Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoj k maloobchodní značce
Postoj k maloobchodní značce
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | David Surovec |
---|---|
Šetření: | 08. 12. 2022 - 31. 01. 2023 |
Počet respondentů: | 123 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 40,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Následující dotazník slouží ke zmapování postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce. Výsledek dotazníku bude použit k praktické části bakalářské práce na téma Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce .
Odpovědi respondentů
1. Uveďte jméno maloobchodního řetězce, který Vás napadne jako první.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lidl | 38 | 30,89 % | 30,89 % |
Albert | 13 | 10,57 % | 10,57 % |
Hruška | 12 | 9,76 % | 9,76 % |
coop | 12 | 9,76 % | 9,76 % |
Kaufland | 7 | 5,69 % | 5,69 % |
Tesco | 6 | 4,88 % | 4,88 % |
Penny | 4 | 3,25 % | 3,25 % |
globus | 3 | 2,44 % | 2,44 % |
Brněnka | 3 | 2,44 % | 2,44 % |
ENAPO | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
ostatní odpovědi | 24 | 19,51 % | 19,51 % |
2. Seřaďte zmíněné maloobchodní řetězce dle vašich preferencí (1 - nejoblíbenější, 10 - nejméně oblíbený, každé číslo lze využít pouze jednou)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Globus | 4.667 | 5.751 |
Lidl | 2.789 | 4.801 |
Albert | 4.13 | 4.617 |
Kaufland | 4.049 | 6.29 |
Penny | 6.228 | 5.655 |
Hruška | 6.854 | 4.645 |
Billa | 5.431 | 4.587 |
Tesco | 4.537 | 4.428 |
Coop | 6.317 | 5.485 |
3. Odhadem kolik procent vašich celkových nákupů tvoří nákupy veškerého sortimentu ve společnosti Lidl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 % - 25 % | 46 | 37,4 % | 37,4 % |
26 % - 50 % | 31 | 25,2 % | 25,2 % |
51 % - 75 % | 25 | 20,33 % | 20,33 % |
Nenakupuji zde vůbec nebo minimálně. | 13 | 10,57 % | 10,57 % |
76 % - 100 % | 8 | 6,5 % | 6,5 % |
4. Vnímáte rozdíl v kvalitě zboží společnosti Lidl v porovnání s ostatními řetězci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Není mezi nimi žádný rozdíl. | 56 | 45,53 % | 45,53 % |
Ano, přijde mi významným způsobem kvalitnější | 51 | 41,46 % | 41,46 % |
Zboží společnosti Lidl mi přijde méně kvalitní než zboží konkurenčních značek. | 9 | 7,32 % | 7,32 % |
Nevím, nezajímám se o kvalitu zboží | 7 | 5,69 % | 5,69 % |
5. Jak často navštěvujete prodejny Lidl
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než jednou týdně | 62 | 50,41 % | 50,41 % |
Jednou za týden | 36 | 29,27 % | 29,27 % |
Dva a vícekrát za týden | 19 | 15,45 % | 15,45 % |
Čtyři až tři krát za týden | 4 | 3,25 % | 3,25 % |
Pět až šest krát za týden | 2 | 1,63 % | 1,63 % |
6. Jak jste spokojen v dané oblasti se značkou Lidl? (Ohodnoťte jako ve škole, 1 - zcela spokojen, 2 - spokojen, 3 - spíše spokojen, 4 - nespokojen, 5 - zcela nespokojen)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Nabídka zboží | 2.244 | 1.03 |
Čerstvost ovoce a zeleniny | 2.024 | 0.886 |
Dostupnost zboží | 2.528 | 1.339 |
Ceny produktů | 2.301 | 1.056 |
Zastoupení privátních značek | 2.358 | 1.075 |
Výběr specifického zboží na daný týden | 2.187 | 1.193 |
Přehledné označení cen zboží | 2.488 | 1.681 |
Vstřícnost a ochota personálu | 2.431 | 1.318 |
Fronty u pokladen | 3.163 | 1.697 |
WC pro zákazníky | 3.862 | 1.713 |
Čistota na prodejně | 2.472 | 0.965 |
Velikost parkoviště | 1.902 | 1.194 |
Dostupnost MHD poblíž prodejen | 1.935 | 1.02 |
7. Lidl vnímáte jako značku zaručující: (Ohodnoťte na stupnici 1 - Zcela souhlasím, 2 - souhlasím, 3 - spíše souhlasím, 4 - nesouhlasím, 5 - zcela nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalitu produktů | 2.065 | 0.988 |
Nízkou cenu | 2.39 | 1.246 |
Příjemné nákupní prostředí | 2.407 | 0.892 |
Ochotný personál | 2.447 | 1.223 |
Bezproblémové řešení reklamací | 1.992 | 1.016 |
Široký sortiment | 2.528 | 1.257 |
8. Uveďte, jak si podle Vás Lidl stojí v těchto oblastech. Lidl vnímám jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Odvážný vs. Konzervativní | 1-2-3-4-5 | 2.504 | 0.884 |
Moderní vs. Zastaralý | 1-2-3-4-5 | 2.122 | 0.888 |
Kvalitní vs. Nekvalitní | 1-2-3-4-5 | 2.268 | 0.863 |
Dostupný vs. Drahý | 1-2-3-4-5 | 1.992 | 0.821 |
Přehledný vs. Zmatený | 1-2-3-4-5 | 2.593 | 1.201 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 78 | 63,41 % | 63,41 % |
Muž | 45 | 36,59 % | 36,59 % |
10. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 - 41 | 49 | 39,84 % | 39,84 % |
Méně než 25 | 35 | 28,46 % | 28,46 % |
42 - 57 | 25 | 20,33 % | 20,33 % |
58 - 73 | 10 | 8,13 % | 8,13 % |
74 a více | 4 | 3,25 % | 3,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.