Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální podnikání - kavárna Bílá vrána
Sociální podnikání - kavárna Bílá vrána
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jitka Weissová |
---|---|
Šetření: | 27. 03. 2020 - 29. 03. 2020 |
Počet respondentů: | 115 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 13.63 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 67,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěli bychom Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který nám pomůže při zpracování naší semestrální práce. Práce se zabývá návrhem marketingových opatření pro vybraný sociální podnik. Konkrétně se jedná o kavárnu Bílá Vrána. Tento dotazník je anonymní a zabere Vám přibližně 5 minut.
Děkujeme Vám za spolupráci.
Odpovědi respondentů
Hlavním cílem sociálního podniku je sociální přínos, nikoliv ekonomický zisk. Tyto podniky například zaměstnávají zdravotně či sociálně znevýhodněné zaměstnance a zabraňují tím jejich společenskému vyloučení.
1. Setkali jste se někdy s pojmem „sociální podnikání“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 69 | 60 % | 60 % |
Ne | 46 | 40 % | 40 % |
2. Představte si následující situaci: Rozhodujete se mezi koupí dvou totožných produktů stejné ceny, přičemž o jednom z nich víte, že pochází od standardně hospodařícího podniku a druhý od sociálního podniku. Od koho si produkt koupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od sociálního podniku | 69 | 60 % | 60 % |
Je mi to jedno (sociální záměry mě nezajímají) | 33 | 28,7 % | 28,7 % |
Od standardně hospodařícího podniku | 13 | 11,3 % | 11,3 % |
3. Byli byste ochotni zaplatit vyšší cenu za určitý produkt (například kávu), kdybyste věděli, že tím přispějete na dobrou věc (podpora zdravotně či sociálně znevýhodněných zaměstnanců atd.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 99 | 86,09 % | 86,09 % |
Ne | 16 | 13,91 % | 13,91 % |
4. Víte o tom, že existuje možnost finanční podpory zaměstnanců některých sociálních podniků (například kaváren)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 67 | 58,26 % | 58,26 % |
Ano | 48 | 41,74 % | 41,74 % |
5. Navštěvujete kavárny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 94 | 81,74 % | 81,74 % |
Ne | 21 | 18,26 % | 18,26 % |
6. Jak často navštěvujete kavárny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2-3 krát za měsíc | 26 | 27,66 % | 22,61 % |
Jednou za měsíc | 23 | 24,47 % | 20 % |
Jednou týdně | 23 | 24,47 % | 20 % |
Několikrát do roka | 12 | 12,77 % | 10,43 % |
2-6 krát za týden | 8 | 8,51 % | 6,96 % |
Každý den | 2 | 2,13 % | 1,74 % |
7. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete kavárny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Setkání s přáteli | 62 | 65,96 % | 53,91 % |
Káva a nápoje | 59 | 62,77 % | 51,3 % |
Občerstvení (např. zákusky) | 25 | 26,6 % | 21,74 % |
Práce (obchodní schůze atd.) | 8 | 8,51 % | 6,96 % |
Studium | 7 | 7,45 % | 6,09 % |
Práce přímo v kavárně | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
8. Na základě čeho se rozhodujete, zda danou kavárnu navštívíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lokalita | 61 | 64,89 % | 53,04 % |
Doporučení přátel | 61 | 64,89 % | 53,04 % |
Ceny produktů | 23 | 24,47 % | 20 % |
Recenze na internetu a sociálních sítí | 16 | 17,02 % | 13,91 % |
Znalosti kavárny | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
Musi mi byt sympaticka | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
Kvalita produktu | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
Dle kávy | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
vlastní zkušenost | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
Nálada | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
Nabídky | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
vlastní dobrá zkušenost, čistota, sortiment | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
Kvalita produktů a poskytovaných služeb | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
9. Znáte kavárnu Bílá vrána v Praze?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 73 | 77,66 % | 63,48 % |
Ano | 21 | 22,34 % | 18,26 % |
10. Odkud jste se dozvěděli o této kavárně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od známého/známé | 8 | 38,1 % | 6,96 % |
Z médií (tisk, internetové články atd.) | 6 | 28,57 % | 5,22 % |
Sociální sítě (Facebook, Instagram…) | 4 | 19,05 % | 3,48 % |
Propagační materiály kavárny (webové stránky, reklama atd.) | 2 | 9,52 % | 1,74 % |
vygůgloval | 1 | 4,76 % | 0,87 % |
11. Navštívili jste někdy tuto kavárnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 12, Ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 11 | 52,38 % | 9,57 % |
Ne | 10 | 47,62 % | 8,7 % |
12. Co se Vám na této kavárně nejvíce líbilo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Příjemná obsluha | 6 | 54,55 % | 5,22 % |
Nabídka (káva a nápoje, občerstvení atd.) | 3 | 27,27 % | 2,61 % |
nevím už | 1 | 9,09 % | 0,87 % |
Vše bylo příjemné - jak obsluha, tak i prostředí | 1 | 9,09 % | 0,87 % |
13. Měli byste zájem tuto kavárnu navštívit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 8 | 80 % | 6,96 % |
Nevím | 2 | 20 % | 1,74 % |
14. Jakou z těchto pražských kaváren, které působí také v oblasti sociálního podnikání, znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám žádnou | 50 | 53,19 % | 43,48 % |
Tichá kavárna | 28 | 29,79 % | 24,35 % |
Café AdAstra | 15 | 15,96 % | 13,04 % |
Café Therapy | 13 | 13,83 % | 11,3 % |
Kavárna po tme | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
znám jen jednu mimopražskou | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
Café Na půl cesty na Pankráci, Café Martin v Karlíně | 1 | 1,06 % | 0,87 % |
15. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 82 | 71,3 % | 71,3 % |
Muž | 33 | 28,7 % | 28,7 % |
16. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-29 let | 82 | 71,3 % | 71,3 % |
30-39 let | 14 | 12,17 % | 12,17 % |
50-59 let | 8 | 6,96 % | 6,96 % |
40-49 let | 8 | 6,96 % | 6,96 % |
Do 18 let | 2 | 1,74 % | 1,74 % |
70 let a více | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
17. Ve kterém kraji ČR bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 56 | 48,7 % | 48,7 % |
Středočeský kraj | 39 | 33,91 % | 33,91 % |
Jihočeský kraj | 4 | 3,48 % | 3,48 % |
Liberecký kraj | 3 | 2,61 % | 2,61 % |
Ústecký kraj | 2 | 1,74 % | 1,74 % |
Pardubický kraj | 2 | 1,74 % | 1,74 % |
Plzeňský kraj | 2 | 1,74 % | 1,74 % |
Moravskoslezský kraj | 2 | 1,74 % | 1,74 % |
Královehradecký kraj | 2 | 1,74 % | 1,74 % |
Jihomoravský kraj | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Olomoucký kraj | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Kraj Vysočina | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední s maturitou | 61 | 53,04 % | 53,04 % |
Vysokoškolské | 34 | 29,57 % | 29,57 % |
Vyšší odborné | 9 | 7,83 % | 7,83 % |
Střední bez maturity / vyučen | 8 | 6,96 % | 6,96 % |
Základní | 3 | 2,61 % | 2,61 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.