískovec31,4 %1,16 %  
Židenice31,4 %1,16 %  
Jih31,4 %1,16 %  
Žabovřesky10,47 %0,39 %  
Komín10,47 %0,39 %  
Útěchov10,47 %0,39 %  
Vinohrady10,47 %0,39 %  
Řečkovice a Mokrá Hora10,47 %0,39 %  
Sever10,47 %0,39 %  
Jehnice10,47 %0,39 %  

Graf

9. Do kaváren v Brně chodíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
i v jiných městských částech11453,27 %44,19 %  
v blízkém okolí bydliště i zaměstnání3918,22 %15,12 %  
pouze v blízkém okolí bydliště2612,15 %10,08 %  
pouze v blízkém okolí zaměstnání219,81 %8,14 %  
pouze v jiných městských částech146,54 %5,43 %  

Graf

10. Do kaváren se dopravujete spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pěšky nebo MHD18686,92 %72,09 %  
autem2813,08 %10,85 %  

Graf

11. Byl/a byste ochotný/á navštívit kavárnu mimo místo vašeho bydliště či zaměstnání? (konkrétně lokalita Sadová, Královo Pole)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17581,78 %67,83 %  
ne3918,22 %15,12 %  

Graf

12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavý sortiment11565,71 %44,57 %  
interiér kavárny10560 %40,7 %  
doporučení známých9453,71 %36,43 %  
prostředí, ve kterém se kavárna nachází7040 %27,13 %  
úroveň cen4626,29 %17,83 %  
lokalita (např. pokud půjdete náhodně kolem)4022,86 %15,5 %  
popularita kavárny3821,71 %14,73 %  
speciální občerstvení (bezlepkové, veganské, raw,...)3821,71 %14,73 %  
reklama (např. billboard, reklama na FB, doporučení známé osobnosti atd.)158,57 %5,81 %  
slevová akce63,43 %2,33 %  
kvalita kávy a něco, co jiné kavárny v Brně nemají10,57 %0,39 %  
Dětský koutek10,57 %0,39 %  
Kvalita sortimentu 10,57 %0,39 %  
Schůzka10,57 %0,39 %  
Parkování, “duch” kavárny 10,57 %0,39 %  
Instagram a unikátnost10,57 %0,39 %  
opravdu kvalitní a dobře připravená káva10,57 %0,39 %  
zajímavá akce pořádaná v kavárně10,57 %0,39 %  
Kamarádka bydlí v blízkosti kavárny 10,57 %0,39 %  
Výběr kávy a kvalitní baristi10,57 %0,39 %  
bydlí tam sestra s rodinou a nemají doma kávovar, určitě bych si odskočil na dobrou kávu, kdybych byl u nich na návštěvě. ;-)10,57 %0,39 %  
Parkovani kvuli pracovni schuzce10,57 %0,39 %  

Graf

13. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení bloggerky/influencera/známé osobnosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5330,29 %20,54 %  
spíše nesouhlasím4022,86 %15,5 %  
nevím3117,71 %12,02 %  
souhlasím2715,43 %10,47 %  
nesouhlasím2413,71 %9,3 %  

Graf

14. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení známého.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím11766,86 %45,35 %  
spíše souhlasím5732,57 %22,09 %  
nevím10,57 %0,39 %  

Graf

15. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení v časopise zaměřeném na gastronomii.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6537,14 %25,19 %  
nevím3721,14 %14,34 %  
souhlasím3218,29 %12,4 %  
spíše nesouhlasím2112 %8,14 %  
nesouhlasím2011,43 %7,75 %  

Graf

16. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama v lokálním tisku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5129,14 %19,77 %  
spíše souhlasím4022,86 %15,5 %  
spíše nesouhlasím4022,86 %15,5 %  
nesouhlasím3419,43 %13,18 %  
souhlasím105,71 %3,88 %  

Graf

17. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčily vizuálně atraktivní fotografie na Instagramu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6235,43 %24,03 %  
spíše souhlasím6235,43 %24,03 %  
nesouhlasím2212,57 %8,53 %  
spíše nesouhlasím1910,86 %7,36 %  
nevím105,71 %3,88 %  

Graf

18. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo vysoké hodnocení na Facebooku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8347,43 %32,17 %  
souhlasím4525,71 %17,44 %  
nesouhlasím179,71 %6,59 %  
nevím169,14 %6,2 %  
spíše nesouhlasím148 %5,43 %  

Graf

19. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama na Facebooku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5430,86 %20,93 %  
spíše souhlasím4425,14 %17,05 %  
spíše nesouhlasím3419,43 %13,18 %  
souhlasím2212,57 %8,53 %  
nesouhlasím2112 %8,14 %  

Graf

20. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčil billboard propagující tuto kavárnu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím5833,14 %22,48 %  
nevím5330,29 %20,54 %  
nesouhlasím4022,86 %15,5 %  
spíše souhlasím2011,43 %7,75 %  
souhlasím42,29 %1,55 %  

Graf

21. Pokud by vás tato kavárna zaujala, navštívil/a byste ji opakovaně i v případě větší vzdálenosti od centra města?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16694,86 %64,34 %  
ne95,14 %3,49 %  

Graf

22. Co se týče nápojů, preferujete v kavárnách spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradiční kávové nápoje (espresso, cappucino, latte, flat white aj.)14366,82 %55,43 %  
netradiční nápoje (chai latte, matcha latte, aeropress, batchbrew, aj.)3918,22 %15,12 %  
ostatní nápoje (čaj, horkou čokoládu, smoothie, aj.)3214,95 %12,4 %  

Graf

23. Uvítal/a byste spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinaci obojího18285,05 %70,54 %  
sezónní menu219,81 %8,14 %  
stálou nabídku115,14 %4,26 %  

Graf

24. Do kavárny chodíte nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na kávu a zákusek12056,07 %46,51 %  
pouze na kávu4521,03 %17,44 %  
na víno/pivo/koktejl157,01 %5,81 %  
na snídani83,74 %3,1 %  
na kávu a slaný snack83,74 %3,1 %  
kávu a víno10,47 %0,39 %  
na netradiční nápoj/zákusek10,47 %0,39 %  
horký nápoj (kávu nepiju), zákusek, víno, snack, domácí limonáda10,47 %0,39 %  
na čaj 10,47 %0,39 %  
kvůli přátelům10,47 %0,39 %  
kombinace kávy, vína, koktejl10,47 %0,39 %  
Na limonadu ci cokoladu + tosst/panini10,47 %0,39 %  
Kombinace vseho10,47 %0,39 %  
Zpravidla na nějaký fresh, v zimě čaj a někdy káva. 10,47 %0,39 %  
na zmrzlinu10,47 %0,39 %  
Čaj10,47 %0,39 %  
Horká čokoláda, zákusek10,47 %0,39 %  
Shake a zákusek10,47 %0,39 %  
Dezert a napoj10,47 %0,39 %  
víno a zákusek10,47 %0,39 %  
všechno možné: oběd, kafe, koktejl, limonáda, večeře10,47 %0,39 %  
na čaj a zákusek10,47 %0,39 %  
Limonádu, čaj, čokoládu + něco k snědku (dort, toast,..)10,47 %0,39 %  

Graf

25. Uvítal/a byste možnost objednat si v kavárně dort/dezerty na zakázku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12859,81 %49,61 %  
ne8640,19 %33,33 %  

Graf

26. Jaké další služby byste v kavárně uvítal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letní zahrádku17380,84 %67,05 %  
připojení k internetu16878,5 %65,12 %  
knihy, časopisy10549,07 %40,7 %  
speciální občerstvení (bezlepkové, veganské, raw,...)8640,19 %33,33 %  
možnost pronájmu kavárny pro soukromou akci (oslava, firemní večírek,...)6731,31 %25,97 %  
parkoviště5324,77 %20,54 %  
dětský koutek3014,02 %11,63 %  
televizi94,21 %3,49 %  
deskovky, prostor pro práci či čtení, zásuvky10,47 %0,39 %  

Graf

27. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let10649,53 %41,09 %  
26 - 35 let9042,06 %34,88 %  
36 - 50 let146,54 %5,43 %  
51 a více let41,87 %1,55 %  

Graf

28. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16275,7 %62,79 %  
muž5224,3 %20,16 %  

Graf

29. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaná/ý11051,4 %42,64 %  
student/ka7133,18 %27,52 %  
podnikatel/ka219,81 %8,14 %  
matka na mateřské dovolené94,21 %3,49 %  
nezaměstnaná/ý31,4 %1,16 %  

Graf

30. Máte k tomuto tématu nějaký vlastní nápad, návrh či postřeh? Existuje nějaký sortiment, který vám v brněnských kavárnách chybí? Napište mi o tom, prosím:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

At ti to vyjde, Evi, Leňa:)

Bohužel ještě pořad není tolik rozšířené,že by měla byt kohoutkova voda ke kávě/dezertu/čemukoli zdarma. To mě osobně mrzi na oblíbených podnicích.

cupcaky s lehkým smetanovým krémem, dorty s lehkým smetanovým krémem a ovocným kde by byal možnost ke kávě pouze cípek dortu.

dobre zakusky za rozumnou cenu (do 50 kc), ekologicka kavarna (napr. kafe s sebou do vlastniho kelimku za lepsi cenu), kavarna, kde dostanete ke kave domaci pralinku, akce na narozeniny, svatek, kavarna, kde si lze koupit i cerstve kvetiny

Hlavně ať tam nonstop nehraje televize nebo rádio, takovým kavárnám se vyhýbám obloukem... nějaká hudba do pozadí je příjemná, ale jak je tam rádio a neustálé kecy a reklamy, jen to leze na nervy.

Chybí kavárny s charakterem, jedna opisuje od druhé a nakonec vypadají všechny podobně. V první řadě jde ale o kvalitu výběrové kávy.

Chybí mi pochutiny od Evy Macálkové v brněnských kavárnách. Lépe řečeno mi chybí její vlastní cukrárna/kavárna.

Chybí mi více kaváren s nabídkou společenských her, kam si zajdete s přáteli a zahrajete si treba staré známé člověče nezlob se apod. Jedna takova v Brne byla na Uvoze Cafe 99.

Kavárna,kde by bylo možné vzít si sebou psa

Kvalita služeb a výrobků musí být stále na největší úrovni, nikoli kolísavá, pak má podnik velkou šanci na úspěch.

Malý micíku :-*

Mít v sortimentu bezkofeinovou kávu.

Myslím si, že v Brně je málo podniků/kaváren s vlastním osobitým stylem (například místa jako je Marinada store).

Personál, který baví jejich práce, to mě občas chybí.

Podle mě je kaváren víc než dost po celém Brně. Ale jen málo z nich má kombinaci: dobrou otevírací dobu, fajn ceny, parkování a něco do sebe, jak jsem psala výše. Nějakého ducha. O dobrých dezertech nemluvě (proto si je dávám jen u Kolbaby, když už tam zavítám). Nicméně držím palce pro správná rozhodnutí!

Poznámka mimo téma.. chybí ti zde městská část Černá pole a Lesná, kde se nachází Mendelu a koleje JAK

Preferuji útulné a krásné prostředí, ve kterém vím, že jsou produkty (dezerty ) jsou dělané s láskou :). Taky se mi zdá, že nikde v Brně není kavárna s pohodlnými sedačkami do kterých člověk "jen zapluje" a relaxuje.

Prošel jsem hodně brněnských kaváren, ale jen do pár z nich se vracím. Ve většině mi chyběla kvalitní káva a obsluha, který kávě rozumí.

Rozhodně v Brně nemaj tvoje dobrý dorty. A schází mi tu kavarna v nějakém temnějším stylu, třeba trošku antropologickém. Myslim si, ze by to melo potencial :)

Ten tvůj :)

Třeba mít i rezervace kdyby někdo potřeboval

úplně chybí v kavárnách stálá nabídka alespoň jednoho druhu bezlepkového zákusku/dezertu.

V kavárně je důležitý interiér podbarvený stylovou hudbou, případně jukebox. Nezbytná je i příjemná obsluha. Děkuji za dotazník.

Vyhledavam kavarny, kde neni standardem kompletni sortiment coca coly ci pepsi a tim to hasne. Mam rada novinky, smoothie, UGO stavy a salaty, netradicni dezerty (medovnik me fakt nenadchne). Nerikam, jen zdrave veci, ale ted me napr.nadchla nova Royal crown cola z praveho trtinoveho cukru (vyrobce Kofola), ci ruzne domaci limonady s ovocem.

Základ je personál

Zákusek vhodnější i pro děti, nebo např. čerstvé ovoce (stačilo by jablko nebo banán)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Ve které městské části Brna pracujete nebo studujete?

  • odpověď Brno střed/staré Brno:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze v blízkém okolí zaměstnání na otázku 9. Do kaváren v Brně chodíte:

21. Pokud by vás tato kavárna zaujala, navštívil/a byste ji opakovaně i v případě větší vzdálenosti od centra města?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama (např. billboard, reklama na FB, doporučení známé osobnosti atd.) na otázku 12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi speciální občerstvení (bezlepkové, veganské, raw,...) na otázku 12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 15. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení v časopise zaměřeném na gastronomii.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 16. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama v lokálním tisku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 17. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčily vizuálně atraktivní fotografie na Instagramu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 19. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama na Facebooku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 20. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčil billboard propagující tuto kavárnu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 17. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčily vizuálně atraktivní fotografie na Instagramu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavý sortiment na otázku 12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi úroveň cen na otázku 12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 18. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo vysoké hodnocení na Facebooku.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 13. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení bloggerky/influencera/známé osobnosti.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení v časopise zaměřeném na gastronomii.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostředí, ve kterém se kavárna nachází na otázku 12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení v časopise zaměřeném na gastronomii.

22. Co se týče nápojů, preferujete v kavárnách spíše:

  • odpověď tradiční kávové nápoje (espresso, cappucino, latte, flat white aj.):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stálou nabídku na otázku 23. Uvítal/a byste spíše:

26. Jaké další služby byste v kavárně uvítal/a?

  • odpověď připojení k internetu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stálou nabídku na otázku 23. Uvítal/a byste spíše:

27. Váš věk:

  • odpověď 18 - 25 let:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi student/ka na otázku 29. Jste:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Bydlíte, pracujete nebo studujete v Brně?

2. Navštěvujete brněnské kavárny?

3. Jak často chodíte do kaváren?

4. Navštěvujete převážně:

5. Podle čeho si kavárny nejčastěji vybíráte?

6. Za jakým účelem do kaváren nejčastěji chodíte?

7. Ve které městské části Brna bydlíte?

8. Ve které městské části Brna pracujete nebo studujete?

9. Do kaváren v Brně chodíte:

10. Do kaváren se dopravujete spíše:

11. Byl/a byste ochotný/á navštívit kavárnu mimo místo vašeho bydliště či zaměstnání? (konkrétně lokalita Sadová, Královo Pole)

12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?

13. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení bloggerky/influencera/známé osobnosti.

14. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení známého.

15. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení v časopise zaměřeném na gastronomii.

16. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama v lokálním tisku.

17. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčily vizuálně atraktivní fotografie na Instagramu.

18. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo vysoké hodnocení na Facebooku.

19. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama na Facebooku.

20. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčil billboard propagující tuto kavárnu.

21. Pokud by vás tato kavárna zaujala, navštívil/a byste ji opakovaně i v případě větší vzdálenosti od centra města?

22. Co se týče nápojů, preferujete v kavárnách spíše:

23. Uvítal/a byste spíše:

24. Do kavárny chodíte nejčastěji:

25. Uvítal/a byste možnost objednat si v kavárně dort/dezerty na zakázku?

26. Jaké další služby byste v kavárně uvítal/a?

27. Váš věk:

28. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Bydlíte, pracujete nebo studujete v Brně?

2. Navštěvujete brněnské kavárny?

3. Jak často chodíte do kaváren?

4. Navštěvujete převážně:

5. Podle čeho si kavárny nejčastěji vybíráte?

6. Za jakým účelem do kaváren nejčastěji chodíte?

7. Ve které městské části Brna bydlíte?

8. Ve které městské části Brna pracujete nebo studujete?

9. Do kaváren v Brně chodíte:

10. Do kaváren se dopravujete spíše:

11. Byl/a byste ochotný/á navštívit kavárnu mimo místo vašeho bydliště či zaměstnání? (konkrétně lokalita Sadová, Královo Pole)

12. Pokud ano, co by vás k návštěvě takové kavárny dokázalo nejvíce přesvědčit?

13. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení bloggerky/influencera/známé osobnosti.

14. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení známého.

15. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo doporučení v časopise zaměřeném na gastronomii.

16. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama v lokálním tisku.

17. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčily vizuálně atraktivní fotografie na Instagramu.

18. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčilo vysoké hodnocení na Facebooku.

19. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčila reklama na Facebooku.

20. K návštěvě takové kavárny by mě přesvědčil billboard propagující tuto kavárnu.

21. Pokud by vás tato kavárna zaujala, navštívil/a byste ji opakovaně i v případě větší vzdálenosti od centra města?

22. Co se týče nápojů, preferujete v kavárnách spíše:

23. Uvítal/a byste spíše:

24. Do kavárny chodíte nejčastěji:

25. Uvítal/a byste možnost objednat si v kavárně dort/dezerty na zakázku?

26. Jaké další služby byste v kavárně uvítal/a?

27. Váš věk:

28. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Maclková, E.Průzkum pro založení nové kavárny v Brně (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://pruzkum-pro-zalozeni-nove-ka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.