Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost - JYSK

Společenská odpovědnost - JYSK

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Vodová
Šetření:08. 03. 2018 - 18. 03. 2018
Počet respondentů:226
Počet otázek (max/průměr):26 / 18.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:63,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

oslovuji Vás se spoluprací na vyplnění dotazníku, který je součástí mé diplomové práce. Jsem studentka ČZU v Praze a dotazník, který je anonymní obsahuje otázky na společenskou odpovědnost ve vztahu k obchodnímu řetězci JYSK. Zajímá mne právě pohled zákazníků na aktivity spol. JYSK.

Společenská odpovědnost je dobrovolný závazek podniků chovat se v rámci své činnosti odpovědně ke svým zaměstnancům, místní komunitě, trhu a životnímu prostředí.

Děkuji za čas a ochotu pomoci, kterou mi tímto projevujete.

Odpovědi respondentů

1. Znáte obchodní řetězec JYSK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21695,58 %95,58 %  
ne104,42 %4,42 %  

Graf

2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky12859,26 %56,64 %  
televize8941,2 %39,38 %  
reklamní bannery3315,28 %14,6 %  
internet – články209,26 %8,85 %  
oficiální web188,33 %7,96 %  
sociální sítě – facebook, twitter177,87 %7,52 %  
rádio115,09 %4,87 %  
newsletter – e-mail104,63 %4,42 %  
známí20,93 %0,88 %  
ze žádného, poprvé jsem do obchodu vstoupila náhodou. Když něco potřebuji teď, prostě se tam stavím10,46 %0,44 %  
Žádné10,46 %0,44 %  
Ze znamych10,46 %0,44 %  
jezdím okolo10,46 %0,44 %  
časopis10,46 %0,44 %  
z žádného media10,46 %0,44 %  
Jezdím okolo do práce.10,46 %0,44 %  
mám ráda ten obchod10,46 %0,44 %  
V žádném médiu jsem neviděla.10,46 %0,44 %  
nikde10,46 %0,44 %  
KAMARAT MA OBOZNAMIL10,46 %0,44 %  
Chodím okolo jejich prodejny10,46 %0,44 %  
žádného, stojí na bývalé zelené louce10,46 %0,44 %  
Chodim tam nakupovat, je vedle penny10,46 %0,44 %  
V nasem meste Jysk je10,46 %0,44 %  

Graf

3. Kterou oblast společensky odpovědných aktivit u podniků považujete za nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ekonomické (etické chování, transparentnost, kvalita výrobků a služeb, dodržování smluvních podmínek, aj.)10749,54 %47,35 %  
environmentální (ochrana životního prostředí – ekologicky šetrná výroba, snižování spotřeby energií, třídění a recyklace odpadu, aj.)6831,48 %30,09 %  
sociální (dobrovolnictví, nadace, péče o zaměstnance, zákaz dětské práce, aj.)4118,98 %18,14 %  

Graf

4. Do jaké míry je pro Vás důležité při nákupu výrobků a služeb, zda je firma společensky odpovědná?

(1- nejméně důležitá, 5- nejvíce důležitá)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38639,81 %38,05 %  
46228,7 %27,43 %  
23817,59 %16,81 %  
1177,87 %7,52 %  
5104,63 %4,42 %  
ano10,46 %0,44 %  
spíše ne10,46 %0,44 %  
ne10,46 %0,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.08
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.71
Směrodatná odchylka:0.84
Medián:3
Modus:3

Graf

5. Myslíte si, že se řetězec JYSK angažuje v rámci společenské odpovědnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím17681,48 %77,88 %  
ano2812,96 %12,39 %  
ne125,56 %5,31 %  

Graf

6. Nakupujete v JYSKU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13261,97 %58,41 %  
ne8138,03 %35,84 %  

Graf

7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, spíše anootázka č. 9, spíše neotázka č. 8, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano10779,26 %47,35 %  
ano1511,11 %6,64 %  
spíše ne118,15 %4,87 %  
ne21,48 %0,88 %  

Graf

8. V jakých oblastech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejní asistence650 %2,65 %  
poprodejní servis (reklamace)216,67 %0,88 %  
kvalita zboží216,67 %0,88 %  
objednání pres internet18,33 %0,44 %  
nevím18,33 %0,44 %  
náměty a stížnosti18,33 %0,44 %  
šíře sortimentu18,33 %0,44 %  

Graf

9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím9167,41 %40,27 %  
spíše nesouhlasím2317,04 %10,18 %  
souhlasím1914,07 %8,41 %  
nesouhlasím21,48 %0,88 %  

Graf

10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7857,78 %34,51 %  
spíše ne2619,26 %11,5 %  
ano2518,52 %11,06 %  
ne64,44 %2,65 %  

Graf

11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
minimalizace plastových obalů na produktech9268,15 %40,71 %  
produkce z recyklovaných materiálů (označeno na produktech)8059,26 %35,4 %  
charitativní projekt / spolupráce s neziskovými organizacemi (např. 1 Kč z každého výrobku věnováno)5440 %23,89 %  
zpětný odběr baterií4835,56 %21,24 %  
preference lokálních dodavatelů (šetrnost k ovzduší, aj.)4835,56 %21,24 %  
sbírka obalových materiálů z domácností4533,33 %19,91 %  
firemní dobrovolnictví (podpora vzdělanosti, kultury a sportu, ekologické projekty)2518,52 %11,06 %  
dárcovství (věcné dary, zboží, služby, čas, krve, atd.)2115,56 %9,29 %  
vlastní firemní nadace nebo nadační fond1712,59 %7,52 %  
sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.)118,15 %4,87 %  
je mi to jedno10,74 %0,44 %  
nejde prejit pres otazku bez vyplneni10,74 %0,44 %  
Xx10,74 %0,44 %  
Utopence v balícim papíru10,74 %0,44 %  
nic z ttoho10,74 %0,44 %  
Aby měli ochotnější personál a aby uměli zabalit zboží, jsou horší jak obchody za komárů, tehdy byly v obchodech aspoň špagáty na zabalení 10,74 %0,44 %  
Nevím10,74 %0,44 %  

Graf

12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemocné děti8562,96 %37,61 %  
opuštěná a týraná zvířata5540,74 %24,34 %  
osoby se zdravotním postižením5440 %23,89 %  
ekologické projekty4936,3 %21,68 %  
pomoc seniorům4432,59 %19,47 %  
podpora do škol – zdravé stravování, sport3425,19 %15,04 %  
ženy, LGBTQ komunita10,74 %0,44 %  
Rodiny s jednim rodicem (samozivitel)10,74 %0,44 %  
zase musim vyplnit vlastni odpoved10,74 %0,44 %  
Podpora volnocasovych aktivit deti10,74 %0,44 %  
záleží na konkrétním pzáleží na konkrétním projektu10,74 %0,44 %  
genederové problémy10,74 %0,44 %  

Graf

13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hoteluotázka č. 14, Soutěž o poukazy 500 Kč / 1 000 Kčotázka č. 14, Narozeniny JYSK (dárková karta v hodnotě 10 000 Kč)otázka č. 14, Černý pátek (dárková karta)otázka č. 14, nesoutěžímotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesoutěžím10880 %47,79 %  
Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hotelu118,15 %4,87 %  
Černý pátek (dárková karta)85,93 %3,54 %  
Soutěž o poukazy 500 Kč / 1 000 Kč53,7 %2,21 %  
Narozeniny JYSK (dárková karta v hodnotě 10 000 Kč)32,22 %1,33 %  

Graf

14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?

Např. 10 % z výhry zákazníka na charitativní projekt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7056,91 %30,97 %  
nevím3629,27 %15,93 %  
ne1713,82 %7,52 %  

Graf

15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, nevímotázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9167,41 %40,27 %  
nevím4231,11 %18,58 %  
ano21,48 %0,88 %  

Graf

16. Jaké konkrétní společenské aktivity?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2251,16 %9,73 %  
.36,98 %1,33 %  
X24,65 %0,88 %  
nevzpomenu si12,33 %0,44 %  
nic mě nenapadá12,33 %0,44 %  
Zadne12,33 %0,44 %  
Ocenění za kvalitu a přijatelnou cenu12,33 %0,44 %  
nevzpomínám si12,33 %0,44 %  
,12,33 %0,44 %  
?12,33 %0,44 %  
ostatní odpovědi Xx
Neznám aktivity, tak nemohu uvést konkrétní.
Charita
-
neviem
kulturní akce
Nevím.
Charitní akce
nevím, možná ano, ale nevím, jestli to patřilo k JYSKU
920,93 %3,98 % 

Graf

17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím10275,56 %45,13 %  
ano2518,52 %11,06 %  
ne85,93 %3,54 %  

Graf

18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11182,22 %49,12 %  
ano2417,78 %10,62 %  

Graf

19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím11182,22 %49,12 %  
nesouhlasím1813,33 %7,96 %  
nevím64,44 %2,65 %  

Graf

20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne6447,41 %28,32 %  
ne5641,48 %24,78 %  
spíše ano128,89 %5,31 %  
ano32,22 %1,33 %  

Graf

21. Jaké změny ohledně aktivit byste navrhli JYSKU?

Např. zpětný odběr opotřebovaného nábytku, atd.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím917,31 %3,98 %  
Zpětný odběr opotřebovaného nábytku47,69 %1,77 %  
-23,85 %0,88 %  
Zpětný odběr nabytku23,85 %0,88 %  
x23,85 %0,88 %  
třeba ten příklad 11,92 %0,44 %  
ochrana životního prostředí11,92 %0,44 %  
Nemám návrhů.11,92 %0,44 %  
například11,92 %0,44 %  
Mene plastovych obalu11,92 %0,44 %  
ostatní odpovědi Nic me nenapada
žádné
zpětný odběr použitého nábytku a obalů
Meneni i stalych produktu z nabidky, je tam porad stejne povleceni, stejne bytove doplniky polstare apod, pak nemam ani duvod tam jit, jen pro sezonu zbozi jako blikacky vyzdoba to se stale meni
Odběr starého nábytku při koupi nového
Zpětný odběr nábytku i jiného vybavení domácnosti a předání k dalšímu použití, ekologické balení
Bohužel žádné takové aktivity Jysku neznám, a to tam chodím nakupovat. Možná by bylo dobré dát o nich více vědět zákazníkům, tak jako třeba Ikea.
Věnování nepotrebneho nábytku organizacím či rodinná, které to potřebují a které se tak vice zlepsi zivotni situace.
nic mne teď nenapadá
nevím, nechodím tam často
zpětný odběr dříve zakoupených, již nepotřebných výrobků
reklamace a zpětný odběr manželek
nepřemýšlela jsem .
pětný odběr opotřebovaného nábytku
recyklace starého nábytku - nabídnout ho dalším lidem (takto to má IKEA - jejich výrobky, pokud ještě nejsou na odpisy, nabízejí dál)
nevím (ale na otázku s igelit. taškou jsem dala omylem nesouhlasím, místo souhlasím)
Neumim navrhnout
zpětný odběr obalových materiálů, omezení plastů jako obalového materiálu
zpětný odběr
Možnost přispět z nákupu určitým procentem na postižené či nemocné děti v rámci České republiky.
Přehlednost slev
Větší společenská odpovědnost doplňená o kvalitní reklamní kampaň
Nábytek z recyklovaného dřeva
.
zpětný odběr opotřebovaného nábytku, atd.
Redukci zbytečných obalů a také obalů plastových, těžko odbouratelných
Odber opotrebovaného nábytku ktorý by sa mohol predať lacnejšie a peniaze by sa využili na nejaké dobročinné účely samozrejme so súhlasom bývalého majiteľa ktorý opotrebovaný nábytok poskytol
Méně obalů, pouze papírové tašky (recyklované)
2853,85 %12,39 % 

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15571,76 %68,58 %  
Muž6128,24 %26,99 %  

Graf

23. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let8941,2 %39,38 %  
26 – 35 let7534,72 %33,19 %  
36 – 45 let2812,96 %12,39 %  
46 – 60 let156,94 %6,64 %  
61 let a více62,78 %2,65 %  
do 17 let31,39 %1,33 %  

Graf

24. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské14366,2 %63,27 %  
středoškolské s maturitou4922,69 %21,68 %  
vyšší odborné125,56 %5,31 %  
základní115,09 %4,87 %  
vyučen/a10,46 %0,44 %  

Graf

25. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město nad 100 000 obyvatel7434,26 %32,74 %  
město do 50 000 obyvatel6530,09 %28,76 %  
vesnice, město do 5 000 obyvatel5625,93 %24,78 %  
město do 100 000 obyvatel219,72 %9,29 %  

Graf

26. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec10548,61 %46,46 %  
student/ka7735,65 %34,07 %  
na mateřské dovolené167,41 %7,08 %  
OSVČ83,7 %3,54 %  
v důchodu73,24 %3,1 %  
nezaměstnaný/á31,39 %1,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Nakupujete v JYSKU?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi preference lokálních dodavatelů (šetrnost k ovzduší, aj.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka obalových materiálů z domácností na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpětný odběr baterií na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ekologické projekty na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi osoby se zdravotním postižením na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hotelu na otázku 13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. Jaké konkrétní společenské aktivity?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi minimalizace plastových obalů na produktech na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemocné děti na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi opuštěná a týraná zvířata na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesoutěžím na otázku 13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomoc seniorům na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi produkce z recyklovaných materiálů (označeno na produktech) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemní dobrovolnictví (podpora vzdělanosti, kultury a sportu, ekologické projekty) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dárcovství (věcné dary, zboží, služby, čas, krve, atd.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi charitativní projekt / spolupráce s neziskovými organizacemi (např. 1 Kč z každého výrobku věnováno) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastní firemní nadace nebo nadační fond na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podpora do škol – zdravé stravování, sport na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?

7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?

  • odpověď spíše ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi charitativní projekt / spolupráce s neziskovými organizacemi (např. 1 Kč z každého výrobku věnováno) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi preference lokálních dodavatelů (šetrnost k ovzduší, aj.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?

13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?

  • odpověď nesoutěžím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?

15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
  • odpověď nevím:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. Jaké konkrétní společenské aktivity?

18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka obalových materiálů z domácností na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hotelu na otázku 13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?

19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?

  • odpověď souhlasím:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?

24. Nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď vysokoškolské:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rádio na otázku 2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte obchodní řetězec JYSK?

2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?

3. Kterou oblast společensky odpovědných aktivit u podniků považujete za nejdůležitější?

4. Do jaké míry je pro Vás důležité při nákupu výrobků a služeb, zda je firma společensky odpovědná?

5. Myslíte si, že se řetězec JYSK angažuje v rámci společenské odpovědnosti?

6. Nakupujete v JYSKU?

7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?

9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?

10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?

11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?

12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?

13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?

14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?

15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?

16. Jaké konkrétní společenské aktivity?

17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?

18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?

19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?

20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?

22. Jste:

23. Věk

24. Nejvyšší dosažené vzdělání:

25. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém žijete?

26. V současné době jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte obchodní řetězec JYSK?

2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?

3. Kterou oblast společensky odpovědných aktivit u podniků považujete za nejdůležitější?

4. Do jaké míry je pro Vás důležité při nákupu výrobků a služeb, zda je firma společensky odpovědná?

5. Myslíte si, že se řetězec JYSK angažuje v rámci společenské odpovědnosti?

6. Nakupujete v JYSKU?

7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?

9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?

10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?

11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?

12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?

13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?

14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?

15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?

16. Jaké konkrétní společenské aktivity?

17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?

18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?

19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?

20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?

22. Jste:

23. Věk

24. Nejvyšší dosažené vzdělání:

25. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém žijete?

26. V současné době jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vodová, K.Společenská odpovědnost - JYSK (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://spolecenska-odpovednost-jysk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.