Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Šampóny a doplňky stravy pro péči o vlasy a jejich užívání

Šampóny a doplňky stravy pro péči o vlasy a jejich užívání

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Cao Thi
Šetření:24. 01. 2017 - 31. 01. 2017
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):24 / 20.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Účelem dotazníku je zjistit míru atraktivnosti koupě po internetu šampónů a doplňků stravy pro celkovou péči o pleť, vlasy a nehty. 

Odpovědi respondentů

1. Kupujete si většinou produkty na vlasy pohromadě s nějakým další produktem na vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6853,54 %53,54 %  
NE5946,46 %46,46 %  

Graf

2. Jakou kombinaci produktů na vlasy si obvykle kupujete ? (doplněk stravy + šampón, šampón a kondicionér, většinou si nakupuji produkty stejné značky, atd.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šampón a kondicionér1814,17 %14,17 %  
Sampon a kondicioner53,94 %3,94 %  
Šampon + kondicionér43,15 %3,15 %  
šampón, kondicionér32,36 %2,36 %  
jen šampon32,36 %2,36 %  
Sampon21,57 %1,57 %  
Šampón21,57 %1,57 %  
ostatni drogerie10,79 %0,79 %  
žádnou, jsem na nopoo metodě10,79 %0,79 %  
ŠAMPON A KONDICIONER, NEBO MASKA10,79 %0,79 %  
ostatní odpovědi kondicionér- stejná značka
pouza šampon
Sampon kondicionér rozcesavac
Sampon, kondicioner a sprej na rozcesavani - alterna
Sampon + kondicioner + maska na vlasy + olej do vlasu
sampon a kondicioner, stejna znacka
samp a cond
Sampon a kondicioner stejne znacky
Sampon, konficioner, suchy sampon- stejne znacky
Většinou pouze šampón, jednou za čas doplněk stravy.
tuhý a suchý šampon
šampon a kondicionér, ale šampon častěji než kondicionér, značka Rituals
Šampón a kondicionér od stejné značky
Šampon + kondicionér a neoplachovou péči po umyt+připravek na tepelnou ochranu
Sampon a sprej na vlasy
ŠAMPON a KONDIONÉR.
šampon, balzam, výživa či serum
většinou si nakupuji produkty stejné značky
kupuju samostatně
Sampon a kondicioner stejne značky
šampon + kondicionér + maska (stejná řada, stejná značka)
Kondicioner a sampon
Sampon a kondicioner,barva ne stejne znacky
Sampon a kondicioner, olej na rozcesavani
Šampón a kondicionér značky Alterna
Sampon+kondic.
sampon + kondicioner
Sampon, znacka vetsinou syoss.
strava+sampon
většinou šampon a kondicionér nebo jiný produkt na vlasy po umytí na usnadnění rozčesávání
Šampon akondicioner
šampón a masku na vlasy, případně i kondicionér
Loreal,šampon,kondicionér,maska na vlasy
šampón na vlasy spolu s kozmetikou- krém na tvár
produkty stejné značky: šampon, kondicionér + občas výživový olej
Šampon, kondicionér, olej, termoochranu - ne vždy stejná značka
Šampón + maska/ kondicionér
Šampón,kondicionér,doplněk stravy
Zadnou
šampón, balzám, maska, ochrana před spálením
Šampón a kondicionér,stejné značky
šampon, maska, kondicionér stejné značky
pouze sampon
šampon + kondicioner stejné značky
Sampon kondicioner
šampon, kondicioner, maska většinou stejné značky
šampon + kondicionér ( stejné značky i vlastností )
šampon, maska, kondicionér, olejíček
Nekupuji
zvlášť šampon a zvlášť doplněk stravy
šampón, kondicionér, maska na vlasy, od stejné značky
Kupuji pouze šampon Head and Shoulders
Většinou nakupuji produkty stejné značky
ne
šampón, kondicionér a masku
šampony střídám od různých značek a zkouším, který mi více vyhovuje, kupuji si šampon dva v jednom s kondicionérem
Větsinou si nakupuji produkty stejné značky, atd
Šampón sólo
žádnou
Nakupuji pouze od 3 značek jinak nevyuzivam koupě 2 produktu.
šampön + kondicionér /maska + olej
Šampón+doplněk stravy
kupuju všechno jinde
šampon a kondicionér/maska, pečující sprej na vlasy/olejíček
šampon, přípravek pro styling
Sampon a obcas olej na vlasy
šampon a balzám/masku/kondicioner
šampón a šampón
nekupuju kombinace
stejná značka
Šampon a masku
-
S drogeristickym zbožím, které potřebuji.
Sampon a masky
nic
většinou nakupuji šampon a kondicioner některé ze známých značek podle toho, který je v akci
většinou 1 osvědčený šampon + masky a olejíčky různých značek, nekupuji ucelené řady
Maska
většinou jen šampón, většinou si kupuji produkty stejné značky
nakupuji produkty stejné značky
Šampón stejné značky a sérum na vlasy jiné
1 značku šamponu co mi vyhovuje, už x let
šampón + maska
sampon, kondicioner
kondicionér + olejíček
š+k
doplněk stravy, šampon, kondicioner
8768,5 %68,5 % 

Graf

3. Používáte srovnávací weby pro nákup produktů na vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10885,04 %85,04 %  
ANO1914,96 %14,96 %  

Graf

4. Do jaké míry Vás ovlivňují srovnávací weby?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kupuji si jen produkt s nejvyšším hodnocením. vs. Kupuji si ten nejlevnější.2-1-0-1-2-0.6671.111

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Do jaké míry je pro Vás při nákupu produktů na vlasy doporučení ambasadora / známé osobnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zásadní vs. Nezajímá mě2-1-0-1-21.3311.229

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Koupil/a byste si produkt na vlasy online aniž byste si produkt předtím vyzkoušel/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9373,23 %73,23 %  
NE3426,77 %26,77 %  

Graf

7. Jaký vnímáte rozdíl mezi šampóny obecně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

téměř žádný

-

?

.

.....

ano, rozdíly jsou

Až po vyzkoušení, více méně dle toho jak se mi vlní vlasy.

Barvou obalu :-)

Cena

cena, kvalita, složení

Cena, vune...

Cenovy a mnozstevni

Často se jedná pouze o reklamní tah a cena šampónu absolutně neodpovídá kvalitě. Naopak existují šampóny s velmi dobrými účinky i cenou, které bohužel nejsou tolik známé.

Dost dám na to, jakou mám já zkušenost se značkou, někdo známý přímo se šamponem, na jaký typ vlasů šampon je, v poslední době dost tíhnu k jemným a přírodním.

dražší kvalitní šampon => kvalitnější pevnější vlasy

dražší neznamená vždy lepší

drogerie většinou nabízí to nejhorší co vlasy a pokožku může potkat

hebkost a síla vlasů, lupy, lesk...

hodně velký, dle značky, zaměření, ....

Je to akorát ohromná reklama...

Je to stejné

Jelikož se mi vlasy mastí, myju si je často a poznám velice brzy, jestli je šampón dobrý.

jen cenový

jestli po něm elektrizují vlasy, nebo ne a jak rychle se mastí

jiný obal. poznám ten svůj

každému vyhovuje něco jiného, v mém případě některé šampony spíš vlasy zalepí

každému vyhovuje niečo iné

každý je jiný

Každý je na něco jiného, v tom je doufám rozdil

Klasické šampóny a šampóny ze salónů (určené pro ně)

Kupuji v zahranici u nas jsou nekvalitni

Kvalita

Kvalita v drogeriich velmi nizka

kvalita, cena

Kvalita, vune apod.

kvalitní a nekvalitní

kvalitu a použité ingredience

líbí se mi velká rozmanitost typů šampónů (na objem, pro lesk,...)

míra chemie

Moc ne

moc nevnímám

Ne moc velky

Ne všechny dokáží to, co slibují

Ne vždy cena určuje kvalitu.

nechápu

Nějaký mi vyhovuje více a jiný méně...

Nejlepší pro vlasy

některé jsou lepší a horší nijak je nerozděluji

Některé mi hodně vysoušejí pokožku, hlavní rozdíl ale vidím ve vůni

některé smrdí

nevnímám

Nevnímám žádný zásadní

Nevnimam, ale uznávám, že třeba ty od matrici jsou dobré.

Niekedy velky niekedy ziadny

nijak

Obrovské zlepšení kvality vlasů jsem zaznamenala po přechodu k přírodní kosmetice, konvenční šampony se silikony již nekupuji. Pozitivní vliv se týkal zejména výpadku vlasů.

Parabeny, chemikalie, skodlivost

Po zkušenosti s šamponem od kadeřníka, už bych se k běžnému šamponu plného nerozpustných silikonů ve vodě nevrátila. Kdo by chtěl na hlavě nosit igelitku. Tento příměr totiž profesionální kadeřníci používají.

podla lupín

Podla zlozenia a toho ako posobi na vlasy po umyti

Podle typu vlasů

Pomahat peci vlasy.

Pouzivam prirodni sampon. Sampony z drogerie jsou jedno a to same

Používám pouze jednu značku, ostatním nevěřím.

preferuji přírodní kosmetiku

přírodní a chemické šampony

Razantní

rozdíl bude v účinku

Rozdily predevsim dre druhu- na lupy, na mastne vlasy...

Rozdíly v obsahu silikonů,parabenů a pod.

rozlišuji je podle ceny, značky, vůně a hlavně se dívám jestli šampon obsahuje silikon nebo ne

Rychlost maštění vlasů po umytí, suchá pokožka hlavy

se silikony a bez silikonů

skoro žádný

složení

Složení, zda je přírodní nebo chemický

splihlé, brzdy mastné vlady

stejný jako mezi ostatními produkty na cokoliv. Některé jsou dobré, jiné špatné, jedny jsou levné, druhé drahé, nezávisle na kvalitě, to je stejné jako se vším

šampon hledám takový, aby byl "lehký" a nezatěžoval vlasy. šampon beru pouze jako základní prostředek, když najdu vyhovující, neměním ho. Mnohem větší důležitost mají pro mě masky a ostatní péče, protože jsem toho názoru, že mohou ovlivnit kvalitu vlasů mnohem víc než "nějaký" šampon.

Temer zadny. Maximalne cena

Téměř žádný

těžko říct, používám svoji značku, protože jakákoli změna šamponu vede k tomu, že mé vlasy nejsou dostatečně umyté, proto neexperimentuji :)

trošku ale mám svoji oblíbenou značku se kterou jsem spokojená

Ty co obsahuji specificke chemicke latky(nevzpomenu na nazev) a ty bez nich

Ty co plní svou funkci a ty co ne/levné a drahé

Ucinek

Úplně minimální.

V jejich účinku na mé vlasy, v ceně, ve složení.

v kvalitě

V kvalitě

V kvalitě a ceně

v pěnivosti a povlaku který na vlasech zanechají

ve kvalitě

ve slozeni

veliký

Veliky. Po kvalitnich pripravkach zůstávají vlasy déle kvalitní

Velký

velký

velký

velký

Velky, na vlasech je okamzite poznat jak znacka/kvalita samponu, tak na jake vlasy je sampon urcen (mastne, barvene, suche, ...)

Velký, predevsim obsah silikonu

Velky. Ty nejdražší jsou vetsinou na prd

většina šampónů se pohybujem do 100,-, ty jsou většinou kvalitně všechny stejné

Většinou je to jen o reklamě a propagaci

Vlasy umyji vsechny ale po nekterych vlasy vypadaji hrozne.

vnimam dost rozdíl v tom, že ručně dělané tuhé šampony se několika druhy oleje a louhu myjí stejně dobře jako drogerie v obchodě, jsou přitom ekologické, nedráždí, neobsahují chemikálie, nejsou testovány na zvířatech a nemusím se po nich udrbat, protože mám citlivou kůži

Vnímám především rozdíl mezi běžnými šampony a těmi přírodními ať už v jakékoli podobě. Prvně jmenované už několik let nekupuji a jsem se svým rozhodnutím jen spokojená.

vnímám rozdíl mezi nekvalitním a kvalitou dostačujícím produktem. Rozdíl vidím v tom, jak dlouho vy vlasy vydrží čisté. Drahý a opravdu kvalitní šampón jsem nikdy nezkusila, takže nemůžu porovnat.

voni/nevoni rozcesu po nem vlasy/uz nikdy je nerozcesu

Všechno ma v sobě hnusy co ničí vlasy! Glycerol atd.

Všechny z ropy.....jedine prirodni kosmetika

vune, konzistence, cena

Vyplatí se kupovat dražší, napr. v salonech

Vzhledem k tomu, že mám hodně jemné vlasy a trpím na jejich vypadávání jsem vyzkoušela už několik značek a druhů. Rozhodně vidím rozdíl v šampónech z drogerie, které obsahují spoustu všemožných látek, které vlasům mohou i škodit a například šampóny z lékárny.

Vždy používám druh šamponu na můj typ vlasů,jinak rozdíl v nich vidím jen u profesionálních šamponů od kadeřníka,drogerijní jsou na stejné bázi

záleží

Záleží na druhu šamponu, který potřebuji, zda na barvené, suché, zničené vlasy a tak pod.

záleží na značce

Záleží.

zaměřuji se na věci bez silikonů, přírodní, obvykle na doporučení

Zásadní, pokud jde o složení šampónu. Preferuji šampóny s přírodními oleji, šampóny, které vyživují vlasy. Je těžké najít takový, který mi vyhovuje, proto pak často zůstanu u jedné značky déle.

znám omezené množství značek, nevidím v nich moc rozdíl

žádný

Žádný

žádný

Žádný.Po všech mám stejné vlasy.

8. Kolik běžně utrácíte za šampón?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-300 Kč10078,74 %78,74 %  
300-500Kč1713,39 %13,39 %  
500-1000Kč107,87 %7,87 %  

Graf

9. Kupujete si někdy dražší šampóny než běžně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6954,33 %54,33 %  
NE5845,67 %45,67 %  

Graf

10. Koupila byste si někdy dražší šampón i online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6853,54 %53,54 %  
NE5946,46 %46,46 %  

Graf

11. Co by Vás od koupi dražšího šampónu online odradilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

.

.

.....

Cena

Cena

cena

Cena

Cena

Cena

cena

Cena

cena

cena

cena

Cena :D

cena a nedostatek zkušeností

cena neodpovídající kvalitě

Cena za dopravu

cena, nutnost objednávat online (dopravné)

cena.

Cena. Nekupuji šampony nad 70 korun.

Drahé poštovné a balné, divný obchod...

drahé šampony, které jsem viděla, byly "plné chemie"

hodnocení zákazníků

Chci nakupovat normal v obchode tvl

Chemie

chemikálie, velké poštovné

je uplne jedno jesteli online nebo off, dokud ho nepouziju, poznam prd :)

jedině nedůvěryhodný web, kdybych nevědela, jestli mi nepřijde padělek

Jeho složení.

jsem spokojená se svým

kdyby nebyl citlivý k mé pleti a vlasům

Kosmetiku online nekupuji

koupila bych si ho jen v případě osobního doporučení nějakým mým známým

Kvalita

Lepšího penize

Mam kvalitni vlasy, sampony neresim

mam svoji znacku, nekupuju sampony online ani drahe sampony

Moc velká cena

moc vysoká cena

Moznost ze nebyl vyzkousen

Muj plat

musela bych ho znát

Náklady na dopravu

Negativní hodnocení, hlavně ale existence podobně působícího šampónu za nižší cenu.

Negativní recenze či složení

negativní recenze produktu či obchodu

negativní recenze, předchozí špatná zkušenost se značkou, nedůvěryhodný e-shop,

Nekoupila bych si dražší šampon bez pozitivní zkušenosti někoho blízkého.

Nekupuji online

nekupuju si dražší šampóny, pouze pokud by se mi zhoršila kvalita vlasů

nekupuju, nevím

Nemám problém nakupovat online šampóny, které obvykle používám.

nemám ráda produktové řady "značkové" kosmetiky. nemyslím si, že šampóny dělají takové "zázraky" jako se rpezentuje v reklamách a propagaci. Např. proti lupům pomůže téměř každý šampón, není rozdíl mezi šampónem na suché nebo mastné vlasy (kromě obalu). Speciální šampón (i dražší) bych koupila pouze pokud bych měla nějakou alergii.

Nemam zaruku kvality

Nemám žádnou zkušenost

nemohla bych si ho vyzkoušet, jestli za tu cenu opravdu stojí

Nenakupuji online

Neověřená webová stránka

Nepoznám rozdíl.

nerozumím otázce, kupuji šampóny cca za 800 Kč, nevím kolik je běžná cena těch plevů v drogerce

nesmyslné složení

Nevím

nevim

Nevim

Nevím

Nevím jak voní

Nevim jestli za cenu vazne stoji

nevím, já kupuju léta stejnou značku, ani bych jiný šampon nekupovala, takže nemohu odpovědět

Nevýhodná cena

nevyhovující parametry pro mé vlasy, názor hadeřníka

nevyzkoušen

nevyzkoušení

Nezkusenost

nezkušenost

neznalost při vysoké ceně

Neznam ho

Neznama znacka

Neznámost a cena.

Nic

Nic

nic

Peci vlasy

Platba postovneho

pokud by produkt nebyl hodnocen uživateli a samozřejmě i profesionálním kadeřníkem.

postovne

Postovne vyssi nez cena samponu, obecne slozite dodani. Spatny nebo nedostatecny popis produktu na strance.

poštovné

poštovné a cena

Poštovné. Kupují dražší šampon přímo od kadeřnice.

Predchozi spatna zkusenost

přemrštěná cena, negativní recenze

recenze

Recenze, znacka

Samotný online nákup. Nerada si kupuji kosmetiku přes internet, musím si ji vyzkoušet nebo alespoň "očuchat" :)

Složení

složení

složení

Stejná či vyšší cena než v kamenném obchodě

špatná recenze

špatná recenze žen, které ho již vyzkoušely a neschvalují ho a pochybná značka či stránka

špatné ohlasy od lidí, co produkt už vyzkoušeli

Špatné recenze

špatné recenze webu

Špatné recenze, příliš velká cena

Špatné recenze.

To že ho neznám

To, že levnější šampón je mnohdy pro vlasy lepší a výživnější.

Velke baleni

viz otázka 7, tato otázka je tedy pro mě nerelevantní

vše

Vysoka cena postovneho

vysoka cena za mensi mnozstvi

vysoká cena, neveganský

Vysoká cena.

vysoké poštovné

Vyšší poštovné

zda-li by šlo o ten můj oblíbený

Ze je testovany na zviratech, slozeni

Zkusenost

Zkušenost má i ostatních

zvyklost na šampón, který kupuji a samozřejmě i cena

Žádné nebo špatné recenze lidí

Že je stejně k ničemu :D Všechny ty zázračné účinky, co slibují stupidní reklamy, jsou podvod.

12. Z jakého důvodu si kupujete dražší šampóny online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jinde není dostupný4434,65 %34,65 %  
Nižší cena2922,83 %22,83 %  
nekupuji2318,11 %18,11 %  
Kupuji více vlasových produktů najednou118,66 %8,66 %  
nekupuju64,72 %4,72 %  
Nekupuji online32,36 %2,36 %  
na internetu jsou profi produkty na vlasy levnější10,79 %0,79 %  
nekupuju, nevím10,79 %0,79 %  
nekupuji šampony online10,79 %0,79 %  
Nemusim do prace10,79 %0,79 %  
nekupuji10,79 %0,79 %  
Bezne online nekupuji. 10,79 %0,79 %  
nedělám to10,79 %0,79 %  
nekupuji je online, ale koupila bych10,79 %0,79 %  
Nekupuji dražši šampóny10,79 %0,79 %  
..10,79 %0,79 %  
Pomahat peci vlasy10,79 %0,79 %  
Pohodlí 10,79 %0,79 %  
Špatně tříděné dotazy...nekupiji šampon online.10,79 %0,79 %  
Onine nekupuji10,79 %0,79 %  
Nekupuji dražší šampóny online.10,79 %0,79 %  
Doporučení známého10,79 %0,79 %  
Kamenna prodejna me znacky je daleko10,79 %0,79 %  
a jak jste přišla na to, že si kupuji dražší šampóny online?10,79 %0,79 %  
nekupuji drahé šampony online10,79 %0,79 %  
Nekupuji si šampóny online10,79 %0,79 %  
větší výběr než v obchodě10,79 %0,79 %  
nekupuji si šampóny online.10,79 %0,79 %  
Na internetu si vše v klidu pročtu včetně hodnocení, recenzí, alternativ...10,79 %0,79 %  
mám specifické potíže s pokožkou hlavy10,79 %0,79 %  
-10,79 %0,79 %  
Nekupuji si je.10,79 %0,79 %  
nekupuji žádné šampony10,79 %0,79 %  
nekupuji, zase špatně udělaný dotazník,gratuluju10,79 %0,79 %  
Nekupuju, ale rozhodně bych si ho koupila kvůli nižší ceně a kvůli dostupnosti. Někdy si ho určitě koupím.10,79 %0,79 %  
doručení domů, velká balení10,79 %0,79 %  

Graf

13. Jak často střídáte šampón?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zcela výjimečně vs. Pokaždý zkouším jiný2-1-0-1-2-0.371.461

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Při koupi dražšího šampónu dám spíše na:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Vyšší cenu vs. Design balení2-1-0-1-2-0.1180.482

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Přijdou Vám značky dražší šampónů, co se týče spektra účinků a složení stejné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Výběr je u každé značky víceméně stejný.otázka č. 17, Existují značky, které mají unikátní účinky.otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výběr je u každé značky víceméně stejný.7559,06 %59,06 %  
Existují značky, které mají unikátní účinky.5240,94 %40,94 %  

Graf

16. Pakliže existují tak, které značky, které mají unikátní / speciální účinky, které máte na mysli?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kerastase35,77 %2,36 %  
chi11,92 %0,79 %  
Redken, Kerastase11,92 %0,79 %  
Revlon11,92 %0,79 %  
Alterna, redken11,92 %0,79 %  
Loreal profesional, Kerastase11,92 %0,79 %  
Na specificke problemy, vela krat su vsak o tom istom11,92 %0,79 %  
Redken11,92 %0,79 %  
za velmi dobrý považuji Lee Stafford nebo Kerastase11,92 %0,79 %  
značky u kadeřníka11,92 %0,79 %  
ostatní odpovědi Alterna, Redken, Macadamia oil
Milva chininove přípravky na vlasy
Schwarzkopf-GLISSKUR
loccitane
větší lesk, objem...
Alterna
ALPECIN
Vichy
P anténě
šampóny z lékáren proti lupům, Aussie masky na vlasy, InSight přírodní šampóny - dobrá péče o vlasy a jejich regeneraci
Pouze kadeřnické
Manufaktúra, Yves Rocher
Eliah Sahil
výživa vlasů, ochrana před problémy, zjemnění, kofein
kérastase, bumble and bumble, tigi, alterna, ...
syoss
Rose of Bulgaria
Loocitane
Manufaktura, nemůžu si ji vynachválit... ostatní šampony mi dělají lupy a celkově vlasy vypadají hůř
profi šampony
Wella
avon, l´oreal, syoss a mnoho dalších, ale nevzpomenu si na značku
šampony, které jsou více přírodní
Kallos
Nizoral
nerozumím otázce
lesk vlasů, neobsahují detergenty
Salerm, vyzivuje dobre suche vlasy
mediket ictamo
přírodní suroviny pro výrobu
především mi vyhovuje Yves Rocher
Lush
-
Loreal
co mi poradí kadeřnice
Nevim
Matrix
nioxin
mitchell, kerastase, Loreal professionnel, matrix, label.m
Satinique
4076,92 %31,5 % 

Graf

17. Používáte doplněk stravy pro kompletní péči pro pleť, vlasy a nehty?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE6855,74 %53,54 %  
ANO3327,05 %25,98 %  
Ne, ale možná do budoucna2117,21 %16,54 %  

Graf

18. Kolik běžně utrácíte za doplněk stravy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300-500Kč5078,13 %39,37 %  
500-1000Kč914,06 %7,09 %  
1000-1500Kč46,25 %3,15 %  
1500+11,56 %0,79 %  

Graf

19. Koupila byste si někdy takový produkt online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6954,33 %54,33 %  
Ano5845,67 %45,67 %  

Graf

20. Z jakého důvodu si kupujete doplňky stravy online?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jinde není dostupný2245,83 %17,32 %  
Nižší cena2143,75 %16,54 %  
Kupuji si více produktů najednou1020,83 %7,87 %  
jsem lina nekam chodit12,08 %0,79 %  
Uspora casu12,08 %0,79 %  
Nekupuji momentalne12,08 %0,79 %  
Nekupuji12,08 %0,79 %  
pohodlí 12,08 %0,79 %  
Občas je to pohodlnější.12,08 %0,79 %  
většinou kupuji ve speciálním obchodu12,08 %0,79 %  
-12,08 %0,79 %  
Jeste nakupuji12,08 %0,79 %  
komfort12,08 %0,79 %  

Graf

21. Co by Vás od koupi doplňku stravy online odradilo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Recenze58,06 %3,94 %  
Nic34,84 %2,36 %  
nevím34,84 %2,36 %  
cena34,84 %2,36 %  
spatne udelany eshop11,61 %0,79 %  
Neznám11,61 %0,79 %  
přehnaná cena11,61 %0,79 %  
spíš mě to nenapadne- jinak stejně jako u všeho divný obchod... Nějak raději nakupuju v lékárně, i když už jsem začala i v drogerii, tak uvidíme..11,61 %0,79 %  
Spatna předchozí zkušenost11,61 %0,79 %  
nesrozumitelnost ucinku vyrobku11,61 %0,79 %  
ostatní odpovědi nekupuji
vysoké poštovné
Žádná nebo špatn recenze
raději prověřená značka v kamenné lékárně
je dostupný v lékárně
Cena dopravy
Špatné recenze
Nvm
postovne
nekupuji je vůbec
Muzi
stejně jako v předchozím případě negativní recenze, předchozí špatná zkušenost se značkou, nedůvěryhodný e-shop
Nepotřebuji to.
Cena za dopravu
Lékárna je blíž
Špatné recenze.
Pochybny eshop
neznámý, nedůvěryhodný eshop
Nechci pouzivat doplnek stravy
poštovné
Mozne vedlejsi ucinky
vysoká cena
asi to, že ho vůbec nekupuji, ne? viz otázka 17, tato se mi neměla vůbec zobrazit
NEPOUZIVAM TO
Pokud bych si ho chtěla koupit je snadší si dojít do lékarny, kde Vám i poradí s výběrem a doporučí vhodný výrobek
nepotřebuji doplněk stravy
nevím zda to nemá nějaké nežádoucí účinky
neužívám je
chodím prostě do lékárny
Neznámost.
takové produkty patří do rukou lékáren! není bezpečné nakupovat je online.
pokud se člověk zdravě stravuje, nepotřebuje doplňky.
cena, složení
Negativní recenze
nemám zájem o takové produkty, nevěřím jim
placení poštovného, nutnost čekat doma na dovoz nebo pro to běhat na poštu
negativní recenze, cena dopravy
Nekupuji to
nemám ráda chemické doplňky
Stejná či vyšší cena než v kamenném obchodě
Nedůvěra
špatné složení
4267,74 %33,07 % 

Graf

22. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11792,13 %92,13 %  
Muž107,87 %7,87 %  

Graf

23. Je mi

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 255442,52 %42,52 %  
26-304535,43 %35,43 %  
31-402015,75 %15,75 %  
50+64,72 %4,72 %  
41-5021,57 %1,57 %  

Graf

24. Do jaké příjmové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 000Kč7559,06 %59,06 %  
20 000Kč - 35 000 Kč3930,71 %30,71 %  
35 000 kč a více1310,24 %10,24 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Přijdou Vám značky dražší šampónů, co se týče spektra účinků a složení stejné?

  • odpověď Existují značky, které mají unikátní účinky.:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500-1000Kč na otázku 8. Kolik běžně utrácíte za šampón?
  • odpověď Výběr je u každé značky víceméně stejný.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 12. Z jakého důvodu si kupujete dražší šampóny online?

19. Koupila byste si někdy takový produkt online?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jinde není dostupný na otázku 20. Z jakého důvodu si kupujete doplňky stravy online?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupuji si více produktů najednou na otázku 20. Z jakého důvodu si kupujete doplňky stravy online?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena na otázku 20. Z jakého důvodu si kupujete doplňky stravy online?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete si většinou produkty na vlasy pohromadě s nějakým další produktem na vlasy?

2. Jakou kombinaci produktů na vlasy si obvykle kupujete ? (doplněk stravy + šampón, šampón a kondicionér, většinou si nakupuji produkty stejné značky, atd.)

3. Používáte srovnávací weby pro nákup produktů na vlasy?

5. Do jaké míry je pro Vás při nákupu produktů na vlasy doporučení ambasadora / známé osobnosti?

6. Koupil/a byste si produkt na vlasy online aniž byste si produkt předtím vyzkoušel/a?

8. Kolik běžně utrácíte za šampón?

9. Kupujete si někdy dražší šampóny než běžně?

10. Koupila byste si někdy dražší šampón i online?

11. Co by Vás od koupi dražšího šampónu online odradilo?

12. Z jakého důvodu si kupujete dražší šampóny online?

13. Jak často střídáte šampón?

14. Při koupi dražšího šampónu dám spíše na:

15. Přijdou Vám značky dražší šampónů, co se týče spektra účinků a složení stejné?

17. Používáte doplněk stravy pro kompletní péči pro pleť, vlasy a nehty?

18. Kolik běžně utrácíte za doplněk stravy?

19. Koupila byste si někdy takový produkt online?

20. Z jakého důvodu si kupujete doplňky stravy online?

22. Jsem

23. Je mi

24. Do jaké příjmové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete si většinou produkty na vlasy pohromadě s nějakým další produktem na vlasy?

2. Jakou kombinaci produktů na vlasy si obvykle kupujete ? (doplněk stravy + šampón, šampón a kondicionér, většinou si nakupuji produkty stejné značky, atd.)

3. Používáte srovnávací weby pro nákup produktů na vlasy?

5. Do jaké míry je pro Vás při nákupu produktů na vlasy doporučení ambasadora / známé osobnosti?

6. Koupil/a byste si produkt na vlasy online aniž byste si produkt předtím vyzkoušel/a?

8. Kolik běžně utrácíte za šampón?

9. Kupujete si někdy dražší šampóny než běžně?

10. Koupila byste si někdy dražší šampón i online?

11. Co by Vás od koupi dražšího šampónu online odradilo?

12. Z jakého důvodu si kupujete dražší šampóny online?

13. Jak často střídáte šampón?

14. Při koupi dražšího šampónu dám spíše na:

15. Přijdou Vám značky dražší šampónů, co se týče spektra účinků a složení stejné?

17. Používáte doplněk stravy pro kompletní péči pro pleť, vlasy a nehty?

18. Kolik běžně utrácíte za doplněk stravy?

19. Koupila byste si někdy takový produkt online?

20. Z jakého důvodu si kupujete doplňky stravy online?

22. Jsem

23. Je mi

24. Do jaké příjmové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Cao Thi, E.Šampóny a doplňky stravy pro péči o vlasy a jejich užívání (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://sampony-a-doplnky-stravy-pro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.