Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Nulíčková |
---|---|
Šetření: | 19. 03. 2017 - 01. 04. 2017 |
Počet respondentů: | 10 |
Počet otázek (max/průměr): | 5 / 3.5 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:04 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, budu moc ráda za vyplnění mého dotazníku, který se zabývá mimosoudním řešením spotřebitelských sporů. Dotazník použiji na vypracování seminární práce.
Odpovědi respondentů
1. Jak rozumíte pojmu reklamace zboží?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Pokud v zákonem stanovené lhůtě se projeví vada, která nebyla způsobená užíváním, je právem spotřebitele uplatnit reklamaci zboží. Reklamace může být přijatá nebo odmítnuta. Náprava stavu je nejčastěji prováděna opravu. Není-li oprava možná, spotřebitel obdrží zpět částku kupní ceny.
Reklamovani zboží které už nechci, například si koupím iPhone 7s dělám frajera a za 9 dní ho vrátím a dají mi peníze pak si koupím Samsung nejnovější dělám frajera že mám novej mobil a za 9 dní nebo desátý den ho vrátím někdy i dřív. Prostě tahle dělám frajera no.
vrácení nekvalitního-vadného výrobku nebo služby
vrácení vadného zboží zpět do prodejny a vymáhání nového zboží nebo vrácení peněz
Vrácení zboží kvůli vadě
Vrácení zboží kvůli závadě
vrácení zboží z důvodu výskytu vad v době záruční doby
2. Řešili jste někdy reklamaci?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 8 | 80 % | 80 % |
ne | 2 | 20 % | 20 % |
3. Pokud ano, jak moc jste byli spokojeni s vyřízením vaší reklamace? (1-maximálně spokojený, 5-naprosto nespokojený)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 3 | 42,86 % | 30 % |
2 | 2 | 28,57 % | 20 % |
4 | 1 | 14,29 % | 10 % |
1 | 1 | 14,29 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.57 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.95 |
Směrodatná odchylka: | 0.98 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
4. Řešili jste někdy mimosoudně nějaký spotřebitelský spor?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 80 % | 80 % |
ano | 2 | 20 % | 20 % |
5. Pokud ano, o jakou spotřebitelskou věc se jednalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Nevím
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.