Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s Českou spořitelnou

Spokojenost zákazníků s Českou spořitelnou

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katarína Lučanová
Šetření:26. 03. 2017 - 01. 04. 2017
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):21 / 13.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní/Vážený pane,

chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění následujícího dotazníku, jehož vypracování Vám zabere jen pár minut. Jeho úkolem je průzkum spokojenosti klientů České spořitelny a.s..

Mohu Vás ubezpečit, že všechny Vámi uvedené informace budou anonymní a budou použity pouze pro studijní účely při zpracování mé bakalářské práce na Vysoké škole báňské, Ekonomické fakultě v Ostravě.

Prosím vždy vyberte jen jednu odpověď, pokud v textu není uvedeno jinak.

Předem děkuji za čas strávený při vyplnění tohoto dotazníku a velice si budu vážit Vašich případných drahocenných námětů a připomínek.

Katarína Lučanová, studentka 3.ročníku oboru Marketing a obchod

Odpovědi respondentů

1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16175,59 %75,59 %  
Ne5224,41 %24,41 %  

Graf

2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3460,71 %15,96 %  
Ne2239,29 %10,33 %  

Graf

3. Proč jste přestal využívat služeb České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ahoj u České spořitelny jsem byl asi tři měsíce a je to tam opravdu hrůzá, furt za něco platíte yvsoké poplatky , mají špatně proškolený perzonál, přešel jsem do Equva bank a nelituju

byly vysoké poplatky, chtěl sem od nich úvěr na 50 000 Kč, úroková sazba 19%, ne diky , českou spořitelnu už nikdy víc

celkova nespokojenost

ČSOB musela víc, internetové bankovnictví mají přehlednější než CS

Naprosto neskutečné jednání, vysoké platby jak za studentský (pro mě naprosto nepochopitelné) tak za běžný obyčejný BÚ, poté, co jsem podala žádost na odstoupení od smlouvy, bylo mi nabídnuto vedení účtu zdarma, najednou to jde??? TAHAJÍ Z LIDÍ JENOM PRACHY!

Nelíbily se mi poplatky spojené s účtem, tak jsem přešla k jiné bance.

není důvod, dával jsem na přepážce peníze kamarádovi na účet ještě v době, kdy jsem žádný účet neměl

neochota perzonálu

neseriózní chování banky jako celku

neschopnopné pracovnice na pobočkách

neschopnost banky neco zaridit

Nesmyslné poplatky za vedení, platby a podobné

nevyužívaný účet

nezmyselné poplatky, nejdrahší banka

poplatky

Poplatky

Poplatky

poplatky

poplatky

poplatky

poplatky

poplatky, přístup na pobočce

snažím se od této banky utéct jak to jen jde :-). O zákazníka začnou mít starost až žádné mít nebudou. jednoznačně nejdražší vedení účtu. Pokud by za ty poplatky následoval luxus - příjemné pobočky bez čekání, kdykoli se dovolat na hotline...Za velice nadstandardní poplatky nabízí standardní služby a několik zkažených nálad. Radím ČS vyjmout ze záběru.

Su lepsie banky

U tohoto ústavu jsem byla téměř odjakživa, po tři roky jsem měla učet zdarma a ak bez jakéhokoliv varování naskočili neskutečné poplatky. Bylo mi řečeno, že pokud chci u banky zůstat a neplatit poplatky, musím, a to cituji slova zaměstnance pobočky“alespoň jednou zaplatit kartou rohlíky v Kauflandu“. A že pokud chci odejít, bránit mi nebude. No, skutečně se mi nezdá toto jednání profesionální.

Už nikdy víc. Je to nejhorší banka v ČR, cokoliv jiného, jen tohle ne.

všude poplatky, účet za 200 Kč měsíčně, úvěr s vysokým úrokem, nebudu platit bance, že mám u ni peníze

Vysoká cena produktů

vysoké poplatky

Vysoke poplatky. Ani po osobnim jednani nebylo nabidnuto zlevneni.

Z důvodu drahého zpoplatnění odchozích plateb, i přesto že jsem využívala studentský účet. Celkově jsou jejich služby předražené.

4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna16098,16 %75,12 %  
ČSOB159,2 %7,04 %  
Air Bank148,59 %6,57 %  
Komerční banka148,59 %6,57 %  
Fio banka137,98 %6,1 %  
Moneta Money Bank116,75 %5,16 %  
Raiffeisenbank116,75 %5,16 %  
UniCredit Bank84,91 %3,76 %  
mBank74,29 %3,29 %  
Poštovní spořitelna53,07 %2,35 %  
Equa bank53,07 %2,35 %  
ING bank31,84 %1,41 %  
era10,61 %0,47 %  
Wunstenrot10,61 %0,47 %  
J&T BANKA10,61 %0,47 %  
Sberbank10,61 %0,47 %  

Graf

5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13885,19 %64,79 %  
Ne2414,81 %11,27 %  

Graf

6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Osobní účet1.7840.784
Kontokorent2.1190.792
Kreditní karta1.9760.829
Peníze na klik1.8080.809
Spotřební úvěr2.1290.919
Hypoteční úvěr2.2811.108
Podílové fondy2.3851.16
Termínované vklady2.381.196
Spoření České spořitelny2.3131.246
Penzijní připojištění1.6830.661
Stavební spoření1.9250.719
Životní pojištění2.071.088

Graf

7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Rozsah nabídky1.590.602
Cenová úroveň produktů2.2610.665
Jednoduchost produktů2.2420.668
Přístup a ochota personálu2.1611.191
Odborné znalosti personálu2.1120.894
Osobní bankéř2.1180.899
Dostupnost bankomatů a poboček1.5220.659
Rychlost řešení stížností2.1680.947
Rychlost obsluhy2.0310.974

Graf

8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Rozsah nabídky4.2675.227
Cenová úroveň produktů2.953.165
Přístup a ochota personálu3.5652.73
Odborné znalosti personálu3.7272.745
Osobní bankéř5.9572.998
Dostupnost bankomatů a poboček4.1494.288
Rychlost řešení stížností6.4353.14
Rychlost obsluhy4.957.588

Graf

9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen7949,07 %37,09 %  
velmi spokojen3823,6 %17,84 %  
spíše nespokojen3018,63 %14,08 %  
velmi nespokojen148,7 %6,57 %  

Graf

10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11269,57 %52,58 %  
Ne4930,43 %23 %  

Graf

11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prostřednictvím reklam v médiích7445,96 %34,74 %  
na pobočkách6640,99 %30,99 %  
prostřednictvím internetového bankovnictví4829,81 %22,54 %  
na základě referencí od známých4024,84 %18,78 %  
na webových stránkách České spořitelny3823,6 %17,84 %  
prostřednictvím informační linky3219,88 %15,02 %  
z letáků2314,29 %10,8 %  
z dopisů banky1710,56 %7,98 %  
využitím telemarketingu31,86 %1,41 %  
jsem zaměstnanec31,86 %1,41 %  
prostredníctvom školenia od našich školitelov :)10,62 %0,47 %  
nezískávám10,62 %0,47 %  
jsem zaměstnanec, tento dotaz na nás moc není objektivní10,62 %0,47 %  
Intranet10,62 %0,47 %  
od osobního bankéře10,62 %0,47 %  

Graf

12. Znáte službu Moje zdravé finance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9055,9 %42,25 %  
Ne7144,1 %33,33 %  

Graf

13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prostřednictvím informační linky4448,89 %20,66 %  
na pobočkách1718,89 %7,98 %  
prostřednictvím reklam v médiích1112,22 %5,16 %  
na webových stránkách České spořitelny55,56 %2,35 %  
v práci22,22 %0,94 %  
prostřednictvím internetového bankovnictví22,22 %0,94 %  
na základě referencí od známých22,22 %0,94 %  
jsem zaměstnanec22,22 %0,94 %  
v práci :)11,11 %0,47 %  
ze školení11,11 %0,47 %  
Školení, Intranet11,11 %0,47 %  
ze zaměstnání11,11 %0,47 %  
z dopisů banky11,11 %0,47 %  

Graf

14. Využíváte službu Moje zdravé finance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5561,11 %25,82 %  
Ne3538,89 %16,43 %  

Graf

15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano55100 %25,82 %  

Graf

16. Uveďte důvod proč jste nespokojeni se službou Moje zdravé finance

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Službu neřeším, řeší ji za mne osobní bankéř

17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8897,78 %41,31 %  
Ne22,22 %0,94 %  

Graf

18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9357,76 %43,66 %  
Ne6842,24 %31,92 %  

Graf

19. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10353,65 %48,36 %  
Muž8946,35 %41,78 %  

Graf

20. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 297840,63 %36,62 %  
30 - 395327,6 %24,88 %  
40 - 493618,75 %16,9 %  
50 - 59168,33 %7,51 %  
60 a více52,6 %2,35 %  
15 - 1942,08 %1,88 %  

Graf

21. Dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední odborné s maturitou10353,65 %48,36 %  
Vysokoškolské5026,04 %23,47 %  
Střední odborné s výučním listem2613,54 %12,21 %  
Vyšší odborné126,25 %5,63 %  
Základní10,52 %0,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?

  • odpověď Ne:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)

5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kontokorent=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=2 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=5 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=6 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím reklam v médiích na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 59 na otázku 20. Váš věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou

6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)

  • odpověď Osobní účet=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
  • odpověď Penzijní připojištění=0:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
  • odpověď Podílové fondy=0:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=8 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
  • odpověď Stavební spoření=0:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penzijní připojištění=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=6 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=8 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raiffeisenbank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím reklam v médiích na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní pojištění=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
  • odpověď Termínované vklady=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
  • odpověď Životní pojištění=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=3 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kreditní karta=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moneta Money Bank na otázku 4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=0 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité

7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen

  • odpověď Dostupnost bankomatů a poboček=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=1 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kontokorent=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=6 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
  • odpověď Rozsah nabídky=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stavební spoření=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)

10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stavební spoření=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Znáte službu Moje zdravé finance?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní pojištění=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termínované vklady=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=2 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní bankéř=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penzijní připojištění=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=2 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
  • odpověď Ne:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou

12. Znáte službu Moje zdravé finance?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na pobočkách na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím reklam v médiích na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)
  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=4 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité

14. Využíváte službu Moje zdravé finance?

  • odpověď Ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?

15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?

  • odpověď Ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?

17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podílové fondy=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na pobočkách na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Znáte službu Moje zdravé finance?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypoteční úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřební úvěr=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Využíváte službu Moje zdravé finance?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na klik=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím informační linky na otázku 11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)

18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah nabídky=2 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kontokorent=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=5 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a ochota personálu=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=7 na otázku 8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=1 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
  • odpověď Ne:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchost produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup a ochota personálu=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nespokojen na otázku 9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní účet=3 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborné znalosti personálu=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň produktů=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost řešení stížností=4 na otázku 7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen

19. Vaše pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní pojištění=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spoření České spořitelny=1 na otázku 6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?

2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)

4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)

5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?

6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)

7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen

8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité

9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou

10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám

11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)

12. Znáte službu Moje zdravé finance?

13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?

14. Využíváte službu Moje zdravé finance?

15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?

17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?

18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?

19. Vaše pohlaví

20. Váš věk

21. Dokončené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využívate finančních služeb České spořitelny a.s. ?

2. Využival jste někdy služeb České spořitelny? (pokud je odpoveď ne dotazník se ukončí)

4. Ve které bance využíváte finančních služeb? (můžete vybrat i více možností)

5. Je Česká spořitelna a.s. banka, které služeb využíváte nejčastěji?

6. Ohodnoťte produkty České spořitelny. U každého produktu uveďte míru spokojenosti na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen (pokud produkt nevyužíváte a ani jste ho v minulosti nevyužili, neuvádějte míru spokojenosti)

7. Ohodnoťte svou spokojenost v následujících oblastech na škále 1-4. 1 - velmi spokojen, 2 – spíše spokojen, 3 – spíše nespokojen, 4 – velmi nespokojen

8. Seřaďte oblasti, podle toho, co je pro Vás důležité při výběru banky. 1 - nejdůležitejší, 8 - nejméně důležité

9. Ohodnoťte svou celkovou spokojenost s Českou spořitelnou

10. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám

11. Jakým způsobem získáváte informace o produktech a službách České spořitelny? (zaškrtněte max. 3 odpovědi)

12. Znáte službu Moje zdravé finance?

13. Jakým způsobem jste se o službě Moje zdravé finance dozvěděli?

14. Využíváte službu Moje zdravé finance?

15. Jste se službou Moje zdravé finance spokojeni?

17. Doporučili byste službu Moje zdravé finance svým přátelům a známým?

18. Doporučili byste Českou spořitelnu, a.s. svým přátelům a známým?

19. Vaše pohlaví

20. Váš věk

21. Dokončené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lučanová, K.Spokojenost zákazníků s Českou spořitelnou (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-cesk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.