Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum zákaznických preferencí v lázeňství

Průzkum zákaznických preferencí v lázeňství

Všímáte si společenské odpovědnosti supermarketů?
Nakupujete v společensky odpovědných obchodech radši? Zúčastněte se průzkumu Lucie Krátké.

(5 min)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Buchalová
Šetření:14. 11. 2021 - 28. 11. 2021
Počet respondentů:13
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, v rámci své diplomové práce provádím průzkum zákaznických preferencí v lázeňství mezi samoplátci. Ze získaných dat budu poté vycházet při sestavování samotného dotazníkového šetření. Předem děkuji za Váš čas a ochotu se průzkumu zúčastnit.

Odpovědi respondentů

1. Podle čeho vybíráte lázeňský pobyt? Jaká jsou hlavní kritéria při výběru?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cena, dosah veřejné dopravy z místa bydliště

do lázní jen přes mojí mrtvolu - čekáte na s prodlením na procedury a pak se ukousáte nudou. Nejsem dobytek, co by jel do lázní za šoustáním. Lázeňské pobyty zrušit!

Jedenkrát do roka

lázně

Lokalita

Lokalita, program, cena

Nabídka služeb

nikdy jsem nebyl v lázních

Oblast

Okolí, architektura hotelu, kvalitní služby ve velness a hlavně v restauraci.

Prostředí Nabízené služby Ochota a přístup personálu Cena

Služby

Venkovni vyhrivany bazen a cena

2. Jak často lázně navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často646,15 %46,15 %  
2-3x během 5 let430,77 %30,77 %  
1x ročně323,08 %23,08 %  

Graf

3. Pokud navštěvujete lázně opakovaně, vracíte se do stejných lázní?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne654,55 %46,15 %  
Ano545,45 %38,46 %  

Graf

4. Pokud ano, co Vás vede k tomu, že využíváte lázně opakovaně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Atmosfera

na mé problémy moc na výběr není

Nestihla jsem v lázeňské destinaci odlovit všechny kešky.

Prostředí a přístup personálu. Nabídka služeb

5. Pokud nenavštěvujete stejné lázně opakovaně, jaký je důvod?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Chci poznávat nová místa

Mám ráda změny.

Nerad jezdím na dovolenou tam kde jsem už byl

6. Na základě čeho hodnotíte kvalitu lázní? (0 - nemá to pro mě význam, 6 - je to pro mě velmi důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Atmosféra lázní43.231
Pěkné prostředí4.3081.905
Volnočasové aktivity3.3854.083
Počet procedur a jejich druh v rámci pobytového balíčku3.1543.822
Přístup personálu při procedurách3.9233.148
Stravování3.8461.822
Informovanost při příjezdu3.8461.976
Ochota a vstřícnost personálu recepce4.0771.917
Čistota a pohodlí pokoje4.3081.905
Cena/kvalita ubytování4.3851.929

Graf

7. Preferujete spíše ubytování kvalitnější a jste ochoten/ochotna si za něj připlatit, nebo to pro Vás není tak vysoká priorita?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem nebyl v lázních17,69 %7,69 %  
Ani ne 17,69 %7,69 %  
Jsem ochotná si připlatit za kvalitu. 17,69 %7,69 %  
ubytovat se a více dní by mne ani nenapadlo...17,69 %7,69 %  
bez příplatku17,69 %7,69 %  
Do jisté míry jsem si ochotna připlatit, ale pokud je ubytování čisté a má vše co během pobytu potřebuji, pak nehraje nižší kvalita rozhodující roli17,69 %7,69 %  
Spíše kvalitu 17,69 %7,69 %  
Spíše ne 17,69 %7,69 %  
ne17,69 %7,69 %  
Kvalitnejsi17,69 %7,69 %  
Není to pro mne priorita.17,69 %7,69 %  
není to až taková priorita17,69 %7,69 %  
Není prioritou 17,69 %7,69 %  

Graf

8. Jsou nějaké wellness aktivity, které Vám chybí v nabídce lázní, případně proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Chybí mi kontakt se zvířaty. Možnost jezdit na koni, pohladit si psa. Mám potřebu se cítit jako doma. Některé hotely jsou neosobní a nedokážu se uvolnit.

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Nechybí

Nechybí

Nejsou

nenapadá

nikdy jsem nebyl v lázních

více dílniček

9. Jak dlouhé lázeňské pobyty nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5 dní753,85 %53,85 %  
1 týden323,08 %23,08 %  
2 týdny17,69 %7,69 %  
4 a více týdnů17,69 %7,69 %  
3 týdny17,69 %7,69 %  

Graf

10. Jaké kanály komunikace Vás ovlivní při výběru lázeňského pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové stránky646,15 %46,15 %  
Sociální sítě538,46 %38,46 %  
Doporučení známého538,46 %38,46 %  
Lékař323,08 %23,08 %  
Časopis, noviny17,69 %7,69 %  
žádné, lázně jsou přežitek, hnus, nemají být placeny z veřejných prostředků mimo pohybového aparátu17,69 %7,69 %  
E-mail (př. newsletter)17,69 %7,69 %  

Graf

11. Je pro Vás důležitá volba termínu nástupu na pobyt, jak moc?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Co Vás ještě dalšího ovlivňuje při výběru lázní, nebo při zpětném hodnocení a nebylo zde zmíněno?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nedostatek financí

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Buchalová, K.Průzkum zákaznických preferencí v lázeňství (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://pruzkum-zakaznickych-prefere.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.