Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sex v reklamě

Sex v reklamě

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucka Satoriová
Šetření:21. 03. 2017 - 04. 04. 2017
Počet respondentů:366
Počet otázek (max/průměr):26 / 25.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který slouží k mé diplomové práci. Je určen pro všechny věkové kategorie, čím větší rozptyl, tím budou výsledky zajímavější. SEX je v marketingové sféře (především v ČR) téma relativně neprobádané a výsledky mohou být překvapivé. Moc Vám všem děkuji za vyplnění! :)

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že Vás reklama při nákupu ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Částečně ano18951,64 %51,64 %  
Spíše ne9626,23 %26,23 %  
Určitě ano4913,39 %13,39 %  
Určitě ne328,74 %8,74 %  

Graf

2. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipná19954,37 %54,37 %  
originální11531,42 %31,42 %  
informativní, pravdivá256,83 %6,83 %  
svůdná, erotická82,19 %2,19 %  
s atraktivními osobnostmi61,64 %1,64 %  
Žádná, nemám ráda reklamy10,27 %0,27 %  
žádná, nemám reklamy ráda10,27 %0,27 %  
žádná10,27 %0,27 %  
sexistická, rajcovní...10,27 %0,27 %  
taková, kterou odfiltruje adblock a neotravuje10,27 %0,27 %  
vtipná a pravdivá10,27 %0,27 %  
mix10,27 %0,27 %  
otravná10,27 %0,27 %  
zaujímají mě pouze v negativním smyslu10,27 %0,27 %  
poučná10,27 %0,27 %  
Vizuálne atraktívna, s dobrým nápadom10,27 %0,27 %  
Reklamy přepínám 10,27 %0,27 %  
debilní 10,27 %0,27 %  

Graf

3. Podívejte se na níže uvedené obrázky alespoň 10s.

Arbys                                          Absolute Vodka                  McDonald

Meat like Substance                   Utopolis                            Guess

Oldtimer                                     Parachute

Formula Teethcare                                  Dolce and Gabanna         

 

Zaujaly Vás tyto reklamy?                      

 

 

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26071,04 %71,04 %  
ne10628,96 %28,96 %  

Graf

4. Popište, který obrázek si z předchozí otázky vybavíte jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mcdonald256,83 %6,83 %  
McDonalds123,28 %3,28 %  
Absolut Vodka123,28 %3,28 %  
Mc donald113,01 %3,01 %  
lev102,73 %2,73 %  
lvi102,73 %2,73 %  
Lvy71,91 %1,91 %  
lva61,64 %1,64 %  
Titanic61,64 %1,64 %  
vodka61,64 %1,64 %  
ostatní odpovědi tunel
Reality sucks
Tunel s pusou
reklama na vodku
hamburgery
Mc Donalds
hranolky
Hranolky místo přechodu
Guess
rty
Tunel all you can eat
Žádný
Vodka absolut
chlap s vodkou
Vjezd do tunelu
Absolute Hunk
učesaný lev
Hranolky na přechodu
DOLCE Gabbana
přechod
Třetí
Teethcare bilboard
Asi ten přechod z hranolek
dámská růžová otevřená ústa s jazykem vystrčeným ven na stranu
přechos s mc donaldem... asi kvůli tomu velkému logu
lva s malou, a pak velkou hlavou
spolecnost Guess
Reality sucks.
tunel/ústa
lev s hřívou
Přechod pro chodce namalovaný jako vyčuhujici hranolky z obalu.
zubama urvanej billboard
muž zuby odtrhující reklamní plochu
tunel s ústy
Lva s uhlazenou hřívou
Chlap s flaškou
Reklama na vodku, byla v Sexu ve meste
toho zasranýho učesanýho lva.... ač bych si chtěl vybavit napoprvé tu nahnutou kočku s Dolce Gabana, kurde
Mcdonalds prechod, arbys prsa, absolutka, lvi, tunel, guess
tu věc s tim tunelem do hory
Mekac
Mekáč
Hranolky McDonald's
Olizujici se rty
Pusa tunel
Tunel - otevřená ústa dívky
Absolute vodka
Slecnu olizujici si rty
tunel jako ústa
muž kousající plakát
McDonalds přechod
Ten přechod s Mcdonaldem
McDonald's
obrázek se lvem
-
lidská ústa jako tunel
hranolky jako přechod
really sucks
Přechod z hranolek, viděla jsem ho před zkouškou a jako jedno z mála věcí z toho předmětu mi to utkvělo v paměti:)
ženu ktora prejizdi jazykom pery
Předposlední ( muž ujídající vlastní plakát)
Vjezd do tunelu a paní s otevřenou pusou na All you can eat.
Nahy chlap s vodkou
Hranolky McDonalds
hamburgry
Reklama na McDonald
Zena s muzem na lodi a'la Titanic;na zenin oblicej keti racek
chlap odtahuje zubama billboard
ty burgry ve formě prsou
Absolut- ze Sexu ve městě
Guess reklama s modelkou a modelem
uena s muzem jako na titanicu s rackem
Parodie na Titanik
absolutku
ruce, které kryjí hamburgery
Tunel jako ženská pusa.
Mc donalds kozy
1
Hranolky jako prechod
Prechod-hranolky
burgery
calvin klein
auto zajíždějící do úst ženy (tunel)
tunel - ženu s otevřenou pusou
Arbys hamburgery
Ženská ústa
ten s těma zubama
Absolut Hulk
donalds
chlap s vodkou, hranolky jako přechod, oliznuti jazyku, arbys burgry jako prsa
McDonald na přechodu
přechod jako hranolky
Ten jak zuby trhá billboard
McDonalds - žlutý přechod pro chodce vypadající jako hranolky
Ten s rackem ale nevím na co to byla reklama
lvi v reklame parachute
Reality sucks. Titanic
all you can eat tunel
žena s pusou jako vjezd do tunelu
McD prechod
titanik a racek, life sucks
Tak Absolut reklama, ale díky tomu, že jí mám spojenou se Sexem ve městě a tohohle frajírka mám v živé paměti ♥
Lev učesaný a neučesany
přechod jako hranolky McDonadls
Lva,Mc Donald
All you can eat
MacDonald
ala titanic
lev s lvicí
celkem slušný nápad s tunelem :)
Jerryho ze Sexu ve městě na Absolut vodku
Nevim
Absolutní vodka
Mcdonald prechod
ten s tema lvama
Žena s mužem uprostřed nějaké skupiny
muž zubami trhajuci bilboard
Toho pána co má něco nad rozkrokem.
Mc Donalds-hranolky
zuby rve ceduli
Jerryho ze Sexu ve meste a vodkou.
Absolut, vodka
tunel z pusy
utopolis
vodka;)
Prujezd tunelem
Dolce a Gabbana
mekáč, nehcápu sexuální podtext v té reklamě
McDonald's přechod
Prsa
mcdonalds hranolky
D&G
Dolce&Gabbana
burger reklama
tunel - zenska usta
Koukala jsem na všechny pečlivě, všechny si pamatuji.
druhý obrázek s vodkou mezi nohami
muž s vodkou
Hranolky alias přechod
Ten první obrázek s hamburgery.
Vjezd do puy:*
Přechod s MC Donald
Reklamu na zubni pastu
Přechod jako hranolky Mcdonalds
ten posledni
tunel a mekac pac mam ted hlad
Dolce gabana
tunel s ženskými ústy
Scéna z titanicu
lva s hřívou
ruce na hamburgerech
Otevřená pusa jako vjezd do tunelu
tunel s reklamou :-)
Dolce & Gabana
mcdonald na silnici
McDonals
McDonald reklama na silnici
Skřížené ruce na hamburgrech
Teethcare
dva hamburgery
Dva lidé na lodi předvádí scénu z Titanicu a nalétne na ně holub
Tunel (plakat s otevrenou pusou)
Poslední
Obrázek auta vjíždícího do tunelu - do pusy ženy
přechod pro chodce jako hranolky
Lev s uhlazenou hrivou
Reklama na vodku, protože je to ze Sexu ve městě
ženské rty
muž se ženou spolu na lodi
otevřenou pusu v místě tunelu
ukusování plakátu
žena s otevřenou pusou (vjezd do tunelu)
Burger
muze s vodkou
Ten první.
tens tím rádoby ohnutým okrajem a logo McD na ceetě
McDonald´s
obrazek posledni s nahymi lidmi
macdonald s prechodem
Vjezd do tunelu, který je vyobrazen jako vjezd do pusy.
Levt
bilboard
McDonald, Lev s hřívou
lva s hřívou a učesaného
Hranolkový přechod
Hamburgery držené v rukou jako prsa
Asi MCdonalds
McDonallds
Reklama na absolutku
Prechod pre chodcov McDonald's
reklamu se lvem
Dolge&Gabana...jak priprava ke znasilneni
Amundsen vodka
hranolky jako přechod pro chodce
McDonalds - hranolkový přechod
Ucesany lev, ačkoli nevím, o jaký výrobek šlo. A samozřejmě muž s vodkou v rozkroku
trhač plakátů
Přechod přes silnici Mc Donalds hranolky . červená a žlutá barva
První obrázek - hamburgery, třetí obrázek - McDonald
reklama mc donald (přechod pro chodce)
Ten od McDonald´s
hranolky z McDonald jako přechod
Obrázek se rty
učesaného lva
tunel pro auta
Arbys
reklama na abolut vodku
Tunel s otevřenými ústy
přechod ala hranolky
levy
Lvy.
Kluka ze sexu ve městě
rozčepířený vs. uhlazený lev
ten se lvem
ten první s hamburgery
Muže kousajícího do bilboardu
hranolky na přechodu, to znamená že jsem jedlík? :(
Mc Donald hranolky
McDonalds a Dolce
Muže na billboardu, reklama na nějakou zubní péči
oldtimer
lev s hřívou a s počesanou hřívou
asi lvy
přechod McDonalds
muž, který požírá svůj vlastní billboard
26171,31 %71,31 % 

Graf

5. Pamatujete si, alespoň jednu značku z předchozích reklam, pokud ano, jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
McDonald349,74 %9,29 %  
McDonalds277,74 %7,38 %  
ne164,58 %4,37 %  
mc donald164,58 %4,37 %  
GUESS133,72 %3,55 %  
Mc donalds133,72 %3,55 %  
McDonald's92,58 %2,46 %  
absolut82,29 %2,19 %  
absolut vodka51,43 %1,37 %  
Dolce and Gabbana41,15 %1,09 %  
ostatní odpovědi McDonald´s
Dolce gabanna
Mekáč
dolce a gabana
Dolce Gabbana
Mc'donalds
dolce gabana
Mc Donald, Dolce Gabana
Absolut vodka, MC Donalds
Mc Donalds, Absolut vodka
Mac Donald
Amundsen
Absolut vodka, McDonald's
Dolce a Gabanna
McDonald, Guess
McDonalds, Absolute
gues
Dolce&Gabbana
VODKA
Mc donald, dolce gabbana
macdonald
McDonalds, Absolut
Dolce a Gabbana, McDonald
aha, tak to vůbec :)
Guess, Dolce a Gabanna, McDonalds, Absolut
McDonald, Dolce Gabbana,
McDonalds, Vodka, Modrá voda, Zubní péče,
McDonalds, Formula Teeth
McDonald, Vodka absolut, Guess - pamatuji si ty značky, o kterých už mám povědomí
Gess, Vodka absolut, mcdonals, D&G
McDonnald
Dolce Gabana, Meky mek man (Mcdonald)
Arbys, mcdonalds, absolut, guess
dolce gabanna, mcdonald
McDonalds, Absolut, Dolce&Gabana
McDonald's, Guess, Dolce & Gabana
Mc Donald, Absinth, DG
něco gabana?
Guess,mcdonalds
Absolute vodka, Guess, McDonals, Dolce and Gabbana
McD
Mc donald, Vodka, Dolce gabana
MCDonalds, Parachute, Oldtimer, Guess
Mc Donald's
Abolut Vodka, McDonalds
McDonald, DolceGabana,
Dolce a gabbana, absolut vodka
Dolce a Gabana, McDonalds
DolceaGabana
Dolce a Gabbana, McDonalds
McDonalds, Absolut Vodka
Guess, McDonald, Absolut vodka
Dolce Gabana, McDon
guess, mc donald, absolut
Absolutni vodka,mc donald,dolce a gabana
Guess, McDonalds, Absolut vodka
McDonalds, Oldtimer, Dolce{Gabbana
Absolut vodka, dolce gabanna, mc donalds, guess
Utopolis, McDonald
McDonald's , Parachute, Dolce Gabana, Amundsen(?)
mcdonald, absolut
Absolut, DG, Guess, McDonalds
McDonalds, D&G,
dolce&gabana, MCDonald, Absolut vodka, Šampon (to se lvem :D)
mcdonald, calvin klein
mc donalds, guess
mc donalds, absolute vodka
Arbys, Absolut, Dolce Gabanna, Guess
McDonald, Absolute Vodeka,
donalds
absolut, mcdonalds, arbys
McDonald, Guess, Armani
Absolutní vodka
McDonald,Guess,Dolce&Gabbana,Aboslut Vodka,
McDonalds, Arbis, Guess, Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana
parachute, absoulte vodka
McDonalds.
Absolute Vodka
mc donald, guess, dolce gabbana
Guess Absolut
Absolut vodka, mc Donald
absolutne vodka, McDonald, guess
Mcdonalds, Absolut, D&G,
mcdonalds, dolce gabbana
McDonald, Dolce Gabana, Absolut, Reality sucks - nevím, na co to byla reklama, ženská s pusou, do které vjíždí auta - tak nevím, na co to bylo
Mekac,Dolce&Gabana
MacDonald, Absolut
Guess, McDonald's, absolut, dolce Gabbana
dolce a gab., mcdonald, utopi something,
McDonals, Guess
Mekáč, jak tuhle hrůzu mohl někdo povolit?!!!
Dolce Gabbana, McDonald, Guess
Absolut, Mcdonald
Mc Donald, Absolute Vodka
mcdonald, absolut, dolce,
Absolut vodka, Dolce & Gabbana
Mcdonald, dolce a gabana
Arbys, Dolce a Gabbana, McDonald, Absolute Vodka
Absolut vodka, guess
Jedině McDonald.
Absolut, MC Donald, DG
nepamatuji
McDonald, subway,
McDonald, Dolce and gabbana
amudsen
GUESS, Dolce Gabbana, Reality Sucks, McDonalds, Absolute Vodka
mekáč, vodka,meat, nějaký drink modrý
Guess, Mcdonald, Vodka absolute, ty 2 lvi
guess, mcdonalds,
D&G
Absolut, Guess, McDonald's (Dál značky, které neznám)
ne :D
Na značku jsem se nedívala.
Dolce gabani
Mcdonald, Vodka, Dolce Gabbana,
mcd, dolce gab..vodka..
McDonald, Guesd
Dolce gabana, absolute, mc donalds
Guess, DG,
absoluth, mcdonalds
mcdonald, vodka absolut, dolce gabana,
McDonald, Absolute vodka
Mc´Donald, Absolut Vodka, Guess
Parachute
Guess, Dolce & Gabana
MC Donald/Dolce Gabbana
McDonald,
Teethcare, Mc Donald's, Absolute vodka, Guess
Absolut hunt (protože to není reálná reklama, nýbrž reklama ze seriálu Sex ve městě, který jsem kdysi sledovala a tuto scénu si pamatuju), dále Guess, protože je to známá značka. PAmatuji si obrázek s reklamou nejspíš na zubní pastu...něco teeth. A dále toho holuba Utility možná něco. Ale tyto firmy neznám. Dále si vybavuji McDonalds, ačkoliv tuto firmu ráda nemám, protože je to firma známá. Ale jinak si nevybavuju názvy, pouze obrázky.
Guess, macdonald
Dolce a gabbana
MCdonald abolud vodka
amundsen, mcdonald´s, guess,
mc donald, absolut vodka
Dolce & Gabanna
Guess, Absolut
niečo na P a reklama na vodku myslím
McDonalds, guess
absolute
Arbys, McDonalds, Absolut
absolut vodka, dolce a gabana
McDonald, Vodka
Absolut Vodka, McDonalds
Na vodku
dolce a gabbana, absolute vodka, arbys, mcdonalds
MCdonalds, Absolut vodka, Guess
McDonallds
absolut vodka, dolce gabana
McDonald's, Guess, Absolútne, All you can eat reštaurácia
mcdonald, dolce gabana
Finlandia
Mc´Donald
McDonalds, Absolut, Dolce a Gabana, Guess
Vodka Absolut, McDonalds
dolce a gabanna, absolut vodka, mc donalds, schauma,
Dolce Gabana, McDonald
McDonald, guess, absolut vodka
Mc donalds, gabana
Dolce and gabanna, Absolut vodka, Mc Donald
MC Donald, Absolut vodka, guess
Oldspace
Guess, Dolce Gabana, McDonald
vodka Amundsen a mekáč
McDonals, DGabanna
Absolut, mc donald
Guesd
McDonalds, Dolce
McDonalds na přechodu
vodka, mc donald
oldtimer
McDonalds, Guess, Absolut
McDonalds, Dolce Gabana
20458,45 %55,74 % 

Graf

6. Jak vnímáte reklamy s erotickými/sexuálními prvky? (např. nazí modelové, sexuální dvojsmysly, modelové ve spodním prádle,...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální13035,52 %35,52 %  
spíše negativní8122,13 %22,13 %  
spíše kladný6116,67 %16,67 %  
negativní3810,38 %10,38 %  
kladný359,56 %9,56 %  
nejkládnější10,27 %0,27 %  
spíš jen holky se mi líbí10,27 %0,27 %  
Vůbec si toho nevsimam, je toho všude tolik, ze už mě to ani nijak nerusi10,27 %0,27 %  
Pokud je to použito s vkusem, tak mi nevadí10,27 %0,27 %  
vice by me asi zaujaly nahe modelky10,27 %0,27 %  
dvojsmysly kladně, pokud je to vtipné, jinak spíše negativně10,27 %0,27 %  
jak kdy - někdy je to nemístné, někdy vtipné10,27 %0,27 %  
záleží na dané reklamě, někdy jsou takové reklamy vtipné, jindy spíš trapné10,27 %0,27 %  
Je to nutne?To me napadne10,27 %0,27 %  
Neschopnost propagovat produkt jinym zpusobem,lascivni cesta je ta nejjednodussi.10,27 %0,27 %  
Jak co. Nekdy uz je to moc, nekdx naopak vkusne a zabavne pojate10,27 %0,27 %  
spíše kladný, ale chytrý náznak musí být10,27 %0,27 %  
Baví mě to, jsem dospělá. Pro děti nevhodné10,27 %0,27 %  
Jak které10,27 %0,27 %  
Pouze ženy, nemám rád úplnou nahotu, spíš svůdný pohled, etc..10,27 %0,27 %  
jak kdy kde úrovně10,27 %0,27 %  
trapné a hloupé10,27 %0,27 %  
Nechutný10,27 %0,27 %  
Záleží na formě zpracování - vkusné, vtipné, zábavné - kladný, naopak pouze laciná erotika - spíše negativní10,27 %0,27 %  
pary mi nevadia, jednotlivci ano10,27 %0,27 %  
Záleží na tom v jaké míře a také na co je reklama cílená. Např. sprchové gely to je podle mého v pořádku, ale rozhodně ne na hračky pro děti10,27 %0,27 %  

Graf

7. Líbí se vám reklamy, v nichž jsou atraktivní ženy/muži?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano13135,79 %35,79 %  
Je mi to jedno10829,51 %29,51 %  
Určitě ano8824,04 %24,04 %  
Spíše ne226,01 %6,01 %  
Určitě ne113,01 %3,01 %  
no, otázka je, jak definujete atraktivní...10,27 %0,27 %  
Tak muži určitě ne, čistě jen ženy10,27 %0,27 %  
jen ženy10,27 %0,27 %  
co to je za otázku..? :) každej rád vidí cecky kdykoliv....10,27 %0,27 %  
ženy - ano10,27 %0,27 %  
Spíše ne, protože většinou podporují sexismus a stereotypy. Sex sales, jistě. Ale nemusí to být vyloženě stereotypně sexismus podporující. 10,27 %0,27 %  

Graf

8. Jaký máte názor na reklamy, ve kterých jsou nazí modelové/modelky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální13837,7 %37,7 %  
spíše negativní8222,4 %22,4 %  
spíše kladný5515,03 %15,03 %  
negativní5013,66 %13,66 %  
kladný339,02 %9,02 %  
Když má prsa a hezký zadek, je vymalováno, při takové reklamě nevypínám zvuk, neboť povětšinou ji namlouvá někdo se sexy hlasem, třeba Scarlet Joh.10,27 %0,27 %  
nahovno když jsou tam klučíci10,27 %0,27 %  
nahé modelky rád uvítám, chlapy vidět nepotřebuju :)10,27 %0,27 %  
Pokud jsou vkusné pak kladně 10,27 %0,27 %  
Záleží na situaci 10,27 %0,27 %  
kladný, pokud to nepůsobí, sexisticky či nedůstojně10,27 %0,27 %  
Můžou působit kladně pouze na lidi s naprostým minimem mozkových buněk10,27 %0,27 %  
opět dle zpracování - viz. otázka č. 610,27 %0,27 %  

Graf

9. Jak na Vás působí reklama na kondomy Pepino?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vkusná vs. nevkusná1-2-3-4-5-6-75.0682.659
vtipná vs. hloupá1-2-3-4-5-6-74.5364.161
etická vs. neetická1-2-3-4-5-6-74.4182.751
přijatelná vs. nepřijatelná1-2-3-4-5-6-73.8772.867
líbí se mi vs. nelíbí se mi1-2-3-4-5-6-75.1173.628

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vkusná vs. nevkusná1-2-3-4-5-6-72.8962.421
etická vs. neetická1-2-3-4-5-6-73.1722.345
přijatelná vs. nepřijatelná1-2-3-4-5-6-72.682.157
líbí se mi vs. nelíbí se mi1-2-3-4-5-6-73.2653.304

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vkusná vs. nevkusná1-2-3-4-5-6-75.1042.615
vtipná vs. hloupá1-2-3-4-5-6-75.193.472
etická vs. neetická1-2-3-4-5-6-74.3572.823
přijatelná vs. nepřijatelná1-2-3-4-5-6-74.0052.885
líbí se mi vs. nelíbí se mi1-2-3-4-5-6-75.4483.462

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Jak na vás působí reklama na Budweiser?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobek mě nezaujal12834,97 %34,97 %  
Neutrálně9726,5 %26,5 %  
Výrobek bych si nekoupil/a8523,22 %23,22 %  
Výrobek mě zaujal5314,48 %14,48 %  
Výrobek bych si koupil/a164,37 %4,37 %  
Výrobek bych si nekoupila61,64 %1,64 %  
nejsem žena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10,27 %0,27 %  
ani nevím, co ve vlastně výrobek10,27 %0,27 %  
jaký výrobek?10,27 %0,27 %  
reklama by mě ke koupi nemotivovala, ale pokud bych měla chuť na tohle konkrétní pivo, pak si jej nebudu odpírat jen proto, že jeho propagační grafik nemá vkus10,27 %0,27 %  
Trvalo mi dlouho, než jsem pochopila, že se jedná o víčka od piva.10,27 %0,27 %  
Výrobek je ona nebo to pivo..otaznik. Každopádně jak někdo může splodit tak pěknou babu..otaznik chápete to.. otaznik10,27 %0,27 %  
výrobek nemá nic společného s reklamou10,27 %0,27 %  
výrobek bych si koupila, ale ne kvůli této reklamě, ale proto, že vím, jak chutná10,27 %0,27 %  
pro pány zřejmě dobrá, mně jako holce přijde moc jednoduchá10,27 %0,27 %  
vyrobek me nezaujal, pivo nepiju10,27 %0,27 %  
zaujala mě reklama10,27 %0,27 %  
Nenakupuji na základě reklamy, spíše podle chuti a zkušeností10,27 %0,27 %  
vyrobek mě nezaujal, ale paní mě zaujala 10,27 %0,27 %  
Pěkná ženská10,27 %0,27 %  
Americke pivo bych si nekoupil kvuli reklame10,27 %0,27 %  
Výrobek není vidět a nezaujme10,27 %0,27 %  
Nádherná žena a smyslná kompozice, ke koupi piva by mě to ovšem nepřesvědčilo. Naopak pokub bych značku kupovala, tato reklama by četnost nákupu nijak neovlivnila.10,27 %0,27 %  
Mám rád plzeň, ale rád se kouknu na pěknou babu10,27 %0,27 %  
je mi to jedno10,27 %0,27 %  
Vůbec nechápu, co má Budweisser společného s polonahou brunetou, nezaujme.10,27 %0,27 %  
ono tam je pivo ?10,27 %0,27 %  
chybi napad10,27 %0,27 %  
na Budweiser? vubec jsem si nevsiml lahve10,27 %0,27 %  
výrobek mě zaujal protože pivo10,27 %0,27 %  
nepiji pivo, ale reklama je sexy a velmi estetická, líbí se mi10,27 %0,27 %  
Budweiser je sra*ka, ale slečna hezká, ale na to, abych si kupoval tuto značku to nestačí..10,27 %0,27 %  
Hloupá10,27 %0,27 %  
zaujala mě modelka10,27 %0,27 %  
nesmyslná10,27 %0,27 %  
Kromě ostatního ani neplní svůj účel10,27 %0,27 %  
Hezká žena mě zaujala, nevím ale, proč bych si kvůli tomu měl to pivo koupit10,27 %0,27 %  
Jelikož jsem žena, taková prezentace výrobku na mě opravdu nemá vliv.10,27 %0,27 %  
nepiju pivo, takže to na mě vůbec nepůsobí10,27 %0,27 %  
nemám koreláciu medzi reklamou a ochotou kúpiť výrobok10,27 %0,27 %  
přijde mi laciné a zcestné aby reklamu na pivo prodávalo nahé ženské tělo.10,27 %0,27 %  
Podle mě by nikdy nemělo být cokoliv propagováno na základě nahé modelky/modela, obzvlášť, pokud to s danou značkou nesouvisí. Výrobek zde nejen, že není téměř vidět - takže nezaujme, ale navíc například mě spíše odradí od nákupu10,27 %0,27 %  
výrobek se ztrácí,10,27 %0,27 %  

Graf

13. Jak na vás působí reklama na parfém Tom Ford?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobek bych si nekoupil/a16043,72 %43,72 %  
Výrobek mě nezaujal13536,89 %36,89 %  
Neutrálně6216,94 %16,94 %  
Výrobek mě zaujal318,47 %8,47 %  
Výrobek bych si nekoupila82,19 %2,19 %  
Výrobek bych si koupil/a41,09 %1,09 %  
Výrobek bych si koupila10,27 %0,27 %  
na jejich místě bych investovala do lepšího grafika;)10,27 %0,27 %  
Zaujal mě ten muž, parfem bych si nekoupila :-)10,27 %0,27 %  
výrobku si nevšimnu :D10,27 %0,27 %  
humus... nejsem gay10,27 %0,27 %  
příišná nahota10,27 %0,27 %  
chybí tomu vtip10,27 %0,27 %  
vůbec to barevně neladí, nelíbí se mi graficky10,27 %0,27 %  
zaujalo, ale kluk se mi nelíbí:)10,27 %0,27 %  
zaujala mě reklama10,27 %0,27 %  
Vůbec nevim, ale asi bych chtela vyzkoušet, jak voní :-)10,27 %0,27 %  
Krásný chlap, možná si jí někde očuchám, až půjdu kolem parfumerie a o nákupu se budu rozhodovat na základě "voní, nevoní", nikoliv na základě reklamy. Ta mne na výrobek pouze upozorní.10,27 %0,27 %  
ženský celkem dají na reklamu, takže bude hodně chlapů dostávat tuhle voňavku k vánocům10,27 %0,27 %  
nevkusný10,27 %0,27 %  
Tam je nejaky vyrobek?10,27 %0,27 %  
prvoplanove10,27 %0,27 %  
odpudivě10,27 %0,27 %  
velmi se mi líbí, je sexy a vkusná; ale nejsem cílová skupina co koupi10,27 %0,27 %  
Opět hloupá reklama10,27 %0,27 %  
reklama působí stejně sexisticky jako ta předchozí10,27 %0,27 %  
Přišel jsem za pět dvanáct domů z flámu, zapnul jsem počítač a zjistil, že mám do půlnoci odeslat šéfovi svůj návrh na reklamu pro Toma Forda... A hele, schválil to!10,27 %0,27 %  
Asi nejsem cílovka, nepobuřuje mne to ale. Lidská nahota je přirozená, to že je zneužívaná ke komerčním účelům, zneužitím sice je, ale modelky/ové s tím souhlasí, tak proč ne. Více mi vadí děti, které k tomu, že se někde objevují, souhlas určitě nedaly. 10,27 %0,27 %  
otras10,27 %0,27 %  
nic to o výrobku neříká10,27 %0,27 %  
Nechutná, je hezký kdyz je tam polonshy clovek, ale musi to souviset s produktem.. prece nubudu propagovat treba zubni pastu nahatym chlapem10,27 %0,27 %  

Graf

14. Kterou z těchto reklam preferujete více?

A                                                     B

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
B27174,04 %74,04 %  
A9525,96 %25,96 %  

Graf

15. Myslíte si, že je vůně JOOP vhodně propagovaná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne11731,97 %31,97 %  
Spíše ano10328,14 %28,14 %  
Je mi to jedno8924,32 %24,32 %  
Určitě ne4512,3 %12,3 %  
Určitě ano123,28 %3,28 %  

Graf

16. Myslíte si, že je antiperspirant Lynx vhodně propagovaný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne15341,8 %41,8 %  
Určitě ne13737,43 %37,43 %  
Je mi to jedno349,29 %9,29 %  
Spíše ano318,47 %8,47 %  
Určitě ano113,01 %3,01 %  

Graf

17. Zakázali byste tuto reklamu v televizi? (reklama na parfém Secret Obsession)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne14138,52 %38,52 %  
Určitě ne8422,95 %22,95 %  
Je mi to jedno6718,31 %18,31 %  
Spíše ano6016,39 %16,39 %  
Určitě ano215,74 %5,74 %  
reklamu vidí děti10,27 %0,27 %  
před 22.hod.určitě nemůže být v TV10,27 %0,27 %  
sexu a ženské nahoty je všude až moc, už mě to otravuje, jsem žena a nahaté ženy mě nezajímají, cílí snad reklama jen na muže? když je na dámský pafrém nebo deodorant?? přijde mi to trapný a už ohraný...prsa a zadek dneska vidíte i v reklamě na podlahy10,27 %0,27 %  
nevhodné pro děti10,27 %0,27 %  
Nemyslím si, že je vhodná pro děti10,27 %0,27 %  
do 22 hodin bych ji vnímala jako nevhodnou - explicitní nahota10,27 %0,27 %  
Nevhodné, dělá ze ženy objekt10,27 %0,27 %  
Na TV se koukají i malé děti. Proč jim cpát nahotu?10,27 %0,27 %  
a co děti??????? WTF10,27 %0,27 %  
Nechapu v ni smysl nahoty10,27 %0,27 %  
protoze zena nemusi byt uplne naha10,27 %0,27 %  
Zakázala bych všechny reklamy v televizi10,27 %0,27 %  
Koukaji na to deti, je tam prilisna nahota10,27 %0,27 %  
nepřijatelné!!10,27 %0,27 %  
divaji se i deti10,27 %0,27 %  
Nevim proc se vsude cpou naha tela, sexualni podtexty, chce se mi z toho zvracet, to je prece intimni zalezitost a ne reklami...10,27 %0,27 %  
Využití ženského těla jako objektu pro prodání parfému. Nevhodné.10,27 %0,27 %  
Protože na televizi se dívají děti a lidé, které úchylnost dnešní doby netěší.10,27 %0,27 %  
Na televizi se koukají děti i mladiství, nemám ráda takovéto reklamy10,27 %0,27 %  
protože prodává vůni nahotou10,27 %0,27 %  
je nevhodná10,27 %0,27 %  

Graf

18. Zakázali byste tuto reklamu v televizi? (reklama na dressing Zesty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne11832,24 %32,24 %  
Spíše ano8824,04 %24,04 %  
Je mi to jedno7520,49 %20,49 %  
Určitě ne5715,57 %15,57 %  
Určitě ano369,84 %9,84 %  
je to nevhodné zpracování na tento produkt10,27 %0,27 %  
nahoty je všude zbytečně moc, je to přijatelný u reklam na erotické pomůcky, ale na dressing?? 10,27 %0,27 %  
nevkusné, hloupé10,27 %0,27 %  
co má co dělat dressing s nahým mužským tělem? Není to sexistické?10,27 %0,27 %  
protože tam je chlap.... a je to nechutný prostě10,27 %0,27 %  
Nahy chlapy bych v televizi zakazal10,27 %0,27 %  
Nelíbí se mi 10,27 %0,27 %  
tak není normální, aby na piknik chodil chlap nahatý, ta reklama je jaksi mimo kvůli svému kontextu10,27 %0,27 %  
dressing je k jídlu, ne? Proč se tedy válí10,27 %0,27 %  
Nevkusné10,27 %0,27 %  
Ten samý důvod - děti10,27 %0,27 %  
určitě to není vhodná reklama na jídlo10,27 %0,27 %  
Opet uplne nesmyslne spojeni dressingu a nahoty?!10,27 %0,27 %  
Opet hodne nahoty10,27 %0,27 %  
viz predchozi10,27 %0,27 %  
Přijde mi spíše nechutné a pohoršujíci 10,27 %0,27 %  
viz. predchozi odpoved10,27 %0,27 %  
Ne tak pro to,že je tam polonahý chlap,ale proto,že je hloupé,aby nahý muž propagoval dressing.Nemá to spolu nic společného.10,27 %0,27 %  
Co to má společného s dressingem? Napadla me spojitist dressingu se spermatem a to asi výrobce nechtel. To už víc chápu tu nahou ženu při reklamě na parfém.10,27 %0,27 %  
proč to musí sledovat půlka národa?10,27 %0,27 %  
Zde je to zase objektifikace těla mužského. 10,27 %0,27 %  
Mimo ostatní samoúčelnost, žádný dressing není vidět, nemá tam podstatnou roli, pokud se tedy ten muž nechystá ho na sebe vylít a to už by se hodilo spíše do pornografického filmu.10,27 %0,27 %  
Nahota je v tomto případě nepatřičná 10,27 %0,27 %  
Pouze šokuje...reklama nevypovida o vyribku10,27 %0,27 %  
Je to nevhodné.10,27 %0,27 %  
Dressing a nahaty chlap? Horší už by byla jen majonéza10,27 %0,27 %  
je nevhodná10,27 %0,27 %  

Graf

19. Vzpomenete si na nějakou reklamu, ve které se vyskytovaly erotické/sexuální prvky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne23062,84 %62,84 %  
Clavin61,64 %1,64 %  
ArginMax20,55 %0,55 %  
deodorant na koni10,27 %0,27 %  
bilboard "fitnes pro každého" a je na něm téměř nahá žena v kožených tangách, přes půl obrázku je jen prdel a za zády drží činku...10,27 %0,27 %  
sprchove gely Fa a Old Spice10,27 %0,27 %  
Reklama na Durex.Muž slíbil ženě že "to" stihne 10,27 %0,27 %  
kozel10,27 %0,27 %  
veškeré reklamy na podpůrné prostředky na mužskou potenci, reklamy na Axe - I andělé podlehnou? - andělé vytřásající si peří a sprejem vybavený mladík po aktu natřásající si peří...10,27 %0,27 %  
Ty s čertem na zlepšení erekce...10,27 %0,27 %  
Ledovy caj - "Antonio, je mi vedro"10,27 %0,27 %  
parfém eternity10,27 %0,27 %  
Clavin, ďábel, trapné průpovídky10,27 %0,27 %  
nahá baba, kozy, nebo penis v puse - reklama na brazzers, youporn a redtube, pro mě dost podobný marketing, je těžké vymyslet něco originálního... ale co, čert to vem, ono to neomrzí10,27 %0,27 %  
Clavin, ta druha s Uzlem, 10,27 %0,27 %  
to na to holení10,27 %0,27 %  
Když ji miluješ, není co řešit KOFOLA10,27 %0,27 %  
Martini, už je to dávno, bylo to v hotelu a byl tam paprsek + slečna v ručníků (?) :-D10,27 %0,27 %  
Fa sprchové gely, sprchující se dívka odhalující poprsí 10,27 %0,27 %  
jen tak matně se mi cosi vybavuje ale nevím co10,27 %0,27 %  
Šperky, myslim ze Alo diamants - 4 nahé ženy jen se šperky10,27 %0,27 %  
Durex, reklama v televizi, která odrazuje od přerušovaného sexu (ale všimla jsem si, že běží v TV až po 22. hodině, takže je OK)10,27 %0,27 %  
Clavin, muzem hned, nadrzeny holky10,27 %0,27 %  
Casto nesmyslne na billbordech ma pneumatiky :D10,27 %0,27 %  
Parfem10,27 %0,27 %  
reklamy na nanuky Magnum10,27 %0,27 %  
Reklama na nože, žena s roztaženýma nahoma10,27 %0,27 %  
Argin Max10,27 %0,27 %  
Pepino - žena s prezervativem cenící zuby 10,27 %0,27 %  
polonahý svalovec - Old Spice10,27 %0,27 %  
ve škole jsem psala rešerší na celkem kontroverzní calvin klein reklamu z roku 199510,27 %0,27 %  
Tiskarna nebo blondyna10,27 %0,27 %  
všechno z Sexistického prasátečka10,27 %0,27 %  
Justin Bieber nebo David Backam ve slipech CK10,27 %0,27 %  
Vůně10,27 %0,27 %  
Vodafone myti skla Kerestesova10,27 %0,27 %  
Old Spice - polonahý černoch10,27 %0,27 %  
na nějakou vůni10,27 %0,27 %  
Mroz-svalousi svleceni do pul tela,zpoceni,nesou bedny se zmrzlinou10,27 %0,27 %  
žena si svůjdně a pomalu svléká silonky10,27 %0,27 %  
Clavin na podporu erekce, myslím, že ta byla žena ve spodním prádle a muž, který si vzal prášek clavin a byl hnedpřipravený :))10,27 %0,27 %  
kofola tehdá u vody10,27 %0,27 %  
zmrzlina Mrož, polonahý chlapy s bednami se zmrzlinou.10,27 %0,27 %  
na nanuk? 10,27 %0,27 %  
je jich mraky10,27 %0,27 %  
old spice ..potici se muz10,27 %0,27 %  
broušení nožů, banner s polonahou ženou a slogan "s námi přeříznete všechno"10,27 %0,27 %  
nahé ženy všude10,27 %0,27 %  
chlap s kobercem kolem pasu10,27 %0,27 %  
Clavin, mužem hned.. Vnadně obdařené lehce oděné ženy si řílají, že si nemohou sednout..10,27 %0,27 %  
Lewis jeans - hudba shaggy - animovaný pribeh10,27 %0,27 %  
mineralna voda magnesia - nahy muz a zena vo vode10,27 %0,27 %  
dvě berušky si to rozdávali v autě. .. myslím že šlo o reklamu na Volkswagen 10,27 %0,27 %  
reklamy na viagru10,27 %0,27 %  
Treba na kinder bueno,v podstate v posledni dobe jsou tyto prvky skoro ve vsech reklamach10,27 %0,27 %  
Reklama na nějaké výrobky z papíru, žena měla v rozkroku právě takový výrobek, ale nepamatuji si značku.10,27 %0,27 %  
Klenoty (byly to pouliční reklamy s polonahými ženami a komentář něco ve stylu, že to není hřích)10,27 %0,27 %  
VW v americe. rozmnožování a pak výměna auta za větší10,27 %0,27 %  
Všeobecně reklamy Calvin Klein ať už parfémy nebo džíny10,27 %0,27 %  
Calvin Clein - napůl vysvlečený pár sedící v objetí10,27 %0,27 %  
Hodně trpané mi přijdou reklamy na Clavin10,27 %0,27 %  
durex, sen na cintorine 10,27 %0,27 %  
Muž jako ďábel - clavin10,27 %0,27 %  
Naposledy autoservis na 5. Kvetna - zakryta prsa10,27 %0,27 %  
kinder bueno10,27 %0,27 %  
"Já radši postojím"10,27 %0,27 %  
Clavin, to mluví za vše10,27 %0,27 %  
Tv reklama, ktera propaguje stavebni materialy. Zaznělo tam "pane doktore, vy mate ale material". Nebo reklama na vyrobce noze (jak dostala cenu sexistickou reklamu)10,27 %0,27 %  
Bohemia Sekt10,27 %0,27 %  
Arginmax - obdařené slečny "vtipkují"10,27 %0,27 %  
kdejake parfemy se slavnymi osobnostmi10,27 %0,27 %  
intimissimi spodne pradlo10,27 %0,27 %  
matonni už není, yves saint lorent - parfém- dva lidé vášniví 10,27 %0,27 %  
Klavin, ďábelská erekce, nevkus10,27 %0,27 %  
Většinou je to u parfémů, nebo třeba u prášků na erekci. Pouští se i před 22. hodinou, což je nevhodné.10,27 %0,27 %  
Matoni - modelka v šatách z vody 10,27 %0,27 %  
prsa10,27 %0,27 %  
MAGNESIE10,27 %0,27 %  
Sprej Axe, z nebe padaly sexy ženy.10,27 %0,27 %  
argin max a clavin. reklama se mi nelíbila10,27 %0,27 %  
Slečna s ústy od čokolády Kinder10,27 %0,27 %  
Sprchový gel Fa. Nahá žena na pláži.10,27 %0,27 %  
Antonio je mi vedro! Ice Tea10,27 %0,27 %  
Darling klub, nějaké nože 10,27 %0,27 %  
Clavin reklama na viagru10,27 %0,27 %  
Mame gumy na vsechny velikosti10,27 %0,27 %  
konto pro mladé v KB - "zažijte svůj první bankovní styk"10,27 %0,27 %  
čokoládová vajíčka od cadbury si to spolu rozdávají a pak vystříknou svojí nápln10,27 %0,27 %  
Aquilla - nahá modelka vchází do sálu a všude kolem ní "protéká" voda :-)10,27 %0,27 %  
Naše kozičky české - sexistické prasátečko10,27 %0,27 %  
asi bych si na nějakou úchylárnu vzpomněl ale spíš jen kvuli tomu, jak byla debilní/trapná a hl. se neustále opakovala...10,27 %0,27 %  
Skittles - zakázané reklamy.10,27 %0,27 %  
Reklama na kabaret - v pisoáru umístěná fotografie ženské vagíny. Bohužel si již nepamatuju, co to bylo za kabaret. A dále Budweisser reklama, kde sedí žena v baru a je tam napsáno, že průměrná česka vypadá takto - tak proč pít alkohol. Nevkusné. Nevtipné. Stereotypní na mnoha úrovních. 10,27 %0,27 %  
Calvin10,27 %0,27 %  
parfémy obecně10,27 %0,27 %  
kondom10,27 %0,27 %  
fa - nahá žena běhá po pláži10,27 %0,27 %  
joop10,27 %0,27 %  
multibat10,27 %0,27 %  
clavin, Arginmax10,27 %0,27 %  
arginmax, nejhorší reklamy vůbec10,27 %0,27 %  
reklamy na parfémy - Calvin Klein10,27 %0,27 %  
pivo - jako piercing v pupku ženy10,27 %0,27 %  
budweiser, naha divka10,27 %0,27 %  
muz s prikryvkou10,27 %0,27 %  
červený čert Clavin10,27 %0,27 %  
nazí krásní lidé, nereálné, vyumělkované10,27 %0,27 %  
clarin - dnes si radsi nesednu10,27 %0,27 %  
Splývají mi. Splývají mi ale téměř všechny. Jen ty originální si zapamatuji, nicméně i tam často nevím, na jaký produkt vlastně byly. 10,27 %0,27 %  
Reklama na pokud se nepletu prezervativy Durex, Odehrávala se v lékárně a prodavač nechával zákazníky si je nejdříve vyzkoušet. Byla poměrně vtipná.10,27 %0,27 %  
reklama na zmrzlinu magnum, ta žena kouše nanuk velmi svůdně..10,27 %0,27 %  
Reklamy na různé voňavky (Playboy,...), polonazí modelky a modelové, 10,27 %0,27 %  
automyčka - billboard - umývali polonahé ženy10,27 %0,27 %  
berušky v autě mají sex - nějaký typ auta 10,27 %0,27 %  
léky na erekci10,27 %0,27 %  
4sex.cz - dnes objednáte, zítra ho tam máte., Arginmax - reklama s dr. Uzlem a vnadnou slečnou10,27 %0,27 %  
Arginmax, Durex10,27 %0,27 %  
Durex kondomy10,27 %0,27 %  
reklama na autoservis v Uhříněvsi, na které je žena ve spodním prádle10,27 %0,27 %  
fernet10,27 %0,27 %  
Durex - přerušovaná soulož není spolehlivá10,27 %0,27 %  
na skitlsky na YouTube Google 10,27 %0,27 %  
Reklama na Mrož - muži do půl těla s nanuky10,27 %0,27 %  
Na nanuk Mrož :D10,27 %0,27 %  
Durex10,27 %0,27 %  
viagra doktor uzel10,27 %0,27 %  
reklamy na erekci10,27 %0,27 %  
reklama na Mrože - muži do půli těla nesli nanuky, v tomto případě to ale bylo alespoň vtipné, jelikož za nějakou dobu muže vyměnili za menší kluky10,27 %0,27 %  
.10,27 %0,27 %  
reklamy na parfémy, co má parfém společného s nahotou? 10,27 %0,27 %  
reklama na kondomy durex, je tam sice jen modré pozadí a na něm běží bílý text s popiskama, ale jsou tam zvuky při orgasmu10,27 %0,27 %  

Graf

20. Zaujala Vás reklama na Stawebniny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne11230,6 %30,6 %  
Určitě ne9124,86 %24,86 %  
Spíše ano8924,32 %24,32 %  
Je mi to jedno4211,48 %11,48 %  
Určitě ano328,74 %8,74 %  

Graf

21. Koupili byste si na základě této reklamy daný produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne13436,61 %36,61 %  
Určitě ne12534,15 %34,15 %  
Je mi to jedno6417,49 %17,49 %  
Spíše ano339,02 %9,02 %  
Určitě ano102,73 %2,73 %  

Graf

22. Myslíte si, že by se měly reklamy v České republice více kontrolovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno14238,8 %38,8 %  
Ne12233,33 %33,33 %  
kvuli detem20,55 %0,55 %  
protože vše vidí děti10,27 %0,27 %  
protože dnes jsou reklamy uváděny v kteroukoliv denní hodinu ( některé by neměly být vysílány před 19. hod, některé před 22.hod. )10,27 %0,27 %  
většina je zavádějících a lživých, nahota se tam také příliš nehodí10,27 %0,27 %  
protože vytvářet z nahoty a erotiky podpůrný prostředek prodeje čehosi, co s erotikou ani nahým tělem nijak nesouvisí, nahotu i erotiku dehonestuje10,27 %0,27 %  
Když pominu fakt, že je můžou vidět děti, tak mi určitě víc vadí morbidní než sexuálně laděné reklamy.10,27 %0,27 %  
samozřejmě je vždy nutné zvážit vhodnost vysílání reklam před 22h, jinak ne10,27 %0,27 %  
Tak určitě10,27 %0,27 %  
nevhodná10,27 %0,27 %  
Predevsim pokud se vyskytuji v dobe kdy sleduji i deti10,27 %0,27 %  
je jich příšerně moc a jsou většinou velmi hloupé10,27 %0,27 %  
Alkohol, sex - spolecensky tlak10,27 %0,27 %  
Mohou mit provokativni vliv coz muze bohuzel u nekterych slabsich povah vyvolavat spatne chovani ((at uz uchylove, apod)10,27 %0,27 %  
Jak co10,27 %0,27 %  
Kvůli erotice v reklamách.10,27 %0,27 %  
děti se dívají na televizi10,27 %0,27 %  
Morálně kazí mládež10,27 %0,27 %  
aby nebyly hloupé10,27 %0,27 %  
Někdy jsou velmi nevkusné 10,27 %0,27 %  
Reklamy sledují i male děti a některý obsahá je opravdu nevhodny10,27 %0,27 %  
ano10,27 %0,27 %  
dívají se na to i děti10,27 %0,27 %  
sexisticke reklamy mi prijdou hloupe a nevhodne - deti10,27 %0,27 %  
Zachovaní etických a gederových rolí10,27 %0,27 %  
Kvůli obsahu10,27 %0,27 %  
Měly by se více kontrolovat v čase, kdy obvykle televizi sledují děti10,27 %0,27 %  
Decentní nahota je ok, ale aby se TV nezvrhla v nudity fest.10,27 %0,27 %  
Minimálně ve vysílacím čase, kdy se dívají děti, by neměli pouštět eroticky laděné reklamy10,27 %0,27 %  
někdy jsou hloupé a propagují zbytečnosti/ některé reklamy jsou absolutně nevhodné pro děti10,27 %0,27 %  
některé jsou nevhodné pro děti10,27 %0,27 %  
jsou nevhodné10,27 %0,27 %  
myslim, že hlavne televizna reklama by sa regulovať mala, predovšetkým kvoli detom a ich vnimaniu sexuality a erotiky10,27 %0,27 %  
Dlouhé10,27 %0,27 %  
Omezujeme media, která by neměla být omezována a necháváme průchod neetickým reklamám 10,27 %0,27 %  
kontrola, aby reklamy neobsahovali nepravdivé informace10,27 %0,27 %  
Nektere jsou trapne,zbytecne,vulgarni nevkusne,je nutne neco takoveho tocit??10,27 %0,27 %  
Malé děti sledující TV10,27 %0,27 %  
myslím, že jsou kontrolovány, jednak právně a jednak taky kodexem10,27 %0,27 %  
skor by mali reklamky podstupavat vlastnej autocenzure, 10,27 %0,27 %  
Z principu, nerozumím proč by měly reklamy na obyčejné zboží obsahovat sexuální podtext. Nevhodné nejen pro děti.10,27 %0,27 %  
reklamy se sexuálním podtextem (a nejen podtextem) se v televizi vyskytují i v hlavním vysílacím čase, kdy na TV mohou ještě koukat i děti10,27 %0,27 %  
kvuli prevenci nekale souteze a klamani spotrebitele10,27 %0,27 %  
neměly by být urážlivé10,27 %0,27 %  
některé z nich jsou příliš hloupé10,27 %0,27 %  
pro dodržování určitého standardu kvality a relevance10,27 %0,27 %  
Kvuli detem bych to omezila10,27 %0,27 %  
aby nebyly takové jaké jsou v tomto dotazníku10,27 %0,27 %  
Obcas jsou vazne nevkusne10,27 %0,27 %  
divaji se už i deti na televizi, internet10,27 %0,27 %  
moc nahoty, to v Německu či jiných zemí není10,27 %0,27 %  
viz. ma prvni odpoved10,27 %0,27 %  
Již zmíněno - kvůli dětem. Tyto reklamy by měly být po 22. hodině 10,27 %0,27 %  
koukají se na ně děti... pak jim vše připadá normální10,27 %0,27 %  
Lživé informace 10,27 %0,27 %  
ani ne tak, co se týče erotických motivů - především s ohledem na možnou klamavost (obecně) a dopad na nezletilé10,27 %0,27 %  
Protože některé reklamy (např. Clavin) běží v nevhodný čas (kdy jsou dětem vysílány pohádky atd.) i na nevhodných televizních stanicích.10,27 %0,27 %  
nektere reklamy jsou velmi nevhodne, pokud bych mel potomky, nechci aby je na verejnych mistech vnimaly.10,27 %0,27 %  
Sexismus je dost10,27 %0,27 %  
Některé reklamy jsou nevkusné a dost hloupé.10,27 %0,27 %  
aby byli reklamy vyrovnané v zastoupení mužské a ženské sexuality v reklamě, a aby se nepodporovali stereotypy10,27 %0,27 %  
Vše má vsé meze a není vhodné moc ukazovat a ukazoat to nevhodně.10,27 %0,27 %  
Protože jsou velmi urážlivé. Pro obě pohlaví (ale statisticky více pro ženy), podporují stereotypy, sexismus, objektifikaci. 10,27 %0,27 %  
Na reklamu se dívají i deti10,27 %0,27 %  
etika a slušnost10,27 %0,27 %  
hlavně vysílací časy v tv, kdy se mohou koukat děti10,27 %0,27 %  
Ano, protože reklama je nástroj estetického cítění.10,27 %0,27 %  
protože spousta z nich je ukázkovým případem adeptů na cenu sexistické prasátečko10,27 %0,27 %  
některé reklamy jsou nevkusné10,27 %0,27 %  
nechodne pre deti a mladez10,27 %0,27 %  
ovlivnění dětí do určitého věku,kdy nerozeznávají10,27 %0,27 %  
dospěláci snesou všechno, ale erotiky během dne by mohlo být kvůli dětem méně.10,27 %0,27 %  
Bylo by hezké, kdyby lidé dokázali korigovat své chování sami, ale nedokáží. Proto musíme mít pravidla.10,27 %0,27 %  
V současné době je kolem nás příliš nahoty.10,27 %0,27 %  
Ano, aby se kdejaký dobytek neukájel10,27 %0,27 %  
Nevhodnost v denní době. 10,27 %0,27 %  
Ne. Máme zákony, které určují, co je a co není zákonné. Otázka vkusu je subjektivní, trh si určí sám, co uspěje a co nikoliv. 10,27 %0,27 %  
moc erotiky10,27 %0,27 %  
Děti trávi před TV hodně času10,27 %0,27 %  
Kvůli tomuto erotickému a tématu. Koukat na to může každý. A taky mohou být rasistické a urážlivé.10,27 %0,27 %  
aby nebyly tak sexistické10,27 %0,27 %  
Lehká erotika mi v reklamě nevadí tak, jako když z vás výrobce dělá debila hloupou a trapnou reklamou10,27 %0,27 %  
myslím že postačí běžná kontrola na bázi trestního zákoníku10,27 %0,27 %  
nevhodné pro děti10,27 %0,27 %  
protože jsou často nebhodné pro děti, jsou hloupé a bez vtipu 10,27 %0,27 %  
chce to trochu rozumu, dneska pro lidi není nic tabu10,27 %0,27 %  
Jde o to, jaký pak to má vliv na děti, které se dívají na televizi především.10,27 %0,27 %  
ano, v odpoledich hodinach se divaji děti na tv10,27 %0,27 %  
spousta reklam je trapných - vložky, tampony a vaginální mykózy v hlavním vysílacím čase, další jsou lehce klamavé a neupřímné10,27 %0,27 %  
Kvůli dětem.10,27 %0,27 %  
Možná jen vlezlost a hlasitost v televizi je děsná...10,27 %0,27 %  
Je jich až moc a některé fakt příšerné10,27 %0,27 %  
Caso byvaji dvojsmyslne a deti koukaji na televizi hodne, tak by se na to uplne nemuseli koukat, protoze jim to drive nebo pozdeji zacne dochazet10,27 %0,27 %  
Reklamy sú voľne dostupné v televízii a inde a nie je vhodné aby sa propagovala nahota a sexizmus. Niektoré veci predsa len patria do postele dospelých ľudí a nie na oči detí.. 10,27 %0,27 %  
zejména s ohledem na klamavé praktiky10,27 %0,27 %  
mohlo by to zajít až moc daleko 10,27 %0,27 %  
Myslím si že by se měli lechtivější reklamy pouštět až večer, nejsem žádnej pánbíčkář ale přeci jen ty děcka...samozřejmě to šuká už od dvanácti úplně normálně ale nemyslím si že je všudypřítomná nahota potřeba10,27 %0,27 %  
ne všechny jsou vhodné k vysílání10,27 %0,27 %  
Jen reklamy určené dětem, nejde přitom o případný sexuální podtext10,27 %0,27 %  
plno nevhodného obsahu, sexuální narážky10,27 %0,27 %  
některé jsou neetické10,27 %0,27 %  
nevhodné pro mladistvé 10,27 %0,27 %  

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22962,57 %62,57 %  
Muž13737,43 %37,43 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3025669,95 %69,95 %  
15-204913,39 %13,39 %  
31-40339,02 %9,02 %  
41-50174,64 %4,64 %  
51-6082,19 %2,19 %  
61 a více30,82 %0,82 %  

Graf

25. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské21257,92 %57,92 %  
středoškolské s maturitou11230,6 %30,6 %  
základní236,28 %6,28 %  
vyučení s maturitou123,28 %3,28 %  
vyučení bez maturity71,91 %1,91 %  

Graf

26. Hrubý příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 – 20 00017447,54 %47,54 %  
20 000 – 30 00010027,32 %27,32 %  
30 000 - 40 0006517,76 %17,76 %  
40 000 – 50 000277,38 %7,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme?

  • odpověď vtipná:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mc donald na otázku 4. Popište, který obrázek si z předchozí otázky vybavíte jako první?

3. Podívejte se na níže uvedené obrázky alespoň 10s.

  • odpověď ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 7. Líbí se vám reklamy, v nichž jsou atraktivní ženy/muži?

9. Jak na Vás působí reklama na kondomy Pepino?

  • odpověď líbí se mi [1-2-3-4-5-6-7] nelíbí se mi: 7:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 7 na otázku 9. Jak na Vás působí reklama na kondomy Pepino?
  • odpověď vkusná [1-2-3-4-5-6-7] nevkusná: 7:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 7 na otázku 9. Jak na Vás působí reklama na kondomy Pepino?
  • odpověď vtipná [1-2-3-4-5-6-7] hloupá: 7:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 7 na otázku 9. Jak na Vás působí reklama na kondomy Pepino?

10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

  • odpověď přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 1:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi etická [1-2-3-4-5-6-7] neetická: 1 na otázku 10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?

  • odpověď etická [1-2-3-4-5-6-7] neetická: 7:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 7 na otázku 11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?
  • odpověď líbí se mi [1-2-3-4-5-6-7] nelíbí se mi: 7:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 7 na otázku 11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi etická [1-2-3-4-5-6-7] neetická: 7 na otázku 11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vkusná [1-2-3-4-5-6-7] nevkusná: 7 na otázku 11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?
  • odpověď vkusná [1-2-3-4-5-6-7] nevkusná: 7:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 7 na otázku 11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?
  • odpověď vtipná [1-2-3-4-5-6-7] hloupá: 7:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijatelná [1-2-3-4-5-6-7] nepřijatelná: 7 na otázku 11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi etická [1-2-3-4-5-6-7] neetická: 7 na otázku 11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?

14. Kterou z těchto reklam preferujete více?

  • odpověď A:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 16. Myslíte si, že je antiperspirant Lynx vhodně propagovaný?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 15. Myslíte si, že je vůně JOOP vhodně propagovaná?

16. Myslíte si, že je antiperspirant Lynx vhodně propagovaný?

  • odpověď Určitě ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi etická [1-2-3-4-5-6-7] neetická: 7 na otázku 10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

23. Pohlaví

  • odpověď Muž:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 16. Myslíte si, že je antiperspirant Lynx vhodně propagovaný?
  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi etická [1-2-3-4-5-6-7] neetická: 7 na otázku 10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

26. Hrubý příjem

  • odpověď 10 000 – 20 000:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 25. Dosažené vzdělání
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi etická [1-2-3-4-5-6-7] neetická: 7 na otázku 10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Myslíte si, že Vás reklama při nákupu ovlivňuje?

2. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme?

3. Podívejte se na níže uvedené obrázky alespoň 10s.

4. Popište, který obrázek si z předchozí otázky vybavíte jako první?

5. Pamatujete si, alespoň jednu značku z předchozích reklam, pokud ano, jakou?

6. Jak vnímáte reklamy s erotickými/sexuálními prvky? (např. nazí modelové, sexuální dvojsmysly, modelové ve spodním prádle,...)

7. Líbí se vám reklamy, v nichž jsou atraktivní ženy/muži?

8. Jaký máte názor na reklamy, ve kterých jsou nazí modelové/modelky?

9. Jak na Vás působí reklama na kondomy Pepino?

10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?

12. Jak na vás působí reklama na Budweiser?

13. Jak na vás působí reklama na parfém Tom Ford?

14. Kterou z těchto reklam preferujete více?

15. Myslíte si, že je vůně JOOP vhodně propagovaná?

16. Myslíte si, že je antiperspirant Lynx vhodně propagovaný?

17. Zakázali byste tuto reklamu v televizi? (reklama na parfém Secret Obsession)

18. Zakázali byste tuto reklamu v televizi? (reklama na dressing Zesty)

19. Vzpomenete si na nějakou reklamu, ve které se vyskytovaly erotické/sexuální prvky?

20. Zaujala Vás reklama na Stawebniny?

21. Koupili byste si na základě této reklamy daný produkt?

22. Myslíte si, že by se měly reklamy v České republice více kontrolovat?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Dosažené vzdělání

26. Hrubý příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Myslíte si, že Vás reklama při nákupu ovlivňuje?

2. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme?

3. Podívejte se na níže uvedené obrázky alespoň 10s.

4. Popište, který obrázek si z předchozí otázky vybavíte jako první?

5. Pamatujete si, alespoň jednu značku z předchozích reklam, pokud ano, jakou?

6. Jak vnímáte reklamy s erotickými/sexuálními prvky? (např. nazí modelové, sexuální dvojsmysly, modelové ve spodním prádle,...)

7. Líbí se vám reklamy, v nichž jsou atraktivní ženy/muži?

8. Jaký máte názor na reklamy, ve kterých jsou nazí modelové/modelky?

9. Jak na Vás působí reklama na kondomy Pepino?

10. Jak na Vás působí reklama na spodní prádlo Calvin Klein?

11. Jak na Vás působí reklama na Loterii LotoLibanais?

12. Jak na vás působí reklama na Budweiser?

13. Jak na vás působí reklama na parfém Tom Ford?

14. Kterou z těchto reklam preferujete více?

15. Myslíte si, že je vůně JOOP vhodně propagovaná?

16. Myslíte si, že je antiperspirant Lynx vhodně propagovaný?

17. Zakázali byste tuto reklamu v televizi? (reklama na parfém Secret Obsession)

18. Zakázali byste tuto reklamu v televizi? (reklama na dressing Zesty)

19. Vzpomenete si na nějakou reklamu, ve které se vyskytovaly erotické/sexuální prvky?

20. Zaujala Vás reklama na Stawebniny?

21. Koupili byste si na základě této reklamy daný produkt?

22. Myslíte si, že by se měly reklamy v České republice více kontrolovat?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Dosažené vzdělání

26. Hrubý příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Satoriová, L.Sex v reklamě (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://sex-v-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.