Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě jako nástroj komunikace DM drogerie

Sociální sítě jako nástroj komunikace DM drogerie

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Kahlová
Šetření:13. 03. 2024 - 04. 04. 2024
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, poprosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku na téma sociální sítě DM drogerie. Dotazník zabere maximálně 2 minuty Vašeho času.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Máte profil na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10488,89 %88,89 %  
Ne1311,11 %11,11 %  

Graf

2. Kolik hodin denně trávíte na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 hodiny6663,46 %56,41 %  
4-6 hodin1716,35 %14,53 %  
Méně než 1 hodinu1514,42 %12,82 %  
Více než 6 hodin65,77 %5,13 %  

Graf

3. Jaký je Váš oblíbený typ obsahu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krátká videa (Reels)7370,19 %62,39 %  
Fotografie6966,35 %58,97 %  
Textové příspěvky3735,58 %31,62 %  
Videa3432,69 %29,06 %  
chat s rodinou, novinky z města10,96 %0,85 %  
Meta bussines - využívám pro práci10,96 %0,85 %  
diskuze a reportáže z návštěv a událostí10,96 %0,85 %  

Graf

4. Zajímáte se o některá z těchto témat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdraví6966,35 %58,97 %  
Krása6158,65 %52,14 %  
Péče o domácnost5250 %44,44 %  
Slevy a akce4846,15 %41,03 %  
Udržitelnost3533,65 %29,91 %  
Novinky o produktech3028,85 %25,64 %  

Graf

5. Kterou z těchto sociálních sítí využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram6058,25 %51,28 %  
Facebook2221,36 %18,8 %  
Youtube1110,68 %9,4 %  
Tiktok76,8 %5,98 %  
LinkedIn 10,97 %0,85 %  
X, dříve Twitter10,97 %0,85 %  
x10,97 %0,85 %  

Graf

6. Nakupujete v DM drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně5149,04 %43,59 %  
Pouze občas4543,27 %38,46 %  
Téměř nikdy65,77 %5,13 %  
Nikdy21,92 %1,71 %  

Graf

7. Zaznamenali jste, že má DM drogerie sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6865,38 %58,12 %  
Ne3634,62 %30,77 %  

Graf

8. Sledujete profily na sociálních sítích některé z následující značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM drogerie3737,76 %31,62 %  
ne2727,55 %23,08 %  
Rosmmann1919,39 %16,24 %  
Dr. Max1212,24 %10,26 %  
Nesleduji1212,24 %10,26 %  
Albert66,12 %5,13 %  
Teta drogerie55,1 %4,27 %  
Žádné33,06 %2,56 %  
Nesleduji.22,04 %1,71 %  
žádná22,04 %1,71 %  
nesleduju11,02 %0,85 %  
proc bych to proboha delal?11,02 %0,85 %  
žádný účet11,02 %0,85 %  

Graf

9. Koupili jste si něco v DM drogerii, protože jste to viděli na sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6057,69 %51,28 %  
Ano4341,35 %36,75 %  
Zatím ne10,96 %0,85 %  

Graf

10. Všimli jste si někdy placené spolupráce českého influencera s DM drogerií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6057,69 %51,28 %  
Ano4442,31 %37,61 %  

Graf

11. Jaké influencery sledujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné1114,29 %9,4 %  
Zadne33,9 %2,56 %  
x22,6 %1,71 %  
Žádný11,3 %0,85 %  
žádné konkrétní11,3 %0,85 %  
Nic 11,3 %0,85 %  
Anna Šulc11,3 %0,85 %  
Žádné a tenhle dotazník je blbě nastavený. Žédné profily značek nesleduji a nelze tuto možnost vybrat. 11,3 %0,85 %  
Dominika Myslivcova 11,3 %0,85 %  
Influencery, kteří mají obsah o zdraví, fitness, kráse, tipech.11,3 %0,85 %  
ostatní odpovědi Klarisa, Natyla, Kovy, Moon, MaTTem
Ondra Mánek
Influencery nesleduji.
Josef Skála
..
žádné co propagují nějaké značky
Zuzana Kardošová, Tomáš Weimann
MenT
Jana Hrmova
Getthelouk, Týnuš Třešničková
Beauty influencerky
Anshule, andrejkajulie,...
Nesleduji.
lišák, jakub enžl, krissy cela
maruskaveg, shredded_fox
Jitka Nováčková
Nepamatuji si jména
Anna Šulc, Ondra Manek
Jan Mejdr
Hodně, ale spolupráce s DM vidím u Momy, kterou sleduji
a.n.d.u.l.a, Kateřina Routová, evinator, erikmeldik
Sugar Denny
Petra Elblová - jmenujisepeta
důvěryhodné, s know-how (kaciroutova)
Stylewithme
...
Např. Petra lovely hair, Terry
Beauty a lifestyle
Beauty, zábavné, vzdělávací, uklízecí, konkrétně např. Katazee, error1k, perfekcionistkaeliska, tmbk, katerina_routova
Kryštof Fila
Luciezel, katazee a další (tyto vím že měli spolupráci s DM)
Adel Brandi, Kovy
ne
Sugar Denny, Naomi Jon, HopeScope, Dva tátové, Luboš Kulíšek,
Sophiesarlak, Domialagia
Shopaholic Nikol, Nikol Štíbrovou
Andula, Biasiol, Slováková, Plačková, Leitgeb, Arichteva, apod
S Nikol na cestách, ShopaholicAdel, SugarDenny, Tadeáš Kuběnka
zahranicni
Benesova, jmenujisepeta, maruskaveg
Moc nesleduji
Janahrmi
Lucie Benešová
Shopaholic Nikol
Kovy, Dewii
žádé
nesledujem pravidelne
beha nguyen, alex sedlackova, teri hodanova
Petralovelyhair, Erika_eti_makeup, b_b_w_k
Těch je opravdu mnoho, ale těch, co se zajímají o kosmetiku zejména terrymakeup tutorials, kateřina routová a ekiskincare.
Nesleduji. Ačkoliv mám 22 let, oprostila jsem se od sociálních sítí, jelikož mi dříve kradly spoustu času.
Thé fotr, Maruška veg
PROJEKT CREEP,Kim Kardashian,Tadeas,Natálka,Mr Beast
Teru Menclová
5470,13 %46,15 % 

Graf

12. Zapojujete se do soutěží na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6966,35 %58,97 %  
Ano3533,65 %29,91 %  

Graf

13. Komentovali, nebo sdíleli jste někdy firemní příspěvky na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6970,41 %58,97 %  
Ano2929,59 %24,79 %  

Graf

14. Proč jste je komentovali/sdíleli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bylo to v rámci soutěže2068,97 %17,09 %  
Zajímalo mě téma1241,38 %10,26 %  
Jednalo se o výhodnou akci310,34 %2,56 %  
Podpora známých13,45 %0,85 %  
Byl jsem tam13,45 %0,85 %  

Graf

15. Proč jste nikdy nic neokomentovali/nesdíleli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Firemní příspěvky obvykle nesdílím/nekomentuji5381,54 %45,3 %  
Nezajímají mě2132,31 %17,95 %  
Jsou nudné34,62 %2,56 %  

Graf

16. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8875,21 %75,21 %  
Muž2723,08 %23,08 %  
Nechci uvádět21,71 %1,71 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5547,01 %47,01 %  
Student4639,32 %39,32 %  
Starobní důchodce43,42 %3,42 %  
OSVČ32,56 %2,56 %  
Vedoucí32,56 %2,56 %  
invalidní důchodce10,85 %0,85 %  
RD10,85 %0,85 %  
Mateřská 10,85 %0,85 %  
Rodicovska dovolena10,85 %0,85 %  
Invalidní důchod10,85 %0,85 %  
Na RD10,85 %0,85 %  

Graf

18. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let6353,85 %53,85 %  
31-45 let3328,21 %28,21 %  
46-65 let1210,26 %10,26 %  
15-20 let86,84 %6,84 %  
66 a více let10,85 %0,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte profil na sociálních sítích?

2. Kolik hodin denně trávíte na sociálních sítích?

3. Jaký je Váš oblíbený typ obsahu na sociálních sítích?

4. Zajímáte se o některá z těchto témat?

5. Kterou z těchto sociálních sítí využíváte nejčastěji?

6. Nakupujete v DM drogerii?

7. Zaznamenali jste, že má DM drogerie sociální sítě?

8. Sledujete profily na sociálních sítích některé z následující značek?

9. Koupili jste si něco v DM drogerii, protože jste to viděli na sociálních sítí?

10. Všimli jste si někdy placené spolupráce českého influencera s DM drogerií?

11. Jaké influencery sledujete?

12. Zapojujete se do soutěží na sociálních sítích?

13. Komentovali, nebo sdíleli jste někdy firemní příspěvky na sociálních sítích?

14. Proč jste je komentovali/sdíleli?

15. Proč jste nikdy nic neokomentovali/nesdíleli?

16. Jste:

18. Do jaké věkové kategorie spadáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte profil na sociálních sítích?

2. Kolik hodin denně trávíte na sociálních sítích?

3. Jaký je Váš oblíbený typ obsahu na sociálních sítích?

4. Zajímáte se o některá z těchto témat?

5. Kterou z těchto sociálních sítí využíváte nejčastěji?

6. Nakupujete v DM drogerii?

7. Zaznamenali jste, že má DM drogerie sociální sítě?

8. Sledujete profily na sociálních sítích některé z následující značek?

9. Koupili jste si něco v DM drogerii, protože jste to viděli na sociálních sítí?

10. Všimli jste si někdy placené spolupráce českého influencera s DM drogerií?

11. Jaké influencery sledujete?

12. Zapojujete se do soutěží na sociálních sítích?

13. Komentovali, nebo sdíleli jste někdy firemní příspěvky na sociálních sítích?

14. Proč jste je komentovali/sdíleli?

15. Proč jste nikdy nic neokomentovali/nesdíleli?

16. Jste:

18. Do jaké věkové kategorie spadáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kahlová, M.Sociální sítě jako nástroj komunikace DM drogerie (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://socialni-site-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.