Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spolupráce ziskových a neziskových organizací

Spolupráce ziskových a neziskových organizací

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Niessnerová
Šetření:23. 02. 2017 - 09. 03. 2017
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych Vás touto formou poprosila o vyčlenění krátkého času pro vyplnění mého dotazníku na téma spolupráce ziskových a neziskových organizací. Tento dotazník bude součástí mé diplomové práce.

Moc děkuji za spolupráci.

Lucie Niessnerová

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5757 %57 %  
Muž4343 %43 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-354343 %43 %  
35-452424 %24 %  
45-551414 %14 %  
18-241414 %14 %  
55-6555 %5 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5757 %57 %  
Středoškolské s maturitou3434 %34 %  
Středoškolské bez maturity66 %6 %  
Základní33 %3 %  

Graf

4. Jaký je Váš průměrný hrubý měsíční výdělek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25.000-35.0003434 %34 %  
15.000-25.0002020 %20 %  
45.000 a víc1717 %17 %  
35.000-45.0001616 %16 %  
méně než 15.0001313 %13 %  

Graf

5. Víte, co zahrnuje pojem Společenská odpovědnost firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5252 %52 %  
Ano4848 %48 %  

Graf

6. Co je to Společenská odpovědnost firem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- filanteopie - trideni odpadu - odmitani korupce

CSR

CSR - podpora neziskových organizací a charity obecně

Dobrovolná implementace sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací.

dobrovolna integrace ekologickych a socialnich faktoru do firemni struktury

Dobrovolné integrování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací a interakcí s firemními stakeholders.

ďobrovoľné úsilie firiem, ktoré presadzuje normálny rámec dodržiavania právnych predpisov. Kľúčový partneri sa zapájajú do aktivít firmy. Jedná sa väčšinou o kľúčových partnerov.

Dobrovolné zahrnutí sociálních a enviromentálnich hledisek do chodu firmy (jeho strategie)

Dodržování určitých aspektů v oblasti provozu, životního prostředí, aj.

Dosahovat optimálního zisku s ohledem na životní prostředí aj. aspekty.

Firma dodržuje nepsané standardy ve své firemní kultuře - odmítá korupci, je vstřícná ke klientům, partnerům, dbá na životní prostředí.

Firma se chová odpovědně ke svému prostředí, sama k sobě i svým zaměstnancům ne jen podle toho, co musí podle zákona plnit ale přidává něco extra navíc, co ze zákona nemusí.

Firma si je vědoma potřeb/problémů, které ve společnosti vznikají a její aktivity směřují k pomoci je vyřešit/zmírnit.

Firma směřuje svou pomocí k lidem ve státě, ve kterém podniká.

Firmy se chovají zodpovědně, jak k životnímu prostředí, tak i k zaměstnancům. 3 oblasti (environmentální, sociální a ekonomická). Environmentální - nepoužívání škodlivých látek pro přírodu. Sociální - rovné podmínky, zákaz práce dětí. Ekonomická - neříkat něco a nedělat něco jiného, nebrat úplatky.

Firmy se chtějí chovat vstřícně k okolí, chtějí budovat dobré jméno, aby je okolí vnímalo pozitivně. Jedná se například o sponzorig.

Firmy, které jsou ziskové, se podílí na financování organizací, které nejsou ziskové, ale svou činností zaštiťují dobročinné aktivity.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Společenská_odpovědnost_firemhamížnost

Charta a podpora neziskovek Firemní podpora není nahnat zaměstnance na dobrovolnou neplacenou akci. Firemní podpora je když firma finančně, nebo materiálně přispěje.

intergrování do firemních operací a strategie firmy

Jde o dobrou pověst známé firmy, která ji získává podporou neziskovek. Navíc si firma může uplatnit slevu na dani.

Jde o zahrnutí sociálních a ekologických hledisek do firemní kultury i strategie společnosti.

je dobrovolné integrování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací. Princip zahrnutí sociálních a environmentálních hledisek do strategie firmy.

Je to etické chování vůči zákazníkům, dalším firmám ale i státu.

Je to závazek firem chovat se v rámci svého podnikání odpovědně k prostředí a společnosti, ve které podnikají.

Jedná se o zásady v odpovednosti v oblasti ekonomické, sociální a enviromentálni oblasti

marketingový nástroj

například ekologické chování

Odpovědnost ekonomická, sociální a ekologická.

Odpovědnost firem za životní prostředí a sve okolí i socialni

odpovědnost vůči společnosti, živ. prostřední

Podpora neziskovek.

pokud firma se dostane do dluhu do určitého p

postoj a chování firmy k celkové společnosti, k jejich zaměstnancům, k tomu jaký má firma zájem o jejich prostředí, požadavky atd.,

Program firem neohrožující životní prostředí, neohrožující soukromý (rodinný) život pracovníků, zohledňování rodinných potřeb (hlídání dětí, firemní mateřské školky atd.), rozvoj firem nikoli na úkor společnosti.

Projekty placené z firemních peněz na podporu většinou charitativních projektů, které vedou k lepšímu vnímání dané společnosti veřejností

Rize pragmatický pohled: PPP-planet, people, profit. Když to velmi zjednoduším, tak aby se firma, jako skupina, měla dobře, musí se mít i lidé, společnost, dobře a i planeta na které žijeme dobře. Existuje bezpočet historických případů, jak špatně pro všechny se může situace vyvinout, když se toto zanedbává.

rozdělena natři oblasti Sociální (dodržování pracovních standardů, dodržování lidských práv ap.) Ekonomická (transparentnost, odmítnutí korupce, ochrana duševního vlastnictví) Environmentální (ekologická politika, ochrana přírodních zdrojů)

Společensky odpovědná firma - odpovědné chování, plní všechny legislativní požadavky, chová se odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podniká.

Společensky odpovědné chování firem lze označit jako aktivity jdoucí nejen nad rámec zákonných, ale i etických, komerčních a společenských očekávání. Zahrnuje například společensky odpovědné aktivity nebo realizace veřejně prospěšných projektů.

takové chování podniků, které pozitivně ovlivňuje okolní prostředí firem

Úspěšné firmy by měly vracet něco společnosti, tj. dělat třeba i zdarma něco zpětně pro společnost, ať už formou podpory, vzdělání, různých akcí, sponzoringu atd.

Uvědomění si dopadu podnikáni a částečná kompenzace (navrácení) části zisku do obecného blaha.

Začlenění do chodu firmy ekologicke, socialni a další postupy. Tedy nepodporovat korupci, neničit životní prostředí (dodržovat etický kodex i na firemni úrovni)

Zahrnuje veškeré činnosti obchodních společností, které jsou zaměřeny vůči komunitě, lokalitě ve které společnost sídlí a mají za cíl pomoci tam, kde obchodní společnost může těm, kteří pomoc mohou potřebovat. Patří sem otázky ekologické, sociální, humanitární, charitativní. Firmy se tak snaží společnosti aspoň trochu vrátit to, co jim umožňuje jejich obchodní úspěch.

zahrnují sociálních nebo environmentálních cílů do chodu firmy

zodpovědné chování firmy v oblasti sociální, ekonomické a k životnímu prostředí

zodpovědné chování k životnímu prostředí

zohlednění sociálních a ekologických hledisek v činnosti firmy

7. Z jakého důvodu dle Vás podporují některé ziskové firmy neziskové organizace?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím66 %6 %  
aby se zviditelnily22 %2 %  
z důvodu odečtu daní22 %2 %  
PR22 %2 %  
zviditelnění 22 %2 %  
Vlastní reklama, budování dobrého jména společnosti, tendence přispět méně úspěšným.11 %1 %  
daňové úlevy? reklama11 %1 %  
úleva na daních11 %1 %  
Z důvodu reklamy, případně z přesvědčení, že také podporují dobrou věc.11 %1 %  
Snížení daňového zakladu, prezentace firmy jako dobročinné, vzájemné protiplnění - barter - reklama pro firmu11 %1 %  
ostatní odpovědi kvuli danim. je to odpocitatelna polozka
Z duvodu danoveho dopadu, moralniho duvodu
Nezájem. Špatná zkušenost.
Zviditelneni jmena, eticke pohnutky..
prospecharstvi, zviditelneni
Chtějí udělat dobrý skutek. Zviditelnit se.
Chtějí naplnit společenskou zodpovědnost, chtějí příznivé PR.
pro dobrý obraz firmy konkurence schopnost lepší image firmy pro okolí i zaměstnance zlepšení životního prostředí podpora regionu pro pozitivní zpětné vazby od neziskovek pomáhat má smysl
Vypadá to dobře pro oči odběratelů.
Moznost spoluprace a odpocty dani
Goodwill, finance
Dobre jmeno, spolupráce, odečet daní.
Z důvodu splnění povinností vůči lidem se ztíženou tělesnou pohyblivostí, z důvodu úlevy na dani v daňovém přiznání či pouze z důvodu pomoci těmto lidem. Neziskovými organizacemi v tomto příkladě myslím ty, jejichž zaměstnanci jsou "postižení" lidé.
zviditelnění se
odpočet daně, lepší společenský obraz firmy
Chteji udelat dobry skutek
image na společnosti
reklama, zviditelnění se
aby nalákali zákazníky, působili dobře na veřejnost
stanou se více známými, humánní důvody
Daňový odpočet
marketingová strategie - reklama
aby zlepsili svuj obraz v ramci vnimani firmy zakazniky
Pomáhají potřebným
kvůli daním
Jejich majitelé a vrcholní manažeři cítí společenskou zodpovědnost, někdy jde o vylepšení image firmy
Pomoc potřebným
Neboť mají neziskový charakter, tedy nevracející zisk svým vedoucím pracovníkům nebo „majitelům“.
Určitě z důvodů lidských, ale také dańových
aby si snížily daně a udělaly oko u veřejnosti
Z důvodu aktivit v rámci společenské odpovědnosti
charita
Neziskové organizace pracují na otazkách, které jsou zásadní a na které u firem neexistuje systém.
zviditelnění, reklama, dobré jméno firmy
odecty penez
Aby byly v očích veřejnosti v lepším světle.
charita a dańové účely někdy i reklama
sociální cítění, zodpovědnost, vlastní zkušenost, daňové úlevy, prestiž
reklama, odpisy ohledně daní
Nepotřebovál jsem to zatím.
těch důvodů může být celá řada...
Vlastní zájmy, provázanost, aby se někde ukázaly, dobře to vypadá, snížení daní apod.
Často kvůli zviditelnění sama sebe, ale i z odpovědnosti vůči segmentu ve kterém se pohybují.
pro lepší život lidí
Spíše ze zištných důvodů - PR firmy, než etických
Úspěšní pomáhají potřebným.
Reklama, dobré jméno společnosti, odpočty z daní.
zlepšují si image
Být společensky odpovědnou firmou je v zájmu podniku samotného – odpovědné chování zvyšuje produktivitu práce a loajalitu zaměstnanců a přináší podniku dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu. Předpokladem úspěchu je však systematický přístup, kdy odpovědné chování navazuje na obchodní strategii, hodnoty a poslání podniku. Jde o to, volit takové aktivity, které odpovídají charakteru podniku a očekávání klíčových stakeholderů neboli zainteresovaných osob. Praxe také ukazuje, že aktivity spojované se Společenskou odpovědností firem nejsou účinné bez osobního etického přesvědčení vedení i zaměstnanců.
Zviditelnit se.
Sleva na daních. Marketing - "my děláme dobro".
1. Protože mohou efektivně pomoci a těší je to. 2. Zákony, odpočty apod. 3. Propagace společnosti.
Může jim neziskovka poskytnout reklamu.
Neziskové organizace si na sebe nevydělají a tak jsou odkázány na podporu ziskových firmem.
Chtějí pomoci, chtějí být pozitivně vnímáni veřejností.
Pračka peněz
Zviditelnění, úleva na daních
z důvodu státních benefitů
Dobrá jméno
Dobrá reklama.
pro dobro občanů
Např. daňové odpočty, marketingový tah, PR.
Snížení daňového základu
zlepšení vnímání firmy u veřejnosti
někteří z dobrého pocitu, že mohou pomoci, někteří z důvodu reklamy, někteří z úlev na daních
mají peníze navíc
líbí se jim rozsah jejich činnosti
osobne si myslím, že to je kvôli reklame a aby dobre vyzerali pred verejnosťou
aby se zviditelnili a působili jako dobrá organizace, která pomáhá
Reklama, pomoc
Úlevy na daních, propagace
reklama, dobré jméno
Reklama
Zviditelnit se a poukázat na to, že z jejich strany to není jenom o zisku. Je to pro ně určitá forma reklamy.
Image
formou sponzoringu
upevnění vztahů mezi ziskový a neziskovým sektorem, zejména potřeba neziskového sektoru
prestiž
Muze byt nekolik duvodu-reklama,snizeni dani,
Pro jeho účel
Odpovednost vuci spolecnosti
8181 %81 % 

Graf

8. Z jakého důvodu dle Vás některé ziskové firmy naopak nepodporují neziskové organizace?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevim1212 %12 %  
Nevěří, že peníze skončí tam, kam putovaly. Nemají dostatek financí na rozdávání. nezajímají se o tuto oblast spolupráce, protože samy sotva přežívají.11 %1 %  
netuším11 %1 %  
sami mají málo11 %1 %  
Z důvodu, že jim to nic nenese, případně nemají sociální cítění 11 %1 %  
Nejsou informovani, podpora se firmě nevyplati11 %1 %  
netusim11 %1 %  
Z osobnich důvodů11 %1 %  
Nemají dostatek financí. Nezájem.11 %1 %  
Nevidi v tom vyhody, nenapadne je to..11 %1 %  
ostatní odpovědi nechteji podporovat darmozrouty
Nechtějí spolupracovat.
Nemají peníze, nevidí v tom smysl.
chtějí pomáhat, ale neví jak nedostatek informací netransparentnost hospodaření některých neziskovek
Nemají o to prostě zájem a raději vydělané peníze dávají na rozvoj své vlastní firmy
Vydaje financi
nevěří jim
Těžko viditelná návratnost
Nemají zájem
Neznalost potřebných informací pro uplatnění zvýhodnění.
nechtějí vynakládat své finanční prostředky
např. mají svou nadaci/nadační fond spadající pod firmu
nechtějí s nimi být spojováni
ztratily v ně důvěru
Nemaji na to penize
nepotřebují se tak na společnosti prezentovat
finanční zátěž, lhostejnost, neoochota
mají rozum
Přijde jim to zbytečné, je lepší podporovat konkrétní lidi, než aby aparát neziskovky projedl desítky procent příspěvku
nemají zájem, dělají jiné činnosti
žadný zisk
nedůvěra k neziskovkám, rozkradení peněz či jiných darů
Nechtějí
nemají potřebu
vysoka ztratovost vynalozenych prostredku. Velke firmy radsi vedou vlastni neziskove projekty
nemají potřebu daňové optimalizace
Honí se jen za ziskem, ten pro ně určuje veškeré rozhodování
Nemají potřebu pomáhat
Bez komentáře.
Z důvodu finančních
přijde jim to pokrytecké
snaha neodkrývat karty
Možná kvůli neduvěře v systém neziskovek.
ze sociálního
nedůvěra
Nemají peníze, nepotřebují
netvoří zisk a investují pouze do reklamy
nezájem, neochota, nevědomost,
nemají důvod
Nepotřebovál jsem to zatím.
obávají se,že zaslané peníze budou z velké části spotřebovány lidmi v neziskovce...
Nevidí v tom nějakou pomoc a smysl v jejich podnikání. Nechtějí za to utrácet.
Není to v souladu s jejich byznysovou strategií.
protože by byly lepší než oni
Finančních, nepřijde jim to společensky důležité/zajímavé
U menších společností je to dáno většinou kapacitou, někdy neznalostí. U větších to mohou být strategická rozhodnutí, zaměřit se pouze na core business a nerozptylovat se ostatními neprioritními záležitostmi.
Zřejmě prostě nemají zájem.
nemají kamarády v neziskovce
Nechtějí dávat peníze.
Nevím.
1. Nemohou nebo nechtějí 2. Zaměstnávají méně, než 25 osob a 435/2004 Sb. se na ně nevztahuje. 3. Nemají potřebu o tuto formu propagace.
Finanční ztráta, nechtějí poskytnout protislužbu (reklama)
Záleží to vždy na rozhodnutí majitele, zda je odpovědný ke svému okolí, společnosti.
Nemají prostředky, nechtějí, nevěří, že se něco změní.
Bojí se bankrotu
Neprůhlednost hospodaření, obava
žádné výhody pro firmy
Nemají na to prostředky
Důvod je finanční.
časová náročnost
Přesvědčení.
Pravidelné finanční zatížení
nedostatek financí, neochota vedení
nemají zájem někomu pomoci, zajímají se pouze o sebe
nemají z čeho
mohou to být i finanční důvody
nevidia v tom úžitok, alebo to vôbec nepotrebujú
nepovažují tento krok za výhodný
Nemají na to finance
Protože jim jde jen o zisk
nechtějí dávat peníze
Nedostatek financí
Podle nich takové PR by neoslovilo jejich cílovou skupinu, t.j. taková "reklama" jim nepřinese vyšší zisky.
Rozum
z důvodu krachu, prodělečnosti
nemají sociální cítění
Nedostatek financnich prostredku
Konkurence
zadny prinos, ztrata casu pro firmu atd
7979 %79 % 

Graf

9. Podporuje Váš zaměstnavatel nějaké neziskové organizace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4646 %46 %  
Nevím2828 %28 %  
Ne2626 %26 %  

Graf

10. Informuje Vás zaměstnavatel o těchto aktivitách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5656 %56 %  
Ano4444 %44 %  

Graf

11. Účastnil(a) jste se někdy dobrovolné firemní akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5757 %57 %  
Ano4343 %43 %  

Graf

12. Pokud by byla ve firmě možnost dobrovolně spolupracovat s neziskovou organizací, měl(a) byste zájem se zapojit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6565 %65 %  
Ne3535 %35 %  

Graf

13. Podpořil(a) jste v soukromém životě neziskovou organizaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6767 %67 %  
Ne3333 %33 %  

Graf

14. Čím si Vás tato nezisková organizace získala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Aktivní ochranou zvířat a životního prostředí.

Celosvětová organizace na podporu ochrany přírody.

daným projektem

dobrým záměrem, smyslem

Charitou

Chudoba v Africe, zakoupení kozy pro obživu ( mléko pro děti). Dar, který přináší užitek na několik let dopředu.

mám zdravotně postiženého bratra

Matka dělá ředitelku Azylového domu pro matky s dětmi.

najmä tým, že pomáhali deťom s detského domova. Každý rok pre nich robia veľké akcie a snažia sa im pomôcť do budúcna.

neotřelou nevydírající propagací a transparentností použití získaných prostředků

Nevím.

Ničím, měla propagaci.

O tom jsem nepřemýšlel, šlo on hmotnou pomoc z mých přebytků..

Oslovením a cílem organizace

osobně mi pomohla v tíživé rodinné situaci

Osobni sounalezitost s danou problematikou

Osobním přístupem... jasným cílem

Pece o nalezena zvirata

péčí o postižené

Podpora zvířat.

podporuji chudé děti a zvířata. musím mít pocit, že peníze, které jim pošlu opravdu putují tam kam mají.

Podpořil jsem několik neziskových organizací a mne samotného jedna nezisková organizace podpořila. Obecně bylo v mých možnostech pomoci věci se kterou jsem se ztotožňoval.

Podpořila jsem Modrý anděl. Líbí se mi, že se dozvím, komu konkrétně mé peníze pomohly.

Pomáhá ostatním dětem, lidem ....... Transparentnost vydávání obdržených finančních prostředků.....

Pomáhá zvířatům v nouzi.

Pomáhám pravidelně několika NGO, protože cítím potřebu pomáhat kdybych někdy potřeboval také pomoci a NGO, kterým pomáhám, pomáhají v mnoha oblastech po celém světě. Jsem pak i rád, když vidím, že díky mé práci je více donátorů.

pomoc detem

pomoc dětem

Pomoc dětem

Pomoc handicapovaným zvířatům (záchranná stanice Pavlov), samy zaměstnanci pomáhají jak finančně, tak i nad rámec běžné pracovní doby.

pomoc postiženým

Pomoc potřebným lidem.

Pomocí nemocným dětem, důvěryhodným patronem organizace. Jednoduchostí, jak přispět.

pomoci postizenych deti

Pomocí potřebným.

Pracovala jsem u ní.

pracuje tam člen rodiny

programem

programem podpory

Příběhy malých opuštěných dětí

schopností pomáhat tam, kde stát nedělá nic

smysluplností

Snahou pomoci těm, kteří to nezvládnou sami - zvířatům.

Sociálním cítěním, podporou dobré věci.

soucítila sem s nimi

spíše jsem měla ten den dobrou náladu a potřebu pomoci

Spoluprací s handicapovanými lidmi, jakékoliv věkové kategorie, kteří naši pomoc potřebují.

Svoji úspěšnosti a veřejnou propagaci svých aktivit.

svou činností - osobní zkušenost

Svym obsahem zajmu a potrebnosti pro lidi, kteri to potrebuji

svým pozitivním přístupem, účelem pomoci

Svým zaměřením

Šancí pomoci potřebným.

Šlo o zvířata

Tematem

Tim co dělá, pro koho slouží

Tím, že podporuje něco jiného než ostatní.

Tradice

účelem akce

Velká přidaná hodnota v pomoci potřebným lidem.

zábava se potřebnou činnosti

Zájmy

zaleží jaky má cíl

Zaměřením

získala si mě tím že jim věřím

Znala jsem nekoho z nich osobne

zvířaty

15. Byla Váše podpora jednorázová nebo je pravidelná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednorázová4161,19 %41 %  
Pravidelná2638,81 %26 %  

Graf

16. Jakou formou jste neziskovou organizaci podpořil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Finančněotázka č. 17, Hmotným darem → konec dotazníku, Dobrovolnou aktivitou → konec dotazníku, Jiné → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Finančně4262,69 %42 %  
Dobrovolnou aktivitou1420,9 %14 %  
Hmotným darem913,43 %9 %  
Jiné22,99 %2 %  

Graf

17. Jaká byla částka Vaší finanční podpory?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000920,93 %9 %  
200511,63 %5 %  
200049,3 %4 %  
5049,3 %4 %  
30036,98 %3 %  
300036,98 %3 %  
60036,98 %3 %  
10024,65 %2 %  
500024,65 %2 %  
150012,33 %1 %  
ostatní odpovědi 10000
800
250
500
1
150
500.00
716,28 %7 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:993.59
Minimum:50
Maximum:5000
Variační rozpětí:4950
Rozptyl:1146076.25
Směrodatná odchylka:1070.55
Medián:600
Modus:1000

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Informuje Vás zaměstnavatel o těchto aktivitách?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 9. Podporuje Váš zaměstnavatel nějaké neziskové organizace?

12. Pokud by byla ve firmě možnost dobrovolně spolupracovat s neziskovou organizací, měl(a) byste zájem se zapojit?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrovolnou aktivitou na otázku 16. Jakou formou jste neziskovou organizaci podpořil(a)?

16. Jakou formou jste neziskovou organizaci podpořil(a)?

  • odpověď Finančně:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 300 - 1000 > na otázku 17. Jaká byla částka Vaší finanční podpory?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš průměrný hrubý měsíční výdělek?

5. Víte, co zahrnuje pojem Společenská odpovědnost firem?

8. Z jakého důvodu dle Vás některé ziskové firmy naopak nepodporují neziskové organizace?

9. Podporuje Váš zaměstnavatel nějaké neziskové organizace?

10. Informuje Vás zaměstnavatel o těchto aktivitách?

11. Účastnil(a) jste se někdy dobrovolné firemní akce?

12. Pokud by byla ve firmě možnost dobrovolně spolupracovat s neziskovou organizací, měl(a) byste zájem se zapojit?

13. Podpořil(a) jste v soukromém životě neziskovou organizaci?

15. Byla Váše podpora jednorázová nebo je pravidelná?

16. Jakou formou jste neziskovou organizaci podpořil(a)?

17. Jaká byla částka Vaší finanční podpory?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš průměrný hrubý měsíční výdělek?

5. Víte, co zahrnuje pojem Společenská odpovědnost firem?

8. Z jakého důvodu dle Vás některé ziskové firmy naopak nepodporují neziskové organizace?

9. Podporuje Váš zaměstnavatel nějaké neziskové organizace?

10. Informuje Vás zaměstnavatel o těchto aktivitách?

11. Účastnil(a) jste se někdy dobrovolné firemní akce?

12. Pokud by byla ve firmě možnost dobrovolně spolupracovat s neziskovou organizací, měl(a) byste zájem se zapojit?

13. Podpořil(a) jste v soukromém životě neziskovou organizaci?

15. Byla Váše podpora jednorázová nebo je pravidelná?

16. Jakou formou jste neziskovou organizaci podpořil(a)?

17. Jaká byla částka Vaší finanční podpory?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Niessnerová, L.Spolupráce ziskových a neziskových organizací (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://spoluprace-ziskovych-a-nezis.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.