Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění následujícího dotazníku, jehož vypracování Vám zabere jen pár minut. Jeho úkolem je průzkum spokojenosti klientů České spořitelny a.s..
Mohu Vás ubezpečit, že všechny Vámi uvedené informace budou anonymní a budou použity pouze pro studijní účely při zpracování mé bakalářské práce na Vysoké škole báňské, Ekonomické fakultě v Ostravě.
Prosím vždy vyberte jen jednu odpověď, pokud v textu není uvedeno jinak.
Předem děkuji za čas strávený při vyplnění tohoto dotazníku a velice si budu vážit Vašich případných drahocenných námětů a připomínek.
Katarína Lučanová, studentka 3.ročníku oboru Marketing a obchod
Odpovědi respondentů
1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
161
75,59 %
75,59 %
Ne
52
24,41 %
24,41 %
2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
34
60,71 %
15,96 %
Ne
22
39,29 %
10,33 %
3. Proč jste přestal využívat služeb České spořitelny?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ahoj u České spořitelny jsem byl asi tři měsíce a je to tam opravdu hrůzá, furt za něco platíte yvsoké poplatky , mají špatně proškolený perzonál, přešel jsem do Equva bank a nelituju
byly vysoké poplatky, chtěl sem od nich úvěr na 50 000 Kč, úroková sazba 19%, ne diky , českou spořitelnu už nikdy víc
celkova nespokojenost
ČSOB musela víc, internetové bankovnictví mají přehlednější než CS
Naprosto neskutečné jednání, vysoké platby jak za studentský (pro mě naprosto nepochopitelné) tak za běžný obyčejný BÚ, poté, co jsem podala žádost na odstoupení od smlouvy, bylo mi nabídnuto vedení účtu zdarma, najednou to jde??? TAHAJÍ Z LIDÍ JENOM PRACHY!
Nelíbily se mi poplatky spojené s účtem, tak jsem přešla k jiné bance.
není důvod, dával jsem na přepážce peníze kamarádovi na účet ještě v době, kdy jsem žádný účet neměl
neochota perzonálu
neseriózní chování banky jako celku
neschopnopné pracovnice na pobočkách
neschopnost banky neco zaridit
Nesmyslné poplatky za vedení, platby a podobné
nevyužívaný účet
nezmyselné poplatky, nejdrahší banka
poplatky
Poplatky
Poplatky
poplatky
poplatky
poplatky
poplatky
poplatky, přístup na pobočce
snažím se od této banky utéct jak to jen jde :-). O zákazníka začnou mít starost až žádné mít nebudou. jednoznačně nejdražší vedení účtu. Pokud by za ty poplatky následoval luxus - příjemné pobočky bez čekání, kdykoli se dovolat na hotline...Za velice nadstandardní poplatky nabízí standardní služby a několik zkažených nálad. Radím ČS vyjmout ze záběru.
Su lepsie banky
U tohoto ústavu jsem byla téměř odjakživa, po tři roky jsem měla učet zdarma a ak bez jakéhokoliv varování naskočili neskutečné poplatky. Bylo mi řečeno, že pokud chci u banky zůstat a neplatit poplatky, musím, a to cituji slova zaměstnance pobočky“alespoň jednou zaplatit kartou rohlíky v Kauflandu“. A že pokud chci odejít, bránit mi nebude. No, skutečně se mi nezdá toto jednání profesionální.
Už nikdy víc. Je to nejhorší banka v ČR, cokoliv jiného, jen tohle ne.
všude poplatky, účet za 200 Kč měsíčně, úvěr s vysokým úrokem, nebudu platit bance, že mám u ni peníze
Vysoká cena produktů
vysoké poplatky
Vysoke poplatky. Ani po osobnim jednani nebylo nabidnuto zlevneni.
Z důvodu drahého zpoplatnění odchozích plateb, i přesto že jsem využívala studentský účet. Celkově jsou jejich služby předražené.
4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká spořitelna
160
98,16 %
75,12 %
ČSOB
15
9,2 %
7,04 %
Air Bank
14
8,59 %
6,57 %
Komerční banka
14
8,59 %
6,57 %
Fio banka
13
7,98 %
6,1 %
Moneta Money Bank
11
6,75 %
5,16 %
Raiffeisenbank
11
6,75 %
5,16 %
UniCredit Bank
8
4,91 %
3,76 %
mBank
7
4,29 %
3,29 %
Poštovní spořitelna
5
3,07 %
2,35 %
Equa bank
5
3,07 %
2,35 %
ING bank
3
1,84 %
1,41 %
era
1
0,61 %
0,47 %
Wunstenrot
1
0,61 %
0,47 %
J&T BANKA
1
0,61 %
0,47 %
Sberbank
1
0,61 %
0,47 %
5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
138
85,19 %
64,79 %
Ne
24
14,81 %
11,27 %
6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Osobní účet
1.784
0.784
Kontokorent
2.119
0.792
Kreditní karta
1.976
0.829
Peníze na klik
1.808
0.809
Spotřební úvěr
2.129
0.919
Hypoteční úvěr
2.281
1.108
Podílové fondy
2.385
1.16
Termínované vklady
2.38
1.196
Spoření České spořitelny
2.313
1.246
Penzijní připojištění
1.683
0.661
Stavební spoření
1.925
0.719
Životní pojištění
2.07
1.088
7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Rozsah nabídky
1.59
0.602
Cenová úroveň produktů
2.261
0.665
Jednoduchost produktů
2.242
0.668
Přístup a ochota personálu
2.161
1.191
Odborné znalosti personálu
2.112
0.894
Osobní bankéř
2.118
0.899
Dostupnost bankomatů a poboček
1.522
0.659
Rychlost řešení stížností
2.168
0.947
Rychlost obsluhy
2.031
0.974
8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Rozsah nabídky
4.267
5.227
Cenová úroveň produktů
2.95
3.165
Přístup a ochota personálu
3.565
2.73
Odborné znalosti personálu
3.727
2.745
Osobní bankéř
5.957
2.998
Dostupnost bankomatů a poboček
4.149
4.288
Rychlost řešení stížností
6.435
3.14
Rychlost obsluhy
4.95
7.588
9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše spokojen
79
49,07 %
37,09 %
velmi spokojen
38
23,6 %
17,84 %
spíše nespokojen
30
18,63 %
14,08 %
velmi nespokojen
14
8,7 %
6,57 %
10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
112
69,57 %
52,58 %
Ne
49
30,43 %
23 %
11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prostřednictvím reklam v médiích
74
45,96 %
34,74 %
na pobočkách
66
40,99 %
30,99 %
prostřednictvím internetového bankovnictví
48
29,81 %
22,54 %
na základě referencí od známých
40
24,84 %
18,78 %
na webových stránkách České spořitelny
38
23,6 %
17,84 %
prostřednictvím informační linky
32
19,88 %
15,02 %
z letáků
23
14,29 %
10,8 %
z dopisů banky
17
10,56 %
7,98 %
využitím telemarketingu
3
1,86 %
1,41 %
jsem zaměstnanec
3
1,86 %
1,41 %
prostredníctvom školenia od našich školitelov :)
1
0,62 %
0,47 %
nezískávám
1
0,62 %
0,47 %
jsem zaměstnanec, tento dotaz na nás moc není objektivní
1
0,62 %
0,47 %
Intranet
1
0,62 %
0,47 %
od osobního bankéře
1
0,62 %
0,47 %
12. Znáte službu Moje zdravé finance?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
90
55,9 %
42,25 %
Ne
71
44,1 %
33,33 %
13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prostřednictvím informační linky
44
48,89 %
20,66 %
na pobočkách
17
18,89 %
7,98 %
prostřednictvím reklam v médiích
11
12,22 %
5,16 %
na webových stránkách České spořitelny
5
5,56 %
2,35 %
v práci
2
2,22 %
0,94 %
prostřednictvím internetového bankovnictví
2
2,22 %
0,94 %
na základě referencí od známých
2
2,22 %
0,94 %
jsem zaměstnanec
2
2,22 %
0,94 %
v práci :)
1
1,11 %
0,47 %
ze školení
1
1,11 %
0,47 %
Školení, Intranet
1
1,11 %
0,47 %
ze zaměstnání
1
1,11 %
0,47 %
z dopisů banky
1
1,11 %
0,47 %
14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
55
61,11 %
25,82 %
Ne
35
38,89 %
16,43 %
15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
55
100 %
25,82 %
16. Uveďte důvod proč jste nespokojeni se službou Moje zdravé finance
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Službu neřeším, řeší ji za mne osobní bankéř
17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
88
97,78 %
41,31 %
Ne
2
2,22 %
0,94 %
18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
93
57,76 %
43,66 %
Ne
68
42,24 %
31,92 %
19. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
103
53,65 %
48,36 %
Muž
89
46,35 %
41,78 %
20. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 29
78
40,63 %
36,62 %
30 - 39
53
27,6 %
24,88 %
40 - 49
36
18,75 %
16,9 %
50 - 59
16
8,33 %
7,51 %
60 a více
5
2,6 %
2,35 %
15 - 19
4
2,08 %
1,88 %
21. Dokončené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední odborné s maturitou
103
53,65 %
48,36 %
Vysokoškolské
50
26,04 %
23,47 %
Střední odborné s výučním listem
26
13,54 %
12,21 %
Vyšší odborné
12
6,25 %
5,63 %
Základní
1
0,52 %
0,47 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?
odpověď Ne:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)
5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kontokorent=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=2 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=5 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=6 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím reklam v médiích na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 59 na otázku 20. Váš věk
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
odpověď Osobní účet=1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
odpověď Penzijní připojištění=0:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
odpověď Podílové fondy=0:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=8 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
odpověď Stavební spoření=0:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penzijní připojištění=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=6 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=8 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raiffeisenbank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím reklam v médiích na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní pojištění=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
odpověď Termínované vklady=0:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
odpověď Životní pojištění=0:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=3 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreditní karta=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
odpověď Dostupnost bankomatů a poboček=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=1 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kontokorent=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=6 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
odpověď Rozsah nabídky=1:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stavební spoření=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám
odpověď Ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stavební spoření=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Znáte službu Moje zdravé finance?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní pojištění=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=2 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní bankéř=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penzijní připojištění=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=2 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
odpověď Ne:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
12. Znáte službu Moje zdravé finance?
odpověď Ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na pobočkách na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím reklam v médiích na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
odpověď Ne:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=4 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
odpověď Ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
odpověď Ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
odpověď Ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na pobočkách na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Znáte službu Moje zdravé finance?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?
odpověď Ano:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=2 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kontokorent=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=5 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a ochota personálu=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
odpověď Ne:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a ochota personálu=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=3 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
19. Vaše pohlaví
odpověď Žena:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní pojištění=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?
2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)
4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?
6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám
11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
12. Znáte službu Moje zdravé finance?
13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?
19. Vaše pohlaví
20. Váš věk
21. Dokončené vzdělání
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?
2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)
4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?
6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám
11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
12. Znáte službu Moje zdravé finance?
13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?
19. Vaše pohlaví
20. Váš věk
21. Dokončené vzdělání
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.